5 kanavaa yhtäaikaa päällä ja resoluutio kaikissa 1080HD.
Ei ongemia. Kanavia voi lisätäkin jos haluaa.
Eikä maksa kuin 18,90 E/kk.
On aivan verraton yliveto.
Paikassa kuin paikassa.
Langaton netti rulaa
9
246
Vastaukset
- aikansaKutakin
Twitteristä poimittu uutinen:
Edesmenneet
@EdesmenneetPrh
21 t21 tuntia sitten
Suomen Kommunistisen Puolueen Jeesiön osasto r.y. - PolkuPateKetjunPaskoja
paskansin taas kirjastoon.
oli paperoa nyt. Siis oli.
HEHEHEHE...- SiisteysEnnenKaikkea
Sehän se sinun jöötin määnneen munan haju tarttuu jo kirjoihinkin.Lopeta se touhu
- EläEläLähenteleGay
SiisteysEnnenKaikkea kirjoitti:
Sehän se sinun jöötin määnneen munan haju tarttuu jo kirjoihinkin.Lopeta se touhu
älä yritäkhän yhtyä paten pyllyyn.
en ole mainari, olen pate polultani.
- jämptinäin
Mä syön valokuitua, pysyy pazka kiinteänä ja koostumukseltaan kuohkeana! Mobiilimiehet ulostaa vain ribulia!
- MainariVanha
Valohoitoa anaaliin vaan, niin aukko reikä pyssyy piukkana kaivoksellakin kovassa käytössä.
- Team-lube
Anal-Lube nyt syystarjouksena 20%
Terkuin
Team Lube- mainarkevitsa
onko talvilaatukasta
- mainareille150kitra
winteriä saadaan kyllä, mutta stä voi ostaa vain tynnyreittäin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873107
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232762Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1092374- 401754
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2421593- 321547
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt411525- 281310
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201276- 951181