Kellit vislaa

tyhjennys

Pitäs laskee siemenet ulos pitkästä aikaa. Ehdotuksia?

30

78

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mä voin imeä ihanasti koko lastin!

• Ei sieltä tule enää kuin jauhetta.

• Vihertäjä kirjoitti:

Ei sieltä tule enää kuin jauhetta.

Sait leiviän hymyn aikaan. Hassutteluillas.

• Anonyymi

Kyllä luonnossa niille käyttöä löytyy! Päästä nurmikolle tai kompostiin, niin lisääntymisalusta on lähellä.

• Anonyymi

Jos sulla on piha, jossa on multaa tai muuta maata, niin tee vako ja laske sinne. Kätevää!

• Tuulen vire siellä taitaa vislata kelien välistä.😁
      Ehostus ja eikun koreilemaan näkyvälle paikalle kinkuksi kuin saalis että löytää saalistajan

• Anonyymi

Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.

Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan?

• Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
        Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.

• Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

Elä välitä tosta kiusaajasta vaan toivon että löydät saalistajasi itsellesi.
        Jokaisella on hyvä olla oma kulta kainalossa.

En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.

• Anonyymi kirjoitti:

En minä ole ketään kiusannut enkä kohdistanut aloittajaan tuota, vaan totesin vain sinun innostuneen sukuelimistä.

Kyllä tuo kiusaamista.
        Väität minun innostuneen toisen sukuelimistä

• Anonyymi

Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)

Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D

Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..

• Anonyymi kirjoitti:

Tulee heti hätä änkeä "mukaan" ettei ykskään muu naisoletettu kommentoi näihin alatyylin juttuloihin.. meinaa tietyn persoonatyypin omaavat eivät tyydy vain oman kumppanin huomioon, pitää saada heruteltua ja itsensä esillä kaikessa, mihin vähänkään liittyy seksuaalisuus jne.. Erityisesti varattuna sinkkujen touhut on jollain mystisellä tavalla pois. (Joku vaikka fb sinkkupalstakin, varatut akat sinne äkkiä änkiää..)

Niinhän ne polkulaudat jo yläasteella esim meni keskelle koulunpihaa näyttämään "tissit", jos joku tyttö vaikka kulki poikkiksensa kanssa siellä ja nämä * piip * hätääntyi jos ei heitä jok ikinen miesoletettu kuolaa sillä hetkellä. :-D

Selvä kaava erään jutuissa. Nuorena jo oppivat, että seksijutuilla saa valtaosan huomion tietysti..

Ennakkoluulot on kiusaamista.

• Anonyymi

Olkaa huoleti, kaikille riittää siementä!

• valtakunta kirjoitti:

Ennakkoluulot on kiusaamista.

Soitetaan poliisit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heti Valtakunta innostuu kun on puhe jostain sukuelimiin liittyvästä.. Vaikka ei ole edes oman ukon.

Ja se jäi vielä epäselväksi, että kehotitko ehostamaan ne kellit ja ne näkyvillä koreilemaan?

Olet sinä mies kyllä yksi sankari, mustamaalaat itse luomaasi hahmoa ja muutenkin tappelet lähinnä itsesi kesken. Etkös kirjoittanut muuten tälle ns Rosalle (kun klikkaa nicin linkkiä avautuu profiiliteksti avautuu juustot..) peräti kahdeksen lasta? :D

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eli sinä luot mies erikseen nettiin hahmoja joihin kohdistaa naisvihaasi? Mitä tekstistäsi ymmärsin, niin elämäsi on alkanut menemään pieleen yläasteella ja voi kyynel, sinua on kiusattu koulussa mitä olet aiheesta kirjoitellut, joo no ketäpä ei mutta ei se kaikista tee tuollaisia kroonisia netissä vinkuvia kusipäitä

• Ne on koivun ja männyn hommia, norkot vislaa. Ei sinun.

• Anonyymi

Aloittaja on jo 87v joten kun linnut laulaa puussa, se luulee sen tulevan muualta.
        Kuulokojeen suuntaus auttaa tuollasia pyryharakoita.

• Mene naimisiin

• Anonyymi

Pelastin naisen pahemmalta puutteelta. Yllätyin kun nainen vonkasi.

• Anonyymi

Millainen on naisen pahempi puute?
        Miehellä pallit täynnä, mut miten naisella?

• Satiainen siellä taitaa vislata kellien välistä.😁

• Anonyymi

Minuu panettaa niin kovasti et mie pyörryn!

• Anonyymi

Kellit räjähti! Olis pitäny tyhjentää ajoissa...

• Minä laskin just kissan ulos.

• Anonyymi

Me ei käyä ehottellee: T. Raisa Reikänaama

• Anonyymi

hmm... mietin todellakin itsekin sellaista asiaa, todellakin paljon, kun joku kuten minä, erittäin hyvin pukeutunut ja nahkaiset isot takit pelkästään SS-merkit puuttuisivat lehvistä... asiaan_:

Kukaan ei varmastikaan ketään tee mitään pahaa tai edes yritä tehdä, täällä on joitain ihmisiä jotka pystyvät keskustelemaan asoista paremminkin, kuten joku esim.... "valtakunta", pitää keskustelemisesta.

• Anonyymi

Eihän tuossa ollut päätä eikä häntää.

• Käy raiskaamassa mamu.. :D

Kerranki niin päin.

• Anonyymi

;Muixds pestä pallosi ja suusi aina aamuisin, varsinkin golf-pallosikin aina aamuisin harjata puhtaiksi Callawayt.

Palloyt suut ja pallit.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6228
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4721
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2705
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2522
    Aihe