palstalaisten käyttämiä hauskoja sanoja/sanontoja

Laitetaas tähän väliin tämmöinen eli koetetaan listata palstalaisten keksimiä/käyttämiä hauskoja ilmauksia. Minun silmiin on tänä viikonloppuna tarttunut pari, kumpikin anan tuotantoa eli


"Vehkeilyoperaatio" ja "Trolliverkosto" jostain syytä minusta nuo ihan h..in hauskoja, Kuvitelkaa elokuvana, jämäkkäleukainen sankarityyppi vakavana toteaa "Trolliverkosto on levittäytynyt hallitukseen, meidän pitää olla tarkkoina ettei vehkeilyoperaatio pääse ulottumaan EU -tuomioistuimeen, sitten on piru merrassa jos niin käy" :D

90

1103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinkin mahdollista
      Luulisin ainakin

      Pujottelija käyttää noita

    • :D

      • uuh mun oma.."banjoperhe" : p


      • peppupupu kirjoitti:

        uuh mun oma.."banjoperhe" : p

        Sulla on palstan seksikkäin profiilikuva, luulisin ainakin


      • pujotteIija kirjoitti:

        Sulla on palstan seksikkäin profiilikuva, luulisin ainakin

        täh?? no kiitti pujottelija:D mä aattelin et tää nyt on peppupupu kuva,silleen södesti. varsinkin se maastokuosikuva sai liikaa negatiivisia ajatuksia..sanoivat enemmän kuin kerran että olen terroristi haha
        en ole ^_^


      • Sivusta
        peppupupu kirjoitti:

        täh?? no kiitti pujottelija:D mä aattelin et tää nyt on peppupupu kuva,silleen södesti. varsinkin se maastokuosikuva sai liikaa negatiivisia ajatuksia..sanoivat enemmän kuin kerran että olen terroristi haha
        en ole ^_^

        Taitaa olla pujottelijan trolli.
        Pujottelijan tunnistaa jutuistaan.


      • Sivusta kirjoitti:

        Taitaa olla pujottelijan trolli.
        Pujottelijan tunnistaa jutuistaan.

        onko? ai silläkin on sellanen ^_^ noh,oli hyvä tilaisuus sanoa toi että kiitos vuan :D




      • peppupupu kirjoitti:

        pujottelija,sinäkö se oot??;D oooh kiitos biisistä,me likes! :)

        Minähän se olin, en tiedä miksi epäiltiin trolliksi, tuohan oli juuri minunlaiseni viesti


      • pujotteIija kirjoitti:

        Minähän se olin, en tiedä miksi epäiltiin trolliksi, tuohan oli juuri minunlaiseni viesti

        Sori pujis, mun omien tutkailujen jälkeen(nyt kun ollut enemmän täällä) mä huomaan että täällä pyörii pari feikkiä ja muita ihme häröjä,ei ollakkaan sitä mitä luulotellaan. Niin tympii..luulin että edes täällä olis turvallista,silleen..koska apit on täynnä feikkeja blääh. Toivon että edes sä olet sä ^_^


    • Sijalla 1:
      "Ätmi"

      • ddfsfgfdg45tg

        Mikä siinä sanonnassa on hauskaa? Yhtä hyvin voisi väittää että sana "n*****i" on hauska.


      • joopajoo-
        ddfsfgfdg45tg kirjoitti:

        Mikä siinä sanonnassa on hauskaa? Yhtä hyvin voisi väittää että sana "n*****i" on hauska.

        onhan se hupaisa, koska ei tuollaista termiä muualla nää yleisesti kuin tällä palstalla
        keskinäistä yhteishengen "nostatusta" (tarkemmin:luisua alaspäin) termi, ikäänkuin "samassa veneessä mennään" ja huudellaan lisää jengiä följyyn... Että tuossa mielessä omanlaistaan juttua kaikki ;)
        ps. Laasas-liitännäisissä teoriayhteyksissä tuollaistakin oli, mutta mitäpä marginaalitermejä netistä ei löytyisi kun tarkoituksella kaivelee.


      • Ex---PUA

        "incel" on niin nolo että naurattaa. Ei kukaan ätmi ole oikeasti selibaatissa eli runkkaamatta. On vaan kopioitu suoraan jenkeistä sikäläistä ruikutusta.


    • BEMeikirj

      Jyystärikarju

      Yksi mitä olen yrittänyt muistella oli Ex-PUAn käyttämmä xxxxulvahdus. Oli siis keskiikäisen naisen reagointi johonkin väitteeseen.

    • wwertyuio

      Jyystötruck

      Penistatuointi

      Bicky Royal

      Sasikalju

      Neitsytsetä

    • Peräputkeen
      Absumorooni
      Laajenelmikko
      Tuhkavittu(un)
      Tilastotiikka
      Hinttilöihiin kaverloita

    • narsumarsu :D

    • Lälly

    • ZÄDÄM!

    • eiolehauskaa

      Hauskoja...? on teillä surkea huumori.

    • Lisäaineissa

      "Vittu mitä tajunnan tonavanvirtaa". Hehehhee.

    • piimä.parta.paras

      naisten suusta arabimies on eri kiva mies ja erään naisen mieheni tekee minulle piimä parran ja mä olen tinderityttö ja en koskaan ala seurustelemaan

    • Hasta la vista. Se oli mun maksa mikä sanoi noin...

      • maksa.sanoo.poks

        koitas lopettaa se juopottelu toi ei ollut kivaa


      • maksa.sanoo.poks kirjoitti:

        koitas lopettaa se juopottelu toi ei ollut kivaa

        Sehän se onkin hullua, kun melkein absolutistin maksa sairastuu...kuulemma aineenvaihdunta täysin sekaisin..kaikki.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sehän se onkin hullua, kun melkein absolutistin maksa sairastuu...kuulemma aineenvaihdunta täysin sekaisin..kaikki.

        Sappi, maksa, sokerit, verenpaineet, vatsalaukku, suolisto....metaboliaa?

        Geenilotto ja insuliiniresistanssi...katotaan nyt mitä vielä löytyy jatkossa..


      • LadyZorro kirjoitti:

        Sappi, maksa, sokerit, verenpaineet, vatsalaukku, suolisto....metaboliaa?

        Geenilotto ja insuliiniresistanssi...katotaan nyt mitä vielä löytyy jatkossa..

        .. Oletko Kuullut Tarinan MöröKölleistä?.. Kantsis Uskoo.. Tai Ne Vie Sut.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Oletko Kuullut Tarinan MöröKölleistä?.. Kantsis Uskoo.. Tai Ne Vie Sut.. ;P

        Mä luulen, että nää vaivat mut lopulta vie. Tuntuu vaan lisääntyvän sairaudet, vaikka kuin koittaa vältellä niitä...jos se on se kohtalo?


      • voi.sinua.parkaa
        LadyZorro kirjoitti:

        Sappi, maksa, sokerit, verenpaineet, vatsalaukku, suolisto....metaboliaa?

        Geenilotto ja insuliiniresistanssi...katotaan nyt mitä vielä löytyy jatkossa..

        vai tuli tytöstä alkoholisti kun opiskelu alkoi taidetaan vaan juhlia mutta oikeasti onko noin oikeasti niin auttaako sappeen leikkaus ja verenpaineisiin oikea lääkitys ja insuliiniresistanssi vaatiiko sairaala hoidon vai onko kovettunut pistokohdat no kun täyttää 40v niin kaikki on mahdollista ja onko metabolia jotakin unihäiriötä ja suolisto ja vatsa jutuista en tiedä ja en ole kuullutkaan mitä on geenilotto tai geeniperimääkö tarkoitat no ikävä juttu mutta ei noille voi mitään vaan toivon että saat lääkityksen ja hoidon joka auttaa ettei tarvi kitua ja kärsiä niin voisinkin auttaa sinua


      • seksi.auttaa
        LadyZorro kirjoitti:

        Mä luulen, että nää vaivat mut lopulta vie. Tuntuu vaan lisääntyvän sairaudet, vaikka kuin koittaa vältellä niitä...jos se on se kohtalo?

        ikä sen tekee mitä vanhemmiksi tullaan sitä surkeammaksi muututaan niin kai kaikennäköistä on muillakin 40v niin en osaa paremmin lohduttaa mutta joka sanaa tarkoitan sydämmestäni nyt menet miehesi luo ja sanot nyt seksiä kiitos ja äkkiä


      • voi.sinua.parkaa kirjoitti:

        vai tuli tytöstä alkoholisti kun opiskelu alkoi taidetaan vaan juhlia mutta oikeasti onko noin oikeasti niin auttaako sappeen leikkaus ja verenpaineisiin oikea lääkitys ja insuliiniresistanssi vaatiiko sairaala hoidon vai onko kovettunut pistokohdat no kun täyttää 40v niin kaikki on mahdollista ja onko metabolia jotakin unihäiriötä ja suolisto ja vatsa jutuista en tiedä ja en ole kuullutkaan mitä on geenilotto tai geeniperimääkö tarkoitat no ikävä juttu mutta ei noille voi mitään vaan toivon että saat lääkityksen ja hoidon joka auttaa ettei tarvi kitua ja kärsiä niin voisinkin auttaa sinua

        Maksa voi kuule sairastua muustakin, kun alkoholista. On harhaluulo, että maksasairaudet tulisi ilmanmuuta alkoholista...mutta nyt ymmärrän miksi mun kroppa ei kestä annostakaan alkoholia aiheuttamatta oireita. Mun maksa ei polta sitä mitä ilmeisemmin tms. Ja tätä on ollut yli 20 vuotta, alkoholin sietokyky heikko. Järkyttävät oireet alle tunnin juomisesta.

        Myrkytys,oksennusta suolet ylösalas, ihon kuumotusta, päänsärkyä, hikoilua ja palelua...tuntuu kun kuolis jos juo paukun tai pari pulloa olutta.


      • ikävä.juttu
        seksi.auttaa kirjoitti:

        ikä sen tekee mitä vanhemmiksi tullaan sitä surkeammaksi muututaan niin kai kaikennäköistä on muillakin 40v niin en osaa paremmin lohduttaa mutta joka sanaa tarkoitan sydämmestäni nyt menet miehesi luo ja sanot nyt seksiä kiitos ja äkkiä

        ilta piloilla kun miettii että sinulla särkyjä ja olet kipeä niin ei ollut kiva uutinen


      • seksi.auttaa kirjoitti:

        ikä sen tekee mitä vanhemmiksi tullaan sitä surkeammaksi muututaan niin kai kaikennäköistä on muillakin 40v niin en osaa paremmin lohduttaa mutta joka sanaa tarkoitan sydämmestäni nyt menet miehesi luo ja sanot nyt seksiä kiitos ja äkkiä

        Eiköhän tuo mun ongelma ole paitsi geeniperimän..myös keskivartalorasvan. Mikä jollekin on vähän on mulle liikaa...

        Jotenkin kaikki nivoutuu kaikkeen, oireet...yksi asia johtaa toiseen ja huonolla hoidolla piilevänä kehittyy lisää ja huonompaan suuntaan...tulee iso vyyhti erinäisiä vaivoja ja sairauksia. Kroppa on jotenkin caput, syntax error tilassa...


      • älä.edes.maista
        LadyZorro kirjoitti:

        Maksa voi kuule sairastua muustakin, kun alkoholista. On harhaluulo, että maksasairaudet tulisi ilmanmuuta alkoholista...mutta nyt ymmärrän miksi mun kroppa ei kestä annostakaan alkoholia aiheuttamatta oireita. Mun maksa ei polta sitä mitä ilmeisemmin tms. Ja tätä on ollut yli 20 vuotta, alkoholin sietokyky heikko. Järkyttävät oireet alle tunnin juomisesta.

        Myrkytys,oksennusta suolet ylösalas, ihon kuumotusta, päänsärkyä, hikoilua ja palelua...tuntuu kun kuolis jos juo paukun tai pari pulloa olutta.

        anteeksi en tiennyt ja yritin vain olla vitsikäs ja letkauttaa jotakin ns näsä viisastelua niin leikilläni tarkoitin joo älä vaan koskaan ota alkoholia


      • Ikävä juttu :( Onko sulla mitään mahdollisuutta päästä siirtojonoon? äkkiä googlasin niin näyttävät niitä tekevän muille kuin alkkiksille, niille eivät juurikaan tee mutta sullle voisivat saada uuden laitettua.


      • ikävä.juttu kirjoitti:

        ilta piloilla kun miettii että sinulla särkyjä ja olet kipeä niin ei ollut kiva uutinen

        Ei muiden minusta murhetta tarvi ottaa, olen jotenkin itse vaan vielä hölmistynyt lääkärin tuloksista ja lausunnosta, jatkotutkimuksiin ja asap...mutta jotenkin alan ynnäillä mun kaikkia sairauksia alusta tähän päivään ja huomaan yks plus yks...

        Kaikki liittyy toisiinsa...hitaasti edeten ja oireita antaen...kroppahan provosoituu jos joku vaiva jää huonolle hoidolle..muhii lisää ongelmia.. suoliston ongelmat kantsii ottaa vakavasti. Niin itse, kun hoitavat tahotkin...


      • nauti.sinä
        LadyZorro kirjoitti:

        Eiköhän tuo mun ongelma ole paitsi geeniperimän..myös keskivartalorasvan. Mikä jollekin on vähän on mulle liikaa...

        Jotenkin kaikki nivoutuu kaikkeen, oireet...yksi asia johtaa toiseen ja huonolla hoidolla piilevänä kehittyy lisää ja huonompaan suuntaan...tulee iso vyyhti erinäisiä vaivoja ja sairauksia. Kroppa on jotenkin caput, syntax error tilassa...

        ei muuta kuin menet lääkäriin valittamaan että nyt tarttee tehdä jotain ja pääsiskin heti hyvälle lääkärille joka tietääkin jotakin ja antaa hyvän lääkityksen niin nyt resepti on tämä että miehesi tyydyttää sinut viikon ajan useasti ja antaa sinulle nauutintoja ja orgasmeja niin ilostut ja kroppakin piristyy käske pussata sinne pitkin päivää useasti


      • älä.edes.maista kirjoitti:

        anteeksi en tiennyt ja yritin vain olla vitsikäs ja letkauttaa jotakin ns näsä viisastelua niin leikilläni tarkoitin joo älä vaan koskaan ota alkoholia

        Kyllä mä edelleen huumoria ymmärrän ja kaipaankin, nimenomaan tämmösinä päivinä kun itsekin järkyttyy..ja miettii mitäs helvettiä nyt sitten!?🤔

        Huumori auttaa vaikeina hetkinä. ☺️


      • ja.suukkoja
        LadyZorro kirjoitti:

        Ei muiden minusta murhetta tarvi ottaa, olen jotenkin itse vaan vielä hölmistynyt lääkärin tuloksista ja lausunnosta, jatkotutkimuksiin ja asap...mutta jotenkin alan ynnäillä mun kaikkia sairauksia alusta tähän päivään ja huomaan yks plus yks...

        Kaikki liittyy toisiinsa...hitaasti edeten ja oireita antaen...kroppahan provosoituu jos joku vaiva jää huonolle hoidolle..muhii lisää ongelmia.. suoliston ongelmat kantsii ottaa vakavasti. Niin itse, kun hoitavat tahotkin...

        kyllä sinä olet ystävä ja kirjoitus kaveri että kyllä oikeasti on huolissaan halejakin tarvitsisit


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ikävä juttu :( Onko sulla mitään mahdollisuutta päästä siirtojonoon? äkkiä googlasin niin näyttävät niitä tekevän muille kuin alkkiksille, niille eivät juurikaan tee mutta sullle voisivat saada uuden laitettua.

        Katotaan nyt kun sorkkivat lisää, että mitä tehdään. Voi olla monen asian summa ..ensin koittaa sekvuttää syyt maksan sairastumiselle. Sappitiehyet, virukset tms. En usko, että siirtoa tarvin mutta jotakin varmasti tarvii tehdä...maksakin voi elpyä ihmeen hyvin, kun ongelmat saadaan hallintaan..

        Ei ole kirroosissa käsittääkseni tai oisin aikalailla sairaalassa..kipeä mä olen, litalginia syön ja se hiukan vie kivulta särmää. Mutta sillä se ei korjaannu. Sappi ja kivet, nekin jostain syystä kehittyneet..


      • toivotaan.että.paranet
        LadyZorro kirjoitti:

        Kyllä mä edelleen huumoria ymmärrän ja kaipaankin, nimenomaan tämmösinä päivinä kun itsekin järkyttyy..ja miettii mitäs helvettiä nyt sitten!?🤔

        Huumori auttaa vaikeina hetkinä. ☺️

        niin ei kipuihin auta edes huumori vaan ainoastaan toivoo lääkityksen auttavan tai leikkauksen ja paranee sen jälkeen niin kurjaa jos koko loppuelämän on kipuja ja tuskaa niin ei sekään kivaa ole


      • nauti.sinä kirjoitti:

        ei muuta kuin menet lääkäriin valittamaan että nyt tarttee tehdä jotain ja pääsiskin heti hyvälle lääkärille joka tietääkin jotakin ja antaa hyvän lääkityksen niin nyt resepti on tämä että miehesi tyydyttää sinut viikon ajan useasti ja antaa sinulle nauutintoja ja orgasmeja niin ilostut ja kroppakin piristyy käske pussata sinne pitkin päivää useasti

        Mulla on lääkäriaika jo valmiina, määräs heti uuden ajan jatkoille. Sen verran vakava homma kumminkn. Heh, ei jostain syystä seksi tuu mieleen nyt. 🙂

        Nukkuminen on aamusta iltaan mielessä. Mut olen mä töissä ollut, teen lyhyempää päivää vaan. Oikeesti en kyllä jaksais liikkua mihkä..mut pää käskee pysyy liikkeellä. Ettei vaivu masikseen..


      • mlääkkeet
        LadyZorro kirjoitti:

        Katotaan nyt kun sorkkivat lisää, että mitä tehdään. Voi olla monen asian summa ..ensin koittaa sekvuttää syyt maksan sairastumiselle. Sappitiehyet, virukset tms. En usko, että siirtoa tarvin mutta jotakin varmasti tarvii tehdä...maksakin voi elpyä ihmeen hyvin, kun ongelmat saadaan hallintaan..

        Ei ole kirroosissa käsittääkseni tai oisin aikalailla sairaalassa..kipeä mä olen, litalginia syön ja se hiukan vie kivulta särmää. Mutta sillä se ei korjaannu. Sappi ja kivet, nekin jostain syystä kehittyneet..

        Oletko syönyt paljon lääkkeitä elämän aikana? Nehän kuormittaa kans maksaa.


      • yleinen.vaiva
        LadyZorro kirjoitti:

        Katotaan nyt kun sorkkivat lisää, että mitä tehdään. Voi olla monen asian summa ..ensin koittaa sekvuttää syyt maksan sairastumiselle. Sappitiehyet, virukset tms. En usko, että siirtoa tarvin mutta jotakin varmasti tarvii tehdä...maksakin voi elpyä ihmeen hyvin, kun ongelmat saadaan hallintaan..

        Ei ole kirroosissa käsittääkseni tai oisin aikalailla sairaalassa..kipeä mä olen, litalginia syön ja se hiukan vie kivulta särmää. Mutta sillä se ei korjaannu. Sappi ja kivet, nekin jostain syystä kehittyneet..

        sappikivet on yleinen vaiva eritoten naisten vaiva ja se tekee kaikkea oireita mutta toivotaan ettei diaknoosi ole saattohoito


      • LadyZorro kirjoitti:

        Katotaan nyt kun sorkkivat lisää, että mitä tehdään. Voi olla monen asian summa ..ensin koittaa sekvuttää syyt maksan sairastumiselle. Sappitiehyet, virukset tms. En usko, että siirtoa tarvin mutta jotakin varmasti tarvii tehdä...maksakin voi elpyä ihmeen hyvin, kun ongelmat saadaan hallintaan..

        Ei ole kirroosissa käsittääkseni tai oisin aikalailla sairaalassa..kipeä mä olen, litalginia syön ja se hiukan vie kivulta särmää. Mutta sillä se ei korjaannu. Sappi ja kivet, nekin jostain syystä kehittyneet..

        Joo, no siinä googlatessa tuli toi:

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201710122200450618_we.shtml

        Oisko sullakin vähän niin kuin tuolla Tarjalla synnytyksen jälkeen jäänyt tila korjaantumatta? Tuolle Tarjallekaan ei oo vissiin ensin tarjotelleet siirtoo niin vois sun ehkä hyvä kysässä onko mahdollista jos ei muuten ala kuntoutumaan. Hänellä nyt sitten viimesin jo pitkään pelannu,

        "Minut passitettiin Meilahden sairaalaan, missä minulle ehdotettiin maksansiirtoa. Se tuli yllätyksenä, sillä aiemmin siitä ei puhuttu mitään. Maksansiirto katsottiin kuitenkin tarpeelliseksi."


      • toivotaan.että.paranet kirjoitti:

        niin ei kipuihin auta edes huumori vaan ainoastaan toivoo lääkityksen auttavan tai leikkauksen ja paranee sen jälkeen niin kurjaa jos koko loppuelämän on kipuja ja tuskaa niin ei sekään kivaa ole

        No ei tuu pitkä elämä, jos tätä ei hoideta. Sen verran tajusin saamastani tutkimustuloksesta.

        Käski mennä ensiapuun heti, jos olotila pahenee. Kipuihin ei auta, mutta psyyke auttaa kun sen saa pidettyä virkeenä.


      • kipeä.olet
        yleinen.vaiva kirjoitti:

        sappikivet on yleinen vaiva eritoten naisten vaiva ja se tekee kaikkea oireita mutta toivotaan ettei diaknoosi ole saattohoito

        ja on kipeä ole ja sattuu ja on hengenvaarallinen jos ei hoideta eli jollain ultra juttulla yrittävät murskata ja jos ei auta niin leikkaus on edessä ja kivut on kovat niin olen kuullut


      • mlääkkeet kirjoitti:

        Oletko syönyt paljon lääkkeitä elämän aikana? Nehän kuormittaa kans maksaa.

        Olen todella paljon, kipuihin on määrätty vaikka mitä ja vuosikausia. 7 vanhana aloitin kipulääkkeitä kiskomaan, kun leipää. Migreeniä hoidettiin vaikka millä, kun mikään ei meinannut auttaa. Edes täsmälääkkeet, toisin kun nykyään auttaa Imigran kun otan jo alku oireiden tultua, siis ennen jo kipua.

        Jalkakipujen takia olen nyt syönyt koksibi lääkettä. Satunnaisesti. Verenpainelääkitys ainoa päivittäinen.


      • yksiasiakerrallaan
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ikävä juttu :( Onko sulla mitään mahdollisuutta päästä siirtojonoon? äkkiä googlasin niin näyttävät niitä tekevän muille kuin alkkiksille, niille eivät juurikaan tee mutta sullle voisivat saada uuden laitettua.

        Menet nyt vähän asioiden edelle... jos ei kirroosia ole niin sehän voi olla jotain sellaista että maksan tilan saa kohenemaankin ja oman vähän huononkin maksan kanssa voi elää, tietyin rajoittein.Mutta tutkimukset nyt ensin että teitää mitä se on.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, no siinä googlatessa tuli toi:

        https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201710122200450618_we.shtml

        Oisko sullakin vähän niin kuin tuolla Tarjalla synnytyksen jälkeen jäänyt tila korjaantumatta? Tuolle Tarjallekaan ei oo vissiin ensin tarjotelleet siirtoo niin vois sun ehkä hyvä kysässä onko mahdollista jos ei muuten ala kuntoutumaan. Hänellä nyt sitten viimesin jo pitkään pelannu,

        "Minut passitettiin Meilahden sairaalaan, missä minulle ehdotettiin maksansiirtoa. Se tuli yllätyksenä, sillä aiemmin siitä ei puhuttu mitään. Maksansiirto katsottiin kuitenkin tarpeelliseksi."

        En osaa sanoa, syyn löytäävät varmasti lisätutkimuksilla. Onhan mulla silmäluomet keltaiset, vuosia ollut...mahavaivat kuulemma tekee.

        Ei auta kun oottaa mikä on lopullinen diagnoosi. ☺️


      • yksiasiakerrallaan
        LadyZorro kirjoitti:

        Olen todella paljon, kipuihin on määrätty vaikka mitä ja vuosikausia. 7 vanhana aloitin kipulääkkeitä kiskomaan, kun leipää. Migreeniä hoidettiin vaikka millä, kun mikään ei meinannut auttaa. Edes täsmälääkkeet, toisin kun nykyään auttaa Imigran kun otan jo alku oireiden tultua, siis ennen jo kipua.

        Jalkakipujen takia olen nyt syönyt koksibi lääkettä. Satunnaisesti. Verenpainelääkitys ainoa päivittäinen.

        Kuulostaa sellaiselta koktaililta, että ihme jos ei maksassa näy, jos jo pienenä aloittanut. En kyllä ole lääkäri mutta paljoltahan toi kuulostaa.


      • yksiasiakerrallaan kirjoitti:

        Menet nyt vähän asioiden edelle... jos ei kirroosia ole niin sehän voi olla jotain sellaista että maksan tilan saa kohenemaankin ja oman vähän huononkin maksan kanssa voi elää, tietyin rajoittein.Mutta tutkimukset nyt ensin että teitää mitä se on.

        Näinpä. Maksa on kuulemma sitkeä ja sisukas elin. ☺️

        Se ylikuormittuu toki sekin, jos joku homma ei ole kunnossa.


      • sappikivet.on.syyllisiä
        LadyZorro kirjoitti:

        Olen todella paljon, kipuihin on määrätty vaikka mitä ja vuosikausia. 7 vanhana aloitin kipulääkkeitä kiskomaan, kun leipää. Migreeniä hoidettiin vaikka millä, kun mikään ei meinannut auttaa. Edes täsmälääkkeet, toisin kun nykyään auttaa Imigran kun otan jo alku oireiden tultua, siis ennen jo kipua.

        Jalkakipujen takia olen nyt syönyt koksibi lääkettä. Satunnaisesti. Verenpainelääkitys ainoa päivittäinen.

        veikkaan syyksi sappikiviä joka tekee tulehdustilan maksaan tai jokin bakteeri tai virus


      • yksiasiakerrallaan kirjoitti:

        Kuulostaa sellaiselta koktaililta, että ihme jos ei maksassa näy, jos jo pienenä aloittanut. En kyllä ole lääkäri mutta paljoltahan toi kuulostaa.

        Koekani olin nuorena, hutkittiin mitä vaan kun eivät keksineet mitä muutakaan tehdä. Ja aina palasin takas, kipeenä.

        Oksensin verta joskus 14- vuotiaana, oli raju migreeni ollut useita päiviä ja valkosoluissa oli käynyt kato...raju vaje. Jotain hoitoa suunnitteli silloin, mutta viikossa ne palas takas normaaleiksi...En tiedä vieläkään mistä se tuli...kummia juttuja. Lääkkeet ehkä syynä.


      • sappikivet.on.syyllisiä kirjoitti:

        veikkaan syyksi sappikiviä joka tekee tulehdustilan maksaan tai jokin bakteeri tai virus

        Niin minäkin.


      • koska.aika
        LadyZorro kirjoitti:

        Niin minäkin.

        koska menitkään lääkäriin


      • halutaan.kuulla
        koska.aika kirjoitti:

        koska menitkään lääkäriin

        ilmoita ainakin että mikä diaknoosi tuli ja miten hoidetaan ja koska mutta nyt yritän mennä nukkumaan hyvää yötä


      • koska.aika kirjoitti:

        koska menitkään lääkäriin

        Aika on loppuviikolle. Tai aiemmin, jos oireet pahenee..


      • halutaan.kuulla kirjoitti:

        ilmoita ainakin että mikä diaknoosi tuli ja miten hoidetaan ja koska mutta nyt yritän mennä nukkumaan hyvää yötä

        Minäkin meen nukkumaan tai ainakin lepäämän. 🙂

        Öitä.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Minäkin meen nukkumaan tai ainakin lepäämän. 🙂

        Öitä.

        Hyviä öitä sullekin ja koeta olla miettimättä tuota liikaa vaikka se varmaan vaikeeta onkin, väksin mielessä pyörii varmaan. Joskus muistaakseni sanoit ettet juurikaan lueskele kirjoja, en tiiä auttasko sulla mutta jos ei uni tuu ja ajatukset kelaa vois olla ihan hyvä jos ois jotain lukemista, hyvä tarina johon vois uppoutua niin ehkä silleen sais aivot lepoo liiasta miettimisestä.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mä luulen, että nää vaivat mut lopulta vie. Tuntuu vaan lisääntyvän sairaudet, vaikka kuin koittaa vältellä niitä...jos se on se kohtalo?

        .. Kuka Pyörää Pyörittää?.. ;P

        .. Jos Pyöräs ei Ol Jarruja tai Jarruttamisen Jaloa Taitoa ei ole Syystä tai Toisesta Opetellut&Oppinut, niin.. Miten Yleensä Käy?.. ;P


      • LadyZorro kirjoitti:

        Aika on loppuviikolle. Tai aiemmin, jos oireet pahenee..

        Toivottavasti voit paremmin Lady?


      • LadyZorro kirjoitti:

        Aika on loppuviikolle. Tai aiemmin, jos oireet pahenee..

        Luin tätä sinun juttua. Tosi harmilliselta kuulostaa nyt tämäkin. Että pittää asioiden ihmistä kiusata...

        Tutkituta huolella ja niin kuin peppupupullekin sanoin, niin älä usko heti ensisyöttämällä kaikkea, vaan muista vaatia ja pitää oma puoli. Ja ennen kaikkea kuulostella itseä, lääkärillekin voi sanoa vastaan jos tuntuu, että puhuvat ihan eri asiasta (mullakin väitettiin, että ois sydämessä vikaa, mutta ei ollut sinne mehtäänkään).

        Voi tinua...saatais sinutkin nyt kuntoutumaan. Tiedän, että voi olla mielessä kovakin huoli :(
        Mutta me sovitaan nyt ettei kukaan luovuta. Missään. Kun on vähän pohja-agressiota, se lisää tahtoa puskea läpi ihan mistä vaan.

        (silittää LZ:taa olkapäästä)


      • peppupupu kirjoitti:

        Toivottavasti voit paremmin Lady?

        En oikeastaan paremmin, huono olo on 24/7 eli oksettava ja sairas olo. Sairaslomalla olen ja katsellaan aikaa kontrolliin ja leikkuriin. Kipuja vaihtelevalla voimakkuudella vatsassa. Olin sairaalassa osan päivää tutkittavana ja minun sisuksista sitten ultrassa löytyi taas lisää täytettä. Munuaiskiviä, kystiä pitkin sisuskaluja ja alavatsaa...sappikivet ei ole ainuat mitä saa kytistää pysyykö ne aloillaan.

        Varsinaisesti ei mikään ole akuutisti nyt vaarallista näistä, mutta kiusallista ja tietysti voivat aiheuttaa tulehduksia mm. sappikivet. Tuo refluksi vaiva nyt tuntuu myös nostavan päätään entistä innokkaammin. Suu on happohyökkäysestä karvas joka päivä, kurkku käheänä ja vatsa turpea..olo on, noh ihan perseestä kun suoraan sanon. Väsynyt ihan totaalisesti. Lääkkeistä ole minkäänlaista apua. Totaali nolla.

        Mutta se hyvä puoli nyt on saatu selville, että näillä vaivoilla en vielä ole kriittisessä tilassa. Ja näitä voi korjailla. Nämä vain heikentävät oleellisesti nyt elämänlaatua.

        Mulle jo yksi lääkäri eilen vilautti haimatulehdusta kipujen yms. vaivojen syyksi. Mutta sitä ei labrojen mukaan ole. Onneksi.


        Pää on kipeä ja fiilis on alavireinen, mutta kyllä näistä taas pitää selvitä. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        En oikeastaan paremmin, huono olo on 24/7 eli oksettava ja sairas olo. Sairaslomalla olen ja katsellaan aikaa kontrolliin ja leikkuriin. Kipuja vaihtelevalla voimakkuudella vatsassa. Olin sairaalassa osan päivää tutkittavana ja minun sisuksista sitten ultrassa löytyi taas lisää täytettä. Munuaiskiviä, kystiä pitkin sisuskaluja ja alavatsaa...sappikivet ei ole ainuat mitä saa kytistää pysyykö ne aloillaan.

        Varsinaisesti ei mikään ole akuutisti nyt vaarallista näistä, mutta kiusallista ja tietysti voivat aiheuttaa tulehduksia mm. sappikivet. Tuo refluksi vaiva nyt tuntuu myös nostavan päätään entistä innokkaammin. Suu on happohyökkäysestä karvas joka päivä, kurkku käheänä ja vatsa turpea..olo on, noh ihan perseestä kun suoraan sanon. Väsynyt ihan totaalisesti. Lääkkeistä ole minkäänlaista apua. Totaali nolla.

        Mutta se hyvä puoli nyt on saatu selville, että näillä vaivoilla en vielä ole kriittisessä tilassa. Ja näitä voi korjailla. Nämä vain heikentävät oleellisesti nyt elämänlaatua.

        Mulle jo yksi lääkäri eilen vilautti haimatulehdusta kipujen yms. vaivojen syyksi. Mutta sitä ei labrojen mukaan ole. Onneksi.


        Pää on kipeä ja fiilis on alavireinen, mutta kyllä näistä taas pitää selvitä. :)

        Ja kiitos kaikille yhteisesti tsemppaamisesta. Olette ihania, kiitos. :')


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kuka Pyörää Pyörittää?.. ;P

        .. Jos Pyöräs ei Ol Jarruja tai Jarruttamisen Jaloa Taitoa ei ole Syystä tai Toisesta Opetellut&Oppinut, niin.. Miten Yleensä Käy?.. ;P

        No nämä ei ole stressistä tulleita juttuja. Mutta stressi toki lisää mm. vatsan huonoa vointia. Kyllä nää hyvin pitkälle on geneettisen taipumuksen ja periytyvyyden sekä elintapojen yhteissumma. :)

        Sekä sen, ettei ole ajoissa huomattu tai pidetty tarpeellisena hoitaa yhtä asiaa kuntoon, niin ajansaatossa vyyhti vaan kasvaa...ja voin sanoa, että yksityinen tai kunnallinen terveydenhoito. Asenne on monesti se, että kyllä se siitä...mulla on jo niiiiin monta erilaista diagnoosia, että voidaan sanoa, että olen läpeensä sairas tapaus. :)


      • LadyZorro kirjoitti:

        No nämä ei ole stressistä tulleita juttuja. Mutta stressi toki lisää mm. vatsan huonoa vointia. Kyllä nää hyvin pitkälle on geneettisen taipumuksen ja periytyvyyden sekä elintapojen yhteissumma. :)

        Sekä sen, ettei ole ajoissa huomattu tai pidetty tarpeellisena hoitaa yhtä asiaa kuntoon, niin ajansaatossa vyyhti vaan kasvaa...ja voin sanoa, että yksityinen tai kunnallinen terveydenhoito. Asenne on monesti se, että kyllä se siitä...mulla on jo niiiiin monta erilaista diagnoosia, että voidaan sanoa, että olen läpeensä sairas tapaus. :)

        .. Noh, En Mä niin Sanonutkaan/Tarkoittanutkaan, että Pelkästään.. ;P

        .. Se nyt Vuan on niin, että TutkiTusti(kin) Stressi On Yksi Vaarallisimmista Jutuista Terveydelle.. ;P

        .. Voihan Sen TosAsian Yrittää Häivyttää/Karkoittaa Mielestään, mutta.. Mitä Kauemmin niin Toimii, niin Sitä Isommilla Panoksilla Pelaa Terveydensä Kanssa.. ;P

        .. Ja Jooh.. En ole Itsekään (enää) kovinkaan Luottavainen Suomen TerveydenHoitoJärjestelmään ja Lääkäreihin.. Heidän AmmattiTaitoonsa, Moraaliin, Arvoihin jne.. ;P

        .. ToivotaanToivotaan, että Kaik Menis Sulla Parhain Päin.. Ja, että Yrittäisit Mahdollisimman Hyvin Pitää StressiMöröKöllin(kin) Kurissa.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh, En Mä niin Sanonutkaan/Tarkoittanutkaan, että Pelkästään.. ;P

        .. Se nyt Vuan on niin, että TutkiTusti(kin) Stressi On Yksi Vaarallisimmista Jutuista Terveydelle.. ;P

        .. Voihan Sen TosAsian Yrittää Häivyttää/Karkoittaa Mielestään, mutta.. Mitä Kauemmin niin Toimii, niin Sitä Isommilla Panoksilla Pelaa Terveydensä Kanssa.. ;P

        .. Ja Jooh.. En ole Itsekään (enää) kovinkaan Luottavainen Suomen TerveydenHoitoJärjestelmään ja Lääkäreihin.. Heidän AmmattiTaitoonsa, Moraaliin, Arvoihin jne.. ;P

        .. ToivotaanToivotaan, että Kaik Menis Sulla Parhain Päin.. Ja, että Yrittäisit Mahdollisimman Hyvin Pitää StressiMöröKöllin(kin) Kurissa.. ;P

        Mulle sanottiinkin, että syy voi olla henkisessä tai fyysissä stressissä (yhtenä tekijänä, koska löydettiin tietty bakteeri, jonka stressi aktivoi), että uskon siihen...

        Mikään ei ole hyväksi, mikä pitkittyy. Sen voi yrittää työntää mielestä, mutta keho muistaa.
        Sitten sairastuu.

        Tässä on oltava Nuuskan kanssa samaa mieltä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulle sanottiinkin, että syy voi olla henkisessä tai fyysissä stressissä (yhtenä tekijänä, koska löydettiin tietty bakteeri, jonka stressi aktivoi), että uskon siihen...

        Mikään ei ole hyväksi, mikä pitkittyy. Sen voi yrittää työntää mielestä, mutta keho muistaa.
        Sitten sairastuu.

        Tässä on oltava Nuuskan kanssa samaa mieltä.

        Olen sairaalassa taas, verta oksennuksessa. Jostain syystä stressi loppui kuin seinään. Kun nyt paranis vaan.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Olen sairaalassa taas, verta oksennuksessa. Jostain syystä stressi loppui kuin seinään. Kun nyt paranis vaan.

        No voi ei. Mutta nytpä olet hyvässä paikassa, apu on ihan siinä käden ulottuvilla. Kerrot sinne ihan kaiken, mitä on mielessä ja miltä tuntuu. Etkä anna laittaa kotia ennen kun terveystila on vakaa ja selvempi.

        Lepäile. Ajattele vaan parantumista ja itseäsi, sairaus vie kaiken keskittymisen. Muu voi olla nyt hieman taka-alalla. Sen verran itsekäs pitää olla. Pidät mielessä, että sinä ja sinun vointisi on tärkeä tässä ja nyt, sanokoon muut mitä tahansa.

        Mä uskon, että sut saadaan kuntoon.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No voi ei. Mutta nytpä olet hyvässä paikassa, apu on ihan siinä käden ulottuvilla. Kerrot sinne ihan kaiken, mitä on mielessä ja miltä tuntuu. Etkä anna laittaa kotia ennen kun terveystila on vakaa ja selvempi.

        Lepäile. Ajattele vaan parantumista ja itseäsi, sairaus vie kaiken keskittymisen. Muu voi olla nyt hieman taka-alalla. Sen verran itsekäs pitää olla. Pidät mielessä, että sinä ja sinun vointisi on tärkeä tässä ja nyt, sanokoon muut mitä tahansa.

        Mä uskon, että sut saadaan kuntoon.

        Juu, osastolla on apu lähellä ja kipulääke ( kiitos sen keksijälle), aamulla ollaa taas viisaampia. Hyvää yötä. ☺️👍


      • LadyZorro kirjoitti:

        Juu, osastolla on apu lähellä ja kipulääke ( kiitos sen keksijälle), aamulla ollaa taas viisaampia. Hyvää yötä. ☺️👍

        Hyvää vointia ja yötä. :)

        Hälykelloon on sitten matala kynnys, muista. Sitä saa rimputella kun oikein ahdistaa, sitä varten ne yököt siellä on...ettei tarvii sinnitellä ja ajatella klo 03, että en nyt viitsi vaivata vaikka tajua häviää.

        P.s. Sairaalasänky on maailman karmein keksintö. Toivottavasti pääset pian omaan. Mulle annettiin masupistoksia kun en päässyt viikon makuun jäljiltä jaloilleen siitä kitkuvasta laverista.

        Toivottavasti kuullaan pian, miten menee.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hyvää vointia ja yötä. :)

        Hälykelloon on sitten matala kynnys, muista. Sitä saa rimputella kun oikein ahdistaa, sitä varten ne yököt siellä on...ettei tarvii sinnitellä ja ajatella klo 03, että en nyt viitsi vaivata vaikka tajua häviää.

        P.s. Sairaalasänky on maailman karmein keksintö. Toivottavasti pääset pian omaan. Mulle annettiin masupistoksia kun en päässyt viikon makuun jäljiltä jaloilleen siitä kitkuvasta laverista.

        Toivottavasti kuullaan pian, miten menee.

        Onhan nämä punkat aika puuduttavia, mutta täkki on lämmin. Niska tahtoo tulla kipeeks tämän tyynyn luttanan kanssa. Vierustoverin kuorsaus taitaa enemmän kuitenkin pitää hereillä...😴

        Nuo masupiikit on tuttuja mullekin. Olen niitä useamman kerran saanut kans leikkausten jälkeen, ettei tee tulppia. Kotiinkin sain sektion jälkeen muutamaksi päiväksi ite pistettäväksi. Ja verenmyrkytys keikan jälkeen. Ne ei onneks tunnu miltään pistäessä. ☺️

        Oliko sulla joku kokkivirus?

        Yhdellä tutulla pneumokokin takia tuli verenmyrkytys ja menetti raajoista pätkät. Että osaa olla perin vakavasti suhtauduttava kokki. Ajoissa hoidettava.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Onhan nämä punkat aika puuduttavia, mutta täkki on lämmin. Niska tahtoo tulla kipeeks tämän tyynyn luttanan kanssa. Vierustoverin kuorsaus taitaa enemmän kuitenkin pitää hereillä...😴

        Nuo masupiikit on tuttuja mullekin. Olen niitä useamman kerran saanut kans leikkausten jälkeen, ettei tee tulppia. Kotiinkin sain sektion jälkeen muutamaksi päiväksi ite pistettäväksi. Ja verenmyrkytys keikan jälkeen. Ne ei onneks tunnu miltään pistäessä. ☺️

        Oliko sulla joku kokkivirus?

        Yhdellä tutulla pneumokokin takia tuli verenmyrkytys ja menetti raajoista pätkät. Että osaa olla perin vakavasti suhtauduttava kokki. Ajoissa hoidettava.

        Tyynyt oli kyllä hirveitä mutiskoja nekin. Tai se yksi vaivainen kun ei useampaa antaneet. Ja vierustoveri jos sattuu huonokuulonen, niin ei hemmetti sitä tv:n huudatusta. Otti kyllä hermoon jonkun verran...

        Hyi! Onko masupiikkejä pitänyt itsekin pistää? Jo oot reipas. En ois kyenny. Ne tuikki niitä yölläkin kesken unien. Yks yö mie sanoin hoitajalle, että mee hittoon, mie en sitä ota...

        Multa löydettiin mykoplasma.

        Miten sulla nyt kotona on asiat? Hoitaako mies lapset?


    • Lisäaineissa

      Sappikivien aiheuttama kipukohtaus kuulemma helvetillinen. Kouristeleva ja koriseva, toisella puolella vatsaa.

      • ei.kiva.juttu

        ja selässä riippuu missä kohtaa kivet on


      • Mulla on keskellä ylävatsaa ja tuikkii oikeaan lapaan ja olkapäähän. Syvällä kuin vatsalaukun takana ja rintakaaren alla. Tää kipu on 24 h tauotta, se aaltoilee.
        Voimistuu ja heikkenee, jojoilee. Oikealla kylellä välillä ruoan jälkeen kouraisee, kuin koura rutistaisi paskat pihalle ja sit tuntuu paine ruokatorvessa ja oksettaa.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Mulla on keskellä ylävatsaa ja tuikkii oikeaan lapaan ja olkapäähän. Syvällä kuin vatsalaukun takana ja rintakaaren alla. Tää kipu on 24 h tauotta, se aaltoilee.
        Voimistuu ja heikkenee, jojoilee. Oikealla kylellä välillä ruoan jälkeen kouraisee, kuin koura rutistaisi paskat pihalle ja sit tuntuu paine ruokatorvessa ja oksettaa.

        Kipu on siedettävä suurimman osan aikaa, mutta koventuessaan tekee mieli mennä suppuun ja puhallella...hengittää pinnallisesti.


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kipu on siedettävä suurimman osan aikaa, mutta koventuessaan tekee mieli mennä suppuun ja puhallella...hengittää pinnallisesti.

        Voi sua,mä lukasin sun päivän kuulumiset,ei viikko alkanut hyvin yhtään..eikä varmana ole migreeniä:( Näyttää siltä että olet toinen kipu tyyppi täällä..Mulla menee abauttia 2 viikkoa joka kuukaus helkkarin kovissa kivuissa(mulla on korkea kivunsieto) sanotaan että varmaan endoa ja muuta mukavaa,tiedät noi..Mä yritin lueskella niistä sappikivistä,nehän on vaarallisia! Ja sulle sanottiin että ei tartte poistaa? Keskiajalla porukkaa teki itsareita jos oli tiedossa sappikivet koska se oli hyvin kivulias kuolema..Apua,nyt kyllä laitat ne tutkimaan paremmin ja tekemään sille jotain! *voima halit* kipu sisko :/


      • LadyZorro kirjoitti:

        Kipu on siedettävä suurimman osan aikaa, mutta koventuessaan tekee mieli mennä suppuun ja puhallella...hengittää pinnallisesti.

        Toivottavasti alat tervehtymään jo lähitulevaisuudessa


    • Niistä sanonnoista vielä:

      Totta kai se on KUR. Kur kur. Purrr. Surr rurrr.

      Hmh :D Kurinasta tulee hyvä olo.

      • No onhan toi kyllä aika kiva, kieltämättä oli vähän kurinaa ikävä, onneks toinen karjalan-flikka peppis paikkas täällä sun jättämää aukkoa niin ei ihan mahottomaks menny meno palstalla :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No onhan toi kyllä aika kiva, kieltämättä oli vähän kurinaa ikävä, onneks toinen karjalan-flikka peppis paikkas täällä sun jättämää aukkoa niin ei ihan mahottomaks menny meno palstalla :)

        Peppis on mun back-up. :)

        Meillä on ollut tänäänkin tosi hyvä keskustelu tästä maailmanmenosta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Peppis on mun back-up. :)

        Meillä on ollut tänäänkin tosi hyvä keskustelu tästä maailmanmenosta.

        Joo, huomasin, . Karjalan seudulla selvästikin kasvaa viisaita naisia :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, huomasin, . Karjalan seudulla selvästikin kasvaa viisaita naisia :)

        kyl näi o ;D :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Peppis on mun back-up. :)

        Meillä on ollut tänäänkin tosi hyvä keskustelu tästä maailmanmenosta.

        sä oot mun itä-sisko:D oikeasti mukavaa,joku "samanlainen" täällä ^ ^, mä olen vähän tympiintynyt atm, kun tajusin mitäs kaikkea täällä palstalla onkaan,ja paljastuksia..just nyt ei jaksais..mä varmaan piiloudun mun poteroon taas vähäks aikaa haha on sen verran paska olo ettei jaksa jubailla ja mun pitää yrittää selvitä tosta puoli paasto ksydeemistä,12h tai enemmän,hitto et on vaikeeta. aivot lyö tyhjää ja ei sais syödä ^_^


      • peppupupu kirjoitti:

        sä oot mun itä-sisko:D oikeasti mukavaa,joku "samanlainen" täällä ^ ^, mä olen vähän tympiintynyt atm, kun tajusin mitäs kaikkea täällä palstalla onkaan,ja paljastuksia..just nyt ei jaksais..mä varmaan piiloudun mun poteroon taas vähäks aikaa haha on sen verran paska olo ettei jaksa jubailla ja mun pitää yrittää selvitä tosta puoli paasto ksydeemistä,12h tai enemmän,hitto et on vaikeeta. aivot lyö tyhjää ja ei sais syödä ^_^

        Pientä tympääntymistä on ilmassa. Paha paikka. Tiedä, mistä johtuu.

        Olisi hyvä, että koko Suomi24 poistettaisiin.


    • imaseppas

      palstalaisten käyttämiä hauskoja sanoja/sanontoja:

      imemmunaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      162
      2610
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1218
    3. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      906
    4. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      32
      801
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      85
      755
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      48
      745
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      67
      742
    8. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      690
    9. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      57
      687
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      68
      686
    Aihe