Mitä järkeä olla parisuhteessa?

Ätminkäinen

Mitä järkeä on olla parisuhteessa kun joutuu ennemmin tai myöhemmin kuitenkin petetyksi? Vaikka olisit YTM niin jossain vaiheessa SuperYTM tulee ja vie naisen. Sama juttu naisten puolella(olisit YTN ja Super-YTN vie miehesi). Mielummin olen ilman ja täyttelen ristikoita.

13

317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 333

No juu kaikkihan me naiset petetään :P
      Minä yleensä yritän olla lojaalinen parisuhteessa sit joku Super-YTN vie mun miehen.
      Pitäis kai olla sit se lojaalinen toinenkin puoli ja avoin.

• Mikä on ytm?

• Kurppa-nainen

Ätmin ei kannata tuollaisia miettiä koska ätminä et pääse koskaan parisuhteeseen.

• Ikisinkkunainen

Ei mitään järkeä.

• kaikysyäsaa

Mitä järkeä elää kun joskus kumminkin kuolee?

• jasfjd

Juuri näin

Ei tämä oikein houkuttele

Näistä rikoksista Maajussi-Sarita on tuomittu: tilanne kumppanin kanssa kärjistyi kesäyönä – Sarita paineli mökkiin ja palasi veitsen kanssa
      https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005817913.html

Mielummin olen vaikka yksin ja kuolen sukupuuttoon.

Mielummin lyhyt ja onnellinen elämä kuin pitkä ja tuskallinen elämä vankilassa parisuhteessa.

• eijaksajoustaaenää

Niin voi sen noinkin ajatella. Mutta enemmän haittaa se, että pitäisi ruveta huolehtimaan toisesta ihmisestä kun ei tunne minkäänlaista mielenkiintoa sellaiseen.

• filiae

Mitä järkeä on elää ja tehdä toimintoja elämänpuolesta, kun kuitenkin joskus kuolee?

Ei ole elämässä eikä parisuhteessa mitään järkeä.

Juuri siksi haluan ylipäätään elää sekä jakaa elämääni läheisessä suhteessa toisen kanssa. Vaikka kuolen. Vaikka tulisin petetyksi.

Ja koska kuolema on elämän konkurssissa pahinta mitä voi tapahtua, ei se petetyksi tuleminenkaan sen rinnalla ole yhtään mitään. Yksi hassu näytelmä muiden joukossa.

• Niih kyllä niitä lapsiakin on siunautunut ja mitä me tunnetaan toisiamme kohtaa kovaa halua ja nauttitaan toisista ja ikävä iskee kun ei nähdä.
      Lämpöä ja rakkautta pusuja ja ruoka valmiina.

Kyllä tässä parisuhteessa nauttii.

• kysyn.vaan

Entä vapaus? jos haluaa lähtä matkalle tai istua vaikka jätkien kanssa iltaa kupposen ääressä kaikkeen pitää olla lupa? telkkaristakaan ei saa edes kotona avoliitossa katsella mitä haluaa, tai soittaa musiikkia kotonaan.. kuulostaa aika kahlitsevalta ja raskaalta näin pidempään sinkkuna olleen näkökulmasta

• kysyn.vaan kirjoitti:

Entä vapaus? jos haluaa lähtä matkalle tai istua vaikka jätkien kanssa iltaa kupposen ääressä kaikkeen pitää olla lupa? telkkaristakaan ei saa edes kotona avoliitossa katsella mitä haluaa, tai soittaa musiikkia kotonaan.. kuulostaa aika kahlitsevalta ja raskaalta näin pidempään sinkkuna olleen näkökulmasta

Miksei saa katsella kyllä minä katselen ihan kännykkälläni ja kuuntelen musiikkia mitä mies soittaa joskus itse ja lapsetkin kuuntele.
        Ukko lukee kirjaa mitä haluu ja pelaakiN kyllä sätin jos tekee silloin kun lapset pitäisi nukkuun laitetaan tai opiskeleen laittaa, koska ne pikkuiset ei sitten keskity.

• kysyn.vaan kirjoitti:

Kyllä noi kupposet jää pois ukolta kyllä heti sassiin.
        Itsepähän eukkonsa valinnut
        Kyllä sille ikävä tulee kun oon paljon pois lasten kanssa pakosti kunntäytyy pyörittää lääkäreissä yms.

• EdesUnissa

Parisuhde matematiikka menee seuraavasti : kysyt itseltäsi ensimmäisenä vuonna "Mitä järkeä on olla parisuhteessa ?" kerran. Toisena vuonna esität itsellesi kysymyksen kahdesti ja kolmantena vuonna jo kolmesti. Näin epäilyksesi järkevyydestä kasvaa, vaikket joutuisikaan petetyksi.

Ihminen epäilee sitä mitä hänellä on ja kaipaa sitä mitä hänellä ei ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      122
      6292
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      158
      4020
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      50
      3335
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      477
      2839
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      277
      1838
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1516
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1426
    8. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1366
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      169
      1348
    10. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1293
    Aihe