köyhän ja nätin naisen kanssa?
Voiko varakas mies seukata
10
562
Vastaukset
Kyllähän nem onesti seukkaakin köyhän ja nätin oppurtunistin kanssa. Ainakin he jotka hakevat vaikka Thaikuista naisen.
vOI. mONESTI MIES EI KATSO MITEN VARAKAS NAINEN ON. eNEMMÄN MIEHIÄ (KAS cl OIKUTTELEE) siis yliopistossa opiskellut mies ei katso monestikkaan naisen kouutuksen määrää, siinä missä yliopiston käynyt nainen katsoo
Voi, jos se on hyvä sängyssä tai keittiössä.
- storkuk
Jos sillä on timmi kroppa ja antaa panna pyllyyn.
- Siltsu
En voi!!11!!
- ajaaa
Voiko syy olla siihen homous ettei voi?
- hyvinsemakseleesille
Kyllä se varakas mieheni elättää köyhää eronnut naista ja saapahan vastinetta rahoilleen. Toki vien sitten tuhkatkin pesästä kun tuo kakkonen alkaa vaati eroa jotta pääsee paikalleni.
- kjhgtyujhgbb
Voi, koska vain naisille raha menee muiden arvojen yli, ja vain naiset ovat gold diggereittä. Miehet osaa ottaa löysin rantein. Naisilla vain aina pipo kireällä.
- Riippuumiehestä
Kun Tulee toimeen 'sinkku'markkinoilla.... pärjää ihan hyvin ilman vakituista.
Tottakai. Saha ei nosta naisen parisuhdemarkkina-arvoa läheskään niin paljon kuin miehen. Naisessa merrkitsee eniten ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437658
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 664240
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363133Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2313010Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452636Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262625- 362292
- 411976
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797