Ylläksen taksikaaharit

Paljononnöhtymut

Nopeusrajoitukset ei näytä koskevan Ylläksen takseja. Maisematien loppulaskussa yhdeksääkymppiä ohi ja sama meno näytti jatkuvan vielä pitkälle neljänkympin rajoitusalueellekin. Minulla jäi kojelautalameraan mainio pätkä todisteeksi. Siinä näkyy minun oma nopeus ja kuinka tilataksi singahtaa ohi ja jatkaa hidastamatta.

23

1292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Autoilij

      Mene nyt helvettiin kameroiden Eikö perkele enää muuta tekemistä tullakaan

    • jaheleposti

      Jos ajjaa rajotuksen mukkaa, painavat polkusenpyörälläkin ohi

    • Yxucffundt

      Anna saatana olla viimeinen kerta kun kyselet kamerassa kanssa Perkele siellä vittuu täs vähän muitakin paineita

    • Partiotöihin

      Tutkia tai liikkuvia poliisin valvonta-autoja. Luulen että vauhti hiljenee takseillakin. Pitää noudattaa liikennesääntöjä kuin muutkin.

    • Sonnäin

      👍säännöt on luotu noudatettavaksi

    • nepävastapainaapi

      sielä kukhan köki sitä nelijääkymppiä, ees vanahat ämmit

    • Äläpä

      Minkälainen tutka sulla on autossas ku noin tiiät

    • Toistasattaa

      Palijonka oota saanu noppeutta, ko laskee maisemasta vappaalla?

      • jopaenemmän

        Lompoloon tullessa menee reilut 120 km/h ja vauhti riittää Jounin kaupalle saakka.


      • vaatiijarrut

        Järven puolta ei uskalla vappaalla laskea


    • Chj

      Samaa se on takseilla muuallakin. Ajetaan selvää ylinopeutta ja ohitellaan, puskurissa roikkuvat jos eivät ohi pääse, moottoritielle tunkevat jokaiseen pieneen väliin niin että jo motarilla ajava saa kunnolla jarruttaa

    • lakikaikilla

      Kyllä se vauhti hiljenee kun tulee muutama sakko. Ja sen jälkeen kortti kuivumaan vähäksi aikaa.

    • sekinylinoppeus

      Rullasuksella pääsee lykkimätä 70 km/h

      • Täh

        Yhelä sukselako?


    • 64765786
    • huluppeaamenoa

      Kävin mankelilla koittamassa, meni yli 100 km/h ja olisi mennyt enemmänkin, mutta maastopyörä alkoi vatkaamaan.

      Pitää lainata oikea maantiepyörä, luulen että sellainen carbonrunkonen nostaa nopeuden 130 km/h

    • tiukkaaa

      Laskeppa Järven puolelle noilla vauhdeilla, saattaa tulla ohjelmaa alahaalla

    • eläsyyllistäkaikkia

      Kukas kuski soli, ei kaikki kaahaa

    • varmatpohjat

      Nyt kannattaa koittaa uusia pohjia, kitkaa paljaalla jäällä on hyvin vähän.

      • Rekordi

        Sain 160 km/h jarrut pohjassa


    • Sikaratintakana

      Kaahareilla kiire ajelemaan vieraita naisia...

      • Ratto

        Hyvähän se on et joku niitä ajelee jos kotona ei ajella


    • 0551

      Ylläksen Taksien ei tarvitse välittää muista tiellä liikkuvista. Maisematie on kuin formula rata yöllä tilataksit varsinkin käyttävät hevosvoimia ja hurmaavat TAI yrittävät hurmata asiakkaita kuinka taitava suhari on ratissa. kamera tolpat ois hyvä maisematielle asentaa , koska poliisit ei valvo ollenkaan yö liikennettä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2536
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1411
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      67
      1402
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1166
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1136
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1133
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1121
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1042
    Aihe