Kuka palstalta luxus seuralainen

Kaikysyäsaa

Kenelle ostaisit auton ja koruja. Onks edes palstalla kauniita naisia?

133

1701

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itselleni olen ostanut.

    • Palstan naiset on itsenäisiä, vahvoja 2000-luvun naisia. Olisi loukkaus sekä selvä vihjaus heidän heikkoudesta jos alettaisiin tuolla tavalla materialla lahjomaan. Kyllä 2000-luvun palstanainen itse ostaa tuollaiset lahajat itselleen siinä missä vaihtaa talvirenkaat, kolaa lumet ja tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan.

      • trollikka

        Hah hah haa, kyllä mä tein paremmat vaihtokaupat lounaalla tänään. Tein sienipyttipannua ja broidille paistoin vielä viimeisen jääkaapissani olleen chorizonmakkaran. Sain siitä makkara lisukkeesta broidin lupaamaan ett vaihtaa mulle talvirenkaat autooni, kun se aika taas koittaa pian.

        Jälkiruuaksi sai uuniomenalohkoja, kauratockalla... eilisiä loppuja mitä astiassa vielä oli jäljellä, lämmitin ne mikrossa kuumiksi. Vaniljakastikettakin oli vielä jäljellä, vaikka hiukan kokkareista kun on ollut vuorokauden jääkaapissa... hyvin se silti näytti kelpaavan!
        Broidi on yhtä perso omenajälkkäreille kuin Faijakin, vaniljakastikkeella tai jätskillä, kyllä uppoaa!

        Ja yhä edelleen... osta lumilinko, ei tarvitse raataa lumikolan kanssa koko pihaa. Lumikolalla tehdään ns. kinttupolkuja tarvittaessa. Rationalisoi ne lahjarahasi siihen lumilinkoon... tulee paljon vähemmän mielipahaa kummallekaan siitä pihan puhtaana pidosta. Ei ole temppu eikä mikään lumilingolla hoitaa lumenluonnit, mä olen kokeillut sitä kyläilemässä ollessani, sukulaistalossa.
        Lumilinko tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan... =))

        Hitsi, meinas keltsikat kärvähtää pannulle! (kanttarellit)
        Seuraavaks keitän rouskut, kahdesti ja valuutan sitten huolella. Menevät pakastimeen.


      • trolli

        Nyt Harmis äkkiä tuonne... Olisinko nainen makuusi?... keskusteluun, sieltä luultavasti löytyisi sulle seuraa.
        Mene nyt ainakin kokeilemaan onneas, jos hyvinkin natsais ja onni potkis sua!
        Minusta kuulosti siltä ett löytäisit juuri sulle sopivan naisen sieltä, taitaa olla niitä itä-Suomen tyttäriä vähintäänkin. Hopi hopi, nyt toimeksi!


      • rakkautta.ilmassa
        trolli kirjoitti:

        Nyt Harmis äkkiä tuonne... Olisinko nainen makuusi?... keskusteluun, sieltä luultavasti löytyisi sulle seuraa.
        Mene nyt ainakin kokeilemaan onneas, jos hyvinkin natsais ja onni potkis sua!
        Minusta kuulosti siltä ett löytäisit juuri sulle sopivan naisen sieltä, taitaa olla niitä itä-Suomen tyttäriä vähintäänkin. Hopi hopi, nyt toimeksi!

        Trollikka on jahdannut Ritaria siitä lähtien kun mies kehui olevansa kylänsä hyväperseisin mies.


      • trollikka kirjoitti:

        Hah hah haa, kyllä mä tein paremmat vaihtokaupat lounaalla tänään. Tein sienipyttipannua ja broidille paistoin vielä viimeisen jääkaapissani olleen chorizonmakkaran. Sain siitä makkara lisukkeesta broidin lupaamaan ett vaihtaa mulle talvirenkaat autooni, kun se aika taas koittaa pian.

        Jälkiruuaksi sai uuniomenalohkoja, kauratockalla... eilisiä loppuja mitä astiassa vielä oli jäljellä, lämmitin ne mikrossa kuumiksi. Vaniljakastikettakin oli vielä jäljellä, vaikka hiukan kokkareista kun on ollut vuorokauden jääkaapissa... hyvin se silti näytti kelpaavan!
        Broidi on yhtä perso omenajälkkäreille kuin Faijakin, vaniljakastikkeella tai jätskillä, kyllä uppoaa!

        Ja yhä edelleen... osta lumilinko, ei tarvitse raataa lumikolan kanssa koko pihaa. Lumikolalla tehdään ns. kinttupolkuja tarvittaessa. Rationalisoi ne lahjarahasi siihen lumilinkoon... tulee paljon vähemmän mielipahaa kummallekaan siitä pihan puhtaana pidosta. Ei ole temppu eikä mikään lumilingolla hoitaa lumenluonnit, mä olen kokeillut sitä kyläilemässä ollessani, sukulaistalossa.
        Lumilinko tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan... =))

        Hitsi, meinas keltsikat kärvähtää pannulle! (kanttarellit)
        Seuraavaks keitän rouskut, kahdesti ja valuutan sitten huolella. Menevät pakastimeen.

        No oisin minäkin tuollaisen vaihtokaupan varmaan valmis tekemään, ihan hyvä diili molemmin ouolin ja tuotahan aina yritänkin tuoda esiin, vastavuoroisuutta ja sitä että itsekukin tekee mitä parhaiten taitaa.

        Kyllä minusta parempi ois kolalla vetää ihan kuntoilun vuoksi mutta joo, oishan se hyvä linkokin kätevä. Ja jos se niin kätevä niin sittenhän emäntä voi vetää sillä lingolla :D


      • trolli kirjoitti:

        Nyt Harmis äkkiä tuonne... Olisinko nainen makuusi?... keskusteluun, sieltä luultavasti löytyisi sulle seuraa.
        Mene nyt ainakin kokeilemaan onneas, jos hyvinkin natsais ja onni potkis sua!
        Minusta kuulosti siltä ett löytäisit juuri sulle sopivan naisen sieltä, taitaa olla niitä itä-Suomen tyttäriä vähintäänkin. Hopi hopi, nyt toimeksi!

        Jaa minne? Eikös täällä keskustelussa jo olla? Tarkotitko jotain chattia? kerran sitäkin kokeillut ja lakoi joku yh-nainen houkuttelemaan kyläilemään luokseen, oli sen verran moraalisesti arveluttava paikka etten ole sen jälkeen sinne hirvinnyt mennä.


      • lihavihatipunen
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa minne? Eikös täällä keskustelussa jo olla? Tarkotitko jotain chattia? kerran sitäkin kokeillut ja lakoi joku yh-nainen houkuttelemaan kyläilemään luokseen, oli sen verran moraalisesti arveluttava paikka etten ole sen jälkeen sinne hirvinnyt mennä.

        "Jaa minne?"

        Turkuun?


      • vanhapoika.ikis
        Harmaaritari kirjoitti:

        Jaa minne? Eikös täällä keskustelussa jo olla? Tarkotitko jotain chattia? kerran sitäkin kokeillut ja lakoi joku yh-nainen houkuttelemaan kyläilemään luokseen, oli sen verran moraalisesti arveluttava paikka etten ole sen jälkeen sinne hirvinnyt mennä.

        Mikset hommaa itsellesi elämää?


      • trolli
        rakkautta.ilmassa kirjoitti:

        Trollikka on jahdannut Ritaria siitä lähtien kun mies kehui olevansa kylänsä hyväperseisin mies.

        Hitsi sentään, pitikö sun se kaikelle kansalle julistaa! =)
        Kuule ihan sun tiedoksesi vaan, kaverina varmaan voitaisiin olla vaikka IRL:ssäkin, mutt ei me kaks jääräpäätä samankaton alla koskaan pystyttäisi asumaan ja hengailemaan montaa päivää kerrallaan. Kumpikin meistä on niin itsepäinen ja linnoittautunut omien muuriensa sisään, ett unohda asia sovinnolla... ei tässä raatoja tarvita!

        Mulla on omat murheeni jo,... ei enää lisälastia mun harteilleni tungeta.
        Mä en ole niitä kaikkein helpoinpia ihmisiä ja sitt pitäis ottaa toinen samanmoinen junttura myös huomioon! Siks toiseks tämä ei ole seuranhaku palsta, vaikka aika ajoin... joku niin luuleekin.

        Ja mulla on jo yks mies IRL:ssä kiikarissani, piti muuten nähdä nyt viikonloppuna, mutt mä olen kiinni täällä kotona. Joten viesti lähti jo ...ett tuli esteitä matkaan, mä peruin ne tapaamiset, tältä viikonlopulta.

        Yks asia on nyt mennyt multa ohitse... tai sä olet seonnut asioissa.... Tuskin Harmis on kehunnut persuksiaan missään kohtaa! Ei oikein sovi nyt kuvaan Harmiksesta~kaavoihinsa kangistunut!
        Kyllä se on ollut käsittääkseni Pujottelijan jonka pakaria on ollut näytillä ja ilmeisesti myös Pertsa on osallistunut kisaan.... jos mä oikein luin kerran tuolta palstalta.
        Pertsan peffakuvia en alkanut hakeen pitkästä ,rotlasta jorinoita, Pujiksen peffakuvan oon nähnyt ennenkin... joten ei varmaan mitään uutta auringon alla ollut tarjolla! XD


      • vanhapoika.ikis kirjoitti:

        Mikset hommaa itsellesi elämää?

        Mitäpä jos sinä söisit pääs?


      • huolestunut
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mitäpä jos sinä söisit pääs?

        Miksei sulla ole elämää?


      • trolli kirjoitti:

        Hitsi sentään, pitikö sun se kaikelle kansalle julistaa! =)
        Kuule ihan sun tiedoksesi vaan, kaverina varmaan voitaisiin olla vaikka IRL:ssäkin, mutt ei me kaks jääräpäätä samankaton alla koskaan pystyttäisi asumaan ja hengailemaan montaa päivää kerrallaan. Kumpikin meistä on niin itsepäinen ja linnoittautunut omien muuriensa sisään, ett unohda asia sovinnolla... ei tässä raatoja tarvita!

        Mulla on omat murheeni jo,... ei enää lisälastia mun harteilleni tungeta.
        Mä en ole niitä kaikkein helpoinpia ihmisiä ja sitt pitäis ottaa toinen samanmoinen junttura myös huomioon! Siks toiseks tämä ei ole seuranhaku palsta, vaikka aika ajoin... joku niin luuleekin.

        Ja mulla on jo yks mies IRL:ssä kiikarissani, piti muuten nähdä nyt viikonloppuna, mutt mä olen kiinni täällä kotona. Joten viesti lähti jo ...ett tuli esteitä matkaan, mä peruin ne tapaamiset, tältä viikonlopulta.

        Yks asia on nyt mennyt multa ohitse... tai sä olet seonnut asioissa.... Tuskin Harmis on kehunnut persuksiaan missään kohtaa! Ei oikein sovi nyt kuvaan Harmiksesta~kaavoihinsa kangistunut!
        Kyllä se on ollut käsittääkseni Pujottelijan jonka pakaria on ollut näytillä ja ilmeisesti myös Pertsa on osallistunut kisaan.... jos mä oikein luin kerran tuolta palstalta.
        Pertsan peffakuvia en alkanut hakeen pitkästä ,rotlasta jorinoita, Pujiksen peffakuvan oon nähnyt ennenkin... joten ei varmaan mitään uutta auringon alla ollut tarjolla! XD

        Sulla on ihan väärä käsitys minusta, minähän olen joustava kuin pajunvitsa oikeasti :D sun jääräpäsiyydestä voidaan kyllä olla yhtä mieltä :D

        Juu noi olen kyllä saattanut kehaista mutta kuvatodisteita ei ole tulossa palstalle, sen verran tosiaan tosikko pitää olla. Kyllä sä nyt oot pala menettäny kun Pertsan tarjoileman kuvan paremmasta päästään annoit mennä ohitse :D


      • huolestunut kirjoitti:

        Miksei sulla ole elämää?

        mikset sä kirjoita vakinikilläs?


      • missä.vikaa.vikaa
        trolli kirjoitti:

        Hitsi sentään, pitikö sun se kaikelle kansalle julistaa! =)
        Kuule ihan sun tiedoksesi vaan, kaverina varmaan voitaisiin olla vaikka IRL:ssäkin, mutt ei me kaks jääräpäätä samankaton alla koskaan pystyttäisi asumaan ja hengailemaan montaa päivää kerrallaan. Kumpikin meistä on niin itsepäinen ja linnoittautunut omien muuriensa sisään, ett unohda asia sovinnolla... ei tässä raatoja tarvita!

        Mulla on omat murheeni jo,... ei enää lisälastia mun harteilleni tungeta.
        Mä en ole niitä kaikkein helpoinpia ihmisiä ja sitt pitäis ottaa toinen samanmoinen junttura myös huomioon! Siks toiseks tämä ei ole seuranhaku palsta, vaikka aika ajoin... joku niin luuleekin.

        Ja mulla on jo yks mies IRL:ssä kiikarissani, piti muuten nähdä nyt viikonloppuna, mutt mä olen kiinni täällä kotona. Joten viesti lähti jo ...ett tuli esteitä matkaan, mä peruin ne tapaamiset, tältä viikonlopulta.

        Yks asia on nyt mennyt multa ohitse... tai sä olet seonnut asioissa.... Tuskin Harmis on kehunnut persuksiaan missään kohtaa! Ei oikein sovi nyt kuvaan Harmiksesta~kaavoihinsa kangistunut!
        Kyllä se on ollut käsittääkseni Pujottelijan jonka pakaria on ollut näytillä ja ilmeisesti myös Pertsa on osallistunut kisaan.... jos mä oikein luin kerran tuolta palstalta.
        Pertsan peffakuvia en alkanut hakeen pitkästä ,rotlasta jorinoita, Pujiksen peffakuvan oon nähnyt ennenkin... joten ei varmaan mitään uutta auringon alla ollut tarjolla! XD

        Ehkäpä te olette molemmat jotain ihan muuta kuin annatte ymmärtää?

        Kehitysvammaisia?


      • mikset.hommaa.elämää
        Harmaaritari kirjoitti:

        mikset sä kirjoita vakinikilläs?

        Millä niistä?


      • Minusta ei tee itsenäistä vaikka minua ei ole lahjoittaessa.


      • Ikävä kertoa mutta en ole koskaan asunut yksin.
        minä en varmaan edes osaisi.


      • Jokin pikku laskun maksoin siskolle kun mies ohjasti. Minulta on jäänyt täysin yksin eläminen elämättä.


      • minusta vakavinta on se että jos miehelle tapahtuu jotain, miten sen perheelle käy minulle ja hänen kuudelle lapselleen käy?


      • Ainakin sinä olet kapea katseinen.


      • Ei lumen kolaaminen ole miesten juttu.


      • "Palstan naiset on itsenäisiä, vahvoja 2000-luvun naisia. Olisi loukkaus sekä selvä vihjaus heidän heikkoudesta jos alettaisiin tuolla tavalla materialla lahjomaan. Kyllä 2000-luvun palstanainen itse ostaa tuollaiset lahajat itselleen siinä missä vaihtaa talvirenkaat, kolaa lumet ja tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan."

        Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden.

        Mutta sitä mietin että onko 2000-luvun nainen oikeasti vahva ja itsenäinen? Tai 2000-luvun mies? Verrattuna esim sodanaikasiin olosuhteisiin, joissa mökkeihin jääneet naiset joutuivat raivaamaan pellot yksinään pentulauma apunaan. Näitä tarinoita kuulee paljonkin. Miten elämä oikeasti oli silloin raskasta. Ja moni jouti pärjäämään itsekseen vuosikausia. Puhumattakaan sitten kaatuneiden puolisot jotka todentotta joutuivat kantamaan kahden aikuisen vastuunsa.


      • ei.voi.tietää
        elisakettu kirjoitti:

        "Palstan naiset on itsenäisiä, vahvoja 2000-luvun naisia. Olisi loukkaus sekä selvä vihjaus heidän heikkoudesta jos alettaisiin tuolla tavalla materialla lahjomaan. Kyllä 2000-luvun palstanainen itse ostaa tuollaiset lahajat itselleen siinä missä vaihtaa talvirenkaat, kolaa lumet ja tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan."

        Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden.

        Mutta sitä mietin että onko 2000-luvun nainen oikeasti vahva ja itsenäinen? Tai 2000-luvun mies? Verrattuna esim sodanaikasiin olosuhteisiin, joissa mökkeihin jääneet naiset joutuivat raivaamaan pellot yksinään pentulauma apunaan. Näitä tarinoita kuulee paljonkin. Miten elämä oikeasti oli silloin raskasta. Ja moni jouti pärjäämään itsekseen vuosikausia. Puhumattakaan sitten kaatuneiden puolisot jotka todentotta joutuivat kantamaan kahden aikuisen vastuunsa.

        Olosuhteet, elluseni, olosuhteet.

        Pakon edessä venytään tai kuollaan. Olisi tyhmyyttä osoitella ihmisiä ja sanoa ettei tuo ainakaan pystyisi venymään jos olisi pakko.


      • ei.voi.tietää kirjoitti:

        Olosuhteet, elluseni, olosuhteet.

        Pakon edessä venytään tai kuollaan. Olisi tyhmyyttä osoitella ihmisiä ja sanoa ettei tuo ainakaan pystyisi venymään jos olisi pakko.

        Niinpä tietenkin.

        Mikähän saa ihannoimaan kovaa elämää - tai selviämistä siinä? Ja vastaavasti syyllistämään ihmisiä siitä, ettei he ole kohdanneet vastaavaa?


      • ilmeistä
        elisakettu kirjoitti:

        Niinpä tietenkin.

        Mikähän saa ihannoimaan kovaa elämää - tai selviämistä siinä? Ja vastaavasti syyllistämään ihmisiä siitä, ettei he ole kohdanneet vastaavaa?

        Vähättelemisen halu.


      • ilmeistä kirjoitti:

        Vähättelemisen halu.

        Vähän niinkuin ylemmän tason mies? Tai ylemmän tason nainen?


      • Pippi_Långstrump
        elisakettu kirjoitti:

        Vähän niinkuin ylemmän tason mies? Tai ylemmän tason nainen?

        Vähän kuin Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossu.


      • Pippi_Långstrump kirjoitti:

        Vähän kuin Peppilotta Sikuriina Rullakartiina Kissanminttu Efraimintytär Pitkätossu.

        Mjoo. Tuosta traumasta taitavat olla useimmiten vain vanhemmat vastuussa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Vähän niinkuin ylemmän tason mies? Tai ylemmän tason nainen?

        Minä olen jo kyllästynyt palstan ylemmän ja alemman tason miehiin.

        Itse meinasin sanoa tänne hupina eilen, että sinulle ostaisin jotain. En kyllä tekisi mitään luxus-seuralaista, mutta tuntuu, että juuri sinulle haluaisin ostaa jotain tai viedä jonnekin. Esimerkiksi tällä hetkellä haluaisin viedä yhden naistuttuni Lontooseen viikonloppulomalle. En tiedä onko hän vapaana ja suurempi este on se, että minulla ei ole rahaa. Lähtisitkö sinä jonnekin Lontooseen, jos sellaista matkaa erillisine hotellihuoneineen sinulle tarjottaisiin. En tarkoitat mitään hirvittävää luksusta vaan jotain sellaista, minkä tavallinen suomalaismies voisi tarjota?


      • tilaa.matka
        Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen jo kyllästynyt palstan ylemmän ja alemman tason miehiin.

        Itse meinasin sanoa tänne hupina eilen, että sinulle ostaisin jotain. En kyllä tekisi mitään luxus-seuralaista, mutta tuntuu, että juuri sinulle haluaisin ostaa jotain tai viedä jonnekin. Esimerkiksi tällä hetkellä haluaisin viedä yhden naistuttuni Lontooseen viikonloppulomalle. En tiedä onko hän vapaana ja suurempi este on se, että minulla ei ole rahaa. Lähtisitkö sinä jonnekin Lontooseen, jos sellaista matkaa erillisine hotellihuoneineen sinulle tarjottaisiin. En tarkoitat mitään hirvittävää luksusta vaan jotain sellaista, minkä tavallinen suomalaismies voisi tarjota?

        Kettuhan on palstan pahin miestennielijä. Ei mitään erillishuoneita, parivuode riittää.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen jo kyllästynyt palstan ylemmän ja alemman tason miehiin.

        Itse meinasin sanoa tänne hupina eilen, että sinulle ostaisin jotain. En kyllä tekisi mitään luxus-seuralaista, mutta tuntuu, että juuri sinulle haluaisin ostaa jotain tai viedä jonnekin. Esimerkiksi tällä hetkellä haluaisin viedä yhden naistuttuni Lontooseen viikonloppulomalle. En tiedä onko hän vapaana ja suurempi este on se, että minulla ei ole rahaa. Lähtisitkö sinä jonnekin Lontooseen, jos sellaista matkaa erillisine hotellihuoneineen sinulle tarjottaisiin. En tarkoitat mitään hirvittävää luksusta vaan jotain sellaista, minkä tavallinen suomalaismies voisi tarjota?

        Oletpa hauskalla tuulella. Mutta minä en lähtisi. Se tuntuisi jotenkin hieman liian henkilökohtaiselle eleelle. Pitäisi ainakin seurustella jos ei olisi parisuhteessa. En koskaan vastaaota lahjoja tuntemattomilta (ja aika vastahakoisesti tutuiltakin). Työssä on tullut joskus kiusallisa tilanteita, kun asiakkaat ovat tuoneet kukkia tms.

        Mutta Lontooseen lähtisin kyllä mielelläni muissa olosuhteissa. Enkä itsekään harrasta luksusmatkoja (jos sillä nyt glamouria tarkoitat), vaan matkat ja majoitukset tulee tilattua ajoissa.

        Mutta jos itse pääset joskus Lontooseen, varaa aikaa reilusti. Muutama päivä menee todella nopeasti, jos haluaa kierrellä eri kaupunginosissa ja katsella paikkoja.


      • luulisin_
        elisakettu kirjoitti:

        Mjoo. Tuosta traumasta taitavat olla useimmiten vain vanhemmat vastuussa.

        Ytmit ja ätmit taitavat olla satuolentoja.


      • tilaa.matka kirjoitti:

        Kettuhan on palstan pahin miestennielijä. Ei mitään erillishuoneita, parivuode riittää.

        Pakko oli peukuttaa, oli niin koominen kommentti.


      • luulisin_ kirjoitti:

        Ytmit ja ätmit taitavat olla satuolentoja.

        Mjoo. Vähän samassa kategoriassa jessen ja joulupukin kanssa.


      • elisakettu kirjoitti:

        Oletpa hauskalla tuulella. Mutta minä en lähtisi. Se tuntuisi jotenkin hieman liian henkilökohtaiselle eleelle. Pitäisi ainakin seurustella jos ei olisi parisuhteessa. En koskaan vastaaota lahjoja tuntemattomilta (ja aika vastahakoisesti tutuiltakin). Työssä on tullut joskus kiusallisa tilanteita, kun asiakkaat ovat tuoneet kukkia tms.

        Mutta Lontooseen lähtisin kyllä mielelläni muissa olosuhteissa. Enkä itsekään harrasta luksusmatkoja (jos sillä nyt glamouria tarkoitat), vaan matkat ja majoitukset tulee tilattua ajoissa.

        Mutta jos itse pääset joskus Lontooseen, varaa aikaa reilusti. Muutama päivä menee todella nopeasti, jos haluaa kierrellä eri kaupunginosissa ja katsella paikkoja.

        No, oikeastaan kyselin siinä merkityksessä, että olen todella kiinnostunut tästä naisesta, jolle haluaisin tarjota matkaa. Mutta minäkin ajattelin sitä, että hänkin torjuisi matkan, sillä sen tarjous tulisi lähes tuntemattomalla. Oikeastaan hänelle kaikenlaisen tarjoamisen takia minulla osin pyöri mielessä tuolla toisaalla aloitus aiheesta, jossa haaveillaan rikkauksista ja Eurojackpotvoitosta. Itse haluaisin olla rikas juuri hänen takiansa.

        Kiitos vastauksesta. Sinulle voisi ostaa jonkun hopeisen kettu-aiheisen korun kenties? Ottaisitko sellaisen vastaan joltain palstalaiselta?


      • jäännyt.lukematta
        elisakettu kirjoitti:

        Mjoo. Vähän samassa kategoriassa jessen ja joulupukin kanssa.

        Jesse pelaa öljymiehissä, joulupukista en tiedä missä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, oikeastaan kyselin siinä merkityksessä, että olen todella kiinnostunut tästä naisesta, jolle haluaisin tarjota matkaa. Mutta minäkin ajattelin sitä, että hänkin torjuisi matkan, sillä sen tarjous tulisi lähes tuntemattomalla. Oikeastaan hänelle kaikenlaisen tarjoamisen takia minulla osin pyöri mielessä tuolla toisaalla aloitus aiheesta, jossa haaveillaan rikkauksista ja Eurojackpotvoitosta. Itse haluaisin olla rikas juuri hänen takiansa.

        Kiitos vastauksesta. Sinulle voisi ostaa jonkun hopeisen kettu-aiheisen korun kenties? Ottaisitko sellaisen vastaan joltain palstalaiselta?

        FHL, älä elä elämääsi siten, että voisit kuvitella ostavasi ketään. Varmasti haluaisit että parisuhde muodostuu muista ominaisuuksista, kuin rikkaudesta, ostamisen mahdollisuudesta.

        Valmistu, etsi työ. Yritä saada tuloja opiskelun sivussa. Kyllä ehdit tulevan puolisosi viedä vielä moneen paikkaan.

        En ottaisi lahjaa vastaan varsinaiselta palstalaiselta. Kerran eräs lähetti kettukortin. Se oli kyllä aika mahtava.


      • elisakettu kirjoitti:

        FHL, älä elä elämääsi siten, että voisit kuvitella ostavasi ketään. Varmasti haluaisit että parisuhde muodostuu muista ominaisuuksista, kuin rikkaudesta, ostamisen mahdollisuudesta.

        Valmistu, etsi työ. Yritä saada tuloja opiskelun sivussa. Kyllä ehdit tulevan puolisosi viedä vielä moneen paikkaan.

        En ottaisi lahjaa vastaan varsinaiselta palstalaiselta. Kerran eräs lähetti kettukortin. Se oli kyllä aika mahtava.

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15410607/haaveiletko-rikastumisesta-ja-siita-etta-et-ole#comment-95057707

        Kirjoitin tuolla siitä rikastumisesta yhdelle juuri.

        Oikeastaan noin ajattelen mitä kirjoitit. Kiva, jos olet saanut kettukortin! :) Millainen se oli?


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15410607/haaveiletko-rikastumisesta-ja-siita-etta-et-ole#comment-95057707

        Kirjoitin tuolla siitä rikastumisesta yhdelle juuri.

        Oikeastaan noin ajattelen mitä kirjoitit. Kiva, jos olet saanut kettukortin! :) Millainen se oli?

        Varmaan monikin haluaisi antaa läheisimmilleen, tärkeimmilleen kaiken sen, minkä ajattelisi olevan kivaa. Mutta se ei ole aina mahdollista.

        Ketun neuvo olisi: Antakaa enemmän aikaa.

        Maalattu tunturikettu. Ja katson että olen saanut lahjaksi myös tämän upean kuvani (sekä kaksi muuta, joita en ole vielä ottanut käyttöön).


      • lihavihatipunen

      • elisakettu kirjoitti:

        Varmaan monikin haluaisi antaa läheisimmilleen, tärkeimmilleen kaiken sen, minkä ajattelisi olevan kivaa. Mutta se ei ole aina mahdollista.

        Ketun neuvo olisi: Antakaa enemmän aikaa.

        Maalattu tunturikettu. Ja katson että olen saanut lahjaksi myös tämän upean kuvani (sekä kaksi muuta, joita en ole vielä ottanut käyttöön).

        No, jaa minä tulin siihen tulokseen, että jospa tähtään kaveruuteen, sillä sellaisia suhteita minulla on monia menossa. Kenties se juuri oikea saattaa olla joku toinen muu. Ehkä minulle pitäisi olla uskovainen nainen, kun tuo nickikin on Usko.Toivo.Rakkaus.

        Kiitos neuvoista! Keskustelen maanantaina kahden naisystäväni kanssa. Vanhempi kahvilassa saattaa vastailla mielenkiintoisesti. Nuoremmalle ystävälleni soitan vanhaan tapaan maanantaina illalla. Hän on ennenkin keskustelu kanssani mies-naisjutuista. Molemmat olemme toisillemme asiantuntijoita. Hän saa selvittää ja keskustella kanssani, sillä olemme joskus puhuneet puhelimessa yli tunnin hänen miesasioistaan. Selitän hänelle kaikki puolessa tunnissa - saan häneltä palautetta. Ehkä häneltä saa viisaan neuvon?


      • elisakettu kirjoitti:

        "Palstan naiset on itsenäisiä, vahvoja 2000-luvun naisia. Olisi loukkaus sekä selvä vihjaus heidän heikkoudesta jos alettaisiin tuolla tavalla materialla lahjomaan. Kyllä 2000-luvun palstanainen itse ostaa tuollaiset lahajat itselleen siinä missä vaihtaa talvirenkaat, kolaa lumet ja tekee muutkin entiset miesten hommat suitsait vaan."

        Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden.

        Mutta sitä mietin että onko 2000-luvun nainen oikeasti vahva ja itsenäinen? Tai 2000-luvun mies? Verrattuna esim sodanaikasiin olosuhteisiin, joissa mökkeihin jääneet naiset joutuivat raivaamaan pellot yksinään pentulauma apunaan. Näitä tarinoita kuulee paljonkin. Miten elämä oikeasti oli silloin raskasta. Ja moni jouti pärjäämään itsekseen vuosikausia. Puhumattakaan sitten kaatuneiden puolisot jotka todentotta joutuivat kantamaan kahden aikuisen vastuunsa.

        "Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden."

        Niinhän se on että 2000-luvun itsenäinen nainen ei halua ottaa lahjoja vastaan, varsinkaan kunnollinen nainen koska haluaa pärjätä omillaan. 50-luvun nainen otti ihan luonnollisena asiana sen jos mies esim. tarjosi ravintolassa, se ei ollut syy käydä sotaan tasa-arvosta niin kuin 2000-luvun naisella, niin kyllä minä jollain tapaa näen että naisten itsenäistyminen on tappanut/tappaa romantiikan maailmasta eikä se ole kaikkinensa hyvä juttu.


      • reva-rouva
        Harmaaritari kirjoitti:

        "Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden."

        Niinhän se on että 2000-luvun itsenäinen nainen ei halua ottaa lahjoja vastaan, varsinkaan kunnollinen nainen koska haluaa pärjätä omillaan. 50-luvun nainen otti ihan luonnollisena asiana sen jos mies esim. tarjosi ravintolassa, se ei ollut syy käydä sotaan tasa-arvosta niin kuin 2000-luvun naisella, niin kyllä minä jollain tapaa näen että naisten itsenäistyminen on tappanut/tappaa romantiikan maailmasta eikä se ole kaikkinensa hyvä juttu.

        Sinä olet palstan äänekkäimpiä lutkittelijoita, syytät naisia "siivestämisestä".

        Ylläoleva kommenttisi on siihen nähden ristiriidassa.


      • reva-rouva kirjoitti:

        Sinä olet palstan äänekkäimpiä lutkittelijoita, syytät naisia "siivestämisestä".

        Ylläoleva kommenttisi on siihen nähden ristiriidassa.

        Miksi edes vastaan? no pitäisi sunkin sentään ymmärtää että naisen lutkailu ja naisen siipeily ovat toisistaan riippuanttomia eri asioita, toista voi olla ilman toistakin. enkä minä yleensä ole täällä juurikaan ollut siivestämisestä' syyttämässsä, esim., treffeillä kannatan enemmän sitä että mies maksaa kuin että ihan kaikki tarkkaan puoliksi laskettais.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        "Kommenttisi oli oikeastaan hauska. Varmaan osin tottakin. Mullahan menisi herne nenuun justiinsa jos joku tulisi koruja tarjoilemaan. En pidä koruista. Ja auto? Haluan itse ostaa autoni.

        Mutta kyllä ihminen voi tarvittaessa olla heikkokin. Ei kaikkea tarvii osata tai kyetä tehdä. Kun apua pyydetään (kauniisti) joku yleensä auttaa mieluusti. Vastavuoroisuus huomioiden."

        Niinhän se on että 2000-luvun itsenäinen nainen ei halua ottaa lahjoja vastaan, varsinkaan kunnollinen nainen koska haluaa pärjätä omillaan. 50-luvun nainen otti ihan luonnollisena asiana sen jos mies esim. tarjosi ravintolassa, se ei ollut syy käydä sotaan tasa-arvosta niin kuin 2000-luvun naisella, niin kyllä minä jollain tapaa näen että naisten itsenäistyminen on tappanut/tappaa romantiikan maailmasta eikä se ole kaikkinensa hyvä juttu.

        Romantiikan tappaminen - nainen syö siis miehisyyden, sitäkö tarkoitat?

        Voihan olla, että osaksi tuo johtuu itsenäistymisestä. Mutta joskus itsenäistymisen taustalla on se, ettei haluta kokea riippuvaisuutta - eihän mahdollinen puoliso ole mikään isän tai äidin jatke. Tai ei ainakaan pitäisi olla.

        Onhan naisenkin näytettävä se tavalla tai toisella, että on kasvanut aikuiseksi. En minä väitä, että tuo pitäisi aina paikkansa, mutta saadakseen jo pelkästään omien vanhempiensa arvostuksen tytöstä on pitänyt kasvaa asiansa itse hoitava ihminen. Tätähän vanhemmat yleensä toivovat lapsistaan, sukupuolesta huolimatta.

        Tuo kunnollisuus lahjojen vastaanotattomuudesta voi johtua ihan siitäkin, että tytöt (ja pojatkin) kasvatetaan siihen, ettei vierailta ei pidä ottaa vastaan mitään. Ja luonnollinen epäluuloisuuteen opetettu suhtautumisemme pistää kuitenkin miettimään, onko lahjan antajalla joitain odotteita. Puolisolta tai siihen rinnastettavalta kumpanilta asia on hieman toisin.


      • elisakettu kirjoitti:

        Romantiikan tappaminen - nainen syö siis miehisyyden, sitäkö tarkoitat?

        Voihan olla, että osaksi tuo johtuu itsenäistymisestä. Mutta joskus itsenäistymisen taustalla on se, ettei haluta kokea riippuvaisuutta - eihän mahdollinen puoliso ole mikään isän tai äidin jatke. Tai ei ainakaan pitäisi olla.

        Onhan naisenkin näytettävä se tavalla tai toisella, että on kasvanut aikuiseksi. En minä väitä, että tuo pitäisi aina paikkansa, mutta saadakseen jo pelkästään omien vanhempiensa arvostuksen tytöstä on pitänyt kasvaa asiansa itse hoitava ihminen. Tätähän vanhemmat yleensä toivovat lapsistaan, sukupuolesta huolimatta.

        Tuo kunnollisuus lahjojen vastaanotattomuudesta voi johtua ihan siitäkin, että tytöt (ja pojatkin) kasvatetaan siihen, ettei vierailta ei pidä ottaa vastaan mitään. Ja luonnollinen epäluuloisuuteen opetettu suhtautumisemme pistää kuitenkin miettimään, onko lahjan antajalla joitain odotteita. Puolisolta tai siihen rinnastettavalta kumpanilta asia on hieman toisin.

        Niin, vaikka naiset näkee tämän ajan hyvänä koska ovat voittajia suunnilleen kaikessa niin kyllä silläkin kolikolla on nurjempi puoli myös naisia kohtaan. Joskun 50-luvulla on varmaan olut mukavaa sekä miehelle että naiselle kun mies on vienyt naisen treffeille raviontolaan syömään, ei ole tarvinnut miettiä mitään tasa-arvo taisteluja vaan voineet keskittyä toisiinsa ja mukavanpitoon, nykyään kumpainennkin joutuu miettimään vaikka mitä siinäkin tilanteessa. Mies ei saa olla mies eikä nainen saa olla nainen.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Niin, vaikka naiset näkee tämän ajan hyvänä koska ovat voittajia suunnilleen kaikessa niin kyllä silläkin kolikolla on nurjempi puoli myös naisia kohtaan. Joskun 50-luvulla on varmaan olut mukavaa sekä miehelle että naiselle kun mies on vienyt naisen treffeille raviontolaan syömään, ei ole tarvinnut miettiä mitään tasa-arvo taisteluja vaan voineet keskittyä toisiinsa ja mukavanpitoon, nykyään kumpainennkin joutuu miettimään vaikka mitä siinäkin tilanteessa. Mies ei saa olla mies eikä nainen saa olla nainen.

        Nö söisivät kotonaan. Tulisi halvemmaksikin.


    • Tämä-selvä

      Pillua pitää saada ilman lahjojakin.

    • näin.luulisin

      Tollikka on luxusseuralainen, ja tietysti emä.

    • hienoahienoa

      Peppupupulle voisi ostaa buttplugin. :D :D :D

      • ja pupu olisi innoissaan,kiits ;D


      • Jollakin taitaa olla pakkomielle reijoista ja transuista lol usko tai älä,seksikkäät naiset harvoin on miehiä nimeltä..reijo :D


      • hyvästi.Reijo
        peppupupu kirjoitti:

        Jollakin taitaa olla pakkomielle reijoista ja transuista lol usko tai älä,seksikkäät naiset harvoin on miehiä nimeltä..reijo :D

        Joojoo Reijo, harvalla naisella on miehen nimi.

        Pitänee lähtä lenkille. Öitävöitä.


      • hyvästi.Reijo kirjoitti:

        Joojoo Reijo, harvalla naisella on miehen nimi.

        Pitänee lähtä lenkille. Öitävöitä.

        randomi vajakointi oli hauska piriste mutta nyt riittää m´kay?:) mukavat lauantait ken ikinä lienet ; p


      • peppupupu kirjoitti:

        Jollakin taitaa olla pakkomielle reijoista ja transuista lol usko tai älä,seksikkäät naiset harvoin on miehiä nimeltä..reijo :D

        Anaa vaan kkiukuttaa kun ei ole miosspönttis maisemissa, pitää yrittää sitten muille puskista huudella.


      • krysanteeni
        Harmaaritari kirjoitti:

        Anaa vaan kkiukuttaa kun ei ole miosspönttis maisemissa, pitää yrittää sitten muille puskista huudella.

        Varmaankin.

        Kirjoittelette kahden palstan täyteen nikeillänne ja puskista.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Anaa vaan kkiukuttaa kun ei ole miosspönttis maisemissa, pitää yrittää sitten muille puskista huudella.

        Onko noin? ei kyllä varmaan mulle kannata..;) hyvät viikonloput harmikselle :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Anaa vaan kkiukuttaa kun ei ole miosspönttis maisemissa, pitää yrittää sitten muille puskista huudella.

        Miksi syytät yhtä ainoata? Täällä on puskissa kapeakatseista väkeä.


      • peppupupu kirjoitti:

        Onko noin? ei kyllä varmaan mulle kannata..;) hyvät viikonloput harmikselle :)

        On, tiesin tuon muutenkin mutta toi sulle heitetty "Öitäväöitä" varmisti asian, haun mukaan sitä on aiemmin käytetty vain kahdessa ketjussa anan toimesta:

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15385437/vastuuta-vai-kontrollia

        https://keskustelu.suomi24.fi/t/15381444/laittakaa-nimitaas-kuvia-itsestanne-aijaan--kautta

        En hetkeäkään kuvittele tämän palstan trtolleja niin oveliksi että tuota olisi lainanneet, trolli oli taas tyypillisen tyhmä ja käytti itselleen ominaista ilmaisua, on ne hoopoja :D

        Kuten myäs hyvää viikonloppua peppikselle :)


      • valtakunta kirjoitti:

        Miksi syytät yhtä ainoata? Täällä on puskissa kapeakatseista väkeä.

        Perustelu tuossa edellä, ana vaan on mitä on. Palstan ä'änekkäin trollijahtaaja on itse myös eniten trolli :D


      • kiinnostaisi.tietää
        Harmaaritari kirjoitti:

        Perustelu tuossa edellä, ana vaan on mitä on. Palstan ä'änekkäin trollijahtaaja on itse myös eniten trolli :D

        Miksei sulla ole elämää? Oletko kehari?


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perustelu tuossa edellä, ana vaan on mitä on. Palstan ä'änekkäin trollijahtaaja on itse myös eniten trolli :D

        Täällähän käydään puskasta kiinni, eikä se ole vaivautunut aiemmin kiusaan minuakaan ihan erikseen joskus varmaan kuvitteli erilaiseksi.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Perustelu tuossa edellä, ana vaan on mitä on. Palstan ä'änekkäin trollijahtaaja on itse myös eniten trolli :D

        Etten usko tuohon


      • Harmaaritari
        kiinnostaisi.tietää kirjoitti:

        Miksei sulla ole elämää? Oletko kehari?

        Mee ny sinne lenkille niin voit sitten laittaa kiinteänmmän perberikuvan palstalle jossain vaiheessa :D


      • valtakunta kirjoitti:

        Täällähän käydään puskasta kiinni, eikä se ole vaivautunut aiemmin kiusaan minuakaan ihan erikseen joskus varmaan kuvitteli erilaiseksi.

        Mistäs tiedät? On tainnut vähän kaikkien kimpuun käydä aina vuorollaan puskista.


      • en.laita.kuvaa
        Harmaaritari kirjoitti:

        Mee ny sinne lenkille niin voit sitten laittaa kiinteänmmän perberikuvan palstalle jossain vaiheessa :D

        Olen kotikaupunkini hyväperseisin mies.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mistäs tiedät? On tainnut vähän kaikkien kimpuun käydä aina vuorollaan puskista.

        Epäilen kovasti. Kyllä hyökkääjään joku nainen kun naisia kiusaa.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mistäs tiedät? On tainnut vähän kaikkien kimpuun käydä aina vuorollaan puskista.

        on muuten aika helevetin rasittava ^-^ minkälaisella henkilöllä naksahtaa noin pahasti jos joku palsta-tyyppi lähtee? varmaan kandeis hankkia joku harrastus tai jotain: p


      • valtakunta kirjoitti:

        Epäilen kovasti. Kyllä hyökkääjään joku nainen kun naisia kiusaa.

        mäkin kyllä epäilen vähän tätä..liikaa naisten kimpussa,kertoo jotain :)


      • en.laita.kuvaa kirjoitti:

        Olen kotikaupunkini hyväperseisin mies.

        Se että lähettää perskuvansa palstalle ei vielä tee kuvitelmista todellisuutta :D


      • valtakunta kirjoitti:

        Epäilen kovasti. Kyllä hyökkääjään joku nainen kun naisia kiusaa.

        Olet siis sitä mieltä ettei ana ole kiusannut juurikin naisia? misspönttis, trollikka, yybee jne. on ainakin saaneet kokea mustasukkaisuudesta juontuvaa härkkimistä.


      • peppupupu kirjoitti:

        on muuten aika helevetin rasittava ^-^ minkälaisella henkilöllä naksahtaa noin pahasti jos joku palsta-tyyppi lähtee? varmaan kandeis hankkia joku harrastus tai jotain: p

        Ehkä siitä saa jotain huvitusta. Mene ja tiedä mutta onhan noita naksahduksia pari kertaa täällä nähty.


      • peppupupu kirjoitti:

        mäkin kyllä epäilen vähän tätä..liikaa naisten kimpussa,kertoo jotain :)

        Juuri niin se on myös harmaaritarista kiinnostunut mutta se ei ole harmaaritarin arvoinen ja harmaaritari on sinusta ja missistä kiinnostunut kun ootte miesten halutuimmat kohteet ja varsinkin vapaita.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä ettei ana ole kiusannut juurikin naisia? misspönttis, trollikka, yybee jne. on ainakin saaneet kokea mustasukkaisuudesta juontuvaa härkkimistä.

        Hän pyrkinyt enemmikseen tuomaan esiin härnäämällä naisia.
        Kyllähän se onnistui jonkun vartalon tuomaan esiin.

        Se on erilaista härnäämistä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä ettei ana ole kiusannut juurikin naisia? misspönttis, trollikka, yybee jne. on ainakin saaneet kokea mustasukkaisuudesta juontuvaa härkkimistä.

        Ihan eri tapa kiusia mutta käskyttäjänä ne naiset tuntuu toimineen.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ihan eri tapa kiusia mutta käskyttäjänä ne naiset tuntuu toimineen.

        Siis käskystä siis tuntuu kuin ne naiset kuin toimia.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä ettei ana ole kiusannut juurikin naisia? misspönttis, trollikka, yybee jne. on ainakin saaneet kokea mustasukkaisuudesta juontuvaa härkkimistä.

        Eli erilaista taas kun tämän taktiikka on kilpailu.


      • oma.sana
        Harmaaritari kirjoitti:

        Se että lähettää perskuvansa palstalle ei vielä tee kuvitelmista todellisuutta :D

        Vakuuttavinta on tietenkin kertoa asian ihan itse.


    • Jollekin luxukselle vois Lexuksen ostaa

      • potun.viljelijä

        Onko tukiaisbisnes niin tuottoisaa?


      • potun.viljelijä kirjoitti:

        Onko tukiaisbisnes niin tuottoisaa?

        Ei ole, vanhoja käytettyjä saa aika halvalla


    • Olis kyllä ihanaa saada lahjoja! pitäis varmaan hankkia sellanen sugar daddy lol ^-^

      • voi.kukkaa

        Pujis laittais sua kakkoseen.

        Kävisitte sen jälkeen miehissä saunomassa. Ahahahahahah.


      • voi.kukkaa kirjoitti:

        Pujis laittais sua kakkoseen.

        Kävisitte sen jälkeen miehissä saunomassa. Ahahahahahah.

        Just olen saunaan lähdössä, peppupupu ei valitettavasti taida ehtiä :D


      • munaa.hälle
        pujotteIija kirjoitti:

        Just olen saunaan lähdössä, peppupupu ei valitettavasti taida ehtiä :D

        Tulisi takuulla jos laittaisit kutsua privana.


      • voi.kukkaa kirjoitti:

        Pujis laittais sua kakkoseen.

        Kävisitte sen jälkeen miehissä saunomassa. Ahahahahahah.

        kk.


      • pujotteIija kirjoitti:

        Just olen saunaan lähdössä, peppupupu ei valitettavasti taida ehtiä :D

        vitsi,sauna olis ihana just nyt!:) aaah sihisevät löylyt ja kuumottava hikoilu,mitä muuta voisi toivoa lauantaina??:) jos mä lähden hölkkäämään täältä milloin olisin siellä?:D


      • poikarakkautta
        peppupupu kirjoitti:

        vitsi,sauna olis ihana just nyt!:) aaah sihisevät löylyt ja kuumottava hikoilu,mitä muuta voisi toivoa lauantaina??:) jos mä lähden hölkkäämään täältä milloin olisin siellä?:D

        Reijo ja Pauli-pujottelija rasvaisivat toistensa anukset.


      • peppupupu kirjoitti:

        vitsi,sauna olis ihana just nyt!:) aaah sihisevät löylyt ja kuumottava hikoilu,mitä muuta voisi toivoa lauantaina??:) jos mä lähden hölkkäämään täältä milloin olisin siellä?:D

        Juu, hyvät löylyt oli. Nyt jos lähtisit hölkkäämään, niin varmaan ehtisit keskiviikko saunaan


      • pujotteIija kirjoitti:

        Juu, hyvät löylyt oli. Nyt jos lähtisit hölkkäämään, niin varmaan ehtisit keskiviikko saunaan

        Kai nyt herrasmiehenä lähdet hakemaan? jos mulla ois sauna hakisin jos ois peppiksen tasoista saunaseuraa tulossa :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Kai nyt herrasmiehenä lähdet hakemaan? jos mulla ois sauna hakisin jos ois peppiksen tasoista saunaseuraa tulossa :)

        Tottakai lähtisin hakemaan, vaikka tuliskin aika pitkä saunareissu :D
        Sinuna harkitsisin vakavasti saunan tekoa, peppishän tulisi varmaan saunomaan


      • miltä.kuulostaa
        pujotteIija kirjoitti:

        Tottakai lähtisin hakemaan, vaikka tuliskin aika pitkä saunareissu :D
        Sinuna harkitsisin vakavasti saunan tekoa, peppishän tulisi varmaan saunomaan

        Nopeammin sinä haet Reijon kun ritari tekee saunan.

        Hae molemmat, saunoisitte kolmen miehen voimin.


      • Sugar daddy ja viettäis sellasta glamour elämää ;D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Tottakai lähtisin hakemaan, vaikka tuliskin aika pitkä saunareissu :D
        Sinuna harkitsisin vakavasti saunan tekoa, peppishän tulisi varmaan saunomaan

        juhuuu,mun ei tartte hölkätä ja läähättää sinne asti haha:D vois peppis olla aika kuollu,pitäis nostaa lauteille kun on niin lötsähtäny: p ei kun tottakai me 3 saunotaan yhdessä! siveästi pyyhe päällä tietysti;) grillataan makkaraa ja juodaan sauna olut,kuka kestää pisimpään?:D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Sugar daddy ja viettäis sellasta glamour elämää ;D

        aivan,mä oon miettinyt tota juttua;D mutta älä vaan sano sen yhden nimeä..glamouria T:een malliin,ei ikinä!:D


      • peppupupu kirjoitti:

        aivan,mä oon miettinyt tota juttua;D mutta älä vaan sano sen yhden nimeä..glamouria T:een malliin,ei ikinä!:D

        Kuka hullu olis kuin se.
        Omaan tyyliin glamour elämä.
        Älä tee niinkuin muutkin tekee ;D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Kuka hullu olis kuin se.
        Omaan tyyliin glamour elämä.
        Älä tee niinkuin muutkin tekee ;D

        hei,kyllähän noita samanlaisia "glamour" otuksia on 7päivää täynnä:D
        mitäköhän olis glamour mulle..varmaan vähän tasokkaampi kämppä ja ja..vois ostella kaikkee kivaa ja kalliita hajuvesiä! mä rakastan tuoksuja:)
        ei voi mitään mut glamourista tulee aina mieleen tuksu haha
        no niin,mistäköhän sellasia vanhempia sugar daddyjä oikein löytyis?:D


      • peppupupu kirjoitti:

        hei,kyllähän noita samanlaisia "glamour" otuksia on 7päivää täynnä:D
        mitäköhän olis glamour mulle..varmaan vähän tasokkaampi kämppä ja ja..vois ostella kaikkee kivaa ja kalliita hajuvesiä! mä rakastan tuoksuja:)
        ei voi mitään mut glamourista tulee aina mieleen tuksu haha
        no niin,mistäköhän sellasia vanhempia sugar daddyjä oikein löytyis?:D

        Eiköhän niitä vanhoja sugar daddyjä oo netti pullollaan.
        Tulee vielä joku ehdottaan tännekkin.
        7 päivää ei tuu luettua kun sekin vähän liian juorumainen lehti.
        Mäkin rakastan hajuvesiä :D


      • peppupupu kirjoitti:

        juhuuu,mun ei tartte hölkätä ja läähättää sinne asti haha:D vois peppis olla aika kuollu,pitäis nostaa lauteille kun on niin lötsähtäny: p ei kun tottakai me 3 saunotaan yhdessä! siveästi pyyhe päällä tietysti;) grillataan makkaraa ja juodaan sauna olut,kuka kestää pisimpään?:D

        Lähtisköhän tuo AinaNorsu neljänneksi? Ois sitten sukupuolijakauma kohdillaan. Ja kaikilla tietysti pyyhe siveästi lantiolla :D


      • AinaNorsu kirjoitti:

        Eiköhän niitä vanhoja sugar daddyjä oo netti pullollaan.
        Tulee vielä joku ehdottaan tännekkin.
        7 päivää ei tuu luettua kun sekin vähän liian juorumainen lehti.
        Mäkin rakastan hajuvesiä :D

        joo,taitaa olla:D pitäis ottaa joku ulkomaalainen niin ei oo oven takana läähättämässä haha niitähän on ihan sivuja noille daddyille mut mieluummin valkkais jostain muualta kuin maksulliselta sivulta: p mitä mä oon lukassut niin ainakin ulkkarisivuilla joillekkin ihan riittää se että rupattelee sen äijän kanssa,luo semmosen yhteyden..ja jos se ostaa vaikka vaatteita niin näyttää sille sit miltä näyttää:)
        mä myöskin pysyn erossa aivohapatus materiaalista niinku vaik 7päivää,ne aiheet EI kiinnosta.
        ai,säkin tykkäät tuoksuista? onko sulla sama että joku tuoksu tuo muistoja? ihanaa nuuhkia jotain tuoksua ja muistella..mulla ei oo rahaa isoihin pulloihin mutta ostan testereitä ebaystä :) mitkä on sun lempituoksuja? mä vieläkin rakastan tommygirliä ja polo sporttia,old school haha mutta thierry muglerin tuoksut saa sukat pyöriin jaloissa,varsinkin se "aura" tuoksu,taivasta..


      • pujotteIija kirjoitti:

        Lähtisköhän tuo AinaNorsu neljänneksi? Ois sitten sukupuolijakauma kohdillaan. Ja kaikilla tietysti pyyhe siveästi lantiolla :D

        hmm..pyyhe sievästi lantiolla? ai niinkö??;D


      • peppupupu kirjoitti:

        joo,taitaa olla:D pitäis ottaa joku ulkomaalainen niin ei oo oven takana läähättämässä haha niitähän on ihan sivuja noille daddyille mut mieluummin valkkais jostain muualta kuin maksulliselta sivulta: p mitä mä oon lukassut niin ainakin ulkkarisivuilla joillekkin ihan riittää se että rupattelee sen äijän kanssa,luo semmosen yhteyden..ja jos se ostaa vaikka vaatteita niin näyttää sille sit miltä näyttää:)
        mä myöskin pysyn erossa aivohapatus materiaalista niinku vaik 7päivää,ne aiheet EI kiinnosta.
        ai,säkin tykkäät tuoksuista? onko sulla sama että joku tuoksu tuo muistoja? ihanaa nuuhkia jotain tuoksua ja muistella..mulla ei oo rahaa isoihin pulloihin mutta ostan testereitä ebaystä :) mitkä on sun lempituoksuja? mä vieläkin rakastan tommygirliä ja polo sporttia,old school haha mutta thierry muglerin tuoksut saa sukat pyöriin jaloissa,varsinkin se "aura" tuoksu,taivasta..

        Ulkomaalainen siinä vaiheessa kannattaa ottaa :D
        Maksulliset sugar daddyt? Kaikkea sitä kuuleekin.
        Niistä kyl kannattaa pysyy kaukana aivohapatus jutuista. Toki joskus niitä lukee mutta ei ainakaan tuntema tilaa sitä lehtä. :D
        Tuoksut eivät tuo muistoja ei niihin kiinnittänyt vielä nuorempana niin huomiota.
        Kaupassa tulee aina kattottua hajuvesi osastoa ja kokeiltua.
        Yks lemppareista taitaa olla toi Police the sinner :D
        Eipä sitä tuu ostettua liian kallita hajuvesiä vaikka joskus tekee mieli.
        En oo kuullutkaan noista hajuista.
        Pitäs säästää esim joulu aikaanki rahaa kun sillo tulee ne ns kausi hajusteet kauppoihin yks vanilja minkä nimeä en edes muista mutta sit ku kaupois niin tietää että se oli toi.


      • miljardöörijahtahti
        AinaNorsu kirjoitti:

        Eiköhän niitä vanhoja sugar daddyjä oo netti pullollaan.
        Tulee vielä joku ehdottaan tännekkin.
        7 päivää ei tuu luettua kun sekin vähän liian juorumainen lehti.
        Mäkin rakastan hajuvesiä :D

        Kyllä netistä löytyy englanninkielentaitoiselle naiselle sugar daddyjä. Miten muka joillakin Suomalaisilla naisilla on vara matkustella ympäri maapalloa jokakuukausi ja kaikkeen muuhunkin hienouteen on varaa, jos työssäkään ei viihdy kuin silloin tällöin. Miettikääpä sitä, kun luette jonkun valheita matkajutuissa. Jotkut Suomalaiset naiset pilaa kaikkien naisten maineen maailmalla jahdatessaan rikkaita nuoria että vanhoja miljardöörejä.


      • ei.mitään.käryä
        miljardöörijahtahti kirjoitti:

        Kyllä netistä löytyy englanninkielentaitoiselle naiselle sugar daddyjä. Miten muka joillakin Suomalaisilla naisilla on vara matkustella ympäri maapalloa jokakuukausi ja kaikkeen muuhunkin hienouteen on varaa, jos työssäkään ei viihdy kuin silloin tällöin. Miettikääpä sitä, kun luette jonkun valheita matkajutuissa. Jotkut Suomalaiset naiset pilaa kaikkien naisten maineen maailmalla jahdatessaan rikkaita nuoria että vanhoja miljardöörejä.

        Mikä se sellainen sokeripappa on?


      • pujotteIija
        peppupupu kirjoitti:

        hmm..pyyhe sievästi lantiolla? ai niinkö??;D

        Nimenomaan sievästi, ei siveästi, siis naisilla :D


      • pujotteIija kirjoitti:

        Nimenomaan sievästi, ei siveästi, siis naisilla :D

        pujis..sullahan on rivo mielikuvitus! ei tolleen voi saunoa,hui,siinähän saattaisi mennä saunamakkara väärään kurkkuun:D


    • Kaikysyäsaa

      Ei taida olla palstalla sellaisia naisia joille kelpaa audi.

      • lihavihatipunen

        Eiks Audi-miehet ole aika mulkeroita...Mulle kävis joku vähän uudempi Nissani.


      • tai_toy_supra
        lihavihatipunen kirjoitti:

        Eiks Audi-miehet ole aika mulkeroita...Mulle kävis joku vähän uudempi Nissani.

        Nissan GTR?


      • lihavihatipunen

        Mulla on auto vaan maalla käytössä enkä mä tollasella tekis mitään. Ehkä joku maasturityyppinen.


    • Tottakai harmaaritari saisi luksus auton ja olisi luksus seuralainen minulle. Hän varmaan olisikin sen kerta kiltti ettet veisi rahojani.
      Mutta vain jos olisin sinkku ja minulla eurojackpotti taskussa.

      • Oi kiitos :) En kyllä varmaan voisi vastaanottaa kun miehinen ylpeys varmaan estäisi tuollaisen mittaluokan lahjaa vastaanottamasta. Leipoisit sen sijaan pullaa, vaikka sellasia kun sillon siinä kuvassa, niin siinä olisi sellainen lahja jonka mielellään ottaisin vastaan :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oi kiitos :) En kyllä varmaan voisi vastaanottaa kun miehinen ylpeys varmaan estäisi tuollaisen mittaluokan lahjaa vastaanottamasta. Leipoisit sen sijaan pullaa, vaikka sellasia kun sillon siinä kuvassa, niin siinä olisi sellainen lahja jonka mielellään ottaisin vastaan :)

        Sen voisin tehdäkin🥂🍾🍮


    • Kaisanoasaa

      Eikö palstan naiselle kelpais pelkkä kahvi että antaa pillua?

      • lihavihatipunen

        Oon mä antanu lihapiirakallakin (tais olla munalla). Ja kahvipaketilla. Ja lakkalikööripullolla (yök). Ja ja ja....


      • sitten.saa

        Heti kun renkaat, peräöljyt ja sytytystulpat on vaihdettu ; )


    • Ostasin naiselle jonku ladan romun..

      • hoplaatihoplaa

        Poro ja ahkio riittää.


      • sä et ostais naiselles muuta kun chewbacca asun ja purkin liukkaria: p


      • peppupupu kirjoitti:

        sä et ostais naiselles muuta kun chewbacca asun ja purkin liukkaria: p

        Ois ainaki samaa lajia sitten..

        Tällä hetkellä mulla on vähän chewbaccamainen ulkonäkö. :D


      • tsuptsup
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ois ainaki samaa lajia sitten..

        Tällä hetkellä mulla on vähän chewbaccamainen ulkonäkö. :D

        Leikkaa tukkas!


      • tsuptsup kirjoitti:

        Leikkaa tukkas!

        Enkä leikkaa.. :D

        Se sopii mulle..


      • otsatukka
        KonnaKettu kirjoitti:

        Enkä leikkaa.. :D

        Se sopii mulle..

        Näkyykö silmät?


      • otsatukka kirjoitti:

        Näkyykö silmät?

        Ei näy koko naamaa jos en käytä kampaa. :D


      • huolestunutkansalainen
        KonnaKettu kirjoitti:

        Ei näy koko naamaa jos en käytä kampaa. :D

        Miten voi olla mahdollista


      • huolestunutkansalainen kirjoitti:

        Miten voi olla mahdollista

        Annan vaan kasvaa.. :D


      • lyhyellätukallainssiin
        KonnaKettu kirjoitti:

        Annan vaan kasvaa.. :D

        Mutta pian otetaan ajokortti pois


      • lyhyellätukallainssiin kirjoitti:

        Mutta pian otetaan ajokortti pois

        Miten niin? :D


      • vaarallista
        KonnaKettu kirjoitti:

        Miten niin? :D

        Ajelet tukka silmillä, sanoit ettei näy koko naamaa. Silloin ei ole oikeutettu B-lupaan eikä Norjan reiteille saa lähteä kelkallakaan.


      • vaarallista kirjoitti:

        Ajelet tukka silmillä, sanoit ettei näy koko naamaa. Silloin ei ole oikeutettu B-lupaan eikä Norjan reiteille saa lähteä kelkallakaan.

        Mulla on kato kampa/harja..

        Ei sen tartte naamalla olla. :D


      • pitääkö.kaikki.neuvoa
        KonnaKettu kirjoitti:

        Mulla on kato kampa/harja..

        Ei sen tartte naamalla olla. :D

        Ota huomioon tuuliolosuhteet.

        Se vaan nyt on niin, että tukan leikkuuväli 1,5 kk. Kynnet tarpeen mukaan.


    • ei-kiitos-ei

      Ei, maksettua naista en kelpuuta. En osta naista koruilla enkä koltuilla, koska se ei kestä ja ei liity mitenkään inhimmillisyyteen.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1977
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1516
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      28
      1428
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      19
      1427
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1421
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1385
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1357
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1290
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1230
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1217
    Aihe