Kertokaa mulle parturi-kampaaja koulutuksesta...esim.Kauanko koulutus kestää? ja muutakin tietoa koulutuksesta
KIITOS!!!!!!!!!!! :)
Parturi-kampaaja koulutus?!
2
1773
Vastaukset
- Ilovehair
Koulutusta on saatavissa sekä yksityispuolen kouluissa, että kunnallisissa. Koulutuksen pituus vaihtelee puolesta vuodesta kahteen/kolmeenkin vuoteen. (Yksityispuolen koulut ovat melko "arvokkaita") Tämän hetken oppisopimuskoulutuksesta en ole kovinkaan perillä. Et maininnut sen tarkemmin, missäpäin asut, mutta tästä linkistä pääset eteenpäin hakemaan tietoja ammattioppilaitoksista;
http://www.narpes.fi:8000/Finsk/ylsocial.htm
Työpaikkoja alalla on erittäin huonosti, joten jo alaa harkitessa on syytä pohtia, onko haluja yksityisyrittäjäksi. - minä-84
Elikkä koulutus kestää julkisissa 3 vuotta eli 120 opintoviikkoa. Mahdollisuus on myös yksityisiin kouluihin taikka oppisopimuksella kouluttautumiseen. Yksityisiä kouluja ei alalla juurikaan arvosteta sen lyhyen keston vuoksi, lisäksi koulu on tosi arvokas. Oppisopimus on hyvä vaihtoehto siinä mielessä, että koulutuksen aikana pystyy jo hankkimaan asiakaspiirin. Itse kuitenkin suosittelisin julkisenpalvelun koulua, koska koulusta saa kunnollisen ammattitaidon osaavien opettajien johdolla ja sen päälle on hyvä lähteä rakentamaan parempaa osaamista =).
Koulutus pitää sisällään kaikkea mitä nyt vain voi kuvitella parturi-kampaajan työn sisältävän, permanentin kiertämisestä kirjanpitoon..=)!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1127356Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista705861- 955034
- 524305
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee494136- 2233996
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283758- 423615
- 552962
- 422467