tietääkö joku Terveystalon palvelut maksaa

vitahivenmittaus

Terveystalo Kemi mitä tuolla maksais vitamiinien ja hivenaineiden mittaus

15

486

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oikeatieto

Käväise kysymässä tai kysy sivujen kautta. Tulee oikeaa tietoa.

• vitahivenmittaus

niin mut niillä eitaija olla sähgöpostia

• Jörkki100

yleislääkärikäynti 57 e, res.uusiminen 29 e. Halpaa ?

• miinuksellako.muka

Omasta päästä poimittu nuo hinnat. Ei kukaan lääkäri noin halvalla tee työtä. Eihän siitä kulujen ja verojen jälkeen jäisi yhtään mitään itselle.

• karu60

Lääkäriltä menee yhteen käyntiin korkeintaan 15 minuuttiia. Kerro tuo 57 neljällä niin tuntihinnaksi tulee 228 ! Siittä puolet lääkärille ja puolet firmalle. Mutta eihän tuokaan tunnu olevan tarpeeksi.

• Kzkdkfkd

Ja se lääkäri työskentelee yksin ilman hoitajia, tiloja, kuluja, ja ottaa vastaan potilaita 100 % työajasta? Et näemmä ymmärrä työelämästä mitään. Mene töihin joskus kokeilemaan.

• Jörkki100

Ei ole. Laskusta poimittuja.

• Postinen_
      • Postinen_

• halpaa.kallista

Työterveyspotilaille on eri hinnastot kuin mitä yksityiset maksavat, neuvoteltuja paljousalennuksia. Tuollainen 57 ei ihan riitä kun yksityinen menee lääkäriin.
        Julkisella kun käy hoidossa, syntyy helposti käsitys, että hoitokustannukset ovat kovin huokeita. Mutta kyllä on arvokasta, veronmaksaja maksaa erotuksen. Jotkut purnaavat esim sairaalan vuorokausimaksun hintaa, vaikka he oikeasti maksavat vain pienen osan todellisista kustannuksista.

• Zkkkzkdkd

Näin se on mutta koulujakäymätön vasemmistokemiläinen, valtuutettuja myöten, ei tätä ymmärrä vaan luulevat rahaa tulevan taikaseinistä.

• peruskemiläinen

Jos sinulla on kahtia jakautunut persoona niin psykiatri laskuttaa molemmista erikseen.

• yksi.persoona

Sinulla ei taida olla varaa yhteenkään psykiatriin.
        Käynnin hinta on eri kuin yleislääkärillä.
        Ja monet saavat tämänkin huippupalvelun maksutta taikka pienellä poli/sairaala taksalla. Ymmärtävätkö he sen arvon.

• peruskemiläinen

Vittuilua tupakanpoltosta kuulee kotonakin. Sitä varten ei kannata lähteä erikoislääkäriltä kuuntelemaan.

• Vain viisaat tarvihtevat erikoislääkäriä, niinku Elmerikin..oli se vaan viisas sittenkin kuntosiaan tarvihti sen erikoislääkärin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5181
    2. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      47
      2849
    3. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2802
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2508
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      23
      1909
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1650
    7. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1647
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1405
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      97
      1397
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      10
      1358
    Aihe