Mikä tänään harmittaa?
Minne katosi ketju?
17
373
Vastaukset
- Hki-tre-tukholma
Hävisi, kun sinne kirjoittanut paljasti itsestään kännipäissään liikaa ja nyt selvittyään 16 päivän kaljahuuruistaan siellä Tukholmassa ja alettuaan ehkä taas syömään ja kuntoutumaan päätti poistaa ketjun. Surullista että tämän henkilön elämä on mitä on kun muistaa hänen olleen joskus vielä aika hyväkuntoisenkin vaikkakin satuin näkemään ohikulkiessani täällä Hesingissä istuvan useasti halpojen baarien terasseilla epämääräisissä juoppoporukoissa jopa keskellä arkipäivää... Mulle ainakin viimeistään tuota ja samaan aikaan kirjoitettua alkoholistiketjua lukiessa varmistui kuka on erään alkkisnikin takana..
- 631
Niin olikin, siellä oli joku pullamestari säätämässä silloin? Minne mahtoi mennä hymynaamoineen? .—,—-.’ 😂 <—by
- Neumannn
pullansyöjätrolli kirjoitti:
Pullia saa näppärästi tehtyä 😁
https://youtu.be/qgTD6fRebW8Korvapuustia tässä tarvitsisikin! Lue numero ja kirjain niin tulen...
- 610
Eiks harmitakin, kun ei oo koskaan tuoretta vehnästä?
- mukavaailtaa
Täytyy käydä joskus moikkaamassa... paikanpäällä
- mikätoi
pullasta kirjoittelu on? Siis kaljan kittaamisen lisäksi ahmii pulliako?? Taitaapi sitten olla aika vetävän näköinen mimmi. 😄😄
- pullarölli
Ei ... ei. Olet erehtynyt. Olen se trolli joka juo punaviiniä täällä ja tykkään roskaruoasta. Etenkin pullasta. Poisvetävän näköinen taidan olla kun yölläkään ei ole muuta seuraa kuin palsta :D :D
. - yölläkö
pullarölli kirjoitti:
Ei ... ei. Olet erehtynyt. Olen se trolli joka juo punaviiniä täällä ja tykkään roskaruoasta. Etenkin pullasta. Poisvetävän näköinen taidan olla kun yölläkään ei ole muuta seuraa kuin palsta :D :D
.silloin ei tarvitsekaan seurustella kuin korkeintaan nukkumatin kanssa.
- pyhäl_hengel
pullarölli kirjoitti:
.Minä taas en syö juuri mitään, joten näytän luurangolta. Joskus avaan vauvanruokapurkin. Limulla ja karkilla pysyn hengissä juuri ja juuri. Kirjoittelen tänne koko yön läpi ja työajallakin🙄😪.
- omaelämäni
Yhä se ettei ole vakituisempaa työpaikkaa, sitten helpottaa kun on paperit tehty.
- eisittenmikään
siis harmita. 😄😄 Kaikki elämäni osa-alueet on paremmin kuin hyvin. 😊😊Ainoastaan ihmetyttää se, että joku alkoi omimaan kirjoituksia, joissa ei ollut edes nimitunnisteita tai muitakaan kovin selkeitä. Omituista! 😔😔
- johtuiskosiitä
että kaikki muu täsmäsi eli pallo löysi maalinsa? Ei trollinikin maininta munkaan mielestä ole ketään kohti osoittelua. Katellaan nyt, mitenkä soppa alkaa kiehumaan.
- SimpsonvariMcDonalds
Ööööö:
https://www.dn.se/nyheter/sverige/exotisk-apa-tros-vara-stulen-i-goteborg/- Kari.D
olisikivanähdäsiellätoistekkin
- aivanihana
tuollaisen voisin adoptoida itselleni. 😄
Ihmisten käyttäytyminen.
Tarviiko siitä sen enempää sanoakkaan :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 322073
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle471986Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3091799- 961326
- 301322
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan71278Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko141196Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101127Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii661016- 381009