Moikka!
Tässä kävi nyt silleen miten pelkäsinkin. Tajusin joskus lapsena jo, että oon erilainen muihin verrattuna, enkä tuu löytämään poikaystävää, miesystävää, puolisoa...
Ikää tulee pian mittariin 35. Ois ollut aivan mahtavaa saada lapsia ja löytää kumppani. No mutta näillä korteilla mennään ja ainakin olen kaikkeni tehnyt :)
Syitä , miksi näin kävi:
Teini-ikäisenä/parikymppisenä vain setämiehet osoitti kiinnostusta. Ei voinut vähempää kiinnostaa. 22-28-vuotiaana en käynyt baareissa huonon itsetunnon takia ja olin baareissa kaikki yöt töissä. 28-35 olen saanut itsetunnon kuntoon, mutta en itse kiinnostu tai musta ei kiinnostuta.
En jaksaisi kuitenkaan masennella kotona asian kanssa, koska se ei tilannetta voitoksi muuta.
Mitä sä teet, joka oot samassa tilanteessa eli lapseton ja sinkku? :)
Mitä teette? :)
19
405
Vastaukset
Lapseton ja sinkku.
Lapsia tulee/ei tulee se riippuu jos löytää sellasen jonka kans haluaa perustaa perheen ja kemiat pelais.
Baarissa ei tule käytyä se ei vain ole mun paikkani olla.
Kiinnostusta osoitan kyllä yhteen mutta niin epävarma olo ja ei tiedä oikein mitä tehdä koska usein miten kukaan ei oo kiinnostunut seurasta :D
Aina ollut se yksinäinen susi mutta tottunut kyllä siihen.- hanki.oma.mies.itsellesi
mitä mitä sinä täällä teet eikö sinulla ollut joku kiva mies kiikarissa niin sinä saat miehen koska vain kaunis nainen
hanki.oma.mies.itsellesi kirjoitti:
mitä mitä sinä täällä teet eikö sinulla ollut joku kiva mies kiikarissa niin sinä saat miehen koska vain kaunis nainen
Katsoa saa, mutta ei koskea.
Mä pyörin täällä vieläkin koska ei seurustella 🤔- oletko.tinderityttö
AinaNorsu kirjoitti:
Katsoa saa, mutta ei koskea.
Mä pyörin täällä vieläkin koska ei seurustella 🤔miksi ette seurustele niin onko teillä panosuhde
oletko.tinderityttö kirjoitti:
miksi ette seurustele niin onko teillä panosuhde
Ei ole panosuhde.
Ihan vain kaverina.
(tinderiä en käytä)
Ei ole vielä täysin selvää, mitä meneillään.- outoa.toimintaa
AinaNorsu kirjoitti:
Ei ole panosuhde.
Ihan vain kaverina.
(tinderiä en käytä)
Ei ole vielä täysin selvää, mitä meneillään.äläs ny kyllä tiedätte oletteko rakastuneet toisiinne niin mitä leikitte kaverit muka rakastelee ja olette 24/7 yhdessä
outoa.toimintaa kirjoitti:
äläs ny kyllä tiedätte oletteko rakastuneet toisiinne niin mitä leikitte kaverit muka rakastelee ja olette 24/7 yhdessä
Ei sentään.
Tiedän omista tunteistani kyllä, mutta en toisen omia.
Ei ole ollut mitän rakastelua, eikä 24/7 yhdessä oloa.
- iisii
sinkku83 no mikä olikaan ongelma oletko nirso eli menet ulos tai baariin ja katselet miehiä ja katsot ketkä sinkkuja ja kun näet jonkun kiinnostavan niin menet juttusille ja isket tai otat siitä miehen itsellesi niin sinulla on sen jälkeen iki oma mies niin äläkä ole ilkeä vaan kiva ja mukava niin se mies on sinun
- Pillujen--asiantuntija
Olet palstan ätmin tasoinen nainen joten tältä palstalta löydät helposti itsellesi miehen. Vai oletko nirso ollut ja sulle kelpaa vain ne komeat top 10 miehetg?
- epäusko
Olen aika lailla hyväksynyt sen etten koskaan löydä kumppania ja yksin tulen elämään. En siis tee mitään enää. Miehet vaan ei jaksa kiinnostua tarpeeksi, en jostain syystä kelpaa kenellekään (edes niille "at-miehille", eli turha tulla sanomaan nirsoksi). Näin on aina ollut ja tulee aina olemaan. :)
- pitkätukka-68
Sinkku olen mutten lapseton. Vieläkään en tiedä mikä olen.
- JossainMuualla
Jos satun näkemään sinut tuolla ulkona, niin kerron sinulle, että olet etsimässä itseäsi.
- pitkätukka-68
JossainMuualla kirjoitti:
Jos satun näkemään sinut tuolla ulkona, niin kerron sinulle, että olet etsimässä itseäsi.
Tiedän sen sanomattakin.
- peppupupu2
Helppo juttu, mene maksullisiin...
- eiolehelppojuttu
Niitä on vaikea löytää. Naisille niitä on niin kovin kovin vähän tarjolla.
- Kaisanoasaa
Jos nainen ei löydä miestä niin nainen on ruma ja haluaa vain top 10 miehen. Olet varmasti vienyt baarista jännämiehiä kotiisi nussimaan.
- Etoleenäänuori
Ehkä kannattaisi pistää parisuhdeprojekti elämässä nyt ykköseksi. Pistä nettiin ilmoitus (ei Suomi24:ään, vaan jollekin tasokkaammalle maksulliselle sivustolle, jossa ollaan aidosti etsimässä kumppania), kokeile Tinderiä, käy aktiivisesti ihmisten ilmoilla esim. keikoilla, baarissa.
On vaikea sanoa, että miksi olet sinkku. Yleensä ikäistesi naisten sinkkuuden syy on se, että olet liian nirso ja vaatimuslista on liian pitkä. Turhan moni nainen etsii yliopistokoulutettua, pitkää, sporttista, huumorintajuista, älykästä, työssäkäyvää, keskustelutaitoista, mutta kuitenkin sellaista, joka saa aikaan seksuaalista värinää. Aika moni haluaa rakkautta ensi silmäyksellä, vaikka moni mies on aika arka ja kestää aikaa, jotta mies avautuu ja rohkenee puhumaan enemmän. Kannattaa siis antaa toinen tai kolmaskin mahdollisuus.
Kannattaa myös miettiä, että mitkä asiat oikeasti ovat tosi tärkeitä kriteereitä esim. jos on ylipainoa, niin sitä voi laihduttaa, tupakoinnin voi lopettaa ja jos on nyt opiskelija, niin todennäköisesti hän joskus valmistuukin. Ikä ei välttämättä myöskään ole tärkein kriteeri karsia miehiä. Koska haluat lapsia, niin hyväksythän myös sellaiset miehet, joilla on jo lapsi/lapsia.
Voit päättää olla oikeassa vaatimuslistojen kanssa, mutta haluatko mieluummin olla oikeassa ja sinkkuna vai ottaa opiksesi ja löytää miehen perheen perustamista varten? Aika kiitää...- Mitänytjukolauta
Mitä nyt ihimettä, Kelle sää oikeen puhut? :D Ei osunut sun olettamuksista mikään kohta muhun :D haha! Vai että ylipainoonen ja ruma, älä ny jaksa naurattaa :D
Mikä lista? Kellä on joku pitkä lista hä!? Ihastuminen ja tykästyminen ihmiseen on jotain niin muuta, ei sitä voi listaksi kirjoottaa. Se on jotahi ihan muuta. Sä vaan kohtaat jonkun ihmisen ja koet sielunkumppanuutta. Siinä ei paljoa kysellä ja mietitä mitään listoja.
Sitä joko tykkää toisesta tahi sitten ei.
Eikä täsoo ongelmaa, elämä vaan meni tälleen ja sillä sitten sipuli :) Kyselin vaan mitä muut teköö, mut täällä taitaa olla vaan kahelia liikenteessä.
Ja se sun murehees oo jos jollain randomilla oo miästä. Huolehri vaan nottoot ite skarppina markkinoolla.
- ahdistaa
Voihan se olla että kohtalo on sanellut kaiken. En usko siihen mutta yleensä asiat menevät samaan suuntaan kuin ne ovat aina ennenkin menneet. Tietysti sitä vastaan voi rimpuilla ja niin olen tehnytkin mutta joskus on myös luovuttamisen aika. Olen ajatellut että jos vain hyväksyisi sen että on elänyt niin kuin on pystynyt ja tähän se on riittänyt. On tosi raskasta vaatia itseltään jotain sellaista mikä ei ole koskaan ennenkään kunnolla onnistunut. Vähän kuin aamuvoimistelu jossa korkeushyppyrima on heti omassa ennätyskorkeudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 895005
- 513982
Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle512621Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas3442061- 231913
- 1401799
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161775Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271697Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan131541- 151404