Niin että onko Hetassa pienkonehuoltoa? Muoniossa tiedän sellaisen mutta en viitsi sinne asti ajella!
Älkääkä nyt poistako tätä kysymystä, niinkuin poistatitte sen parituntia aiemman. Ihan asiallinen kysymys mielestäni. Näin ulkopaikkakuntalaisena jättäisin mielelläni rahat tähän kylään.
Moottorisahahuolto/varaosat?
6
498
Vastaukset
- köljaaja
kyllä tämäkin kysymys on varmaan lähellä poistoa jahka valvoja herää, ei semmoista korjaamoa eriksen ole mutta kyllä se täälläkin kunthon saahan
- Huskumies
Olisiko tietämättömälle hiukan enemmän informaatiota että minne kannattaa oranssin sahan kanssa suunnata? Saako ketjujakin samasta paikasta tai edes jostain?
- ruottijasaksa
Oransseja on kahta merkkiä, etkö muka osaa itse huoltaa sitä ?
- Huskumies
Osaan mutta ei ole työkaluja eikä tarpeita matkassa ja tällä kertaa olisin valmis siitä jopa maksamaankin. Tarvitsen ketjut, tulpan ja putsauksen laippakoteloon, putsariin sekä käynnistysnarun koppaan.tyhjäkäynti ja rikastuskin menisi siinä samalla. Muttei ilman työkaluja.
Kumpikin oranssi käypiä, nimmerkki kertoo kumpi käsissä. - Huskumies
Käsittämätöntä toimintaa tällä palstalla. Ilmeisesti nimiä ei saa sanoa tai mitään muutakaan joka auttaisi asiaa. Tajuatteko että kylänne kuihtuu jos mistään ei saa puhua. Lopulta käy niin että peräkylät kuihtuvat ja sen jälkeen pääkylä, viimeinen sammuttaa valot. Lopulta vain vapaa-ajan asujat tuovat elämää tänne aika-ajoin.
No, Muoniosta löytyi korjaaja vähimmällä vaivalla kun soitin numerotiedusteluun. Harmi sinänsä koska olisin mielelläni jättänyt rahani jollekin paikalliselle yrittäjälle.- pelgone
Yhessä korjaamma
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886