https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000005831066.html
Minut ainakin yllätti toi ykkönen, ei ole tainnut tulkla edes maistettua kun ajatellut ettei ole kovinkaan hyvää. Yllättävää myös että juhla-mokka viimeisenä, aika monihan tuota juo ihan vakikahvina.
kahvitestin yllättävä lopputulos
41
2066
Vastaukset
Vaan missäpä oli frezza mocca. Se on ainoaa oikeaa ja litran tölkissä oleva maitokahvijuoma, slurpz...:P
Noita muita ei saa minuun tippaletkullakaan, hyi.Siis toiko?:
https://www.paulig.fi/kahvit/frezza/frezza-mocca
Eikös toi oo vähn kuin kaakaota? No tietysti tuo valintasi vaan vahvistaa käsitystäni siitä että naisen kanssa ollessa kauppareissun artikkelimäärä nopeasti kohoaa vanhasta 5-10 tuotetta -> n.30-40 tuotetta.Harmaaritari kirjoitti:
Siis toiko?:
https://www.paulig.fi/kahvit/frezza/frezza-mocca
Eikös toi oo vähn kuin kaakaota? No tietysti tuo valintasi vaan vahvistaa käsitystäni siitä että naisen kanssa ollessa kauppareissun artikkelimäärä nopeasti kohoaa vanhasta 5-10 tuotetta -> n.30-40 tuotetta.Oo! Nyt läpsähti oikea sivu. nam nam nam...namia mums.
Mun herkut. Parasta. Ehkä minttu on noista parhain. Ainaskin kesällä se toimi hyvin. Ah...Mähän elän noilla :)
(Hän ottaa vaan ystävällisesti ison ostoskorin kärrin)
Kaupoilla pitäisi aina olla kylmäkaappi noita varten, mutta olen huomannut, että se on kausittaista.
-kylmä kahvi kaunistaa!misspönttöuuni kirjoitti:
Oo! Nyt läpsähti oikea sivu. nam nam nam...namia mums.
Mun herkut. Parasta. Ehkä minttu on noista parhain. Ainaskin kesällä se toimi hyvin. Ah...Mähän elän noilla :)
(Hän ottaa vaan ystävällisesti ison ostoskorin kärrin)
Kaupoilla pitäisi aina olla kylmäkaappi noita varten, mutta olen huomannut, että se on kausittaista.
-kylmä kahvi kaunistaa!On se aika vaikeeta lähtee niitä tottumuksia muuttamaan kun on pikkukorin kaa tottunu menemään :D
Toi sun viimenen toki on hyvä argumentti mutta eikö sitä kylmää kahvia vois tehdä niin että jätän presidenttiä pannuun ja sammutetaan keitin, otat sitten parin tunnin päästä siitä ja laitat vaikka vähän kaakaota sekaan niin tulis melkeen frezza moccaa?Harmaaritari kirjoitti:
On se aika vaikeeta lähtee niitä tottumuksia muuttamaan kun on pikkukorin kaa tottunu menemään :D
Toi sun viimenen toki on hyvä argumentti mutta eikö sitä kylmää kahvia vois tehdä niin että jätän presidenttiä pannuun ja sammutetaan keitin, otat sitten parin tunnin päästä siitä ja laitat vaikka vähän kaakaota sekaan niin tulis melkeen frezza moccaa?Liian suoraviivaisesti ajateltu tilanteen hoitaminen.
Miten se vaniliini sinne hyppää? Kun just se oikea kahvi on hemmetin kitkerää, justiisa jotain palanutta pannunpohjaa... Sä mulla porot nielettäisit, pthyi..
Vaniljaa, maitoa, suklaata. Kylmää pehmeää herkkua.
(Ja ole nyt onnellinen ettei niitä viiden metrin lastenauto-ostoskärryjä vaadita vaan normaali mallia isompana)
(naurua)
Onko sinusta nainen hankala kaupassa? Otatko toisen mielelläsi mukaan? Pikkusen enemmän me kaikenlaisia tärpättejä tarvitaan...mutta ne on pakollisia.misspönttöuuni kirjoitti:
Liian suoraviivaisesti ajateltu tilanteen hoitaminen.
Miten se vaniliini sinne hyppää? Kun just se oikea kahvi on hemmetin kitkerää, justiisa jotain palanutta pannunpohjaa... Sä mulla porot nielettäisit, pthyi..
Vaniljaa, maitoa, suklaata. Kylmää pehmeää herkkua.
(Ja ole nyt onnellinen ettei niitä viiden metrin lastenauto-ostoskärryjä vaadita vaan normaali mallia isompana)
(naurua)
Onko sinusta nainen hankala kaupassa? Otatko toisen mielelläsi mukaan? Pikkusen enemmän me kaikenlaisia tärpättejä tarvitaan...mutta ne on pakollisia.Mulla on vanilliinisokeria nytkin kaapissa, eikä sitä vois laittaa? Tai voidaan hankkia vaniljatanko joka tökätään sitten siihen jäähtyvään kahviin :D Ei kun porot jää siihen suodattimeen.
Joo, tosi onnellinen, varmaan ne h..in isot hyökkäysvaunu-lastenautokärryt ois sitten seuraava askel :D
No en sanos että hankala, paitsi rättikaupassa, jotkut ruokaostokset on ihan mukaviakin tehdä, paitsi kassalla saattaa vähän riipasta pumpusta :DHarmaaritari kirjoitti:
Mulla on vanilliinisokeria nytkin kaapissa, eikä sitä vois laittaa? Tai voidaan hankkia vaniljatanko joka tökätään sitten siihen jäähtyvään kahviin :D Ei kun porot jää siihen suodattimeen.
Joo, tosi onnellinen, varmaan ne h..in isot hyökkäysvaunu-lastenautokärryt ois sitten seuraava askel :D
No en sanos että hankala, paitsi rättikaupassa, jotkut ruokaostokset on ihan mukaviakin tehdä, paitsi kassalla saattaa vähän riipasta pumpusta :DNo ei... Unohdetaan koko juttu :D Se ois sama kun minä kysyisin saanko laittaa dieseliä bensa-autoon. Pöh. Yrittää kieltää toiselta herkkunsa...
Vaatekauppaan en ole koskaan ottanut miestä mukaan. Se menee aina fiaskoksi, siellä äijä hirnuu kumminkin jotkin ultrapush-upit päällään itselleen tms älytöntä. Joo kiitos ei. Aina saa hävetä.
Mikä se pumpusta nykii, nykypäivänä voi maksaa ihan silleen kivuttomasti, että vilauttaa vaan rannekelloa puolihuolimattomasti maksupäätteen läheisyydessä. Eihän siinä mies ehdi tajutakaan, niinhän :)misspönttöuuni kirjoitti:
No ei... Unohdetaan koko juttu :D Se ois sama kun minä kysyisin saanko laittaa dieseliä bensa-autoon. Pöh. Yrittää kieltää toiselta herkkunsa...
Vaatekauppaan en ole koskaan ottanut miestä mukaan. Se menee aina fiaskoksi, siellä äijä hirnuu kumminkin jotkin ultrapush-upit päällään itselleen tms älytöntä. Joo kiitos ei. Aina saa hävetä.
Mikä se pumpusta nykii, nykypäivänä voi maksaa ihan silleen kivuttomasti, että vilauttaa vaan rannekelloa puolihuolimattomasti maksupäätteen läheisyydessä. Eihän siinä mies ehdi tajutakaan, niinhän :)On ser hyvä jos kysyy, paljon pahempi jos et kysy ja laitat vaan, voi tulla kalliiks :D
No ne on ne sun ex-jännämiehet semmosia, meillä tavallisemmilla on vaan tylsää siellä.
Jaa, jos se noin menee niin saat kyllä vilauttaa mun puolesta :D Tiesitkös muuten että noissa lähimaksujutuissa on riskinsä, varsinkin naisilla:
https://www.liveleak.com/view?t=T8ih_1533119193Harmaaritari kirjoitti:
On ser hyvä jos kysyy, paljon pahempi jos et kysy ja laitat vaan, voi tulla kalliiks :D
No ne on ne sun ex-jännämiehet semmosia, meillä tavallisemmilla on vaan tylsää siellä.
Jaa, jos se noin menee niin saat kyllä vilauttaa mun puolesta :D Tiesitkös muuten että noissa lähimaksujutuissa on riskinsä, varsinkin naisilla:
https://www.liveleak.com/view?t=T8ih_1533119193Oman kellon jätän kotiin, vilautetaan sitä, mitä mieheltä löytyy. :D
Vaatekaupoissa kuuluisi olla miesparkki. Voisitte ajaa vaikka formulaa siellä tai joku lentosimulaattori.misspönttöuuni kirjoitti:
Oman kellon jätän kotiin, vilautetaan sitä, mitä mieheltä löytyy. :D
Vaatekaupoissa kuuluisi olla miesparkki. Voisitte ajaa vaikka formulaa siellä tai joku lentosimulaattori.Ei ne kyllä minun kellonheiluttelua taida hyväksyä, joudun varmaan heiluttamaan korttia, mukana olevat setelirahatkaan ei taida sun pressojen kaa riittää :D
No nimenomaan, tai baari ihan siinä vieressä ois vielä paree :D ite jos perustasin rättikaupan laittasin pikkupubin siihen myös.Harmaaritari kirjoitti:
Ei ne kyllä minun kellonheiluttelua taida hyväksyä, joudun varmaan heiluttamaan korttia, mukana olevat setelirahatkaan ei taida sun pressojen kaa riittää :D
No nimenomaan, tai baari ihan siinä vieressä ois vielä paree :D ite jos perustasin rättikaupan laittasin pikkupubin siihen myös.Sitten lähdettäis kotiin ja ukko ois ihan tuiterissa ja jonkun tanssijan höyhenet kaulalla.
No ei.
Mulla on aika pitkä lista, mitä yleensä kaupasta tarviin...Tosi vaikea perustella niitä kaikkia artikkeleja, mutta esim. vanupuikkoja, naamanpesulappusia, kulmien fiksaus ainetta, hiusööljy kuiville latvoille, vaippaosasto, kookosvoiteet, D-vitamiinit, frezzat, valkosipuli jauheena, vuohenjuustopiirakat...aika paljon kaikenlaista, mutta noin niin kun alkuun.misspönttöuuni kirjoitti:
Sitten lähdettäis kotiin ja ukko ois ihan tuiterissa ja jonkun tanssijan höyhenet kaulalla.
No ei.
Mulla on aika pitkä lista, mitä yleensä kaupasta tarviin...Tosi vaikea perustella niitä kaikkia artikkeleja, mutta esim. vanupuikkoja, naamanpesulappusia, kulmien fiksaus ainetta, hiusööljy kuiville latvoille, vaippaosasto, kookosvoiteet, D-vitamiinit, frezzat, valkosipuli jauheena, vuohenjuustopiirakat...aika paljon kaikenlaista, mutta noin niin kun alkuun.Joo, siellä vois tosiaan olla tanssijattaria niin oppis vaimoihmiset hoitamaan ostoksensa nopeasti :D
Tjoo,o mitenkähän minä oon pärjänny ilman noita? vanupuikkoja jossain kaapissa varmaan on kun johonkin elektroniikan putsaukseen joskus tarvinnu mutta noi muut....joo'o, en kyllä yhtään ihmettele miks naisilla pitää aina olla joku kauppalista, minä oo ikinä tarvinnu :D
Mutta joo, ny pitää mennä nukkuu taas, hyviä öitä misspönttikselle :)Harmaaritari kirjoitti:
Joo, siellä vois tosiaan olla tanssijattaria niin oppis vaimoihmiset hoitamaan ostoksensa nopeasti :D
Tjoo,o mitenkähän minä oon pärjänny ilman noita? vanupuikkoja jossain kaapissa varmaan on kun johonkin elektroniikan putsaukseen joskus tarvinnu mutta noi muut....joo'o, en kyllä yhtään ihmettele miks naisilla pitää aina olla joku kauppalista, minä oo ikinä tarvinnu :D
Mutta joo, ny pitää mennä nukkuu taas, hyviä öitä misspönttikselle :)Öitä sinnekin.
Itse olen käyttänyt jo vuosia tuota Kahvi-nimistä kahvia. Kaveritkin kehuneet hyvää kahvia kämpilläni, vaikken mikään Chef olekaan.
Reseptini taika saattaa olla siinä, etten machoile, vaan teen sopivan voimakasta kahvia, en änkyrävahvaa.
Onhan Presidenttikin ihan hyvää, mutta miksi ostaa tuplahintaista, vaikka ei köyhä olisikaan? Tuota konseptia en ole koskaan ymmärtänyt, että rahan pitäisi näkyä kaikessa kulutuksessa, oli järkeä tahi ei.Joo no tuo on ihan totta. itse vaan tykkään tummapaahtosista niin niitä vähän hintsusti on noissa edullisemmissa, Tuota kakkoseks tullutta Kulta katriinaa on tummanakin ja se on kyllä ihan hyvää, mulle vaan parhaiten presidentti silti maistuu. Pitänee kyllä kokeilla tuota kahvi-kahvia kun kerran noin hyväksi arvioivat.
Harmaaritari kirjoitti:
Joo no tuo on ihan totta. itse vaan tykkään tummapaahtosista niin niitä vähän hintsusti on noissa edullisemmissa, Tuota kakkoseks tullutta Kulta katriinaa on tummanakin ja se on kyllä ihan hyvää, mulle vaan parhaiten presidentti silti maistuu. Pitänee kyllä kokeilla tuota kahvi-kahvia kun kerran noin hyväksi arvioivat.
Yhdellä kaverilla vannotaan pannukahvin nimeen, ja siellä juodaan aina Obamaa, eli tummaa Presidenttiä. ; )
Ihan hyvää sekin on, kuten pannukahvi muutenkin.Kollimaattori kirjoitti:
Yhdellä kaverilla vannotaan pannukahvin nimeen, ja siellä juodaan aina Obamaa, eli tummaa Presidenttiä. ; )
Ihan hyvää sekin on, kuten pannukahvi muutenkin.Ai niin: on Kahviakin tummana, mutta itse en pidä siitä tummana niin paljon kuin vaaleana.
Ehkä tummaksi paahdetun kahvin pitää olla sekoitukseltaan aivan huippuluokkaa, jotta siitä on mihinkään. Ei halpistuote.Kollimaattori kirjoitti:
Ai niin: on Kahviakin tummana, mutta itse en pidä siitä tummana niin paljon kuin vaaleana.
Ehkä tummaksi paahdetun kahvin pitää olla sekoitukseltaan aivan huippuluokkaa, jotta siitä on mihinkään. Ei halpistuote.Joo, noi pannukahvit on kyllä hyviä mutta työläitä niin ei ite tuu laitettua.
Noi ite on aika paljonkin koemaestellu eri merkkien tummia paahtoja. Presidentti vaan on hyvää mutta vähän neutraalia, jotkut oikeen tummat, esmes löfbergsiltä on joskus vaihteluna hyviä ja on ihan hyvää myös tuossakin kakkoseks tulleen kulta-katriinan tummapaahtonen, joskus valtis täällä sitä suositteli ja oikeessa oli että on yllättävän hyvä minunkin makuun se.Harmaaritari kirjoitti:
Joo, noi pannukahvit on kyllä hyviä mutta työläitä niin ei ite tuu laitettua.
Noi ite on aika paljonkin koemaestellu eri merkkien tummia paahtoja. Presidentti vaan on hyvää mutta vähän neutraalia, jotkut oikeen tummat, esmes löfbergsiltä on joskus vaihteluna hyviä ja on ihan hyvää myös tuossakin kakkoseks tulleen kulta-katriinan tummapaahtonen, joskus valtis täällä sitä suositteli ja oikeessa oli että on yllättävän hyvä minunkin makuun se.Sitten on olemassa sellainen keittohärveli kahville ettei siihen laiteta ollenkaan suodatinta. Sellainen iso kirkas kannu(?), jossa on muutama irto-osa. Siihen voi tyrkätä noi pannukahviainekset. Se ei oo työläs. Kokeile jos haluat pannumallia.
misspönttöuuni kirjoitti:
Sitten on olemassa sellainen keittohärveli kahville ettei siihen laiteta ollenkaan suodatinta. Sellainen iso kirkas kannu(?), jossa on muutama irto-osa. Siihen voi tyrkätä noi pannukahviainekset. Se ei oo työläs. Kokeile jos haluat pannumallia.
Tarkotatko tuollasta perkolaattorikeitintä:
https://www.puuilo.fi/Prego-Perkolaattori-18L
Tuossakin kyllä on suodatin mutta se vaan on sellanen metallinen ja suttusta hommaa senkin kaa turata. helpoin on irtosuppilo mukin päälle ja siihen paerisuodatin ja kaadetaan vaan vettä päälle, niin itekin teen useimiten ja sitten jos on muita juoijia käytän vaan keitintä.Harmaaritari kirjoitti:
Tarkotatko tuollasta perkolaattorikeitintä:
https://www.puuilo.fi/Prego-Perkolaattori-18L
Tuossakin kyllä on suodatin mutta se vaan on sellanen metallinen ja suttusta hommaa senkin kaa turata. helpoin on irtosuppilo mukin päälle ja siihen paerisuodatin ja kaadetaan vaan vettä päälle, niin itekin teen useimiten ja sitten jos on muita juoijia käytän vaan keitintä.Just sellanen "pulputuspannu". Ei se oo suttusta. Milleen se nyt sitä ois. Purut kaataa pois ja pesee?
Sulle kyllä ehkä kävis sellanen yhden kupin espressokeitin? Eikö se nyt ole sotkuista sen suodattimen kanssakin nostella ja taiteilla?misspönttöuuni kirjoitti:
Just sellanen "pulputuspannu". Ei se oo suttusta. Milleen se nyt sitä ois. Purut kaataa pois ja pesee?
Sulle kyllä ehkä kävis sellanen yhden kupin espressokeitin? Eikö se nyt ole sotkuista sen suodattimen kanssakin nostella ja taiteilla?No niin mutta kun se on just se kun pitää sitä suodatinosaa huuhdella ja vaikka mitä, suodatinpaperi tarvii vaan vipata roskikseen niin on kätevä.
No joo, niissäkin vaan on se että sitten pitäs niitä nappeja aina muistaa ostaa eikä niitä sitten oikeen merkkisiä löydy jne. Joskus meinasin kyllä laittaa sellasen espressojutun mutta kun yks nappilaatikko kestäs max. viikon niin sais olla jatkuvaan ostelemassa niitä sitten.Harmaaritari kirjoitti:
No niin mutta kun se on just se kun pitää sitä suodatinosaa huuhdella ja vaikka mitä, suodatinpaperi tarvii vaan vipata roskikseen niin on kätevä.
No joo, niissäkin vaan on se että sitten pitäs niitä nappeja aina muistaa ostaa eikä niitä sitten oikeen merkkisiä löydy jne. Joskus meinasin kyllä laittaa sellasen espressojutun mutta kun yks nappilaatikko kestäs max. viikon niin sais olla jatkuvaan ostelemassa niitä sitten.Ei siinä mene kun sekunti. Ja kahvi valmistuu tosi nopeeta. Joulun jälkeen meet kiireesti keitinaleen ja testailet niitä nappeja. Kun sais niin monta erilaista makuakin...
Paljonko sinä sitä kahvia vedät/päivä? Muista nyt vatsahaava mahdollisuuskin...Ei pesuvadillista aamulla.Harmaaritari kirjoitti:
No niin mutta kun se on just se kun pitää sitä suodatinosaa huuhdella ja vaikka mitä, suodatinpaperi tarvii vaan vipata roskikseen niin on kätevä.
No joo, niissäkin vaan on se että sitten pitäs niitä nappeja aina muistaa ostaa eikä niitä sitten oikeen merkkisiä löydy jne. Joskus meinasin kyllä laittaa sellasen espressojutun mutta kun yks nappilaatikko kestäs max. viikon niin sais olla jatkuvaan ostelemassa niitä sitten.Juhlamokkaakin näyttäis olevan niissä napeissa jos ei halua mitään milkysilkysotkua...:)
misspönttöuuni kirjoitti:
Ei siinä mene kun sekunti. Ja kahvi valmistuu tosi nopeeta. Joulun jälkeen meet kiireesti keitinaleen ja testailet niitä nappeja. Kun sais niin monta erilaista makuakin...
Paljonko sinä sitä kahvia vedät/päivä? Muista nyt vatsahaava mahdollisuuskin...Ei pesuvadillista aamulla.Joo mutta ei se oo hyvä kuulemma, muut, miehet ,on sanoneet että vähän aikaa tulee käytettyä ja sitten jää pölyttymään se laite.
Tjaa, no varmaan litran verran päivässä tulee juotua, joskus enemmänkin. Kahvihan on terveellistä jokun tutkimuksen mukaan :) Ja just aamulla iso mukillinen :)misspönttöuuni kirjoitti:
Juhlamokkaakin näyttäis olevan niissä napeissa jos ei halua mitään milkysilkysotkua...:)
No ei kai ny mitään järkee oo ostaa kallista nappia että saa tavallista juhlamokkaa mikä muutenkaan oo mun suosikkia :D
No niin. hyviä öitä tähänkin, mie meen :)Harmaaritari kirjoitti:
Joo mutta ei se oo hyvä kuulemma, muut, miehet ,on sanoneet että vähän aikaa tulee käytettyä ja sitten jää pölyttymään se laite.
Tjaa, no varmaan litran verran päivässä tulee juotua, joskus enemmänkin. Kahvihan on terveellistä jokun tutkimuksen mukaan :) Ja just aamulla iso mukillinen :)"Muut miehet" :D
Vähennä vähän sitä kahvin killitystä...tuo määrä tulee jo kalliiksi ja kaikki se lentorahti, pian loppuu pavut maailmasta :)
.. Ois Khyl Hyvä, kun ne Joutuis merkkaamaan Pakettiin sen, että koska se on Paahdettu.. ;P
Harmaaritari kirjoitti:
Toi on kyllä ihan totta, aika jännä kun ei ole sitä vaadittu.
.. Noh, Sitä Mä(kin) Just aloin Kelaamaan, että Miksi näin ei Ole.. ;P
.. Kuluttajat eivät ole Tarpeeksi Tietoisia tuosta KahviRasva Jutusta, eivätkä näin ollen tajua vaatia sitä.. Ja se ei ole KahviBisneksen Intressien mukaista, jos olisi, niin siitä olisi informoitu ja se olisi merkattu paketteihin.. ;P
.. Kantsii siis Välittää tietoa eteenpäin asiasta.. Vaikka PikkuHiljaa(kin).. PikkuPuroista(kin) voi kasvaa Äkkiä IsoVirta.. ;DNuuskaMuikkune kirjoitti:
.. Noh, Sitä Mä(kin) Just aloin Kelaamaan, että Miksi näin ei Ole.. ;P
.. Kuluttajat eivät ole Tarpeeksi Tietoisia tuosta KahviRasva Jutusta, eivätkä näin ollen tajua vaatia sitä.. Ja se ei ole KahviBisneksen Intressien mukaista, jos olisi, niin siitä olisi informoitu ja se olisi merkattu paketteihin.. ;P
.. Kantsii siis Välittää tietoa eteenpäin asiasta.. Vaikka PikkuHiljaa(kin).. PikkuPuroista(kin) voi kasvaa Äkkiä IsoVirta.. ;DJoo, ei varmaan halua paahtimot hirveesti huudella tuosta. Varmimmin ehkä kohtuu hyvää saa jos/kun ostaa jotain suhteellisen yleistä ja suosittua merkkiä, sitten vaan ei voi tehdä "löytöjä" juurikaan.
- VainPresidentti
Monesti se on joku anomalia kun joku ala arvoinen tuote voittaa. Kaikki kehuu, mutta huomaa että paskaa tämä on. Rainbow on ala arvoinen halpa tuote. Aina ollut. Epähygieeninen. Epätasalaatuinen. Sensaatiohakuisuutta että halpa paska voittaa.
Parasta on juuri paahdettu Presidentti. Mutta se sopii minulle. Ei teille köyhille. Etsikää te köyhät sitä halvan ja hyvän Eldoraadoa vaikka loppuikänne. Minä tiedän että laatu maksaa. Maistuu samalta kuin juhlamokka kuin myös vetään mahan sekaisin eikä piristä
Tuolla ylempänä eilöen jo maintisinkin että se muuten on ihan ok se tumma kulta katriina mitä joskus suosittelit, sitäkin nyt toisinaan ottanut,
Harmaaritari kirjoitti:
Tuolla ylempänä eilöen jo maintisinkin että se muuten on ihan ok se tumma kulta katriina mitä joskus suosittelit, sitäkin nyt toisinaan ottanut,
Eikun suosittelin tummempi tumma kultakatriina
https://meira.fi/fi/ajankohtaista/kulta-katriina-tummempi-tumma-80-vuotiaan-kahviperheen-uusin-tulokas
Tumma paahto taas on tämmöinen
https://meira.fi/fi/kahvi/kulta-katriina-tumma-paahto
Siis kumpaa kokeilit?Harmaaritari kirjoitti:
Kyllä me tummaakin juodaan kun nyt tarjouksessa
valtakunta kirjoitti:
Eikun suosittelin tummempi tumma kultakatriina
https://meira.fi/fi/ajankohtaista/kulta-katriina-tummempi-tumma-80-vuotiaan-kahviperheen-uusin-tulokas
Tumma paahto taas on tämmöinen
https://meira.fi/fi/kahvi/kulta-katriina-tumma-paahto
Siis kumpaa kokeilit?Oon tainnu kokeilla jo molempia kun otin 3x tarjouksesta kumpaakin vaihtoehtoa....ei kun joo, kävin tsekkaa niin tummempaa tummaa on vielä yks paketti, voi olla että se on vielä testaamatta kun en muista otinko yhden vai kaks sitä.
Harmaaritari kirjoitti:
Oon tainnu kokeilla jo molempia kun otin 3x tarjouksesta kumpaakin vaihtoehtoa....ei kun joo, kävin tsekkaa niin tummempaa tummaa on vielä yks paketti, voi olla että se on vielä testaamatta kun en muista otinko yhden vai kaks sitä.
😁noh nii, nyt sitten on paljon kaapissa.
- pitkätukka-68
Olen vähän huono vastaamaan kun juon tummaa paahtoa. Suodatinkahvia, mutta pressopannussa tehtynä.
Tummista ennen mun suosikkini oli Rainbown tumma, mut ne pirut meni vaihtamaan valmistajaa ruotsalaisesta suomalaiseen ja nyt se on paskaa.
Sit piti etsiä uutta suosikkia. Päädyin Löfbergs lilaan (crescendo, eli tummin paahto).
Hintakin on sama kuin Juhlamoskassa, paitsi et Moskaa saa usein tarjouksesta.- pitkätukka-68
Tumma Pressa on kuravettä, paahtoastekin vain 3, joten ei sitä tummaksi voi parhaalla tahdollakaan sanoa. 5 on vasta kunnollista.
pitkätukka-68 kirjoitti:
Tumma Pressa on kuravettä, paahtoastekin vain 3, joten ei sitä tummaksi voi parhaalla tahdollakaan sanoa. 5 on vasta kunnollista.
Itekin tykkään tummista paahdoista, toi löfbergs lila on hyvä ja just toi vitosasteen jännä, ei sitä koko ajan tule juotua mutta aina väliin hyvä. jännä siksi kun siihen makuun jää vähän koukkuun silleen että kun sen paketin juonu sitten tuntuu joku muu jotenkin mauttomalta. Tumma peruspresidentti on yleensä varma valinta, sitten ne presidentti erikoispaahdot ei oo kummosia vaikka kallimpia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403057- 802801
- 1842428
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362155- 181476
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241