Voiko varakas mies seukata

puliakka

köyhän ja nätin naisen kanssa?

10

587

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllähän nem onesti seukkaakin köyhän ja nätin oppurtunistin kanssa. Ainakin he jotka hakevat vaikka Thaikuista naisen.

• vOI. mONESTI MIES EI KATSO MITEN VARAKAS NAINEN ON. eNEMMÄN MIEHIÄ (KAS cl OIKUTTELEE) siis yliopistossa opiskellut mies ei katso monestikkaan naisen kouutuksen määrää, siinä missä yliopiston käynyt nainen katsoo

• Voi, jos se on hyvä sängyssä tai keittiössä.

• storkuk

Jos sillä on timmi kroppa ja antaa panna pyllyyn.

• Siltsu

En voi!!11!!

• ajaaa

Voiko syy olla siihen homous ettei voi?

• hyvinsemakseleesille

Kyllä se varakas mieheni elättää köyhää eronnut naista ja saapahan vastinetta rahoilleen. Toki vien sitten tuhkatkin pesästä kun tuo kakkonen alkaa vaati eroa jotta pääsee paikalleni.

• kjhgtyujhgbb

Voi, koska vain naisille raha menee muiden arvojen yli, ja vain naiset ovat gold diggereittä. Miehet osaa ottaa löysin rantein. Naisilla vain aina pipo kireällä.

• Riippuumiehestä

Kun Tulee toimeen 'sinkku'markkinoilla.... pärjää ihan hyvin ilman vakituista.

• Tottakai. Saha ei nosta naisen parisuhdemarkkina-arvoa läheskään niin paljon kuin miehen. Naisessa merrkitsee eniten ulkonäkö.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      163
      7322
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4218
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      3728
    4. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      147
      3210
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      2966
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      49
      2559
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2356
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      273
      2049
    9. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      55
      2005
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1906
    Aihe