Menee tuolla telkkarissa avalla ernsitreffit alttarilla, tulihan se jo eilen mutta nytkin tulee. HJuomionarvoista on siinä se miten paljon voi nainen parantaa suhteen ihan luonteellaan. Miina sulatti seipään nielleen Heikin:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000005832954.html?ref=rss
Toden totta, täytyy itsekin myöntää että ennakkotietojen perusteella en pitänyt Miinasta mutta nähdyn perusteella vaikuttaisi että luonteeltaan ehdottomasti mukavin noista naisista. On kuitenkin sillä tavalla joustava että on suhtautunut Heikin outuihin kommentteihin huumorilla ja näyttää että noilla voi liitto onnistuakin.
Kannattaisi palstan naistenkin katsoa ja ottaa oppia, olemalla joustava, mukava ja huumorintajuinen voi paljon petrata kun jos taas vaikka olisi miten huippu "paperilla" niin jos on nyrpeä ja agressiivinen luonne ei sillä pitkässä juoksussa varmaan pärjää.
Nainen voi omalla luonteellaan vaikuttaa
7
177
Vastaukset 7
Kuten minä, piilovihainen, äkkiarvaamaton salapurija ja takapotkuinenkin.
(naurua)
Pitäisi saada testimateriaalia...
Miten viimeaikainen luonteeni on vaikuttanut esimerkiksi aloittajaan?Itseasissa melkein aloituksessa olin mainita että palstanaisista jos pitäisi arvata kenestä löytyy "Miinamaisuutta" niin varmaan pitäis misspönttistä veikata. Joo, varmaan sie oot tuommonen samantyyppinen ja varmaan toi Heikkikin Miinasta viel ä tulee näkemään sen temperamenttisen puolen, toivottavasti osaa väistellä lentävät astiat :D
Niin tarkotatko sitä kiukkupäivää? Olettaisin että se oli lähinnä kiukkua siitä kun olit niin heikossa kunnossa, että korjaantuu pian ja niinhän se korjaantukin ja eihän noita montaa oo sulla ollut, suhdeluku on vielä aika hyvä :)
- hoihhoijjaa
Saman voi palstan miehetkin ottaa opiksi.
- daavidjagoljat
Eli olla yhtä yrmeä kuin Heikki? En minä viitsi millään ryhtyä noin tosikkomaiseksi.
Silmiinpistävää häämatkoilla oli ettei kaupungeissa näkynyt muita pariskuntia joilla olisi noin suuri pituusero. Siitä tunnistaa suomalaiset naiset, ulkomaalaisilla muut seikat painaa enemmän vaakakupissa. - hoihhoijjaa
daavidjagoljat kirjoitti:
Eli olla yhtä yrmeä kuin Heikki? En minä viitsi millään ryhtyä noin tosikkomaiseksi.
Silmiinpistävää häämatkoilla oli ettei kaupungeissa näkynyt muita pariskuntia joilla olisi noin suuri pituusero. Siitä tunnistaa suomalaiset naiset, ulkomaalaisilla muut seikat painaa enemmän vaakakupissa."Kannattaisi palstan naistenkin katsoa ja ottaa oppia, olemalla joustava, mukava ja huumorintajuinen voi paljon petrata kun jos taas vaikka olisi miten huippu "paperilla" niin jos on nyrpeä ja agressiivinen luonne ei sillä pitkässä juoksussa varmaan pärjää."
Saman kuin tuossa. Joustava, mukava jne.
- Pillujen--asiantuntija
Heikki päästelee sammakoita suusta joten en usko että miinan pillu kostuu heikille. Hyvin harvinaista että tuosta ohjelmasta saataisi pitkäaikainen pariskunta. Mies voi olla tosi mukava mutta kun mies on tylsä eikä yhtään jännä niin ei vaan ole kemiaa ja lopulta miinakin sen tajuaa.
Miten sanoisin tuo teksti ei ny mitenkään vaikuttanut minuun koska en huomannut mitään epänormaalia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3511021- 69711
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et34617- 39547
- 39522
- 63513
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht315478kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22449- 74448
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19431