Kellit vislaa

tyhjennys

Pitäs laskee siemenet ulos pitkästä aikaa. Ehdotuksia?

30

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä voin imeä ihanasti koko lastin!

      • Ei sieltä tule enää kuin jauhetta.


      • Vihertäjä kirjoitti:

        Ei sieltä tule enää kuin jauhetta.

        Sait leiviän hymyn aikaan. Hassutteluillas.


    • Anonyymi

      Kyllä luonnossa niille käyttöä löytyy! Päästä nurmikolle tai kompostiin, niin lisääntymisalusta on lähellä.

    • Anonyymi

      Jos sulla on piha, jossa on multaa tai muuta maata, niin tee vako ja laske sinne. Kätevää!

    • Tuulen vire siellä taitaa vislata kelien välistä.😁
      Ehostus ja eikun koreilemaan näkyvälle paikalle kinkuksi kuin saalis että löytää saalistajan

      • Anonyymi

        Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.

        Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan?


      • Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
        Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
        Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.

        En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.

        Kyllä tuo kiusaamista.
        Väität minun innostuneen toisen sukuelimistä


      • Anonyymi

        Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)

        Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D

        Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)

        Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D

        Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..

        Ennakkoluulot on kiusaamista.


      • Anonyymi

        Olkaa huoleti, kaikille riittää siementä!


      • valtakunta kirjoitti:

        Ennakkoluulot on kiusaamista.

        Soitetaan poliisit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.

        Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan?

        Olet sinä mies kyllä yksi sankari, mustamaalaat itse luomaasi hahmoa ja muutenkin tappelet lähinnä itsesi kesken. Etkös kirjoittanut muuten tälle ns Rosalle (kun klikkaa nicin linkkiä avautuu profiiliteksti avautuu juustot..) peräti kahdeksen lasta? :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)

        Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D

        Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..

        Eli sinä luot mies erikseen nettiin hahmoja joihin kohdistaa naisvihaasi? Mitä tekstistäsi ymmärsin, niin elämäsi on alkanut menemään pieleen yläasteella ja voi kyynel, sinua on kiusattu koulussa mitä olet aiheesta kirjoitellut, joo no ketäpä ei mutta ei se kaikista tee tuollaisia kroonisia netissä vinkuvia kusipäitä


    • Ne on koivun ja männyn hommia, norkot vislaa. Ei sinun.

      • Anonyymi

        Aloittaja on jo 87v joten kun linnut laulaa puussa, se luulee sen tulevan muualta.
        Kuulokojeen suuntaus auttaa tuollasia pyryharakoita.


    • Mene naimisiin

    • Anonyymi

      Pelastin naisen pahemmalta puutteelta. Yllätyin kun nainen vonkasi.

      • Anonyymi

        Millainen on naisen pahempi puute?
        Miehellä pallit täynnä, mut miten naisella?


    • Satiainen siellä taitaa vislata kellien välistä.😁

    • Anonyymi

      Minuu panettaa niin kovasti et mie pyörryn!

    • Anonyymi

      Kellit räjähti! Olis pitäny tyhjentää ajoissa...

    • Minä laskin just kissan ulos.

    • Anonyymi

      Me ei käyä ehottellee: T. Raisa Reikänaama

    • Anonyymi

      hmm... mietin todellakin itsekin sellaista asiaa, todellakin paljon, kun joku kuten minä, erittäin hyvin pukeutunut ja nahkaiset isot takit pelkästään SS-merkit puuttuisivat lehvistä... asiaan_:

      Kukaan ei varmastikaan ketään tee mitään pahaa tai edes yritä tehdä, täällä on joitain ihmisiä jotka pystyvät keskustelemaan asoista paremminkin, kuten joku esim.... "valtakunta", pitää keskustelemisesta.

      • Anonyymi

        Eihän tuossa ollut päätä eikä häntää.


    • Käy raiskaamassa mamu.. :D

      Kerranki niin päin.

    • Anonyymi

      ;Muixds pestä pallosi ja suusi aina aamuisin, varsinkin golf-pallosikin aina aamuisin harjata puhtaiksi Callawayt.

      Palloyt suut ja pallit.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe