köyhän ja nätin naisen kanssa?
Voiko varakas mies seukata
10
587
Vastaukset
Kyllähän nem onesti seukkaakin köyhän ja nätin oppurtunistin kanssa. Ainakin he jotka hakevat vaikka Thaikuista naisen.
vOI. mONESTI MIES EI KATSO MITEN VARAKAS NAINEN ON. eNEMMÄN MIEHIÄ (KAS cl OIKUTTELEE) siis yliopistossa opiskellut mies ei katso monestikkaan naisen kouutuksen määrää, siinä missä yliopiston käynyt nainen katsoo
Voi, jos se on hyvä sängyssä tai keittiössä.
- storkuk
Jos sillä on timmi kroppa ja antaa panna pyllyyn.
- Siltsu
En voi!!11!!
- ajaaa
Voiko syy olla siihen homous ettei voi?
- hyvinsemakseleesille
Kyllä se varakas mieheni elättää köyhää eronnut naista ja saapahan vastinetta rahoilleen. Toki vien sitten tuhkatkin pesästä kun tuo kakkonen alkaa vaati eroa jotta pääsee paikalleni.
- kjhgtyujhgbb
Voi, koska vain naisille raha menee muiden arvojen yli, ja vain naiset ovat gold diggereittä. Miehet osaa ottaa löysin rantein. Naisilla vain aina pipo kireällä.
- Riippuumiehestä
Kun Tulee toimeen 'sinkku'markkinoilla.... pärjää ihan hyvin ilman vakituista.
Tottakai. Saha ei nosta naisen parisuhdemarkkina-arvoa läheskään niin paljon kuin miehen. Naisessa merrkitsee eniten ulkonäkö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1637322
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264218- 503728
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1473210- 512966
- 492559
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262356Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2732049Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt552005- 291906