Sain äsken Tinderosuman!!!

Onnellinenn

Olen käyttänyt palvelua kesän yli ja nyt tärppäsi ensimmäisen kerran! Miten mun tulisi toimia etten tyri tätä?
Olen mies 38v.

24

451

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen39vee

      Yksi osuma koko kesän aikana? Olet selvästi epämiellyttävän näköinen mies jos ei meinaa tärpätä. Olethan muistanut tykätä jokaikisestä naisesta - myös kaksikymmentä vuotta vanhemmista?
      Sillä ruman miehen ainoa vaihtoehto on tyytyä ihan jokaiseen vastaantulijaan, jos pariutua meinaa.

      Sinuna kyllä heittäisin toivoni ja alkaisin suunnitella itsemurhaa vakavasti.

      • hienoahienoa

        Sinun kommenttisi tällä palstalla ovat sitä tasoa, että sinä olet se, jonka pitäisiä hautoa itsaria.


      • lihavihatipunen
        hienoahienoa kirjoitti:

        Sinun kommenttisi tällä palstalla ovat sitä tasoa, että sinä olet se, jonka pitäisiä hautoa itsaria.

        Ei tuo ole oikea n39 vaan joku trolli.


      • kaisanoasa
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Ei tuo ole oikea n39 vaan joku trolli.

        naisluuseri trollaa


      • Eitrolli
        kaisanoasa kirjoitti:

        naisluuseri trollaa

        Kuinka niin? Tuohan on n39:ltä normaalia vihapuhetta rumia kohtaan.


      • 5432
        Eitrolli kirjoitti:

        Kuinka niin? Tuohan on n39:ltä normaalia vihapuhetta rumia kohtaan.

        Sinä taidat olla se hänenä esiintyvä trolli.

        Vastaavanlaisia trollauksia hänen nimissään on viimeaikoina ilmestynyt muihinkin ketjuihin. Ja tuo sinun väittämäsi "hänen normaalia vihapuhettaan" ilmestyy aina myöskin joka ketjuun, johon trollaus on tehty. Kuka muu niin sanoisi, kuin trolli itse?


      • Naisasialooser11
        kaisanoasa kirjoitti:

        naisluuseri trollaa

        Ei ole mitään trolleja ja tuo oli nainen39 kirjoittama


      • voiraukkoja
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Ei ole mitään trolleja ja tuo oli nainen39 kirjoittama

        Nainen39vee on neuvonut asiallisesti mutta tiuksasti miten maailma toimii. Osalla on vaan vaikeuksia ymmärtää missä menee ihmisten omien vastuiden rajat, kun tuntuu heti siltä, että mollataan.


      • Naisasialooser11

        Ei ole, hänellä ei ole hajuakaan miten maailma toimii, vajaaälyinen änkyttävä katkera rupsahtanut feministi hän on.


    • ahdistaa

      Nyt kannattaa olla tarkkana ja esittää sopivan välinpitämätöntä miestä joka on pohjimmiltaan seikkailija mutta saattaisi täydellisen tilaisuuden tullen olla valmis myös vakiintumaan. Kyllähän noita naisia riittäisi mutta kuka kesyttäisi tällaisen cowboyn niin siinäpä kysymys. Kaikki perustuu teeskentelyyn. Niinhän naisetkin teeskentelevät olevansa onnellisia.

      • Onnellinenn

        No miten tossa voi näytellä välinpitämätöntä? Pitäiskö vaan odottaa että nainen laittaa ensin viestiä?
        Pelottaa että tilaisuus menee ohi jos liian pitkään odottaa.


      • ahdistaa
        Onnellinenn kirjoitti:

        No miten tossa voi näytellä välinpitämätöntä? Pitäiskö vaan odottaa että nainen laittaa ensin viestiä?
        Pelottaa että tilaisuus menee ohi jos liian pitkään odottaa.

        Eihän nainen juuri koskaan laita ensin viestiä koska he näyttelevät välinpitämättömän roolinsa vielä paremmin. Pakkohan se on viestiä laittaa mutta sillä asenteella että "voisin huolia sinut elämääni vaikka näinkin on hyvä". Pistä heti viesti. Se kertoo siitä että olet dynaaminen mies joka tietää mitä haluaa vaikka onkin jo saanut kaiken haluamansa. Epäloogista tietysti mutta ei naiset sitä ymmärrä.


      • Onnellinenn
        ahdistaa kirjoitti:

        Eihän nainen juuri koskaan laita ensin viestiä koska he näyttelevät välinpitämättömän roolinsa vielä paremmin. Pakkohan se on viestiä laittaa mutta sillä asenteella että "voisin huolia sinut elämääni vaikka näinkin on hyvä". Pistä heti viesti. Se kertoo siitä että olet dynaaminen mies joka tietää mitä haluaa vaikka onkin jo saanut kaiken haluamansa. Epäloogista tietysti mutta ei naiset sitä ymmärrä.

        Kiitos neuvosta. Mä koitan laittaa hänelle jotakin tuon tapaista ja toivon että saisin vastauksen.


    • nihhhhhhhhhhhh

      Ala vaikka jututtamaan ihan normaalisti ilman, että odotat liikoja.

    • Tindervex

      Aloittaja kuten kaikki muutkin tavisäijät voivat poistaa koko helvetin tinderin puhelimestaan. Ette te sieltä ketään löydä, katkeroidutte vaan ja alatte vihaamaan naisia. Kokemusta on.

    • ryryryryryryryryy

      Tinderiä en oo kokeillu mutta vastaavissa palveluissa kun lyöt paikkakunnan jonnekin aasiaan niin alkaa tykkäyksiä tulla, eri juttu sitten mitä iloa niistä on.

    • hienoahienoa

      Laita viestejä ja ihmettele sitten kun nainen pistää ainoastaan yhden tai muutaman viestin, eikä vastaa sen jälkeen enää ollenkaan. Sellaisia ne Tinder-tytöt ovat.

      • Näinpänoinpa

        Totta, siihen tulee varautua. Ei odotuksia, ei paineita vain huvittelua. Se on pelinhenki treffisovelluksissa. Miehen pitää erottua massasta, olla omaperäinen jne. Päivän nainen voi keskustella lakkaamatta, sitten ei kuulu mitään. Naiset painelee huvikseen tykkäyksiä ja valitsee kiihottavimman miehen hetken huvitteluun.


      • "Laita viestejä ja ihmettele sitten kun nainen pistää ainoastaan yhden tai muutaman viestin, eikä vastaa sen jälkeen enää ollenkaan. Sellaisia ne Tinder-tytöt ovat."

        Tuollaista tapahtuu muuallakin kuin tinderissä. Täytyy kyllä myöntää, että nuo on aika haasteellisia tilanteita. Toisaalta pitäisi näyttää, että haluaa tehdä tuttavuutta, mutta sitten taas pitää näyttää tai jopa näytellä, että aivan yhden tekevää.


    • Sulla oli yks Tinder-osumu, kohta on jo pimpero-suma.

    • mies_86__

      Kaveriltani kuulema vinkki: yritä tehdä ekasta viestistä mielenkiintoinen ja omaperäinen. Kommentoi esimerkiksi jotain nasevaa tytön profiilikuvaan liittyen. Pelkkä "moi, mitä kuuluu" yleensä sammuttaa mielenkiinnon aika nopeasti.

      • Eiköhän vähän kaikessa tilanteessa (netissä, baarielämässä jne) olisi hyvä keksiä jotain muuta kuin: "moi, mitä kuuluu". Alussa "oikein" toimiminen on kyllä erittäin tärkeää.


    • gdfgfdgfdg

      En ymmärrä miehiä jotka pitää tinder-tilinsä yhtäjaksoisesti päällä noin pitkään.
      itse poistan ja teen uudestaan tilini joko kerran viikossa tai kahdessa.
      Uudet käyttäjät saa ekan 2 päivänä aikana enemmän näkyvyyttä ja jos pidät tilin pitkään niin se ns. kuolee.

    • liianhyvääollakseentotta

      Tod.näköisesti tuo osuma oli joku virheklikkaus. Kun osumia on vain yksi eikä sataa, kaikki mitä teet menee kuitenkin väärin, koska varaa harjoitteluun ei ole. Olet kuitenkin joko liian takertuva, tai välinpitämätön, ja omana itsenäsi et missään tapauksessa kelpaa. Parempi kun ei edes yritä, niin ei tule pettymystäkään.

      Voit vastata sille ekaviestissä, että:
      Hei huomasin sinun tykänneen kuvastani. Se asettaa kuitenkin liikaa paineita ja stressiä, enkä minä kestä tuollaista painostusta ja ahdistavaa kiinnostusta. Parempi kun unohdetaan koko juttu alkuunsa, kun ei tästä kuitenkaan mitään tule.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      169
      2861
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      60
      1288
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      40
      949
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      50
      936
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      90
      830
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      52
      803
    7. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      68
      770
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      60
      744
    9. Olet mulle koko maailma

      Voisin vaikka luopua ihan kaikesta, jos sinut saisin.
      Ikävä
      39
      740
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      74
      733
    Aihe