Kiusaaja-Veitola iski jälleen

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201809022201176427_vd.shtml

Oletteko nähneet sen haastaatelun? Siinähän Veitola selvästikin yritti tehdä kohua kiusaamalla. Ihan tyypillistä feministin käytöstä, ei sallinut Saran edes olla osittain feministi vaan sitä kuulemma joko on tai ei ole ja tuomitsi täysin Saran somekäytöksen. Veitola itsehän kyllä sopivissa paikoissa aina pyrkii uhrautumaan, itsehän tosin näin akan lävitse jo silloin anu Saagim-kohun aikaan:

https://keskustelu.suomi24.fi/t/14738342/anu-saagim

37

511

Vastaukset 37

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katsojaluvutalas

Se on niin oksettava akka että en pysty katsomaan saati lukemaan mitään juttua missä tuo ämmä esiintyy. Ihan alinta kastia. Sen jakson katsoin hammasta purren missä oli Huhtasaaren kotona. Veitola on mielisairas ihminen.

• Hyvä tyyppi se on. 👍

• Naisasialooser11

Vanha ruma haaska puolustaa kaltaistaan.

• Ketunhäntäkainalossa

Vierailu Huhtasaaren luona oli täysin ala arvoinen Veitolan puolelta. Kyllä ilmeillään ja eleillään, käytöksellään sekä puheillaan didsasi koko perheen. Kyllä saisi hävetä ja suuresti. Sais katsoa ohjelman oikein ajatuksella ja miettiä ja hävetä omaa ala-arvoista käytöstään. Kuitenkin Laura ja puolisonsa olivat hyvin vieraanvaraisia, lämpimiä ja vilpittömiä ihmisiä. Veitola vaan käänsi ja väänsi asiat omaksi edukseen ja isäntäparin mollaten.

• Miten sua jaksaa nää juorut kiinnostaa?

• heheee

No kato, kun sen kulli vetää Saraa ja Anua kohti, mutta ei Veitolaan päin, niin tottakai kiinnostaa! Ja juuri tuossa moodissa: Veitola paha Saagim hyvä, vaikka oikeasti tuo Saagim on vähintään yhtä v-mäinen, kuin Veitolakin. Sieppi on toista maata. Häntä voisi puolustaa muutenkin, kuin kullinsa mieliksi, mutta Saagimia ei.

• pillujen--asiantuntija

Jännänaiset kuten Veitola kiihottavat ätmejä.

• Naisasialooser11
        heheee kirjoitti:

No kato, kun sen kulli vetää Saraa ja Anua kohti, mutta ei Veitolaan päin, niin tottakai kiinnostaa! Ja juuri tuossa moodissa: Veitola paha Saagim hyvä, vaikka oikeasti tuo Saagim on vähintään yhtä v-mäinen, kuin Veitolakin. Sieppi on toista maata. Häntä voisi puolustaa muutenkin, kuin kullinsa mieliksi, mutta Saagimia ei.

Saagim on yhtä ruma kuin veitolakin, hän oli nuorena kaunis ja siksi hänelle on niin kova paikka myöntää rusinoitumistaan. Kuten olen aina sanonut, mitä kauniimpi nainen on nuorena sitä kovempi paikka ulkonäön rapistuminen on ja saagim on siitä loistava esimerkki.

• HyväAnu
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Saagim on yhtä ruma kuin veitolakin, hän oli nuorena kaunis ja siksi hänelle on niin kova paikka myöntää rusinoitumistaan. Kuten olen aina sanonut, mitä kauniimpi nainen on nuorena sitä kovempi paikka ulkonäön rapistuminen on ja saagim on siitä loistava esimerkki.

Mutta sanoa paukauttaa suoraan mitä ajattelee eikä käyttäydy kierosti oma etu ensimmäisenä mielessä. Meinas Veitola lähtee häntä koipien välissä kotiin. Ei Veitola yllä lähellekään samalle viivalle Anun kanssa.

• millimalli

Maria Veitola nainen paikallaan

• Se on yks kusipää tuo Veitola...Sillonkin kun haastatteli Cheekkiä, niin teki pahaa katsoa kun hän yritti vihjailla, et onko cheekillä pieni muna kun ei käy julkisilla paikoilla suihkussa kun oli senkin asian salapoliisina penkonut ja sitten myöhemmin vielä tivasi ja vihjaili hänen olevan homo.....Mitä helvettiä tää bitch tekee. Tarkoituksena häpäistä kaikki haastateltavat?

• Naisasialooser11

Veitola on tyypillinen katkera vanha haaska joka ei saa enää edes sitä surkeaa seksiä mitä nuoret naiset saavat. Veitola yritti purkaa kurpparaivoaan cheekkin, koska tietää että cheek ja muut YT-miehet eivät panisi veitolaa vaikka maksettaisi.

Ja veitolalla ei ole mitään varaa sanoa kenenkään munan koosta tissitön kun on itse.

• MiksiKuitenkinMenevät

Tuossa ohjelmassa Jare Tiihonen totesi aivan tyynesti, että hän on heteromies. Tuo oli vastaus kysymykseen, että onko hän homo.
        Katkelma tuosta ohjelmasta oli jossakin katsottavana.
        Kyllä oli myötätuntoni Jare Tiihosen puolella.

Ja toisaalta on kyllä niinkin, että itsehän nämä haastateltavat menevät hänen haastateltaviksi. Kyllä heillä luulisi olevan tietoa siitä millainen ihminen tämä Veitola on.

• Glmooria
        Naisasialooser11 kirjoitti:

Veitola on tyypillinen katkera vanha haaska joka ei saa enää edes sitä surkeaa seksiä mitä nuoret naiset saavat. Veitola yritti purkaa kurpparaivoaan cheekkin, koska tietää että cheek ja muut YT-miehet eivät panisi veitolaa vaikka maksettaisi.

Ja veitolalla ei ole mitään varaa sanoa kenenkään munan koosta tissitön kun on itse.

Veitolalla on komee mies.. Sinä et saa edes, sitä surkeaa seksiä: DD

• Naisasialooser11

Ei ole ja mies saa aina hyvää seksiä parikymppisiltä naisilta.

• Hirveeetä
        Glmooria kirjoitti:

Veitolalla on komee mies.. Sinä et saa edes, sitä surkeaa seksiä: DD

Veitola on komee mies iteki..

• Inhoaja

Minä inhoan Sara Kieppiä.

• Ompa vastenmielinen akka..

Hyi!

:D

• ryejryketyketketyk

Ei kait tyyli haastatella pitäs tulla yllätyksenä jos ohjelmaan osallistuu, että itseään siinä saa syyttää.

• 12121212121212

Veitolalla on komplekseja ulkonäkönsä ja naisellisuutensa suhteen.

• Kaisanoasaa

Kaikenlaisia rumiluksia sitä telkkariin päästetään. Rumiin naisiin ei voi luottaa panevat vaain jännämiehiä.

• EdesUnissa

Veitola mokaa kerran kuukaudessa. Kenties MTVn omistajan vaihdoksen myötä myös työnantaja alkaa arvioida uudestaan kuinka positiivisen kuvan Veitola toiminnallaan antaa kanavasta. Itse suljin koko MTV kanavan katselluista, koska Veitola ei saanut huomautusta Facebook käyttäytymisestään. Kun asioita tutkii rikospoliisi, niin työnantajan olisi syytä ojentaa reportteriaan.

Tästä saa kuvan että MTV on mukana tässä toimintamallissa, koska uskoo sen tuovan rahaa. Katsojat ovat kuitenkin se joka päättää missä käytöksen raja kulkee.

• adferfgwfwgwg

No on sullakin ongelmat.

• EdesUnissa
        adferfgwfwgwg kirjoitti:

No on sullakin ongelmat.

No ei oikeastaan minulla. MTVllä on ongelma, koska se on konkurssikypsä kaupallinen kanava.

• plyyssi

eiku nää oliks se ny sieppi vois valita mihi menee???vaik ???TÖIHI.ei tartteis itkee plyyssisohvalla?julkku jos haluu ollaTYÖSTÄ pitää ny vaan kestää ku muut tekee TÖITÄÄN.haastettelijana.ok.

• tyhjääpääpissis

Sara on niin tyhmä että tuuli humisee vaan päässä.Oli varmaan peilin edessä opetellu vastaukset ja kun kysymykset sitten ei ollutkaan ennalta sovittuja meni pasmat sekasin.
      Ja Roopekaan ei ollut paikalla pelastamassa tytteliä ,siinä meillä someprinsessa joka ei oo ikinä tehnyt oikeita töitä jos niistä kysytään niin alkaa änkytys lehtien sivuilla kuinka hänet on nolattu.Veitola hoiti hommansa ammattitaidolla .

• Naisasialooser11

Veitola on ruma katkera kurppa joka on kateellinen nuoremmalle ja kauniimmalle, ei ole ammattitaitoa nähnytkään

• EdesUnissa

Veitola tekee tabloidi journalismia. Jos haastattelisi Sauli Niinistöä, niin ei kysyisi presidentin virasta, vaan kuinka syylliseksi mies tuntee itsensä kun nai yli 30 vuotta nuoremman kummityttönsä. Sitä voi katsoa kerran, mutta ei kauan kun se alkaa lopulta ärsyttämään.

Veitolan tapa sisällyttää kysymyksiinsä arvo arvostelua ei mielestäni kuulu asialliseen journalismiin. Ei juurikaan poikkea MV-lehden tyylistä. Meillä on tietysti sananvapaus, jolla voi aina perustella tekemisiään.

• Tosion
        EdesUnissa kirjoitti:

Veitola tekee tabloidi journalismia. Jos haastattelisi Sauli Niinistöä, niin ei kysyisi presidentin virasta, vaan kuinka syylliseksi mies tuntee itsensä kun nai yli 30 vuotta nuoremman kummityttönsä. Sitä voi katsoa kerran, mutta ei kauan kun se alkaa lopulta ärsyttämään.

Veitolan tapa sisällyttää kysymyksiinsä arvo arvostelua ei mielestäni kuulu asialliseen journalismiin. Ei juurikaan poikkea MV-lehden tyylistä. Meillä on tietysti sananvapaus, jolla voi aina perustella tekemisiään.

No edes unissaan ei kysyisi saulilta mitään kiusallista. Haastattelu olisi pelkkää kehua ja gloriaa alusta loppuun, niinkuin esim. Sipilän luona. Tämä naikkonen tietää tasan tarkkaan, keitä kannattaa nuoleskella ja kenet joutaa polkemaan maan rakoon v....malla.

• 84767ieykeu7ekt7kt7

On nykypäivän ihmiset kyllä ihme nillittäjiä, että oikein haastattelija on "kiusaaja", pitäs vissiin silitellä päätä yms. ettei nyt vaan sattuisi tulemaan toiselle paha mieli vaikka itse on sinne mennyt.

• Aavekosesiellä

Se on kuule vaan tätä nykypäivää. Tuu jo pois sieltä viime vuosisadalta..

• tulisijo
        Aavekosesiellä kirjoitti:

Se on kuule vaan tätä nykypäivää. Tuu jo pois sieltä viime vuosisadalta..

No vittu tulisi jo kolmas maailmansota, saisi nillittäjät tosi syitä itkeä.

• Hörök

Kehtaako vielä näyttää naamansa EVS:sä.... Minä ainakin odotan, että Hän pyytää ohjelman alussa julkisesti anteeksi kiusaamistaan. Ei mitään koottuja selityksiä.. kyllä toi nainen niin etoo, etten taida enää katsoa koko ohjelmaa..

• hienoahienoa

Veitola on huonoitsetuntoinen narsisti ja kiusaaja, piste.

• Puskahomo

Niinpä, tuskin kukaan kaheleimpia feministejä lukuun ottamatta pitää Mariaa ihan terveenä. Ei hän tosin mikään umpisairaskaan ole, mutta usea vinouma kuitenkin aina vuotaa esiintymisen alta kuin vanhan akan löysä vittu tippoinensa!

Peräkyliltä on kuitenkin keskinkertaisella ulkonäöllä sekä lahjoilla raivannut itsensä telkkariin, joten ihmekkö tuo jos hieman viiraa. Vähän kuin Afrikan ghetosta repäisty kultahampainen jalkapallotähti. Viihdettä kansalle kun nousukas keulii ja luulee olevansa jotakin.

• a.propos

Antiikin kirjailija Petronius Arbiter kirjoitti satiirin vapautuneesta orjasta, Trimalkionista, joka oli noussut huomattavaan varakkuuteen ja piti pidot. Ruoka tarjottiin kultalautasilta, joihin oli näkyvästi stanssattu kunkin lautasen paino.

• Voikärsimys

Onko itse "ylentänyt" itsensä joksikin hemmetin "bossladyksi"? Kutsuvatko työtoverit tuolla nimikkeellä? Tämä leidi on paremminkin bosskade.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      176
      1510
    2. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      725
    3. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      88
      708
    4. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      203
      578
    5. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      48
      536
    6. Mies,oletko koskaan...

Käyttänyt maksullista naista?
      Ikävä
      126
      536
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      50
      518
    8. Kirjoita kolme sanaa

mistä kaivattusi voisi sinut tunnistaa.
      Suhteet
      37
      516
    9. Viesti jonka haluaisit lähettää...

hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä
      Ikävä
      15
      500
    10. toivottavasti kohta jo kohdataan

😍😍😍😍😍 sinua olen odottanut varmasti koko elämäni
      Ikävä
      25
      483
    Aihe