Naisen kanssa saunominen

Harvia-atm

En ole koskaan ollut naisen kanssa saunassa. Millaista se on? Miten pystyy luonnollisesti suhtautumaan alastomuuteen? Millaista on seurata naisen peseytymistä?
Äsken kun taas yksin löylyttelin, mietin että mitä jos tuossa vieressä istuisi alaston nainen...? Atm:n ajatuksia...

112

6713

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pitkätukka-68

      Muille ainakin on se ja sama kumpaa sukupuolta saunakaverini on. Sekasaunat on mulle ihan normaalijuttu.

    • Panisin-mies

      Kulli alkaisi heti seisomaan kun näkisi naisen kauniin alastoman vartalon ja sitten nainen haluaisi selkä hierontaa saunassa ja se tuntuu tosi hyvälle ja sitten pitäisi rakastella kyllä saunominen on mukavaa hommaa.

      • Höpönpöpön. Seksi ei kuulu saunaan.
        Tämä nyt oli pakko korjata ennen aamua.


      • kekseilijä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Höpönpöpön. Seksi ei kuulu saunaan.
        Tämä nyt oli pakko korjata ennen aamua.

        Kyllä seksiä saunaan mahtuu. Ihania hetkiä löylyn loimeessa... Etkö ole muka ikinä sekstaillut saunassa?


      • kekseilijä kirjoitti:

        Kyllä seksiä saunaan mahtuu. Ihania hetkiä löylyn loimeessa... Etkö ole muka ikinä sekstaillut saunassa?

        Seksiä 100:ssa asteessa? Mietipä nyt uudestaan. Sehän on yhtä hullua kuin lähtisi polkupyörällä Saharaan.

        Suomessa on saunarauha, niin naisille kuin miehille.


      • rajansakullakin

        Jos kulli meinaa ruveta hyppimään saunassa niin heittää vähän kuumaa tai kylmää vettä päälle niin kyllä menee istumaan kiltisti ,vaikka olisi kuinka hehkeä nainen vieressä.


      • Anonyymi

        Sittenhän se vasta hyppiikin..:) Oletko kokeillut? Jos et,et en suosittele..Istu vaan jalka toisen päällä ristissä kuten tapana saunassa,niin että punnukset näkyy kaikille,vaan ei seisova heppi:)


      • Anonyymi
        rajansakullakin kirjoitti:

        Jos kulli meinaa ruveta hyppimään saunassa niin heittää vähän kuumaa tai kylmää vettä päälle niin kyllä menee istumaan kiltisti ,vaikka olisi kuinka hehkeä nainen vieressä.

        Anna seisoo!


      • Anonyymi
        kekseilijä kirjoitti:

        Kyllä seksiä saunaan mahtuu. Ihania hetkiä löylyn loimeessa... Etkö ole muka ikinä sekstaillut saunassa?

        Ei kuulu seksi saunaan. Ei edes alalauteilla! Pumppu ottaa heti ylikierroksia niin paljon, että on pakko lopettaa ja siirtyä muualle. Kertakokeilu riitti!


    • Se on aika vaarallista touhua. En uskaltaisi ihan suorilta kokemattomille suositella. Minä esimerkiksi saunon 100 asteessa ja olen aika kilpailuhenkinen. Sitten on sitten vastalla huitomista ja kaikkea.

      • Selevä, saat saunoo ihan iteksiäs :D ei kiinnosta löylyöyhöttely äijäilyt naisiltakaan kun en muutenkaan oo mitenkään sauna-addikti.


      • Saunot sie ihan oikeesti noin kuumassa? Mulle riittää 60 astetta


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Selevä, saat saunoo ihan iteksiäs :D ei kiinnosta löylyöyhöttely äijäilyt naisiltakaan kun en muutenkaan oo mitenkään sauna-addikti.

        (naurun pärskettä)

        Eikö sinua ihan vähän sais vastalla rippasta? Mulla ois pehmeä pesusienikin selän pesuun. Jos vaahdottaisi sinut ihan korvia myöten?


      • pujotteIija kirjoitti:

        Saunot sie ihan oikeesti noin kuumassa? Mulle riittää 60 astetta

        Joo, rantasauna kuumenee siihen lukemaan melko äkkiä, se on oikeastaan vaikea saada pidettyä siinä 80. Pitää availla ovia ja räppänöitä. Mutta sehän on mukavaa kuin oikein nahkaa kirpaisee...tulee tosi puhdas olo ja nukuttaa hyvin.

        60 astetta, pujis, siinä paleltuu. Pitää olla kylpytakki päällä koko saunomisen ajan, paahan nyt enemmän pökköä pesään jookos :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Selevä, saat saunoo ihan iteksiäs :D ei kiinnosta löylyöyhöttely äijäilyt naisiltakaan kun en muutenkaan oo mitenkään sauna-addikti.

        Harmis tarvitsee karaistumista. Sitä voi harjoitella, ei löylyyn tokikaan pyörtyä saa... :)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo, rantasauna kuumenee siihen lukemaan melko äkkiä, se on oikeastaan vaikea saada pidettyä siinä 80. Pitää availla ovia ja räppänöitä. Mutta sehän on mukavaa kuin oikein nahkaa kirpaisee...tulee tosi puhdas olo ja nukuttaa hyvin.

        60 astetta, pujis, siinä paleltuu. Pitää olla kylpytakki päällä koko saunomisen ajan, paahan nyt enemmän pökköä pesään jookos :)

        Kai se on sitten tulevaisuuden varalle alettava totuttelemaan kuumempaan


      • Mie vihaan tollasta..

        Saunaan mennään rentoutumaan eikä kiehumaan elävältä. :D


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (naurun pärskettä)

        Eikö sinua ihan vähän sais vastalla rippasta? Mulla ois pehmeä pesusienikin selän pesuun. Jos vaahdottaisi sinut ihan korvia myöten?

        Joo ja sitten kun alat löylyn kaa äijäilemään lähen vaahtosena evakkoon, toivottavasti siinä on järvi lähellä, hyppään sinne pakoon :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Selevä, saat saunoo ihan iteksiäs :D ei kiinnosta löylyöyhöttely äijäilyt naisiltakaan kun en muutenkaan oo mitenkään sauna-addikti.

        Kiukaasta tuli muuten hyvä. Siitä tuli sen vahingon jälkeen entistä parempi, mutta en minä sitä silloin yksin saanut tehtyä. Pappa auttoi. Raapattiin lämmityksen yhteydessä muovi irti kyljestä, oli sellaiset kevlar-hanskat, ja sitten uusi kuumankestävä maali pintaan. Kiuas toimii ihan hyvin, mutta hävetähän sitä episodia sai. Kaksi päivää meni kunnostaessa.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Kai se on sitten tulevaisuuden varalle alettava totuttelemaan kuumempaan

        Katsos pikku hiljaa kun totuttelee, ei sitä nyt äkkiarvaamatta pidäkään...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Kiukaasta tuli muuten hyvä. Siitä tuli sen vahingon jälkeen entistä parempi, mutta en minä sitä silloin yksin saanut tehtyä. Pappa auttoi. Raapattiin lämmityksen yhteydessä muovi irti kyljestä, oli sellaiset kevlar-hanskat, ja sitten uusi kuumankestävä maali pintaan. Kiuas toimii ihan hyvin, mutta hävetähän sitä episodia sai. Kaksi päivää meni kunnostaessa.

        No niinhän mie sanoin, uso vaan kun sanotaan :) noo, pääasia että tuli kuntoon ja pappakin varmaan sitten loppupelissä ihan tyytyväinen :)


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Mie vihaan tollasta..

        Saunaan mennään rentoutumaan eikä kiehumaan elävältä. :D

        Eihän se kuumuus/lämpö rentoutumista estäkään, aina voi jättää vähän oven auki tai toinen käy ensin ja toinen ottaa sitten kovemmat löylyt. Siis minähän saunon vaan vartin kerrallaan ja se johtuu tuosta lämmöstä (ei 100 asteessa voi kahta tuntia olla) . Mutta sehän riittää, ja sitten voi loikkia tyytyväisenä järveen :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo ja sitten kun alat löylyn kaa äijäilemään lähen vaahtosena evakkoon, toivottavasti siinä on järvi lähellä, hyppään sinne pakoon :)

        Järvi on lähellä, voin nähdä sieluni silmin, kuinka loikkisitkin kuin pupujussi vaahtokuplissa hah :'D

        Olisi siinä lauantai-illan kotimainen hupikevennys, tirsk..


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No niinhän mie sanoin, uso vaan kun sanotaan :) noo, pääasia että tuli kuntoon ja pappakin varmaan sitten loppupelissä ihan tyytyväinen :)

        Joo pelkäsin pahinta ja huutoa ja ties mitä, mutta taisi siinä kuitenkin kunnia kaikilla säilyä. Heti helpotti kun pääsin suorin sanoin kertomaan kämmistä.

        Eikä pappa raaskinut tietenkään jättää yksin sen asian kanssa (se se kävi rautakaupassakin) tai ajatteli, että turon lisää sitä. Nyt siinä ei edes näy pläntin plänttiä vihreästä muovista. Otan opikseni, että VALOT päälle kun tulitikut on kädessä.

        Vieläkin rantasaunakausi jatkuu. Varmaan siihen asti kun rupeaa vesiletkuja jäätämään.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Joo pelkäsin pahinta ja huutoa ja ties mitä, mutta taisi siinä kuitenkin kunnia kaikilla säilyä. Heti helpotti kun pääsin suorin sanoin kertomaan kämmistä.

        Eikä pappa raaskinut tietenkään jättää yksin sen asian kanssa (se se kävi rautakaupassakin) tai ajatteli, että turon lisää sitä. Nyt siinä ei edes näy pläntin plänttiä vihreästä muovista. Otan opikseni, että VALOT päälle kun tulitikut on kädessä.

        Vieläkin rantasaunakausi jatkuu. Varmaan siihen asti kun rupeaa vesiletkuja jäätämään.

        Joo, niin vähän silloin arvelinkin että kun tunnustaa niin kevenee sun sydän ja sen ymmärtää kun on vahinko että se on vahinko mutta jos oisit jättäny kertomatta ois varmaan sitten harmittanu pappaakin moninverroin kun on särjetty eikä uskalleta kertoa, se kun ois sitten tavallaan papalle iso moite sulta ettet uskalla hälle mitään sanoo, JEhkä ollu salaa vähän tyytyväinenkin kun päässyt siinä korjausoperaatiossa sitten vähän mestaroimaankin että miten se tulee hoitaa :D

        Juu, jatkossa vaan tarkempana niin kiuas kestää vielä seuraavat 50-vuotta.


      • yhteensoittoon
        Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, niin vähän silloin arvelinkin että kun tunnustaa niin kevenee sun sydän ja sen ymmärtää kun on vahinko että se on vahinko mutta jos oisit jättäny kertomatta ois varmaan sitten harmittanu pappaakin moninverroin kun on särjetty eikä uskalleta kertoa, se kun ois sitten tavallaan papalle iso moite sulta ettet uskalla hälle mitään sanoo, JEhkä ollu salaa vähän tyytyväinenkin kun päässyt siinä korjausoperaatiossa sitten vähän mestaroimaankin että miten se tulee hoitaa :D

        Juu, jatkossa vaan tarkempana niin kiuas kestää vielä seuraavat 50-vuotta.

        Nyt ymmärrän miksi harmista on luultu välimerkittömäksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo, niin vähän silloin arvelinkin että kun tunnustaa niin kevenee sun sydän ja sen ymmärtää kun on vahinko että se on vahinko mutta jos oisit jättäny kertomatta ois varmaan sitten harmittanu pappaakin moninverroin kun on särjetty eikä uskalleta kertoa, se kun ois sitten tavallaan papalle iso moite sulta ettet uskalla hälle mitään sanoo, JEhkä ollu salaa vähän tyytyväinenkin kun päässyt siinä korjausoperaatiossa sitten vähän mestaroimaankin että miten se tulee hoitaa :D

        Juu, jatkossa vaan tarkempana niin kiuas kestää vielä seuraavat 50-vuotta.

        Juu. Rehellisyys maan perii. Tulipahan läheislaatuaikaakin kun piti siinä yhdessä olla. Ja parhaiten siitä oppii, missä pahiten töpeksii. Ei ihan heti unohdu multakaan. Katson sen asian nyt aina ensimmäisenä.

        Voi maalaistyttökin tolloilla vaikka muuten näppärä käsistään oliskin :D
        Täällä kun anonyymisti voi kertoa hah. Kavereille en sano.

        Mutta kyllä sitä ulkomailla pärjäsi muuten ilman saunaakin. Suihkukin riitti, tottuu, tottuu..


      • yhteensoittoon kirjoitti:

        Nyt ymmärrän miksi harmista on luultu välimerkittömäksi.

        Joo, ei aina jaksa laittaa mitään tai miettiä pitäiskö laittaa. Itseasiassa se välimerkittömän tyyli on aika nerokas kun pilkkuhan on aika turha oikeastaan:

        https://www.kielikello.fi/-/pilkkuja-liikaa-vai-liian-vahan-


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juu. Rehellisyys maan perii. Tulipahan läheislaatuaikaakin kun piti siinä yhdessä olla. Ja parhaiten siitä oppii, missä pahiten töpeksii. Ei ihan heti unohdu multakaan. Katson sen asian nyt aina ensimmäisenä.

        Voi maalaistyttökin tolloilla vaikka muuten näppärä käsistään oliskin :D
        Täällä kun anonyymisti voi kertoa hah. Kavereille en sano.

        Mutta kyllä sitä ulkomailla pärjäsi muuten ilman saunaakin. Suihkukin riitti, tottuu, tottuu..

        No just toi, papalle varmaan ollu ihan mukavaa puuhastella tyttösen kaa ja neuvoa siinä, vaikkei varmaan perinteiseen miehiseen tyyliin erikseen sano että olipa mukavaa niin varmaan ollut hällekin kiva juttu loppupelissä.

        En kyllä oikeen ymmärrä miksei vois sanoo, vahinko on vahinko eikä kukaan siitä sua teilaa varmaankaan.

        joo, ei oo mulla omaa saunaa niin tottunu pärjäämään ilmankin, maalla käydessä tulee saunottua mutta ei mulle mitenkään hirveen tärkee juttu sielläkään.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        No just toi, papalle varmaan ollu ihan mukavaa puuhastella tyttösen kaa ja neuvoa siinä, vaikkei varmaan perinteiseen miehiseen tyyliin erikseen sano että olipa mukavaa niin varmaan ollut hällekin kiva juttu loppupelissä.

        En kyllä oikeen ymmärrä miksei vois sanoo, vahinko on vahinko eikä kukaan siitä sua teilaa varmaankaan.

        joo, ei oo mulla omaa saunaa niin tottunu pärjäämään ilmankin, maalla käydessä tulee saunottua mutta ei mulle mitenkään hirveen tärkee juttu sielläkään.

        No kun hävettää, ei niitä töllön töitä niin helppo ole tosta lonkalta sanoa.

        Burrr....sulla pitäis vaan olla oma saunatonttu.
        Mutta kyllä se tulikuuma suihkukin ajaa asiansa. Niissäkin väännän muuten hanikat ihan kuumimmalle. Suihkustakin voi tehdä höyrysaunan : )


    • tappitanassa

      No kaippa se alkuun on ihan normaalia, että seisois kalu, mutta jotenkin saunan voisi pyhittää ihan saunomiseen ja peseytymiseen, ainakin ajallaan...Itsekään en enää vilkuile ja katso kokoaikaa naista, tosin joskus pitää sanoa, että nyt ajatus katosi, kun hän istuu ylälauteilla kyyryssä jalat lauteilla, jolloin kaunis pillu näkyy kuin simpukka suoraan...ei sitä voi olla katsomatta... Mutta sehän on luonnollista.

      Kyllä säkin siitä selviäisit ihan hyvin...ja voisithan sanoa, että on vaikea olla reagoimatta...että kalu vaan väkisin nousee... Sehän on normaalia...

    • ahdistaa

      Kyllähän sitä pystyy saunomaan myös naisen kanssa mutta vaarana on että siinä tulee löylyn mukana onnellisuuden tunteita. Voi saunoa kuten aina mutta myös jutella ihmisen kanssa joka ajattelee naisten tavalla. Muistan varmaan aina ne ajat kun se oli mahdollista. Muistan ensirakkauden jonka kanssa sain mökillä saunoa. Muistan naisen jonka kanssa saunottiin ja hänen kissa halusi myös lämmittelemään, lattialla tosin. Kaikki ne on ollut onnellisia hetkiä.

      • olet.hieno.mies

        Olipas kauniisti sanottu.


    • Miehillä kuuluu olla lannevaate, naiset voivat rimpsastella niin kuin lystää.

      (virn)

      • bastumies

        Minulla on sen verran pieni nykerö että haavanlehtikin riittää paikkojen peittämiseen. Mahdollista veitikan heräämistäkään ei huomaa.


      • bastumies kirjoitti:

        Minulla on sen verran pieni nykerö että haavanlehtikin riittää paikkojen peittämiseen. Mahdollista veitikan heräämistäkään ei huomaa.

        Ei savusaunassa huomaa muutenkaan mitään. Säkkipimeää. Tärkeintä on, että JOKA paikka rentoutuu. Ei miesten pidä pingottaa, se on VAAN sauna :)

        Suomalaiselle tuttuakin tutumpi paikka.


    • Saunominen on pyhää. Siellä hiljennytään ja rauhoitutaan. Ei kuulu ajatella muuta. Lauteelle vaan ja jalat ylös, kiuas suhisee, on hämärää -rentouttavaa kerrassaan.

      • Tuolla ylempän sun saunominen vaikutti ihan muulta kuin rauhottumiselta, riehuu vastan kaa sadassa asteessa ja ihmettelee niks kaik muut läks pois :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Tuolla ylempän sun saunominen vaikutti ihan muulta kuin rauhottumiselta, riehuu vastan kaa sadassa asteessa ja ihmettelee niks kaik muut läks pois :D

        Enhän minä huudakaan jos vastaa heilutan höppänä!

        Itse asiassa mie tykkään saunoa just yksin. Miten siinä laudetta valtaat jos toinen on.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Enhän minä huudakaan jos vastaa heilutan höppänä!

        Itse asiassa mie tykkään saunoa just yksin. Miten siinä laudetta valtaat jos toinen on.

        Joo no aattelinkin jäädä ihan suosiolla alalauteelle noissa lämpötiloissa, ihan siihen oven eteen :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Joo no aattelinkin jäädä ihan suosiolla alalauteelle noissa lämpötiloissa, ihan siihen oven eteen :D

        Pesujakkaralle, varataan se sulle :D

        Voi raasu, ei sua sinne paistettais...

        (kihertää)


    • RumaÄtmi

      Minä saunoin ja seurana olivat mielikuvitus ystävät. Puulämmitteinen kiuas se olla pitää.
      Kuusipuut ovat tunnelmapuita, kun paukahtelevat mukavasti saunan pesässä.
      Mikäpä, ettei saunan rauhassa nauttisi tölkillisen kylmää olutta siis alkoholitonta olutta.
      Lasiluukku kiukaassa luo mukavan tunnelman hämärään saunaan, kun liekit loimottavat.
      Minä saunon 50 asteen lämmössä, ei tarvi mitään 100 asteen Pönttöuunin paahdekuumuutta.
      Saunomisesta katoaisi se rauhallinen ja autuas tunnelma, jos saunaan tunkisi nainen.
      Naisesta jää lauteille ties mitä eritteitä, kun nainen lauteilla istuu ja ties mitä sieltä pillusta lauteille valuu, että siinä joutuu heti lauteiden pesuhommiin.
      Onneksi yksikään nainen ei tunge itseään ätmin tunnelmalliseen saunaan.

      • voi.hyvä.tavaton

        Alkupuoli oli kaunista ja tunnelmallista kerrontaa, mutta jotenkin lopussa tunnelma lässähti..

        50 astetta on liian vähän, 100 on liikaa. Paras saunalämpätila on 70-80 astetta.

        Muuten, puu on luonnostaan antibakteerinen materiaali! Tietty tuo 50 astetta on bakteereiden kannalta se pahin mahdolinen lämpötila.. nimittäin hyvin suuri osa bakteereista rakastaa 40 - 50 asteen lämpötilaa, siinä lämpötilassa ne lisääntyvät kiivaimmin.


    • ketketyketyke

      Ite en välitä saunomisesta mutta on hauskaa käydä naisen kanssa suihkussa.

      • Ei suihkuun voi mennä kahdestaan. Varma liukastuminen ja kaatuminen. Ei pojat ei.


      • ketketyketyke
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei suihkuun voi mennä kahdestaan. Varma liukastuminen ja kaatuminen. Ei pojat ei.

        Parempihan se kahestaan niin on joku josta ottaa kiinni.


      • ketketyketyke kirjoitti:

        Parempihan se kahestaan niin on joku josta ottaa kiinni.

        Vähän epäilen.


      • ketketyketyke
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Vähän epäilen.

        Ikinä en ole suihkussa rypönyt, yksin tai kaksin ollessa, mutta kiinni olen kyllä ottanut.


      • ketketyketyke kirjoitti:

        Ikinä en ole suihkussa rypönyt, yksin tai kaksin ollessa, mutta kiinni olen kyllä ottanut.

        "kiinni olen kyllä ottanut."

        Minkä? Saippuan vai naisen vai pyykkitelineen?


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        "kiinni olen kyllä ottanut."

        Minkä? Saippuan vai naisen vai pyykkitelineen?

        Omasta oksastaan ottanut kiinni. Olen toki minäkin.

        Mutta onhan sitä naisten kanssa suihkuteltukin ja ihan seksiäkin harrastettu.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Omasta oksastaan ottanut kiinni. Olen toki minäkin.

        Mutta onhan sitä naisten kanssa suihkuteltukin ja ihan seksiäkin harrastettu.

        Mitenkä näkisitte, että se mitään auttaa jos siinä roikutte liukastuessanne? Minä en näe kuin pahimman skenaarion.


      • pitkätukka-68
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mitenkä näkisitte, että se mitään auttaa jos siinä roikutte liukastuessanne? Minä en näe kuin pahimman skenaarion.

        En oo kyllä koskaan liukastunut suihkussa.


      • pitkätukka-68

        Kylpyamme on kans kiva paikka sekstailla. Se on kyllä sit käsipelia


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Omasta oksastaan ottanut kiinni. Olen toki minäkin.

        Mutta onhan sitä naisten kanssa suihkuteltukin ja ihan seksiäkin harrastettu.

        "Mutta onhan sitä naisten kanssa suihkuteltukin ja ihan seksiäkin harrastettu."

        Tuota ei usko kukaan. Ajattelepa nykyajan suihkukomeroita. Hädin tuskin saat sinne shampoopullon mahtumaan. Miehillä on näitä fantasioita.

        Olen käynyt suihkussa vain vehkapalmun kanssa, olikin työläs keikka. Mutta se tarvitsi pidemmän viikkoimeytyksen, trooppisilla kasveilla se on niin (kukkakaupassa neuvottiin). Samoin kuin orkkidea viihtyy tasaisessa vedenropinassa.

        Muunlaisia kokemuksia ei ole..

        Onneksi.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        En oo kyllä koskaan liukastunut suihkussa.

        Kerta se on ensimmäinenkin.


      • pitkätukka-68 kirjoitti:

        Kylpyamme on kans kiva paikka sekstailla. Se on kyllä sit käsipelia

        "Se on kyllä sit käsipelia"

        Varmasti joo, kun siirtelee keltaista kumiankkaa vaahtopärskeiden päällä, ja laulaa "pien ankanpoikanen, lumpeenlehden päällä.."

        Mistä näitä fantasioita riittää..

        Ammeethan purettiin 70-luvulla niin kuin puhelinkopitkin.


      • saunatonttuja
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei suihkuun voi mennä kahdestaan. Varma liukastuminen ja kaatuminen. Ei pojat ei.

        Tulipahan mieleeni kun suihkussa naiskenneltiin kylmää kammoksuvan naisen kanssa ja nainen siinä tiimellyksessä käänsi vahingossa hanat jääkylmälle, meni tovi ennenkuin tämä huomasi mitä vahingossa teki. Ei siinä kylmä haitannut kun takaapäin pantiin.
        Saunassa on tullut usein naitua, se on mukavaa.


    • kaisanoasaa

      Pelkkä ajatus naisen kanssa saunomisesta saa siittimeni jäykistymään.

      • Pitäisi muistaa se saunarauha. Niinku joulurauha ja koulurauha.


      • kaisanoasaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäisi muistaa se saunarauha. Niinku joulurauha ja koulurauha.

        Jaa. No mutta ei kai mun ajatukset kenenkään rauhaa häiritse.


      • kaisanoasaa kirjoitti:

        Jaa. No mutta ei kai mun ajatukset kenenkään rauhaa häiritse.

        En minä tiedä, mitä sinä saunassa tekisit (suuri kysymysmerkki) :D

        Niinku...jos näkyy vääränlaisia ööm.. "merkkejä" johtuen oudoista ajatuksista.
        Jos on vaikeaa saunassa, voi ajatella vaikka taloushallinnon asioita, derivointia, prosenttilaskuja, tilinpäätöstä jotain sellaista.


      • mielenhallintaa
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä tiedä, mitä sinä saunassa tekisit (suuri kysymysmerkki) :D

        Niinku...jos näkyy vääränlaisia ööm.. "merkkejä" johtuen oudoista ajatuksista.
        Jos on vaikeaa saunassa, voi ajatella vaikka taloushallinnon asioita, derivointia, prosenttilaskuja, tilinpäätöstä jotain sellaista.

        Mietin aina Suomen valtion bruttokansantuotteen vaikutusta mansikan markkinahintaan, kun euribori vajoaa niin, että euroopan keskuspankin on nostettava ohjauskorkoa...


      • mielenhallintaa kirjoitti:

        Mietin aina Suomen valtion bruttokansantuotteen vaikutusta mansikan markkinahintaan, kun euribori vajoaa niin, että euroopan keskuspankin on nostettava ohjauskorkoa...

        Juurikin näin, se pitää kaiken raiteillaan. BKT on hyvä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pitäisi muistaa se saunarauha. Niinku joulurauha ja koulurauha.

        Enhän minä muutaku pesen sun selän..


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Enhän minä muutaku pesen sun selän..

        Juuriharjalla? En ole sitten mikään matto. Mäntysuopaa ei saa käyttää.
        Vain vauvaöljyä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Juuriharjalla? En ole sitten mikään matto. Mäntysuopaa ei saa käyttää.
        Vain vauvaöljyä.

        Karvasilla käsillä..

        Eikö vauvaöljystä tule kauhea sotku?

        :D


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Karvasilla käsillä..

        Eikö vauvaöljystä tule kauhea sotku?

        :D

        Karv...? Huh heijaa...

        No sitten jotain
        http://erittainhienosuomalainen.fi/

        tällasta.

        Mutta vaikka se on tukkaan, niin vaan selkä. Siihen rajaus.


      • taitaaollakintotta
        KonnaKettu kirjoitti:

        Karvasilla käsillä..

        Eikö vauvaöljystä tule kauhea sotku?

        :D

        Niinhän sitä ennen peloteltiin että runkkaamisesta tulee karvoja kämmeniin, joten vissiin ätminkäinen on todiste siitä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Karv...? Huh heijaa...

        No sitten jotain
        http://erittainhienosuomalainen.fi/

        tällasta.

        Mutta vaikka se on tukkaan, niin vaan selkä. Siihen rajaus.

        Pittääkö pakaratki puunata?


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Pittääkö pakaratki puunata?

        En minä tiedä onnistuuko se sulta.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä tiedä onnistuuko se sulta.

        Tottakai onnistuu.. :D

        Olisin huono pesumies jos jättäsin jonku kohan pesemättä.


      • KonnaKettu kirjoitti:

        Tottakai onnistuu.. :D

        Olisin huono pesumies jos jättäsin jonku kohan pesemättä.

        Voi olla, että sulla on liian isot kädet.


      • saunatonttuja
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En minä tiedä, mitä sinä saunassa tekisit (suuri kysymysmerkki) :D

        Niinku...jos näkyy vääränlaisia ööm.. "merkkejä" johtuen oudoista ajatuksista.
        Jos on vaikeaa saunassa, voi ajatella vaikka taloushallinnon asioita, derivointia, prosenttilaskuja, tilinpäätöstä jotain sellaista.

        Tämän saman jääkalikka suihkunaisen kanssa mentiin kerran ruokakauppaan ja nainen kertoili matkalla miten ja missä voisimme sekstailla sillä samalla kauppareissulla. Sanoin etten voi tulla kauppaan mukaan jos tuollaisia juttelet.
        Mikset, kysyi nainen yllättyneenä kunnes parin sekunnin päästä tajusi miksi ei ja alkoikin sitten jutella verotuksesta. :)


    • Leshöyryntää

      Samanlaista kun Toukon kanssa. Sairaslomalla vaan nettoaisi enemmän, kun pääsee suoraan tilastoihin.

    • Kyllähän se onnistuu; samat elementit siinä on kuin treffeillä. Hikoiluttaa, kärvistelevä tunne kummankin katsoessa muualle kuin toisiinsa ja nainen yleensä poistuu ensin.

      Onhan niitä sekasaunoja joskus töissä suuunniteltu firman illanistujaisiin. Yleensä naiset ehdottaa ja miehet empii mutta muutaman kaljan jälkeen miehet menee saunaan mutta naiset ei tulekkaan koska hiukset juuri laitettu, meikit leviää, huomenna pitää istuttaa petuniat jne eli miessaunaksi ne yleensä kääntyy.

      Naiset on siitä mukavia että niiltä voi pyytää selän pesun. Kyllä ne yleensä suostuu ja kahta kauheammin innostuu kun sanoo että juuriharjalla. Naisilla on joku viehätys kovakätiseen selänpesuun ja finnien puristeluun.

      Itse fanitan kyllä enemmän miesten kanssa saunomista. Siellä kun on niin helppo puhua arkea ja juhlaa askarruttavista asioista sekä jopa tunteista.


    • jokumies83

      Ihan normaalia eipä siellä tule muuta yleensä tehtyä kuin juteltua, tosin joskus on mennyt lemmiskelyksikin :) Mut suihkun puolella sit enempikin muuta kuten selän pesua yms.

    • Ananias.Palstamäki

      Parisuhteessa todellakin saunotaan yhdessä, ja käydään joskus suihkussakin yhdessä.

      Touhuun liittyy omat riskinsä, ainakin suhteen alkuvuosina. Kaikesta kuitenkin selviää.

      • onkopakko

        Onko pakollista?


      • Ananias.Palstamäki
        onkopakko kirjoitti:

        Onko pakollista?

        Eihän yhdessä saunominen ole pakollista, kaikilla ei edes ole saunaa.

        Seksin voi hoitaa makuuhuoneessakin, tai vaikka keittiön pöydällä.


      • Suihkuun ei kukaan mene yhdessä. Siellä on saippuat lattialla, kyynärpäät kaakelissa ja siinä liu'utaan pää edellä pesukoneeseen.

        Joo älä mietikään.

        Suihkurauha ja sermit kiinni.


      • pitkätukka-68

        Saunassa käydään tietysti yhdessä tai vaikka isommalla porukalla.
        Seksi sit jossain (melkein missä tahansa) muualla.


    • asiantuntijaa

      Veikkaan, että pujottelijalla ja Harmaaritarilla on amalgaamipaikat suussa. Niistä vapautuu aivan suunnaton määrä elohopeahöyryä saunassa (kun lämpötila nousee). Kaikki, jotka tunnen, jotka eivät siedä saunaa hyvin, niillä on amalgaamipaikkoja suussa. Niistä voi tulla tosi voimaton olo saunan jälkeen, uhri usein luulee että se johtui liiasta löylystä, mutta jonkinlainen ohimenevä elohopean myrkytystila se on.

      • onko noin?? mulla on meinaan myös ja haittaa niistä on ollut. mutta ei ole pahemmin miettinyt saunan vaikutusta..ennen jaksoi istua 80c pidempään,nykyään tulee heti huono olo ja naama jyskyttäminen super kuumasta. mä välillä detoxaan tota elohopea p*skaa ulos kropasta,kerran muuttui yksi sormi hopeahkon siniseksi,aika pimeetä..


      • asiantuntijaa
        peppupupu kirjoitti:

        onko noin?? mulla on meinaan myös ja haittaa niistä on ollut. mutta ei ole pahemmin miettinyt saunan vaikutusta..ennen jaksoi istua 80c pidempään,nykyään tulee heti huono olo ja naama jyskyttäminen super kuumasta. mä välillä detoxaan tota elohopea p*skaa ulos kropasta,kerran muuttui yksi sormi hopeahkon siniseksi,aika pimeetä..

        Suosittelen teille kaikille kolmelle (harmis, pujottelija, ja peppu) , että menette vaihdattamaan pois amalgaamipaikkanne jollekin osaavalle hammaslääkärille, elimistöä ei pysty detoxaamaan tehokkaasti ilman että paikat on kaikki vaihdettu pois asianmukaisesti. Tai jos ette usko että amalgaamipaikoista vuotaa paljon elohopeaa, niin voitte mennä yksityiselle mittauttamaan elohopeapitoisuudet verestä; se ei johda mihinkään toimenpiteisiin, vaikka pitoisuudet olisivat korkeat; sen sijaan se on merkki teille, että jotakin pitäisi tehdä.


    • viisvee

      kaikkeen silmä tuottuu kun kurssin ohessa eka kerta pisti miettimään toinen kerta naisten välissä lauteilla oli jo normaalia,

    • Ei tulis mieleenkään mennä muiden kanssa..ihan yksin nauttien rauhasta:) lukien akkareita lauteella haha

      • Minätuun

        Kyllä se sullekin pitäisi selän ja pepunpesijä olla ;)


    • Eimullamuuta-

      Se on tosi mukavaa saunoa tyttöystävän kanssa. Joskus se pyytää jopa että pesen selän.
      Kyllä viikon parhaita hetkiä on perjantai illan saunominen tyttöystävän kanssa.

    • Aika epäeroottinen paikka tuo sauna. Olen pari kertaa harrastanut seksiä saunassa, ja kuolema meinaa korjata. Seksi kuitenkin vastaa aikamoista urheilusuoritusta ja sellaisen tekeminen on todella vaativa 60-70 asteen lämmössä.

      Toisaalta myös todella harva nainen on niin kaunis alastomana lauteilla rönöttäessään, että minulla alkaisi tahdosta riippumatonta toimintaa tapahtua.

      • Löylyvesi

        Näin näkisin itsekin. Siellä ollaan hikisinä ja nihkeinä. Monesti myös saunanlauteet ovat lahot. Sauna on vain löylyjä varten.


      • RumaÄtmi
        Löylyvesi kirjoitti:

        Näin näkisin itsekin. Siellä ollaan hikisinä ja nihkeinä. Monesti myös saunanlauteet ovat lahot. Sauna on vain löylyjä varten.

        Mulla on saunassa painekyllästetystä puusta tehdyt kaiteet ja rosteri runko laitteissa.
        Ei varmana ruostu, eikä lahoa.
        Seinät on vanhoista kyllästetyistä rautatien ratapölkyistä, jotka olisivat roudattu ekokemille, mut frendi ätmi järkkäs läjästä rakennustarpeet saunan seinään.
        Kiukaassa on Tshernobylissä roudattu kivilohkaretta kiuaskivinä.
        Ei tarvitse paljon kiuasta lämmittää, kun kiuaskivet ne vaan on pysyneet kuumina lämmittämättäkin, eikä tarvitse saunassa valoja, kun kiuaskivet hohtaa pimeässä.


    • Ytmi-

      Mene saunaan. On yleisö saunoja jossa naiset käy.

    • mummu

      No voi hyvänen aika, enpä ole pitkään aikaa nauranut yhtä makeasti kuin näitä saunajuttuja lukiessa. Koira lattialta katselee ja luulee vissiin että nyt se emäntä sekosi.
      Kyllä sauna näyttää tosiaan olevan kaiken suomalaisuuden tyyssija kuten on sanottukin. Siellä synnytään ja kuollaan... hiotaan ja puhdistaudutaan elämän peruskysymysten äärellä : )
      Itse laittelin mökkisaunaa viikonloppuna talviteloille, en matkan päästä pysty kovin myöhään käymään. Kesällä senkin edestä. Haikeana katselin saunan ikkunasta ihanaa sielunmaisemaani toivoen hartaana että seuraavanakin kesänä sinne vielä pääsen.

    • Eki_setä

      Eikös harjoitus tee mestarin?

    • Poikaystävän päälle istuin ekaa kertaa saunassa ja värjäsin sen punaiseksi,olin kylässä hänen luonaa ekaa kertaa. Olin rohkea.

      • Suosin kovasti chattaamista, sieltä minä bongasin.


      • Anonyymi

        Poikaystäväsi oli takuulla maailman onnellisin mies siinä hetkessä.


    • Ilmeisesti juhannussaunan aika kun tämmöinen tänne nostettu..

      Naurattaa koko aloitus.
      Voi että voi ihmisillä olla vaikeaa.

      Ihan tiedoksi vielä, ettei naisen peseytymistä kuulukaan seurata vaan siinä vaiheessa lähdet kälppimään saunasta. Tuliko selväks.

    • Oman kokemuksen mukaan naiset eivät suhtaudu yhtä luonnollisesti alastomuuteen, vaan hihittelevät kiusaantuneesti.

      • Anonyymi

        Kyl naiset hihittelee, kun näkee miehen munan ja naiset silloin ajattelee millaista olisi, jos muna tunkeutuisi naisen pimperoon.....


    • Anonyymi

      Kovakuntoisena parikymppisenä nussin kerran naisen kanssa 100-asteisessa saunassa.

      Hyvä ettei henki lähtenyt :).
      Jos ei ole mikään minuutissa laukeava, saunassa kymmenenkin minuutin jyystö on jo suoritus, johon harva pystyy putoamatta.

      Kylppärin puolella onnistuu paljon mukavammin, samoin suihkussa :).

    • Anonyymi

      Miksi se naisettomuus niin suututtaa ätmejä, jotenkin aivan käsittämätön ajatuksenjuoksu, sen takia monet pilaa elämänsä. Aika rajua

    • Anonyymi

      Saunassa mies viuhtoo vihdalla naisen pohkeita hangon keksi hymy naamalla ja välis otetaan olutta.

    • Anonyymi

      Meillä isomunaisten miesten saunassa on naisia, miehellä pittää olla isot Munat että naiset viihtyy saunassa. Isomunaiser miehillä on parhaat vitsit. Minä en tykkää pienimunaiset miehet ne menkoon hirteen, haluaisin nähdä saunassa vain isoja munia ja isot tissit naiset. Isomunaiser miesten saunassa viihtyy isotissi naiset

    • Anonyymi

      näin jujo pohjalaikin tottuu ,alastomuuteen kun hieronta kurseilla siihen silmä tottui,

    • Anonyymi

      Kannattaa olla varovainen kauniiden naisten kanssa saunassa. Kerran rupesin tirkistelemään naisia lauteille mennessä ja astuin harhaan. Menetin tasapainoni ja lensin pää edelle kuumalle kiukaalle. Sain palovammoja.

    • Anonyymi

      hyvä hieno uusi hem tupww pwkalla vaalikeskustelussa.

    • Anonyymi

      hieno uusi tup Pekka Haavisro, onnwksi olkooon..

    • Anonyymi

      Ne ihanat jälkilöylyt ja saunavastalla piiskaa...

    • Anonyymi

      Saunakuvissa naiset ovat kääriytyneet pyyhkeeseen tai istuvat uimapuvuissa lauteilla. Miksi?

      • Anonyymi

        Se on mukavampaa ja esteettisempää. Alaston hikinen vartalo on ruma.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe