Mitämieltätästä

oiskonäintää

Sanotaan että raha ei tuo onnea. No joo. Olen asiasta samaa mieltä , ja niin että ei varsinkaan vain raha(ja siis se mitä sillä saa) pelkästään onnea tuo. Mutta toisaalta olen myös sitä mielipuolta, että jos onnettomana elämänsä elämään päätyy, niin se menee onnettomankin elellen paljon mukavammin jos ei ihan persaukisena tarvitse elää.

23

410

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No joo, aikalailla samoilla linjoilla niin että jos terveys on tallella ja lisäksi vaikka pari miljoonaa tilillä niin jos siinä tilanteessa on onneton niin voisi sanoa että oma moka, kyllä nuo em. elämän sen verran siedettävksi tekee ettei pitäisi olla hirveästi syytä sitten valittaa.

• Raha rauhoittaa, mutta onnea se ei tuo.

• anonyymi.lyyli

Riippuu hieman siitäkin, minkälaisista rahasummista puhutaan.

Väitän, että raha voi tuoda myös onnellisuutta. Varsinkin, jos sitä voi sijoittaa sellaisiin asioihin ja hankkeisiin, joissa voi auttaa niitä, joilla menee heikosti.

Minulla on eräs tälläinen hanke mietintämyssyssä, ja olen aivan varma, että onnellisuuteni lisääntyy, jos saan haaveeni toteutettua.

Moni mieltää rahan aina oman napansa kautta. Mitä itse ostelisi, missä shoppalisi..ei kiinnosta moinen elämä pätkääkään. Väitän, että shoppailemalla ei onnellisuutta löydy. Eikä rahaa tavaraa omaisuutta hilloamalla.

• oiskonäintää

Sanoisin että omaisuutensa hallinta sijoittamisineen, ja niiden asioiden seuraaminen antaa myös sisältöä elämään. Ja sitä kautta, joskaan ei se nyt suoraan onnea tuo, niin torjuu se ainakin apatiaa tai sitä että päätyy pelkästään onnettomuudessaan piehtaroimaan. Oman omaisuutensa hallinta jatkuu myös elämän loppuun asti, toisin kuin esim. palkkatyö jonka joutuu viimeistään vanhana jättämään.
        Ei tarvitse olla monimiljonääri, altakin miljoonan omaisuus riittää, tai jo muutamalla sadalla tuhannellakin asiaa voi harrastaa.

• Pehtooriolen
        oiskonäintää kirjoitti:

Sanoisin että omaisuutensa hallinta sijoittamisineen, ja niiden asioiden seuraaminen antaa myös sisältöä elämään. Ja sitä kautta, joskaan ei se nyt suoraan onnea tuo, niin torjuu se ainakin apatiaa tai sitä että päätyy pelkästään onnettomuudessaan piehtaroimaan. Oman omaisuutensa hallinta jatkuu myös elämän loppuun asti, toisin kuin esim. palkkatyö jonka joutuu viimeistään vanhana jättämään.
        Ei tarvitse olla monimiljonääri, altakin miljoonan omaisuus riittää, tai jo muutamalla sadalla tuhannellakin asiaa voi harrastaa.

Käteisvarat aina vähissä, mutta maata ja mantua on pirusti, ja ihan vuorimaisemissa. Niiden arvoa ei ole mitattu, kun ei ole myyntikään kiinnostanut. Pelkkä maan-omistushan ei tuota mitään, vaan vain vie, mutta jos tarve vaatisi, niin kyllä sellaiset nähtävyydet menevät kaupaksi "alle minuutin".Tietenkään mitään ei täältä viedä mukana "viimeisenä päivänä". Alastomana synnyin, ja
        samanlaisessa kunnossa täältä lähden.

• jokumies83

Nykypäivänä rahalla saa mitä vaan jos sitä on vaan riittävästi. Myös sitä onnellisuuttakin kun pystyy haaveensa toteuttaan tällöin, kun on rahaa kustantaa ne. Tosin terveyttä sillä ei saa, mutta edistämään sitä silloin pystyy.

• Rahalla säästää aikaa

• olet.nyt

väärällä palstalla taas

• olet.nyt kirjoitti:

väärällä palstalla taas

Niin täällä on muitakin parisuhteessa olevia vieläkin ja tulee olemaan. Sinkkukin voi olla ystävä.
        Oon aina ollut väärällä palstalla.

• näen.sun.läpi
        valtakunta kirjoitti:

Niin täällä on muitakin parisuhteessa olevia vieläkin ja tulee olemaan. Sinkkukin voi olla ystävä.

Joko olet ikävä-palstalla ollut tänään?

Flirttaamassa ja monkumassa seksisävytteistä huomiota? Siellä et jostain syystä hirveesti mainosta parisuhdettasi ja reppanoita lapsiasi.

• näen.sun.läpi kirjoitti:

Flirttaamassa ja monkumassa seksisävytteistä huomiota? Siellä et jostain syystä hirveesti mainosta parisuhdettasi ja reppanoita lapsiasi.

Siellä ei ikävä kyllä ole keskusteluja enemmän ikävöimästä aloituksia., joten niihin voi heittää.
        ”Mahtavaa aloitus,kyllä olisi himoissaan”
        Ja voi itse ikävöidä ystävistä.
        Täällä on sit ihan lörpöttelyä aiheesta kuin aiheesta ei leikki ole kiellettyä.
        En ole ollut tänään kun just tulin ulkoa lasten kanssa ja niillä on peli aika.

Lapseni ei ole reppanoita. Tänäänkin oltiin jäähallissa, kaupassa, kylässä ja pihalla

• oiskonäintää
        valtakunta kirjoitti:

Käsitin tuon aiemman kommentin niin, että se olen minä aloittajana, joka hänen mielestään on väärällä palstalla.

• näen.sun.läpi kirjoitti:

Katsokun minä hillitsen itseni ja vältän asioita jotka koukuttaa.
        Kuin sukan kutominen koukuttaa tai pelaaminen sekä lukeminen.
        Tämä ei koukuta kun ei ole koukkuja, joihin roikkua ja olen palstaillut yli 10 vuotta(jossa ollut 2vuoden pausseja, joten sen tasapainoilu on tuonut kokemusta. Laitan nimimerkin auki kun epäilyttää hetkeksi.

• oiskonäintää kirjoitti:

Käsitin tuon aiemman kommentin niin, että se olen minä aloittajana, joka hänen mielestään on väärällä palstalla.

No minussa riippuu nyt kun halua liata minut mutta ukko kuuraa puhtaaksi.💕🌸💕🌸💕🌸

• Ensimmäiseksi se ei ole lukivamma vaan lukivaikeus/ lukihäiriö ,minulla ei ole sitä.
        Ikävä palsta kirjoitetaan ikävä, ei ikävät.

• Raha-on-kemia

Kyllä raha tekee onnelliseksi. Jos on paljon rahaa, saa helposti naisia.

• järkiseisoo

Juu, ja monta kertaa juoksemista sukupuolitautien lääkäreillä. Syphilistä ja Gonorheaa parantamassa. Myöskin suvunjatkamis-prosessin vaurioituminen. Kaksi asiaa ei pitäisi seistä samaan aikaan, toinen niistä on järki ?

• Raha ei tuo onnea, mutta se lisää turvallisuuden tunnetta. Jos elämä potkii päähän, mielummin itken kurjuuttani mersun takapenkillä, kuin jonkun vanhan rämän Fiatin (ex:ällä oli tällainen, eikä se koskaan kulkenut kunnolla, siitä merkkivalinta).

• PUSSY-PANKAKE

Aika pinnallista valita Rolls ROYSE Skodan sijaan toivottoman asian edessä. Tulokset ovat samat
        ulkokuoresta huolimatta. PUSSY-PANKAKE ?

• PUSSY-PANKAKE kirjoitti:

Aika pinnallista valita Rolls ROYSE Skodan sijaan toivottoman asian edessä. Tulokset ovat samat
        ulkokuoresta huolimatta. PUSSY-PANKAKE ?

Kun on pahoittanut mielensä ja itkee kurjuuttaan siellä mersun takapenkillä, tuo pinnallisuus on viimeinen asia josta kantaisin huolta.

• Manillaköyttä

Kyllähän RAHA pehmentää menoa, kun taas siitä puute tekee elämän tukalaksi, koska väkisinkin meille kertyy menoja, tahdot sitä taikka et. Ei elämä ihan ilman rahaa ole kannattavaa. MONI vetää
      itsensä naruun köyhyytensä takia. Mutta löytyy sitä köydenpätkää rikkaillekkin, heheh.

• ahdistaa

Tuntuu että murheita on aina. Jos ei ole rahahuolia niin sitten joutilaana ajautuu miettimään elämän tarkoitusta ja toteaa kaiken turhaksi. Jos olisi rahahuolia niin olisi ehkä enemmän elämässä kiinni mutta se elämä olisi vähän tuskaista.

• Lukuunottamatta HC mietiskelijöitä ja nunnia ja vastaavia kyllä se on niin että toi lause oli rikkaitten keksimä..köyhille. En muista enää kuka mutta eräs suuri mietiskelijä sanoi,kyllähän sitä nukkuu rauhallisemmin kun tietää että rahaa on säästössä.
      Elämä ilman rahaa on todella kurjaa,suurimmalle osalle. Ilman rahaa sinulla ei ole paljoa vaihtoehtoja,elämäsi on hyvin rajoitettua ja toivo ettet sairastu pahemmin..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe