Miten kestitte vankilassa ?

Likinäkörillitäti

Kun suuri osa teistä kuitenkin on lusinut, niin miten kestitte sen ? Ainakin minulla oli kauan sitten lusimisaikana hankalaa olla voimakkaasti likinäköinen rillipäinen vanki.

51

1008

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei se nyt niin pahaa ollu..

      Lämmin peti ja kaikkea.

      Sinne laitostuu.


      Näin jälkeenpäin on joutunu selittelemään miks kaikki rosvot sanoo terve ja jää juttelemaan kun tulevat vastaan..
      :D
      Oon vaan sanonu että oltiin joskus samalla raksalla.

      • PikkupoikaSiellä

        Siellä peräkammarissasi olet "lusinut", äiti lakanat vaihtanut ja kaakaota keittänyt pikkupojalleen kun olet esittänyt kovaa netissä.


      • PikkupoikaSiellä kirjoitti:

        Siellä peräkammarissasi olet "lusinut", äiti lakanat vaihtanut ja kaakaota keittänyt pikkupojalleen kun olet esittänyt kovaa netissä.

        Pieni häpeän tunne rinnan alla sanon että oon lusinu.. :D


      • 234134141414
        KonnaKettu kirjoitti:

        Pieni häpeän tunne rinnan alla sanon että oon lusinu.. :D

        No mistähän on tullut kiinteää?


      • 234134141414 kirjoitti:

        No mistähän on tullut kiinteää?

        Pahoinpitely.


      • 1234512351235
        KonnaKettu kirjoitti:

        Pahoinpitely.

        No sitten on saanu heilua keklun tms. kanssa tai omata tarpeeksi pohjia jos on kiinteetä tullu.


      • moni.haluaa.uudestaan
        KonnaKettu kirjoitti:

        Pahoinpitely.

        eli tiedät mitä on poika rakkaus no kumpi oli kivempaa naida vai saada kikkelin pyllyyn vai onko kikkelin lutkuttaminen kivempaa mutta ilmeisesti ei niin kivaa että uudestaan haluaisit sinne vankilaan kun siellä on kivaa ja saa kikkelii


      • miinus

        Kommentoikaa asiallisemmin!


      • 1234512351235 kirjoitti:

        No sitten on saanu heilua keklun tms. kanssa tai omata tarpeeksi pohjia jos on kiinteetä tullu.

        No sille tuli pysyvät vammat..

        En välittäny jääkö se henkiin.


        Näytti siltä kuin rekka olis ajanu päälle.


        Ei kaduta yhtään kun se oli hyvin ansaittua.


      • moni.haluaa.uudestaan kirjoitti:

        eli tiedät mitä on poika rakkaus no kumpi oli kivempaa naida vai saada kikkelin pyllyyn vai onko kikkelin lutkuttaminen kivempaa mutta ilmeisesti ei niin kivaa että uudestaan haluaisit sinne vankilaan kun siellä on kivaa ja saa kikkelii

        No jos sinne tulis sellanen vihervassari vegaani joka pillifarkuissaan peppua keinuttelis...

        https://www.youtube.com/watch?v=RrLRe6bpMfU


      • 6346134614
        KonnaKettu kirjoitti:

        No sille tuli pysyvät vammat..

        En välittäny jääkö se henkiin.


        Näytti siltä kuin rekka olis ajanu päälle.


        Ei kaduta yhtään kun se oli hyvin ansaittua.

        Just, silti on saanut nössömäisesti potkia maassa ja/tai käyttää jotain asetta, ja yleensä omata pohjia että nykyään tulee ehdotonta.


      • asiavainpitää

        kiitos hienosta selonteosta, josta oppii enemmän kuin muista kommentteista


      • vainoamistaloputonta
        asiavainpitää kirjoitti:

        kiitos hienosta selonteosta, josta oppii enemmän kuin muista kommentteista

        Saksassa junakytät vittuilevat aiheettomia jo nimien perusteella.
        Vastenmielisiä natzeja.


      • 6346134614 kirjoitti:

        Just, silti on saanut nössömäisesti potkia maassa ja/tai käyttää jotain asetta, ja yleensä omata pohjia että nykyään tulee ehdotonta.

        Niin siitähän se tuliki kun jatkoin murjomista..

        Ei sellasen limanuljaskan kanssa noudateta mitään herrasmies sääntöjä..


      • Olipa ullatus..

        Etkö,sä ole joku naisenhakkaajakin..?


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olipa ullatus..

        Etkö,sä ole joku naisenhakkaajakin..?

        En ole..

        Tai no riippuu naisesta..


        Jos joku slutwalk lesbo tulee ja huitasee niin huitasen takas.. :D


      • Voi Johan Bäckman raukkaa... :D

        Jos oikeus tapahtuisi niin se luopio "katoais" matkoillaan..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        En ole..

        Tai no riippuu naisesta..


        Jos joku slutwalk lesbo tulee ja huitasee niin huitasen takas.. :D

        Olethan sä kertonut pari kertaa sen jutun, kun " vähän" lätkäsit jotain naista takasin ja heti se oli poliisille soittamassa..

        Että semmonen parimetrinen naistenhakkaaja, miestenmies, oikea viikinkien viikinki ja natsien natsi..
        https://d2gg9evh47fn9z.cloudfront.net/800px_COLOURBOX6956582.jpg


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Olethan sä kertonut pari kertaa sen jutun, kun " vähän" lätkäsit jotain naista takasin ja heti se oli poliisille soittamassa..

        Että semmonen parimetrinen naistenhakkaaja, miestenmies, oikea viikinkien viikinki ja natsien natsi..
        https://d2gg9evh47fn9z.cloudfront.net/800px_COLOURBOX6956582.jpg

        Niin se oli sen jälkeen kun mun talon tavarat paiskottiin lattialle, puukon kanssa heiluttiin ja sitten käytiin mun kimppuun erinäisiä tavaroita aseena käyttäen.

        Enkä ees tehny mitään.. Oon vaan harvinaisen ärsyttävä.. :D


        Pahempaa jälkeä oon tehny seksin aikana...

        Vähän liian innokkaasti puristanu. :D


      • Se nainen on super seksikäs..

        Mutta se saa tollasen hepulin kun se raivostuu.


        Puhelin pois ja nippuun niin kyllä se siitä rauhottuu.

        Eikä päästää ulos talosta kun se saattaa lähteä auton kanssa hölmöilemään. :D


        Hieno vaimo jollekki.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Niin se oli sen jälkeen kun mun talon tavarat paiskottiin lattialle, puukon kanssa heiluttiin ja sitten käytiin mun kimppuun erinäisiä tavaroita aseena käyttäen.

        Enkä ees tehny mitään.. Oon vaan harvinaisen ärsyttävä.. :D


        Pahempaa jälkeä oon tehny seksin aikana...

        Vähän liian innokkaasti puristanu. :D

        Äh.. seli seli. Poliisit soitetiin paikalle ja ylikasvanut napero joutui lusimaan..

        Naistenhakkaaja!

        "Pahempaa jälkeä oon tehny seksin aikana... "

        Raiskaajakin?

        Tommosia te saatanan natsit olette.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Äh.. seli seli. Poliisit soitetiin paikalle ja ylikasvanut napero joutui lusimaan..

        Naistenhakkaaja!

        "Pahempaa jälkeä oon tehny seksin aikana... "

        Raiskaajakin?

        Tommosia te saatanan natsit olette.

        En joutunu. :D


        Ihan normi lähetyssaarnaajaa.. Ranteista pidin kiinni. :D

        Teillä naisilla on niin murea liha että heti tulee kuoppa kun vähän painaa.


      • EdesUnissa
        Wwuwuw kirjoitti:

        Äh.. seli seli. Poliisit soitetiin paikalle ja ylikasvanut napero joutui lusimaan..

        Naistenhakkaaja!

        "Pahempaa jälkeä oon tehny seksin aikana... "

        Raiskaajakin?

        Tommosia te saatanan natsit olette.

        Sulla on kyllä huomattavan mittakaavan henkisiä ongelmia. 50 vuotias nainen joka ei osaa käyttäytyä edes palstoilla kuuluisi sirkukseen.
        Usko kun sanon, että tarvitset psykiatria. Miksi hyökkäät asiallisen ketjun kirjoittajan kimppuun ?
        Olet samassa kategoriassa NAL keitto-ohjejuttujen kanssa. Välittömän hoidon tarpeessa !


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Sulla on kyllä huomattavan mittakaavan henkisiä ongelmia. 50 vuotias nainen joka ei osaa käyttäytyä edes palstoilla kuuluisi sirkukseen.
        Usko kun sanon, että tarvitset psykiatria. Miksi hyökkäät asiallisen ketjun kirjoittajan kimppuun ?
        Olet samassa kategoriassa NAL keitto-ohjejuttujen kanssa. Välittömän hoidon tarpeessa !

        Lässyn lässyn taas sulle..


      • taasnäitä
        EdesUnissa kirjoitti:

        Sulla on kyllä huomattavan mittakaavan henkisiä ongelmia. 50 vuotias nainen joka ei osaa käyttäytyä edes palstoilla kuuluisi sirkukseen.
        Usko kun sanon, että tarvitset psykiatria. Miksi hyökkäät asiallisen ketjun kirjoittajan kimppuun ?
        Olet samassa kategoriassa NAL keitto-ohjejuttujen kanssa. Välittömän hoidon tarpeessa !

        Taas näitä, jos nainen ei käyttäydy sivistyneesti ja asiallisesti niin se saa heti torut, mikset toru palstan keski-ikäisiä miehiä sekopääjutuista? Ainiin koska miehiltä on ok sellaiset jutut.


      • EdesUnissa kirjoitti:

        Sulla on kyllä huomattavan mittakaavan henkisiä ongelmia. 50 vuotias nainen joka ei osaa käyttäytyä edes palstoilla kuuluisi sirkukseen.
        Usko kun sanon, että tarvitset psykiatria. Miksi hyökkäät asiallisen ketjun kirjoittajan kimppuun ?
        Olet samassa kategoriassa NAL keitto-ohjejuttujen kanssa. Välittömän hoidon tarpeessa !

        Se nyt vaan on tommosessa suvakki lukitustilassa. :D

        Ei se mitään tsykiatria tarvi.


        Ihan turha yrittää järkeillä sen kanssa. :D

        Se laitto sen linkin siitä epygtiläistoimittelijasta ja mie ammuin sen alas... Koska muslimit on valehtelevia paskakasoja..

        Pitää jatkossaki ampua alas kaikki mitä sen suusta lentää. :D


      • eikäoomuuta
        KonnaKettu kirjoitti:

        Se nyt vaan on tommosessa suvakki lukitustilassa. :D

        Ei se mitään tsykiatria tarvi.


        Ihan turha yrittää järkeillä sen kanssa. :D

        Se laitto sen linkin siitä epygtiläistoimittelijasta ja mie ammuin sen alas... Koska muslimit on valehtelevia paskakasoja..

        Pitää jatkossaki ampua alas kaikki mitä sen suusta lentää. :D

        Eikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin tällä palstalla jankuttaa samoja päivästä toiseen, kun kattoo aloituksia niin melkein kaikissa on samaa lässytystä. Joo kyllä ymmärretään että ätmeillä on yksinäinen elämä jonka kiintopiste on palstoilla elvistely, mutta sääliksi vähän käy.


      • eikäoomuuta kirjoitti:

        Eikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin tällä palstalla jankuttaa samoja päivästä toiseen, kun kattoo aloituksia niin melkein kaikissa on samaa lässytystä. Joo kyllä ymmärretään että ätmeillä on yksinäinen elämä jonka kiintopiste on palstoilla elvistely, mutta sääliksi vähän käy.

        Ja sulla ei vissiin ole muuta hommaa kuin mun tekemisistä kärtyäminen.. :D

        Voisit keksiä itelleski parempaa tekemistä kuin mun kommenteista vinkuminen. :D


      • EiOleEi
        eikäoomuuta kirjoitti:

        Eikö sulla oikeasti ole mitään muuta tekemistä kuin tällä palstalla jankuttaa samoja päivästä toiseen, kun kattoo aloituksia niin melkein kaikissa on samaa lässytystä. Joo kyllä ymmärretään että ätmeillä on yksinäinen elämä jonka kiintopiste on palstoilla elvistely, mutta sääliksi vähän käy.

        No ei kait täällä kukaan aktiivisesti olisi jos on oikeaa elämää.


      • EiOleEi kirjoitti:

        No ei kait täällä kukaan aktiivisesti olisi jos on oikeaa elämää.

        Tollaset tyypit tiedetään. :D

        Ne tulee pätemään "siis eix teil ole laiffii!?"..

        Kait niille tulee siitä parempi olo. :D


      • EiOleEi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Tollaset tyypit tiedetään. :D

        Ne tulee pätemään "siis eix teil ole laiffii!?"..

        Kait niille tulee siitä parempi olo. :D

        Ikävä kyllä ite ihan kokemuksesta voin sanoa että tällä palstalla käy kun ei ole elämää, kun sitä on niin ei tule mieleenkään. Tää on sellasta sata kertaa nähtyjen uusintojen ja naulan seinässä tuijottamisen kategoriaa, kun ei oo mitään muuta.


      • EiOleEi kirjoitti:

        Ikävä kyllä ite ihan kokemuksesta voin sanoa että tällä palstalla käy kun ei ole elämää, kun sitä on niin ei tule mieleenkään. Tää on sellasta sata kertaa nähtyjen uusintojen ja naulan seinässä tuijottamisen kategoriaa, kun ei oo mitään muuta.

        Ja oot sitten tullu tänne eksperttinä muita koulimaan.. :D


      • EiOleEi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ja oot sitten tullu tänne eksperttinä muita koulimaan.. :D

        Ei mulle merkkaa pätkääkään ketkä täällä kirjottelee ja mitä. Mutta siitä olen kyllä sata varma ettei kukaan normityyppi täällä kirjoittele, ainakaan aktiivisesti. Ja siis täysin lasken itseni tohon samaan luuserijoukkoon.


      • EiOleEi kirjoitti:

        Ei mulle merkkaa pätkääkään ketkä täällä kirjottelee ja mitä. Mutta siitä olen kyllä sata varma ettei kukaan normityyppi täällä kirjoittele, ainakaan aktiivisesti. Ja siis täysin lasken itseni tohon samaan luuserijoukkoon.

        Menin sekasin kirjoittajista..

        Tarkotus oli vastata tolle eikäoomuuta kaverille..


        Mikä on normityyppi? :D


      • EiOleEi
        KonnaKettu kirjoitti:

        Menin sekasin kirjoittajista..

        Tarkotus oli vastata tolle eikäoomuuta kaverille..


        Mikä on normityyppi? :D

        Niin no mikä ny on normaalia kullekin. Mut sanotaanko enemmänkin niin että jos elämä on hyvää niin ei kauheesti kiinnosta täälläkään roikkua, kun on muutakin tekemistä ja mielenkiinnon kohteita.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Se nyt vaan on tommosessa suvakki lukitustilassa. :D

        Ei se mitään tsykiatria tarvi.


        Ihan turha yrittää järkeillä sen kanssa. :D

        Se laitto sen linkin siitä epygtiläistoimittelijasta ja mie ammuin sen alas... Koska muslimit on valehtelevia paskakasoja..

        Pitää jatkossaki ampua alas kaikki mitä sen suusta lentää. :D

        No se on toi yks ja sama persreikä roikkunut mun helmoissa siitä lähtien kun mä tänne tulin.. Se ei vaan tajua ettei mua kiinnosta paskan vertaa sen moralisoinnit, oon kyllä yrittänyt nätisti sille että painuis perskärpänen helvettiin..🤣

        Ja sä tuskin menit nurkkaan itkeä tirskumaan mun sanomisten takia..vaikka saisit kyl mennäkin.


      • Wwuwuw kirjoitti:

        No se on toi yks ja sama persreikä roikkunut mun helmoissa siitä lähtien kun mä tänne tulin.. Se ei vaan tajua ettei mua kiinnosta paskan vertaa sen moralisoinnit, oon kyllä yrittänyt nätisti sille että painuis perskärpänen helvettiin..🤣

        Ja sä tuskin menit nurkkaan itkeä tirskumaan mun sanomisten takia..vaikka saisit kyl mennäkin.

        Takiaisia.. Niitä riittää. :D


        En menny vaikka mieli tekiki. :D


    • Tämä lainaus sopii tähän asiaan kahdellakin tavalla:
      "All walls are Great if the roof doesn't fall"

      Keksittekö miten?

    • Likinäkörillitäti

      Siihen aikaan, kun lusimaan jouduin, oli meillä nuorimmilla pakollista lapiotyötä. Painavat silmälasini valuivat nenällä, joten kuumina kesäpäivinä oli hankalaa.

      • oi_huh

        Ompa ollut kamala tilanne. Eikö vartijoilla ollut inhimillisyyttä?


    • Likinäkörillitäti

      Pakollisessa lapiotyössä oli kauheaa, kun vartija komensi: "Lapioi nopeammin. Äläkä korjaile nenälläsi valuvien silmälasien asentoa !" - Arvatkaa, miltä tuntui...

      • menejaTiedä

        Taitaa olla tämä likinäköinen rillitäti olla trolli, joka ei ole edes lapiota unissaankaan nähnyt. Saattaa olla peräti nykyään jonkin asteen lastensuojeluviranomainen, joka nyt näitä nuoruuden unelmiaan tuo julki.


      • Likinäkörillitäti
        menejaTiedä kirjoitti:

        Taitaa olla tämä likinäköinen rillitäti olla trolli, joka ei ole edes lapiota unissaankaan nähnyt. Saattaa olla peräti nykyään jonkin asteen lastensuojeluviranomainen, joka nyt näitä nuoruuden unelmiaan tuo julki.

        Olen kyllä nähnyt lapion jo lapsena. Isälläni oli lapio, ja usein näin hänen käyttävän sitä. - En muuten ole missään tekemisissä lastensuojeluasioiden kanssa. Olen hyvässä kodissa kasvanut sivistynyt ihminen.


    • niinikään

      Nimimerkin bicky_royal pitäisi kaiken järjen mukaan olla tässä ketjussa kertomassa omista vankilakokemuksistaan, mikäli on aito henkilö.

      • FartBear

        Koska ei ole aito henkilö ja peris on jo nukkumassa äidin viekussa, ei taida stooria tulla.


    • Kaisanoasaa

      Hyvin olen kestänyt kun olen kuitenkin yksin vankilassa koko elämäni.

    • Selvä-juttu

      Sain pillua vankilassakin että hyvin kestin.

    • pitkätukka-68

      Tähän pitää lainata yhden vanhan kaverini slogania:
      "hy-hy-hyvällä mi-mielellä ja po-po-po positiivisella a-a-asenteella."

      Kirjastossa tuli käytyä joka viikko, keskimäärin kolme kirjaa tuli luettua viikossa. Ja telkkari tuli tietysti tutuksi, ja aina joltain sain DVD-levyjäkin lainaksi. Ja tosi paljon tuli ihan keskusteltuakin monenlaisten ihmisten kanssa.

      Kyllä tuo on ihan asennoitumiskysymys: kun pois ei pääse, niin pitää ottaa mahdollisimman mukavasti (vaikkei sisässä tietysti kivaa olekaan olla).

      Mulla kävi muuten sikäli hyvä tuuri, että samalla viikolla kun pääsin pois, oli Sörkka Rock. Sinne ei kuka tahansa pääsekään. Olikin elämäni ainoa festari, jossa en nähnyt kenenkään dokaavan.

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      103
      2840
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      251
      1993
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      120
      1942
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      136
      1668
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1420
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      25
      1014
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      37
      974
    8. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      96
      968
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      828
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      43
      804
    Aihe