Taas on perjantai ja kohta voi aloitella pohjien ottamisen. Sitten voi lähteä yökerhoon tapaamaan naisia.
Raittiit miehet ovat tänäänkin yksin kotona eivätkä tapaa naisia.
Perjantaina juodaan viinaa
8
235
Vastaukset
- jokokohtahenkilähtee
Oletko tutkituttanut maksasi kuntoa viime aikoina?
Viinan juomisesta tulee p%C3%A4%C3%A4 pipiksi. Siksi ehdotan tervehenkisemp%C3%A4%C3%A4 harrastusta%2C joka saa yht%C3%A4 lailla hakeutumaan pelipaikoille%3A alkoholin kuvaaminen. Pelipaikoille siksi%2C ett%C3%A4 Markoboy lienee jo t%C3%A4ytt%C3%A4nyt sen ekologisen lokeron%2C joka t%C3%A4ss%C3%A4 some-maailmassa on kuohujuomille yksin yksi%C3%B6ss%C3%A4. Ihmisten pariin on hakeuduttava. Etsi kuvauksellinen viina%2C viini ja olut%2C t%C3%A4ydellinen tausta ja ikuista se taiteeksi.%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Ffi.wikipedia.org%2Fwiki%2FSuippumadonlakki%3Cbr %2F%3Ehttps%3A%2F%2Fpsilosybiini.info%2Fpaperit%2F%5BBOOK%5D Taika - Kentt%E4opas taikasienivalokuvaajille.pdf%3Cbr %2F%3E%3Cbr %2F%3ETuosta se ajatus l%C3%A4hti.
- Kaisanoasaa
Joskus join viinaa mutta en tykännyt sen mausta. Juon ainoastaan karjala olutta
Taas täytyy sanoa, ettei viinanjuonnista ole apua. Naiset keskustelevat mielummin miehen kanssa, jonka puheesta saa selvää. Kukaan ei halua örveltäviä känniääliöitä kumppanikseen.
- Raitismies-
En ole koskaa viinaa juonut ja olen yhä sinkku. Mitä vittua tässä pitää tehdä että saa tyttöystävän. Olen nähnyt kun raittiit naiset lähtee viinaa juovien matkaan.
- viinamies
Viinaa vaan naamaan ja yökerhoon bailaamaan. Harjoitus tekee mestarin ja kun bailaustaidot kehittyvät tarpeeksi hyviksi alkavat naisetkin kiinostua. Sitten voi löytää tyttöystävän ja perustaa oman perheen.
Jaha. Se on taas asiaton ketju siinä.
Nyt on kyl jo la. Laitetaanko siis porukalla korkit kiinni?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311364
- 102881
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13521ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417- 26389
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384