Takaisin todellisuuteen.

ne.joko.uskoo.tai.ei

Jos meidän ei sallita palata takaisin todellisuuteen, yhä suurempi osa kansasta sairastuu ilmastonmuutosahdistukseen. Jatkuvasti on jauhettu sellaisia kauhujuttuja, joilla ei ole mitään tieteellistä pohjaa. Tutkijainki mielipiteet on vain mielipiteitä. Vain mitatut tulokset on todellisuutta.

Ilmastotutkijoidenkin mielipiteet on mielipiteitä, koska heillä ei ole esittää faktaa. Sensijaan monilla muilla aloilla on esittää faktaa, jota olisi pitänyt soveltaa ilmastotieteessä. Sillä solvatulla kaasuinsinöörillä on faktaa. Metallin insinäärillä on faktaa.

Elintarviketeollisuudessa on faktaa. Lääketieteessä on faktaa. Fyysikot tai kemistit on selvittäneet faktan jo kauan sitten. Miksi me emme saa palata todellisuuteen. Sen takia kun media. luonnonsuojelujärjestöt ja poliitikot on päättäneet, että emme saa palata todellisuuteen.

Tietämättömät ja ylpeät on päättäneet puolestamme. Ylpeät kun ei koskaan tunnusta tietämättömyyttään. Jos he tunnustaisivat tietoa olisi tarjolla. Nykyisellään metsään mennään että rytisee.

Todellisia asiantuntijoita ei kuunnella. Tekniikan tohtorikin on vain denialisti, vaikka tietää kaiken kaasuista, lämpöopista ja tietokonemallinnuksesta. Kaasuinsinööri on denialisti, vaikka myöskin tietää kaiken kaasuista.

Ei ihminen voi tietää kaikesta kaikkea, mutta kyllä ammattilaiset tietää oman alansa tiedon. Heillä on valmiit taulukot. Tietääkö solvaajat edes sitä, että on olemassa taulukkokirjoja, joissa on hyvin monenlaista ammattilaisten tarvitsemaa tietoa. Se on tieteelisesti tutkittua.

Ilmastonmuutopsuhkaa ei ole. Sen tietää ne ammattilaiset, joilla on se tieteellinen fakta. Meidä täytyy saada palata todellisuuteen.

12

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinistö1234578

      Miski tunnet tarvetta lässyttää tuollaista scheissea?

      Ilmastonmuutos on todistetta tälläkin palstalla moneen kertaa. Vain si nä et sitä tajua.

      • jäätävääkeliä

        Näytä jöns ne todisteet ja lopeta lässytys.


      • floodaus-haisee

        Se yrittää tarkoituksellisesti floodata asiallista keskustelua pois näkyvistä pitkillä jorinoillaan. Älkää vastailko foodaajalle.


      • cirruskerosiinano

        "Ilmastonmuutos on todistetta tälläkin palstalla moneen kertaa. Vain si nä et sitä tajua.
        Ilmianna"
        Kukaan ei ole kieltämässä ilmastonmuutosta koska sitä taphtuu aina. Hiilidioksidiin perustuvaa AGW ilmastonmuutos todellakin kielletään koska siitä ei ole todistetta eikä sitä toistaiseksi ole tieteellisesti olemassa.


      • ne.joko.uskoo.tai.ei

        Nyt puhutaan ilmaston tulevaisuudesta eikä menneisyydestä. Sillä kuvitellulla tulevaisuudellahan meitä ahdistetaan. Kun kukaan ei ole keksinyt aikakonetta, kukaan ei voi mennä esim. 20 vuoden päästä tulkevaisuudesta hakemaan mittaustuloksia, joten se tulevaisuudenkuva on fiktiota.

        Kuitenkin sitä jatkuvasti jauhetaan, niinkuin ne olisi faktaa, ja pääasiassa sitä jauhaa sellaiset, joilla ei ole pienintäkään tietoa ilmastosta. Toistetaan vaan toimittajien levittämiä kuulopuheita. Minä tutkin aina asiat itse. Kaikki mitä ilmastosta ennustetaan on fiktiota.

        Minä olen lukenut paljon sekä faktaa että fiktiota. Minulla ne ei mene sekaisin niinkuin toimittajilla. Menneistä mittautuloksista voi arvioida jotakin. Mitään faktaa meillä ei ole tulevaisuudesta. Kaikki ne väitteet, jotka perustuu ennusteisiin, on pötyä. Ei niihin ilmastotiede sitoudu

        Ei ilmastotiede väitä tietävänsä tulevaisuutta. Ne jotka väittää on ilmastotieteen suhteen täysin tietämättömiä maallikoita. Aivan sama vaikka olisi professori, joka ei olle tutkinut ilmastoa. Kyllä sen puheista huomaa kuka tietää ja kuka ei.

        Ihmisten ahdistaminen valheellisilla uhkakuvilla on se todellinen uhka. Tuolla nimimerkillä en ole kirjoittanut montakaan kommenttia.


      • trollivahti
        floodaus-haisee kirjoitti:

        Se yrittää tarkoituksellisesti floodata asiallista keskustelua pois näkyvistä pitkillä jorinoillaan. Älkää vastailko foodaajalle.

        Ne joilla on luetun ymmärtämisessä ongelmia nimitttää pitkää tekstiä jorinaksi. Et siis ymmärtänyt jutusta mitään. Minä ymmärsin.


    • Niinistö1234578

      Denialistit odottavat Jumalan ilmoitusta AGW:sta. Sitten vasta se on todistettu.

      • ilmastonmuutoskriitikko

        Alarmistit odottaa jumalan ilmoitusta 6 asteen lämpötilan noususta, eikä sitä tule, vaikka Sipilän porukkakain sitä varmaan rukoilee, ettei Sipilä joutuisi häpeään. Ei jumala ala valehtelemaa mitään luonnonlakien vastaista. Ihmiset kyllä valehtelee vaikka mitä.

        Edelleenkin on kysymys tulevaisuudesta eikä menneisyydestä. Pelottaako se epävbarmuus niin hirveästi, että pitää kannattaa harhaoppia. Minua se ilmaston tulevaisuus ei pelota, vaikka sillä pelotellaan joka päivä.

        On tullu oltua paljon kovemmissa paikoissa, jossa on täytynyt tehdä päätöksiä salamannopeasti ja myöskin toteuutaa ne salamnnopeasti.


      • joopajootaas

        Jöns

        13.9.2018 12:40

        Tämä on tiedepalsta. Täällä pitäisi keskustella tieteellisin argumentein.

        En näe lässytyksessäsi yhtään sellaista.


      • trollikyttä
        joopajootaas kirjoitti:

        Jöns

        13.9.2018 12:40

        Tämä on tiedepalsta. Täällä pitäisi keskustella tieteellisin argumentein.

        En näe lässytyksessäsi yhtään sellaista.

        Näissä keskusteluissa on esitetty tieteellisiä todisteita. tieteellisiä näkemyksiä ja mielipiteitaä mutta yhtäkään niistä ei ole tullut sinulta. joten lopetappa tällä palstalla häärääminen, kun et mistää mitään tiedä, etkä mitään edes opi.

        Selitä nyt edes se happi ja tuppijuttu. Et pysty kun kiellät tieteellisen faktan. Sellaisia nimitetään denialisteiksi. Denialismi on tieteellisen totuuden kieltämikstä. Ilmastotiedekin kieltää tieteellisen totuuden. Alarmistit kieltää sen vielä ehdottomammin. Molemmat saattaa ilmasto häpeään.

        Ei ilmasto tottele ihmistä. Kyllä ihmisen on pakko kunnioittaa ilmastoa. Ilmasto tekee aivan mitä se haluaa. Nyt tulee keskilämpötila alaspäin, uskoi ihmiset mitä tahansa. Ihmisen usko on merkityksetön. Kyllä ne on luonnonlait jotka määrää.


      • näin.se.on
        trollikyttä kirjoitti:

        Näissä keskusteluissa on esitetty tieteellisiä todisteita. tieteellisiä näkemyksiä ja mielipiteitaä mutta yhtäkään niistä ei ole tullut sinulta. joten lopetappa tällä palstalla häärääminen, kun et mistää mitään tiedä, etkä mitään edes opi.

        Selitä nyt edes se happi ja tuppijuttu. Et pysty kun kiellät tieteellisen faktan. Sellaisia nimitetään denialisteiksi. Denialismi on tieteellisen totuuden kieltämikstä. Ilmastotiedekin kieltää tieteellisen totuuden. Alarmistit kieltää sen vielä ehdottomammin. Molemmat saattaa ilmasto häpeään.

        Ei ilmasto tottele ihmistä. Kyllä ihmisen on pakko kunnioittaa ilmastoa. Ilmasto tekee aivan mitä se haluaa. Nyt tulee keskilämpötila alaspäin, uskoi ihmiset mitä tahansa. Ihmisen usko on merkityksetön. Kyllä ne on luonnonlait jotka määrää.

        Tuo oli vastaus jönssille hänen omilla sanoillaan, eli omalla viestillään.
        Ei ollut tarkoitettu vastaukseksi sinun viestiisi.
        Tällä kertaa jönssi kirjoitteli Niinistö1234578 nimimerkillä, jolle laitoin tuon oman viestinsä.


      • trollikyttä
        näin.se.on kirjoitti:

        Tuo oli vastaus jönssille hänen omilla sanoillaan, eli omalla viestillään.
        Ei ollut tarkoitettu vastaukseksi sinun viestiisi.
        Tällä kertaa jönssi kirjoitteli Niinistö1234578 nimimerkillä, jolle laitoin tuon oman viestinsä.

        Asia selvä. Nyt minä näkökantasi tunnistan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4359
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1819
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1560
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1341
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1335
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1215
    Aihe