Mitä järkeä olla parisuhteessa?

Ätminkäinen

Mitä järkeä on olla parisuhteessa kun joutuu ennemmin tai myöhemmin kuitenkin petetyksi? Vaikka olisit YTM niin jossain vaiheessa SuperYTM tulee ja vie naisen. Sama juttu naisten puolella(olisit YTN ja Super-YTN vie miehesi). Mielummin olen ilman ja täyttelen ristikoita.

13

362

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

No juu kaikkihan me naiset petetään :P
      Minä yleensä yritän olla lojaalinen parisuhteessa sit joku Super-YTN vie mun miehen.
      Pitäis kai olla sit se lojaalinen toinenkin puoli ja avoin.

• Mikä on ytm?

• Kurppa-nainen

Ätmin ei kannata tuollaisia miettiä koska ätminä et pääse koskaan parisuhteeseen.

• Ikisinkkunainen

Ei mitään järkeä.

• kaikysyäsaa

Mitä järkeä elää kun joskus kumminkin kuolee?

• jasfjd

Juuri näin

Ei tämä oikein houkuttele

Näistä rikoksista Maajussi-Sarita on tuomittu: tilanne kumppanin kanssa kärjistyi kesäyönä – Sarita paineli mökkiin ja palasi veitsen kanssa
      https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005817913.html

Mielummin olen vaikka yksin ja kuolen sukupuuttoon.

Mielummin lyhyt ja onnellinen elämä kuin pitkä ja tuskallinen elämä vankilassa parisuhteessa.

• eijaksajoustaaenää

Niin voi sen noinkin ajatella. Mutta enemmän haittaa se, että pitäisi ruveta huolehtimaan toisesta ihmisestä kun ei tunne minkäänlaista mielenkiintoa sellaiseen.

• filiae

Mitä järkeä on elää ja tehdä toimintoja elämänpuolesta, kun kuitenkin joskus kuolee?

Ei ole elämässä eikä parisuhteessa mitään järkeä.

Juuri siksi haluan ylipäätään elää sekä jakaa elämääni läheisessä suhteessa toisen kanssa. Vaikka kuolen. Vaikka tulisin petetyksi.

Ja koska kuolema on elämän konkurssissa pahinta mitä voi tapahtua, ei se petetyksi tuleminenkaan sen rinnalla ole yhtään mitään. Yksi hassu näytelmä muiden joukossa.

• Niih kyllä niitä lapsiakin on siunautunut ja mitä me tunnetaan toisiamme kohtaa kovaa halua ja nauttitaan toisista ja ikävä iskee kun ei nähdä.
      Lämpöä ja rakkautta pusuja ja ruoka valmiina.

Kyllä tässä parisuhteessa nauttii.

• kysyn.vaan

Entä vapaus? jos haluaa lähtä matkalle tai istua vaikka jätkien kanssa iltaa kupposen ääressä kaikkeen pitää olla lupa? telkkaristakaan ei saa edes kotona avoliitossa katsella mitä haluaa, tai soittaa musiikkia kotonaan.. kuulostaa aika kahlitsevalta ja raskaalta näin pidempään sinkkuna olleen näkökulmasta

• kysyn.vaan kirjoitti:

Entä vapaus? jos haluaa lähtä matkalle tai istua vaikka jätkien kanssa iltaa kupposen ääressä kaikkeen pitää olla lupa? telkkaristakaan ei saa edes kotona avoliitossa katsella mitä haluaa, tai soittaa musiikkia kotonaan.. kuulostaa aika kahlitsevalta ja raskaalta näin pidempään sinkkuna olleen näkökulmasta

Miksei saa katsella kyllä minä katselen ihan kännykkälläni ja kuuntelen musiikkia mitä mies soittaa joskus itse ja lapsetkin kuuntele.
        Ukko lukee kirjaa mitä haluu ja pelaakiN kyllä sätin jos tekee silloin kun lapset pitäisi nukkuun laitetaan tai opiskeleen laittaa, koska ne pikkuiset ei sitten keskity.

• kysyn.vaan kirjoitti:

Kyllä noi kupposet jää pois ukolta kyllä heti sassiin.
        Itsepähän eukkonsa valinnut
        Kyllä sille ikävä tulee kun oon paljon pois lasten kanssa pakosti kunntäytyy pyörittää lääkäreissä yms.

• EdesUnissa

Parisuhde matematiikka menee seuraavasti : kysyt itseltäsi ensimmäisenä vuonna "Mitä järkeä on olla parisuhteessa ?" kerran. Toisena vuonna esität itsellesi kysymyksen kahdesti ja kolmantena vuonna jo kolmesti. Näin epäilyksesi järkevyydestä kasvaa, vaikket joutuisikaan petetyksi.

Ihminen epäilee sitä mitä hänellä on ja kaipaa sitä mitä hänellä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas nuoren kuolema

Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭
      Lapua
      174
      6799
    2. Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät

Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa
      Maailman menoa
      79
      3690
    3. "Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"

Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin
      Maailman menoa
      121
      3603
    4. Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä

Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma
      Maailman menoa
      76
      2888
    5. Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa

Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.
      Maailman menoa
      44
      2440
    6. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      72
      2298
    7. Kuinka paljon teillä

on ikäeroa?
      Ikävä
      129
      1880
    8. Sinusta kulta paljastuikin yllättävä

taito. Vaikuttavaa. ❤️
      Ikävä
      54
      1328
    9. Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin

Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta
      Maailman menoa
      376
      1303
    10. Miksi suorittamisesta tulee

Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a
      Sinkut
      57
      1188
    Aihe