Moottoripyöräjengi MC Invamopot herättää kauhua

VarissuonVaris

Turun Varissuolla. Jengiin kuuluu oikeastaan vain yksi jäsen, mutta hänellä on paljon mielikuvituskavereita. Varissuolaiset ovat pelon vallassa kun tämä kaveri ajelee invamopollaan ympäri Varissuota kalju kiiltäen kirves kourassa.

24

643

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei.kannata.suututtaa

mutta ei helvetin enkelit tai bandidosin miehet sille vi.tuilekkaan ja jos vi.tuilee niin saa kirveen päähänsä eli jättävät rauhaan

• turkulaine

Pelottaa ihan helvetisti

• Ei uskalla enää ulkona edes liikkua.

• Ei kai ne Varissuota sentään Stadiin asti tule...? 😱

• RannikonÄtmi

Voiko tuohon moottoripyöräjengiin liittyä???
      Mulla on tukka harventunut, monta mielikuvitus ystävää joille juttelen ja vesuri.
      Mulla ei oo mopoo, mut maastopyörä löytyy.

• varisuolle.baskaa

Jos ajat itsellesi Sasi-kaljun, Juice-twistillä, on tiesi ko. "kerhon" johtaja positioihin auki välittömästi. Mutta siinä "kerhossa" on lasikatto jota ei voi kukaan läpäistä, sen lasikaton yläpuolella on VAIN ja ainoastaan kaljujen kalju, kehareiden kehari, retardien kruunamaton kunkku & keisari, d a r k k i s. Tuo kumipäiden ja muiden palikoiden sekä tampioiden yli-jumala, neiti ihminen joka on kaikkien partureiden kauhu, koska hää on partureille SASI !

• kkirveell.päähän

Ei voi. Tuo jengin johtohahmo vihaa kaikkia

• Palstalla herättää kauhua sen sijaan liivijengi nimeltä NAISET! :D

• Anonyymi

Ne ainoat oikeat rintaliivijengiläiset. Kannattaakin pelätä. Tissiliivien saumat voi ratketa ja sitten tulee huuuutista. 😉

• mcneitsytsedät

onko peris jengin ulkojäsen

• Oshmanniksi

Kiinnoshtaa jäsenyys. Kumipääkerhoon tulossa.

• anagrammi

Paris on peska :)

• Markku_Näätä

MC Invamopot onkin ainoa MC-klubi Vakkella.

• Penetration

Haluan Peneratorsiin ja Mv inviksiin heiTi

• hetero.olen

Pitääkö olla homo, että saa liittyä?

• Mohammed_Liljalaakso

Ei DarkFear heteroja hyväksy.

• Kyllä mä itse ainakin oon ihan normaali heteromies ja sen kyllä voi huomata hyvin jo mun kirjoituksistani tänne palstalle.

• Yvgg

Niin dark fear on kokenut naistenmies eikä koskaan mikään homo ollutkaan!

• vainyksinainenkerralla
        Yvgg kirjoitti:

Niin dark fear on kokenut naistenmies eikä koskaan mikään homo ollutkaan!

Mutta ei hän ole kuitenkaa ryhmäseksiä naisten kanssa harjoittanut kuten tosi ytmit.

• Leenafear
        DarkFear kirjoitti:

Kyllä mä itse ainakin oon ihan normaali heteromies ja sen kyllä voi huomata hyvin jo mun kirjoituksistani tänne palstalle.

Etkä ole, nukuitkin silloin laivalla miehen kanssa.

• kauhea-kaupunki

Turku on sairas paikka

• 556778

Ei ole. Pari turkulaista vaan on innokkaita trollaajia

• Anonyymi
        556778 kirjoitti:

Ei ole. Pari turkulaista vaan on innokkaita trollaajia

Pari? Ihan yksi Peris se siellä trollailee

• SUOMI_Kake

Suuri kunnia palstalle että MC Invamopojen presidentti DarkFear kirjoittaa palstalle.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3225
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2283
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1849
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1745
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1411
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1371
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1266
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1251
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1177
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1167
    Aihe