Pitäs laskee siemenet ulos pitkästä aikaa. Ehdotuksia?
Kellit vislaa
30
122
Vastaukset
- Anonyymi
Mä voin imeä ihanasti koko lastin!
Vihertäjä kirjoitti:
Ei sieltä tule enää kuin jauhetta.
Sait leiviän hymyn aikaan. Hassutteluillas.
- Anonyymi
Kyllä luonnossa niille käyttöä löytyy! Päästä nurmikolle tai kompostiin, niin lisääntymisalusta on lähellä.
- Anonyymi
Jos sulla on piha, jossa on multaa tai muuta maata, niin tee vako ja laske sinne. Kätevää!
Tuulen vire siellä taitaa vislata kelien välistä.😁
Ehostus ja eikun koreilemaan näkyvälle paikalle kinkuksi kuin saalis että löytää saalistajan- Anonyymi
Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.
Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan? Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.
Anonyymi kirjoitti:
En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.
Kyllä tuo kiusaamista.
Väität minun innostuneen toisen sukuelimistä- Anonyymi
Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)
Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D
Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti.. Anonyymi kirjoitti:
Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)
Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D
Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..Ennakkoluulot on kiusaamista.
- Anonyymi
Olkaa huoleti, kaikille riittää siementä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.
Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan?Olet sinä mies kyllä yksi sankari, mustamaalaat itse luomaasi hahmoa ja muutenkin tappelet lähinnä itsesi kesken. Etkös kirjoittanut muuten tälle ns Rosalle (kun klikkaa nicin linkkiä avautuu profiiliteksti avautuu juustot..) peräti kahdeksen lasta? :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)
Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D
Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..Eli sinä luot mies erikseen nettiin hahmoja joihin kohdistaa naisvihaasi? Mitä tekstistäsi ymmärsin, niin elämäsi on alkanut menemään pieleen yläasteella ja voi kyynel, sinua on kiusattu koulussa mitä olet aiheesta kirjoitellut, joo no ketäpä ei mutta ei se kaikista tee tuollaisia kroonisia netissä vinkuvia kusipäitä
Ne on koivun ja männyn hommia, norkot vislaa. Ei sinun.
- Anonyymi
Aloittaja on jo 87v joten kun linnut laulaa puussa, se luulee sen tulevan muualta.
Kuulokojeen suuntaus auttaa tuollasia pyryharakoita.
Mene naimisiin
- Anonyymi
Pelastin naisen pahemmalta puutteelta. Yllätyin kun nainen vonkasi.
- Anonyymi
Millainen on naisen pahempi puute?
Miehellä pallit täynnä, mut miten naisella?
Satiainen siellä taitaa vislata kellien välistä.😁
- Anonyymi
Minuu panettaa niin kovasti et mie pyörryn!
- Anonyymi
Kellit räjähti! Olis pitäny tyhjentää ajoissa...
Minä laskin just kissan ulos.
- Anonyymi
Me ei käyä ehottellee: T. Raisa Reikänaama
- Anonyymi
hmm... mietin todellakin itsekin sellaista asiaa, todellakin paljon, kun joku kuten minä, erittäin hyvin pukeutunut ja nahkaiset isot takit pelkästään SS-merkit puuttuisivat lehvistä... asiaan_:
Kukaan ei varmastikaan ketään tee mitään pahaa tai edes yritä tehdä, täällä on joitain ihmisiä jotka pystyvät keskustelemaan asoista paremminkin, kuten joku esim.... "valtakunta", pitää keskustelemisesta.- Anonyymi
Eihän tuossa ollut päätä eikä häntää.
Käy raiskaamassa mamu.. :D
Kerranki niin päin.- Anonyymi
;Muixds pestä pallosi ja suusi aina aamuisin, varsinkin golf-pallosikin aina aamuisin harjata puhtaiksi Callawayt.
Palloyt suut ja pallit.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1411478
- 1151225
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261043Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89984Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313871- 99833
- 38722
- 109676
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144644