Toiminko eilen typerästi baarissa?

vittuuntunut_ätmi

Olin työkaverini kanssa eilen pikkulauantaina parilla kaljalla kun illan päätteeksi yksi ihan suht kivan näköinen (tosin lihavahko) nainen tuli hakemaan kaveriani (joka on vähintään KTM tasoluokitukseltaan, ehkä jopa YKTM) tanssimaan. Hän sitten kieltäytyi koska seurustelee ja muutenkin oltiin jo lähtöaikaisessa jolloin tämä nainen kyseli sitten minulta, että "no läheks sä tanssimaan?".

Mä olin ihan äimän käkenä, ei mua ole koskaan yksikään nainen hakenut tanssimaan (itse olen ruma ätmi, en kuitenkaan hcätmi) joten sopersin siihen vain että "ei ku me ollaan lähdössä", vaikka mieli tietty olisi tehnyt lähteä tanssimaan...mutta...ajattelin siinä ja sillä hetkellä että tämä nainen ei kuitenkaan ollut minusta millään lailla kiinnostunut, halusi vain toipua saamistaan "pakeista" (vaikka ei ne nyt varsinaiset pakit ollut kaverin puolestakaan) ja siksi vaistonvaraisesti pyysi heti minua tanssimaan.

Työkaverini on piikitellyt minua koko tämän päivän, että miksi en mennyt eilen tanssimaan, että olisin voinut saada naisen itselleni. Jotenkin vituttaa, toisaalta tajuan että olin vain sellainen pikainen hätävara siinä tilanteessa, toisaalta mietin että mitä jos siitä olisikin voinut kaikesta huolimatta seurata jotain.

Tämä asia tulee vaivaamaan minua todella pitkään, seuraavaan naisensaantimahdollisuuden voi taas mennä vuosia, jos edes silloin:(

22

442

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyypillinen

Joo toimit mut hei, se nyt vaan on elämää, ätmin elämää.

• mielipiteeni

Jos nainen oli lihavahko niin mitä harmittelet?
      Itse en ainakaan katsoisi sekuntiakaan lihavaa naista.

• ssenssanon

Ätmin mittapuulla ei tietenkään mikään menetys. Heillähän mahdollisuudet vain kauniisiin ja hoikkiin naisiin.

• 35475374

"Itse en ainakaan katsoisi sekuntiakaan lihavaa naista"
        Älä valehtele itsellesi.

• JännäJare

Se on ätmin kohtalo mokata ne muutamat harvat mahikset mitkä tulee elämässä vastaan mitä naisiin tulee. Se on tyypillinen muna-kana ongelma, pitää olla kokemusta että selviää tilanteista naisten kaa mutta kokemusta ei saa ilman kokemusta naisten kanssa. Jännämies olisi pannut tuotakin mimmiä ja unohtanut aamulla koko jutun.

• viinamies

Joisitte viinaa niin saisitte kokemusta naisten kanssa.

• ertyertyer

Hätävaranakin oleminen on parempi kuin murehtia jälkikäteen. Mutta toi on se ätmin ja "pelimiehen" ero, että ätmin ensimmäinen suojelukeino on kieltäytyä ja miettiä asioita liikaa kun taas pelimies sanoo heti joo.

• 12121212121212

Eipä tuo juuri poikkea ketminkään tilanteesta.

Nainen näkee raflassa vain Miehen, parhaan miehen, joka on komein tai porukan johtohahmo. Moni ketmikin on päätynyt naimisiin vastaavalla tavalla.

On myös totta mitä sanottiin pelimiehistä. Lähestmisen suhteen usein puhutaan kolmen sekunnin säännöstä. Niissä harvinaisissa tilanteissa joissa nainen tekee aloitteen, puhutaan enemmänkin sekunnin säännöstä.

Koska ei ole sukupuolirooleja emmekä ole mitään eläimiä, miehen tulee aina olla valpas ja valmis toimintaan - kun nainen voi jahkailla päiväkausia.

Vastaus: olisi kannattanut toimia. Kokemus on arvokasta, kuin sijoitus tulevaisuuteen.

• OneTwoThree

mitä nämä yhden ja kolmen sekunnin säännöt ovat? en ole kuullutkaan

• sdfsdfsdfsdfsdf

Kyllä nainenkin voi jäädä jos jahkailee, ei meillä miehillä nykyään ole samanlaista intoa jahdata.

• 1212121212121212
        OneTwoThree kirjoitti:

mitä nämä yhden ja kolmen sekunnin säännöt ovat? en ole kuullutkaan

"Kolmen sekunnin sääntö" on peräisin PUA-opeista.

Se tarkoittaa käytännössä sitä että kun pelimies näkee kiinnostavan naisen (= seksuaalisesti haluttavan näköisen), on kolme sekuntia aikaa lähestyä.

Nopea lähestyminen luo naiselle tunteen siitä että mies lähestyi luontaisen vaistonsa ohjaamana, koska tämä ei voinut vastustaa naisen seksuaalista vetovoimaa. Lisäksi jos jää miettimään, alkaa rationalisoimaan esteitä lähestymiselle, ja lähestyminen jää tekemättä tai se ei tapahdu yhtä rennosti.

Naiset eivät halua myöntää tätä, mutta todellisuudessa he haluavat olla seksiobjekteja jotka vetävät aloitteellisia ja rohkeita, heistä kilvoittelevia miehiä puoleensa. Vain harva nainen on _mieluiten_ aloitteellinen itse.

Kun nainen lähestyy, ellei mies kiinnostu sekunnissa, antaa hän alitajuisesti vaikutelman ettei nainen ole seksuaalisesti sytyttävä.

Tämä on asioita joissa rikkaat tulevat rikkaammiksi; kokeneilla toimintamallit ovat selkäytimessä, kokemattomilla tilaisuuksia harjoitteluun tulee harvemmin ja he jäävät epäröimään.

Tämä selittää myös sen miksi naiset saavat kiinnostusta ja lähestymisiä jopa miehiltä jotka eivät oikeasti ole kovin kiinnostuneita. Miehet ovat tajunneet että kaikki tilaisuudet täytyy käyttää hyväksi ja kiinnostusta on osoitettava heti. Sen jälkeen aletaan selvittämään onko "potentiaalinen" oikeasti kiinnostava seksimielessä, parisuhdemielessä tai ollenkaan. Heikoimmassa asemassa ovat miehet jotka ovat ensisijaisesti kiinnostuneita luonteesta; siinä vaiheessa kun he kiinnostuvat naisesta, on tilaisuus jo menetetty.

• OneTwoThree

mielenkiintoinen näkökulma, äkkiseltään vaikuttaa hyvinkin paikkansapitävältä

• kaik_on_mennyttä
        OneTwoThree kirjoitti:

mielenkiintoinen näkökulma, äkkiseltään vaikuttaa hyvinkin paikkansapitävältä

Mutta nyt kaikki Suomen naiset tietää tuon eikä mene enää lankaan joten siinä meni sekin mahdollisuus. Ei tule mitään.

• 7645i5k3w46kk

Ihmisten kannattaisi kokeilla sellaista "vastaan kaikkeen kyllä" juttua. Tosin se edellyttää että joku ehdottaisi jotain, ite voisin olla viikkoja ja ehkä kuukausiakin ilman että tarvitsisi tehdä mitään.

• Sepä pitäisi olla joku sanomassa mitä tehdä ku sanois kaikkee kyllä ☺️

• Viinamies

Toimit todella typerästi. Naiselle olis pitänyt sanoo että lähdet mielelläsi tanssimaan ja tanssin jäkeen olisit pyytänyt naista pöytäänne juttelee, sitten olisit tarjonnut juotavaa sille ja jutellut mukavia juttuja sille. Kaverisi olisi jo kotona runkkamassa mutta sinä olisit pyytänyt naista jatkoille kotiisi ja pillun saanti olisi ollut varmaa. Mutta ei kun mokasit koko homman täysin.

• Pillujen--asiantuntija

Toimit kyllä . Ei niitä mahdollisuuksia tule rumille kovin montaa elämässä ehkä noin 1-3 kertaa joten mahiksesi jatkossa ovat vähäiset.

• ÄtmiSössiiAvopaikat

Tunnen tuskasi veli, kuten Ameriikan kielellä sanotaan. Noinhan se on, että ätmillä kaikki sosiaalinen toiminta ja varsinkin toiminta naisten suuntaan tähtää ensisijaisesti häpäisyn välttämiseen. Näin siksi, että ätmin vaihtoehdot sosiaalisessa vuorovaikutuksessa ovat yleensä A) häpeä ja B) ei-häpeä eli neutraali lopputulos. Ätmillä puuttuu vaihtoehto C eli voitto (=pillunsaanti). KTM harkitsee automaattisesti kaikkia kolmea vaihtoehtoa ja sovittaa toimintansa sen mukaan, YTM:n maailmassa on B ja C, mutta hänelle selköydinreaktio on, että ensimmäisenä tulee mieleen C. Ätmi pyrkii vaistonvaraisesti saavuttamaan B:n ja kokee sen voittona. Vasta jälkeenpäin voi juolahtaa mieleen mahdollisuus C, vaikka se olisi itse tilanteessa aivan ilmiselvä ja ätmin naamaan hierottu vaihtoehto, niin kuin nyt tässäkin tapauksessa on ollut.

• quuppa

Hyvin kiteytetty, näin minäkin asian näen hyvin pitkälle, mutta en vain ole pystynyt pistämään ajatukseni noin hyvin kirjalliseen muotoon.

• pillujen----asiantuntija

Paras teoria ätmiydestä ikinä missään.

• Farud

Tämä analyysi pitäisi lähettää Henry Laasaselle, sen verta hyvin naputeltu

• 12121212121212

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      280
      1694
    2. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      41
      1631
    3. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      23
      1518
    4. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      96
      1316
    5. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      7
      1228
    6. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      10
      1067
    7. Minä täällä vaan

Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛
      Ikävä
      86
      960
    8. Jos haluat jatkaa tutustumista

Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.
      Ikävä
      66
      925
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      911
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      32
      910
    Aihe