saatavilla, niin mitä teette?
Mä nähtävästi hakeudun erilaisille ihmissuhdepalstoille joko lukemaan ihmissuhteisiin liittyviä kysymys-vastaus -juttuja tai vastailemaan itse.
Jos teillä on läheisyydenkaipuu eikä ketään siinä
11
225
Vastaukset
Tyydyn musiikkiin.
Se rauhoittaa. :P- enolesurullinen
Halaan lastani ja se tuntuu riittävän.
Puhekaveri on hyvä olla aikuisellekin ja on suositeltavaa, näin tutkimukset osoittaa.
En minä pysy lapsien tahdissa kun leikkii pihassa joten joudun liikkumaan oman tahtiin ihan pitääkseni kuntoa yllä.
Mies pysyy vielä. Mutta kyllä hänkin ihan hiestä märkänä ja pitää huili taukoja väkisin.
- Ananias.Palstamäki
Miehenä on silleen helppo olla, kun ei ole erityistä läheisyydenkaipuuta.
Panetuksen voi hoitaa irtoseksillä. Jos kova halipula iskee, eikä mies ole lähellä/ tavoitettavissa, tyydyn vaihtoehtoihin. Teen oloni mukavaksi, keitän teetä, laitan musaa soimaan, palstailen, luen netti-iltikset, käyn läpi s-postit, jne. Pidän itseni kiireisenä, yritän olla ajattelematta koko asiaa.
Justiin tein dippikastikkeen maustumaan, sipsin kans... ....syöminen on patenttiratkaisu :D
Mä en jotenkii osaa enää nauttia syömisestäkää. Joskus sitä haaveilee herkuista, kun on vaikka nälkä tai vaikka kova janokii ku o jollai retkellä, eikä oo tullu vettä mukaan, mut sit ku sitä on jotai vetäny, ni ei se nii hienoo ollukkaa.
.. PandoranLippaan, SydämenSivistyksen Ja muiren Erinäisten KommerVenkkien Avulla.. ;P
- mies--
Soitan sitten yhdelle naiselle ja pyydän nukkumaan viereeni jos alkaa halattamaan.
- ahdistaa
Juon sen verran alkoholia että pystyn ajattelemaan kaikki ikävät ja surut läpi. Teen ajatuksista vielä paljon toivottomampia kuin mitä elämä oikeasti on ja jos kestän ne humalassa niin luultavasti kestän myös oikean elämän selvinpäin. Haen vertaistukea, lähinnä musiikista. Kerjään sääliä itseltäni ja myös saan sitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1012220
- 1051792
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee141731Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen931346Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1791223Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole31196- 64926
- 56906
- 76890
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi123878