Onko naiset komea mies parempi

Kaikysyäsaa

Kumppani kuin ruma mies? Miksi valitsette aina komean miehen?

44

645

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PataJaKattila

Ei rumuus tee miehestä hyvää.
      Jos pitää valita kahdesta huonosta, niin mieluummin se, jota on edes kiva katsella.
      Niinhän miehetkin tekee.

• Naisasialooser11

Edelleenkään se mitä miehet tekevät tai eivät tee ei ole mikään puolustus.

• RumaÄtmi

Hah, haha ja vielä jotkut naiset yrittää väittää, ettei se miehen ulkonäkö ole asia, joka ratkaisee, vaan luonne ja sisäinen kauneus.
        Naiselle miehen ulkonäkö on KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA.
        Jos näin ei olisi, niin rumallakin miehellä olisi nainen, mutta kun rumat miehet ovat aina yksin, ei ole naista vierellä, eikä sormusta ruman miehen nimettömässä.
        Komeilla miehillä sensijaan on nainen vierellä ja sormus nimettömässä.
        Joten naiset vois painua v*ttuuun valehtelemasta, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, koska sillä on suurin merkitys kun nainen valitsee kumppanin itselleen.

• RumaÄtmi

Hah, haha ja vielä jotkut naiset yrittää väittää, ettei se miehen ulkonäkö ole asia, joka ratkaisee, vaan luonne ja sisäinen kauneus.
        Naiselle miehen ulkonäkö on KAIKKEIN TÄRKEIN ASIA.
        Jos näin ei olisi, niin rumallakin miehellä olisi nainen, mutta kun rumat miehet ovat aina yksin, ei ole naista vierellä, eikä sormusta ruman miehen nimettömässä.
        Komeilla miehillä sensijaan on nainen vierellä ja sormus nimettömässä.
        Joten naiset vois painua v*ttuuun valehtelemasta, ettei ulkonäöllä ole merkitystä, koska sillä on suurin merkitys kun nainen valitsee kumppanin itselleen.

• Valitsen samanlaisuuden :D
      kasvoista/kropasta välittämättä.

• Nainen39vee

Katukuvaa katsellessa ei vaikuta siltä, että naiset "aina" valitsisivat komean miehen.

• Mies39vee

Rahalla ja statuksella kompensoidaan rumaa ulkonäköä. Parisuhdehuorat elää miesten rahoilla.

• Nainen39vee
        Mies39vee kirjoitti:

Rahalla ja statuksella kompensoidaan rumaa ulkonäköä. Parisuhdehuorat elää miesten rahoilla.

Tilastojen mukaan suurin osa naisista on työelämässä. Ja tuskinpa nuo kaikki parisuhteessa olevat miehet niin varakkaita ovat, että heitä ainakaan rahan takia kannattaa ottaa.

• 123d123d13f

Ja sen takia koska naiset ovat työelämässä, niin minä olen työttömänä. Teidän hyvinvointi pois minulta.

• Nainen39vee
        123d123d13f kirjoitti:

Ja sen takia koska naiset ovat työelämässä, niin minä olen työttömänä. Teidän hyvinvointi pois minulta.

Ikävä juttu, että olet työttömänä. Olisiko se sitten parempi niin päin, että sinä olisit töissä ja joku nainen olisi työttömänä, jolloin sinun hyvinvointisi olisi häneltä pois? Tai sinun kannaltasi varmaan näin, mutta miksi se olisi jotenkin perustellumpaa? Onko siihen joku syy, miksi juuri sinä et tullut valituksi, vaan se nainen, jonka työpaikkaa nyt olisit kärkkymässä? Työnantaja lienee valinnut hänet jostakin syystä.

• Hohhoijaa
        Mies39vee kirjoitti:

Kannattaa pysyä sinkkuna edelleen. En ota myöskään miestä elätiksi. Täälläkin miehet itkee kun työttömiä miehiä ei halua kukaan. Miksi elättää parisuhdehuoraa naisenkaan.
        Miehet on tyhmiä ratkaisuissaan.

• lihavihatipunen

Montako kertaa ajattelit kysyä vielä tätä asiaa?

• J_S_V

Onko täällä joku rajoitus, montako kertaa kysymyksen saa kysyä? Onko se määrä 5 vai 10 vai 25?

• lihavihatipunen
        J_S_V kirjoitti:

Onko täällä joku rajoitus, montako kertaa kysymyksen saa kysyä? Onko se määrä 5 vai 10 vai 25?

Ei, mutta tuntuu, että tyypillä on joko alkava dementia tai vaan pakkomielle. Lisäksi hän ei noteeraa mitenkään naisten vastauksia, jotka ei tue hänen omia jumittuneita käsityksiään.

• elisakettu

"Miksi valitsette aina komean miehen?"

Mieshän kuulostaa ihan lihanpalalta. Siinä sitten nainen tiskillä valkkaa parhaan näköisen fileen kyljysten välistä. No mikäpä siinä, makuhan sen ratkaisee.

"Onko komea mies parempi kumppani kuin ruma mies?"

Ulkonäkö ei korreloi paremmuutta. Kusipäisyys ei sovi komealle eikä rumallekaan. Sen sijaan muut ominaisuudet ajavat reippaasti ohi ulkonäöstä kun vertailuja tehdään, kuka on hyvä kumppani. Itsekeskeiset ulkonäköpaineiset eivät kuulu siihen kategoriaan.

• Kiltti-ätmi

Naiset valitsee komean koska komeat ovat väkivaltaisia. Eivät naiset kovin innokkaita ole eroamaan kun mies hakkaa naista.

• 123d123d123f

et ainakaan vaikuta kovin kiltille, vaan enemmän syyttelevälle ja katkeran vihaiselle. lisäksi tuolla ajatusmaailmalla epäilen että itse olet väkivaltainen jos sinulla on tilaisuus.

• Aikuinenmies33
        123d123d123f kirjoitti:

et ainakaan vaikuta kovin kiltille, vaan enemmän syyttelevälle ja katkeran vihaiselle. lisäksi tuolla ajatusmaailmalla epäilen että itse olet väkivaltainen jos sinulla on tilaisuus.

Virittää nämä niin sanotut miehet joiden käytös pikkupojan tasolla ja mikä naurattaa niin osa näistä vielä omaa ikä luokkaa reilu kolmekymppistä. Henkinen kasvu lienee jäänyt väliin. Ihan virittää tollaset naisten puolesta jotka kokee väkivaltaa. Sitä näin lapsena ja jo sillon päätin etten lyö näistä koskaan ja olen sen takana pysyny. Itekkin sinkku ollu muutaman vuoden ja saanu pääskää niskaan naisilta ja huonolla tuurilla tullu vastaan lapsellisia prinsessoja. En kuitenkaan yleistä. On ollut omassakin käytöksessä vikaa. Ei ainakaan kannata katkeroitua voin elämän kokemuksella sen sanoa ja ihan kokemuksella jota naisista ja suhteista on. Lopettakaa stereotypisointi. Myöntämää vikanne ja tehkää asioille jotain kuten itse tein ja teen jos tarve vaatii niinku mies ja mulle miehisyys on ihan muuta ku turha väkivalta ja roolin vetäminen. Alottakaa olemalla oma itsenne ja pysykää tiettyjen periaatteiden takana elämä on pienestä kii. Onneksi tullut pahojakkn kolhuja niin osaa arvostaa elämää. Onneksi luonne ollut aina hyvä niin tietyt asiat tulee luonnostaan. Täydellinen en ole ja vikanakin löytyy mutta on myös hyviä puolia ja osaan arvostaa myös itseäni mikä näiltä katkerilta ns miehiltä puuttuu. Yks hailee miksi mut leimaatte ei kiinnosta muiden kitinät

• Aikuinenmies33
        Aikuinenmies33 kirjoitti:

Virittää nämä niin sanotut miehet joiden käytös pikkupojan tasolla ja mikä naurattaa niin osa näistä vielä omaa ikä luokkaa reilu kolmekymppistä. Henkinen kasvu lienee jäänyt väliin. Ihan virittää tollaset naisten puolesta jotka kokee väkivaltaa. Sitä näin lapsena ja jo sillon päätin etten lyö näistä koskaan ja olen sen takana pysyny. Itekkin sinkku ollu muutaman vuoden ja saanu pääskää niskaan naisilta ja huonolla tuurilla tullu vastaan lapsellisia prinsessoja. En kuitenkaan yleistä. On ollut omassakin käytöksessä vikaa. Ei ainakaan kannata katkeroitua voin elämän kokemuksella sen sanoa ja ihan kokemuksella jota naisista ja suhteista on. Lopettakaa stereotypisointi. Myöntämää vikanne ja tehkää asioille jotain kuten itse tein ja teen jos tarve vaatii niinku mies ja mulle miehisyys on ihan muuta ku turha väkivalta ja roolin vetäminen. Alottakaa olemalla oma itsenne ja pysykää tiettyjen periaatteiden takana elämä on pienestä kii. Onneksi tullut pahojakkn kolhuja niin osaa arvostaa elämää. Onneksi luonne ollut aina hyvä niin tietyt asiat tulee luonnostaan. Täydellinen en ole ja vikanakin löytyy mutta on myös hyviä puolia ja osaan arvostaa myös itseäni mikä näiltä katkerilta ns miehiltä puuttuu. Yks hailee miksi mut leimaatte ei kiinnosta muiden kitinät

Vituttaa piti sanoa ei virittää

• Pillujen--asiantuntija
        123d123d123f kirjoitti:

On ihan fakta että nainen valitsee komean jännämiehen.

• pitkätukka-68
        Pillujen--asiantuntija kirjoitti:

On ihan fakta että nainen valitsee komean jännämiehen.

Riippuu naisesta.

Mut jos vaihtoehtona on ruma ja tylsä ätmi, niin selvähän se.

Jos sun pitäis valita ruman tylsän nöhnönaisen ja railakkaan misun välillä, kumman ottaisit illaksi?
        Asia voikin muuttua jos misu osoittautuu tyhmäksi ja ruma tyttö fiksuksi.
        Ilta on ilta, pidempi aika jotain muuta.

Mut miks tätä edes selittää...

• Ellu sen jo sanoikin. Mutta yleensä se mies jota kohtaan tunteilee myös näyttää hyvälle silmään, vaikka hän ei olisikaan se kaikista komein tai edes saatavilla olevista se komein.

Kun se kenet miehen haluaa kaikista saatavilla olevista on yleensä se, jonka kanssa löytyy yhteistä ja josta ihmisenä pitää enemmän, kun jostakin toisesta. Eli kyllä siellä taustalla ulkonäköäkin enemmän vaikuttaa se ihmisyys. Inhimillisyys.

Kyllä sä nyt tiedät mimmosta se on, kun jonkun kanssa synkkaa paremmin kun toisen. Ei mulle ainakaan merkkaa ulkonäkö niin paljon, että sivuuttaisin henkilökemian.

Moni kakku päältä kaunis ja sisältä pelkkää...ja kaunis kuori ei paljon lohduta, jos sisus maistuu pahalle.

• Ja tottakai jokaisella on joku kriteeri ulkonäöllekin, mutta kriteerit ulkonäölle on joustavempia kun kriteerit toimeentulemiselle.

• LadyZorro kirjoitti:

Ja tottakai jokaisella on joku kriteeri ulkonäöllekin, mutta kriteerit ulkonäölle on joustavempia kun kriteerit toimeentulemiselle.

Mä myös luulen, että toiset on fyysisempiä ja toiset henkisempiä, mitä tulee kumppanin hakuun ja kriteereihin.

Joidenkin mielenkiinto on tapissaan, kun toinen on mahdollisimman ulkoisesti pop ja toisilla taas mielenliikkeiltään pop. Yleensä kumppaniksi löytyy joku variaatio näistä...top hyvännäköinen ja top henkisesti välimalli.

Sitä ultimate täydellistä jahtaavat monesti joutuu toteamaan, ei löydy...

• Meitäonmoneksi

Ei ole olemassa komeaa tai rumaa. Jonkun toisen ruma on jollekin komea ja toisinpäin. Kokonaisuus ratkaisee; luonne, olemus, miten kemiat kohtaa...

• RumaÄtmi

Ruma mies on joka ikiselle maapallon naiselle yhtä ruma ja komea mies jokaiselle maapallon naiselle yhtä komea.
        Ruma mies ei naista saa. Nainen voi toki jutella rumalle miehelle, mutta nainen ei koskaan halua olla ruman miehen kanssa.
        Hyvä todistus siitä, ettei nainen halua olla ruman miehen kanssa tekemisissä on vaikka kaupan kassa, kun ruma mies saapuu kaupan kassalle, jonka kanssa ruma mies on jutellut, niin kassaneito laittaakin kassahihnalle kyltin: Viereinen kassa olkaa hyvä, vaikka kaupassa olisi hiljaista.
        Ruma mies tulkitsee tuon, ettei nainen halua olla ruman miehen kanssa missään tekemisissä ja ruma mies tekeekin jatkossa niin, ettei enää menekään saman kassan kautta, vaan valitsee aivan toisen kassan.

• Oikeasti.hyvä.mies

Kun aikoinaan valitsin itselleni tyttöystävää, kohtuullinen ulkonäkö oli tärkeää. Vieläkin tärkeämpää oli mukava luonne ja sellainen asenne joka kantaa pitkälle. Homma onnistui, olemme olleet naimisissa yli 30 vuotta, molemmat jäämässä eläkkeelle hyvistä töistä ja omaisuuttakin karttunut monta miljoonaa. Olemme tyytyväisiä koska molemmat olemme terveitä ja todennäköisyys pitkälle onnelliselle loppuelämälle on suuri.

• pitkätukka-68

Tietysti ulkonäöllä on merkitystä, mutta pitää muistaa että ihminen heijastaa sisintään myös ulospäin. Palstan perusätmit näyttävät juuri siltä mitä sisältäkin ovat, ja siksi ovat ätmejä. Miksi kukaan huolisi heitä?

Sinänsähän ulkonäkö ei silti ole ykköskriteeri (esmes ulkonäössä on asioita joille nyt vaan ei voi mitään). "Tyyli ennen kauneutta", sanoi Juice.
        Itse lisään, että Rakas on aina kaunis.

• Meitäonmoneksi

Tuo viimeinen lause on niin totta: "Rakas on aina kaunis".

• pitkätukka-68
        Meitäonmoneksi kirjoitti:

Tuo viimeinen lause on niin totta: "Rakas on aina kaunis".

Ja tuo on tärkeää.
        Täällä moni valittaa, etteivät löydä kumppania, mutta mikä on syy? Haluavat nuoria neitsyitä, mutta ovatko itse rakastettavien näköisiä? Sisäinen näkyy uloskinpäin, mutta miks pitäis olla lehdissä olevien näköinen tai tuntuinen?

Rakas on aina kaunis, mut jos hän tekee feelua, niin saman näköisenä rumistuu nopeasti vaikkei ulkonäkö muutukaan. Hän ei olekaan enää rakas. Kyse ei ole ulkonäöstä.

• Meitäonmoneksi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ja tuo on tärkeää.
        Täällä moni valittaa, etteivät löydä kumppania, mutta mikä on syy? Haluavat nuoria neitsyitä, mutta ovatko itse rakastettavien näköisiä? Sisäinen näkyy uloskinpäin, mutta miks pitäis olla lehdissä olevien näköinen tai tuntuinen?

Rakas on aina kaunis, mut jos hän tekee feelua, niin saman näköisenä rumistuu nopeasti vaikkei ulkonäkö muutukaan. Hän ei olekaan enää rakas. Kyse ei ole ulkonäöstä.

Aivan samaa mieltä. Niin samoja ajatuksia.

• pitkätukka-68
        Meitäonmoneksi kirjoitti:

Aivan samaa mieltä. Niin samoja ajatuksia.

»Joskus tapaa ihmisen, joka on kaunis.
        Sitten keskustellessa huomaa, että hän onkin ihan tylsä.
        Joistain toisesta ajattelee: "ei hullumpi, ihan OK".
        Mutta kun oppii tuntemaan hänet
        on kuin hänen kasvonsa tulisivat omikseen.
        Hänen persoonallisuntensa loistaa läpi
        ja hänestä tulee uskomattoman kaunis.»

(Amy Bond sarjassa Doctor Who)

• Kaisanoasaa
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Ja tuo on tärkeää.

Ei palstalaiset kuten muutkaan miehet halua mitään neitsyitä. Itse en ole koskaan sellaista sanonut ja että muutkin vaan puhelee lämpimikseen. Miehet haluaa tavis ruma naisen koska ovat itsekkin suurin osa sellaisia. Moni olisi tosi onnellinen jos edes pääsisi treffeille jonkun näköisen naisen kanssa mutta naisille ei kelpaa samantasoinen mies.

• RumaÄtmi
        pitkätukka-68 kirjoitti:

Tietysti ulkonäöllä on merkitystä, mutta pitää muistaa että ihminen heijastaa sisintään myös ulospäin. Palstan perusätmit näyttävät juuri siltä mitä sisältäkin ovat, ja siksi ovat ätmejä. Miksi kukaan huolisi heitä?

Sinänsähän ulkonäkö ei silti ole ykköskriteeri (esmes ulkonäössä on asioita joille nyt vaan ei voi mitään). "Tyyli ennen kauneutta", sanoi Juice.
        Itse lisään, että Rakas on aina kaunis.

Sulle kelpaakin vain top-10 tason miehet !!!

• Kiltti-Ja-Kunnollinen

Komea jännämies on naisten ihannemies. On se sen verran monta kertaa nähty. Naiset kyllä kestää kun jännämies hakkaaa koska mies on komea. Ulkopuolisille naiset haluaa näyttää että sai komean miehen.

• paskakasat

Nähty sen verran monta kertaa että tietää miesten olevan hakkaavia jännäpaskoja. Ei ole vaihtoehtoja jos miehen haluaa. Itse en halua, pysyn kaukana miehistä.

• pitkätukka-68
        paskakasat kirjoitti:

Nähty sen verran monta kertaa että tietää miesten olevan hakkaavia jännäpaskoja. Ei ole vaihtoehtoja jos miehen haluaa. Itse en halua, pysyn kaukana miehistä.

Niin tietenkin, jos väkivaltaisuutta pitää miehisyyden merkkinä.
        Minua ei kukaan voi väittää väkivaltaiseksi, vaikka jalkojen väliin kurkkaamalla voinkin todeta itseni mieheksi.

• SilminNäkijä

Huomasin yhtenä iltana, kun selvästi jännämies oli asialla puistossa.
        Siinä oli nainen, jota jännämies lähestyi hoiperrellen, oli siis nauttinut rohkaisuryyppyjä.
        Jännämies lähestyi naista, eikä nainen pinkonut karkuun vaan seisoi paikallaan.
        Jännämies tarttui naista korvien takaa kiinni ja veti naisen päätä kohti omaa jännämiehen päätä.
        Nainen ei vastustellut millään tavoin, kun jännämies alkoi pussaamaan naista.
        Nainen ilmeisesti nautti suunnattomasti, toihan jännämies jännitystä naisen elämään.
        Tuollaiseen tilanteeseen ei kannata kenenkään miehen puuttua, koska seurauksena on, että saa jännämiehen vihat päälleen ja nyrkistä, kun jännämies röyhistelee, kuin kukko ja alkaa tappelemaan.
        Jännämieshän syyttää, että viet mun naisen, vaikkei olisi vienytkään ja se jää jännämiehelle päähänpinttymäksi, joka ei pois lähde, vaikka nainen ei jännämiestä jättäisi, vaan jatkaisi suusyljen vaihtoa jännämiehen kanssa.

• kaksiyhdessä

Ulkonäkö ei ole tärkein asia, luonne on tärkein ja toisen huomioiminen arjessa ja yhteiset harrastukset.

• 0lenTasokas

Paskageeniset rumilukset ovat tietenkin myös tyhmiä, tasokkaampi nainen ei elämäänsä tuhlaa looseriin.

• Kaisanoasaa

Naiset haluaa aina komean miehen koska tietävät että komea mies on hyvä kumppani. Komea mies ei ole väkivaltainen, ei petä ja kohtelee naista aina kunnioittavasti ja hyvin, on tukena huonoina päivinä ja osaa kuunnella. Niin naiset uskoo eikä rumat miehet saa siksi mahdollisuutta edes tutustua naisiin.

• Eerika

Tästä lähtien valitsen ruman miehen. Ei sitten tarvii valittaa siitä.

• eirumamies

Se on kyllä väärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2416
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      113
      2031
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      113
      1657
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      42
      1523
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1457
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      120
      1006
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      947
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      939
    Aihe