Yöllä ja aamulla tuli laitettua baarihoidolle rojut ränniin ja muijan heitin apteekkiin ostamaan jälkiehkäisyn.
Muija laittoi jo viestiä että voitaisiin nähdä taas, eli ottaa uusinnat. Mites nyt kun pannaan ja en halua kortsua käyttää, niin ostetaanko vai uus jälkiehkäisy vai kestääkö yhden vaikutus pidemmä ajan?
Jälkiehkäisy pillerin käyttö
8
265
Vastaukset 8
- Panisin-mies
Mällit vaan pilluun, osta lisää pillereitä
- Panisin-mies
Olisin eilen saanut pillua mutta ei ollut kumeja, nainen ei antanut ilman vaikka kuinka yritin mutta saan huomenna koska ostin kumeja.
- Yh-Lover82
Naisella oli kumeja mukana tarjosikin niitä. Sanoin etten tykkää kortsuista ja tuntuu paremmalta ilman.
- Tiedoksi
Panisin-mies ei saanut mitään koska on atm32.
- Fjjyrex
Atm32, kukaan ei taas(kaan) usko.
Miehillekin on tekeillä ehkäisypillereitä ja kohta sinäkin voit ottaa oman seksuaalisuutesi omaan haltuusi ja vapautua.
- Yh-Lover82
Hommaan sellaiset heti kun niitä saa.
- eiomaa
Jouthaa mennä. Aika vastenmielinen hahmo noin kokonaisarviona. Liian tyypillinen lipittäjäedustaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510