Erosin melkein vuoden kestäneestä suhteesta kesäwn alussa. Koko suhde ponnahti käyntiin minulle yllätyksenä, jotenkin niin, etten huomannutkaan. Minulle suhde perustui henkeäsalpaavaan seksiin ja uskomattomaan kehoyhteyteen. Muilla elämänaloilla kemiamme eivät kohdanneet ja olimme jatkuvasti umpikujassa. Keskustelumme päättyivät väittelyyn tai silkkaan turhautumiseen. Jopa hänen flirttailunsa oli tuskallista minulle, eivätkä huumorimme kohdanneet. Usein toivoin, että olisimme vain hiljaa ja touhuaisimme yhdessä asioita.
Seksi oli yksi syy, miksi yritin niinkin pitkään. Hän olisi ollut sopivan ikäinen, näköinen ja oloinenkin. Me vain emme olleet hyvä match.
Ajattelin, että kyllä saan yhtä hyvää seksiä muualtakin ilman väkinäistä suhdetta. Laiskuuttani olin yhteydessä aiempaan eksääni, mutta seksi oli kaikinpuolin surullista räpellystä ilman kiinnostusta kummankaan puolelta.
En kiireiden ja epävarmuuden takia halunnut tutustua keneenkään uuteen ihmiseen. Olen niin paljon töissä, etten tapaa ihmisiä kuin kaupan kassajonossa. Koko kesä menikin seksittä ja älyttömässä läheisyyden ja seksin kaipuussa. Seksi tuli uniini ja pian aloin katsoa naapuria ja rasittavaa työkaverianikin sillä silmällä. Olin aivan totaalisessa puutteessa.
Nyt muutaman kuukauden rauhoittumisen jälkeen ikäväksi muodostuneesta erosta unblockasin eksäni Whatsapp:ssa ja heitin häntä viestillä. Ihan muina naisina kerroin olevani kulmilla tappamassa aikaa tunnin verran. Viesti oli niin selkeä avunhuuto, ettei hän varmasti jäänyt miettimään lähestymiseni syytä. Hän ei ollut kotona ja ajoin vielä ohi nähdäkseni vältteleekö hän minua. Auto ei ollut pihassa ja jäin nuolemaan näppejäni.
En ollut uskoa enää itseäni kun ensi viikolla lähestyin häntä uudelleen.Tällä kertaa natsasi ja sovimme tapaamisen seuraavalle päivälle. Otin bussin kaupunkiin ja hän haki minut huoltoasemalta. En ollut uskoa, että saan pian tuntea miehen kosketuksen ja painon päälläni! Riisua vaatteeni ja antaa hänen räjäyttää ilotulituksia sisälläni. Suudella ja hyvällä häntä ympäriinsä. Käteni hikosivat kun hän kysyi käydäänkö jossain, vai mennäänkö suoraan hänen luokseen. Suustani vain purskahti "suoraan sinun luoksesi".
Nyt olemme nähneet näissä merkeissä kahdesti. Viime viikolla nautin varmaan enemmän kuin koskaan elämässäni. Seksimme on jotain niin nautinnollista minulle. Sen lisäksi se on vaivatonta ja selkeää. Tiedämme kumpikin, kuinka ajaa toinen hulluksi himosta. En usko, että voin saada kenenkään muun kanssa näin upeita kokemuksia. Toivon silti olevani väärässä, sillä hänen kanssaan en halua suhdetta ja yhteistä elämää. Onko muilla toiminut seksisuhde eksän kanssa? Kuinkahan saan tämän tilanteen pidettyä balanssissa? En halua, että kummallekaan kehittyy enää tunteita.
Sex with an ex?
20
451
Vastaukset
- n31v
Exän kanssa oli melkein 2 vuotta tuollaista. Molemmilla oli myös muita säätöjä samal, mut meidän seksi oli vain täydellistä. Nykyisin ei enää tähän mahdollisuutta, koska exäni seurustelee. En ole tosin uskaltanut kysyä, et onko seksi parempaa nykyisin.
- ihmissuhde-expertti
Eikös naiset aina syytä miehiä, että heillä ei ole muuta mielessä kuin seksi.
- Suhde.Pertti.siisEx
Näin tekevät. Peittääkseen omaa lorttoiluaan.
- tätämieltä
Ex on taakse jäänyttä elämää. Ei sen kanssa enää pelehditä. Hyvää seksiä saa muualtakin.
- EdesUnissa
Aloituksen luettuani siitä jää päällimöiseksi kuvaksi kirjoittajan halu olla luettavana. Itse kysymyksen asettelu ei tarvitsisi muutoin noin älyttömän pitkää proosaa.
- 432
Jep.
- tyypillistä_
Naiset ovat narsisteja
- oppimisvaikeuksiako
Oliko vaikeuksia lukea pitkää tekstiä?
- EdesUnissa
oppimisvaikeuksiako kirjoitti:
Oliko vaikeuksia lukea pitkää tekstiä?
Tylsää. Itsekorostus asian sijasta tekee jokaisesta tekstistä tylsän. Huomio oli kirjoittajassa, oli se sitten nainen tai ei, sen sijaan että huomio olisi ollut jossain todellisessa asiassa.
Tekstistä tuli hyvin teennäinen ja keksityn oloinen, kun kirjoittaja erehtyy kuvailemaan asioita tunneskaalalla, mutta kirjoittaa pohjimmaiseksi ongelmakseen ettei halua, että kummallekaan muodostuisi tunteita.
- kaisanoasaa
Joo, noinhan se menee, että jos natsaa sängyssä niin ei välttämättä muuten. Silloin kannattaa ottaa ilo irti siitä mikä toimii, eli olla FWB /panokavereita tai vain ystäviä.
Vähän oudolta tuo ainakin itsestä tuntuisi. Vaikka seksi olisi minkälaista niin kyllä itselle olisi tärkeämpää että voitaisiin erota ystävinä ja kadulla voitaisiin tervehtiä ja vaihtaa kuulumiset positiivisessa hengessä. Eihän nämä tietenkään ole toisiaan poissulkevia mutta jotenkin se että molemmat ymmärtää että se oli sitä aikaa ja se loppui eikä riskejä uusille tunteille olisi. Entiset hyvät yhteiset kokemukse ja hetket riittää sillä koskaan ei voi olla varma kuin omista tunteistaan.
Toki jos nälkä kovaksi yltyy niin voihan sitä tietysti ajaa autokaistaa ja hakea mättöä. Tietää mitä saa ja lähtee se nälkä silläkin. Itse vain nautin siitä kun yhdessä mennään kauppaan, katsellaan mitä ostetaan, suunnitellaan mitä tehdään ja kotona sitten kokataan ja syödään yhdessä se ruoka pois. Jotenkin se että arki ja rutiinit ovat siellä taustalla tekee ainakin minun ruuastani maukkaampaa ja täyttävämpää.- otakokonaanirti
Samassa koukussa elät ja et pääse eteenpäin itse elämässä, jos haluat jotain kunnon suhdetta ja toimivaa yhteiselämää kuitenkin jonkun toisen kanssa, mistä vaikutat haaveilevan. Sun kannattaisi irrottautua suhteesta kokonaan, jos haaveilet jostain parisuhde-elämästä.
- mies--
Kyllä exän kanssa seksiä saa harrastaa. Mutta pitää olla se muu yhteys kunnossa myös, jos riitelee niin exäkin saa hakea seksiä muualta.
- kiima-polttaa-
Kai se Ap_n exän kikkeli tekee höpöä kun Ap ollu puol vuotta iliman kyrypee!
- vanhastamuistista
Jos exä pyörii kuvioissa se myös panee. Siksi ei kannata tapailla naisia, jotka ovat väleissä exänsä kanssa.
- BEMeikirj
MOT taas.
Ätmejä on täällä pilkattu, kun haluaisivat mahdollisimman kokematonta naista. Ovat heikkoitsetuntoisia typeryksiä.
Sitten tulee tällainen kirjoitus ja vielä pari vahvistavaa kommenttia. Naiselle vaan ei oikein tahdo riittää se kiltti ja kunnollinen mies pidemmän päälle, vaan mielessä säilyy se jyystärikarju tai kimppaseksikokemus brasilian koripallojoukkueen kanssa. - Kaikysyäsaa
Miksi pitää erota ja sitten panna samaa miestä jota et edes rakastanut. On muitakin miehiä vapaita sinkkuja jotka osaa nussia.
- taitava_sodomiitti-exä
taitaa muuten olla persepanoista kyse?
- helmiä_sioille
?
Mää susta tiedä, mutta jatkuva kinastelu naisen kanssa ja muun yhteyden puuttuminen saa minut hyvin haluttomaksi. Aiheuttaa lähinnä vitutusta. Yksikään pillu ole niin hyvä, et sellaista jatkuvasti jaksais. - ex.on.ex.syystä
Ihme touhua
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745148- 332871
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261983Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401932Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951762
- 1671637
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241378Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220