En siis ole vielä koskaan elämässäni harrastanut seksiä nuoren edes vähintään keskitasoa ulkonäöltään olevan naisen kanssa. Ongelma on myös se että kärsin kauniiden naisten fobiasta sen lisäksi että mulla on myös vakava sosiaalisten tilanteiden pelko. Onhan tämä noloa mutta myös pakko-oireet on menneet niin pahaksi etten enää oikeastaan pysty muuta tekemäänkään.
Tämä vuosi on muutenkin ollut henkisesti ja fyysisesti yhtä helvettiä kun olen joutunut johonkin loppumattomaan vaiva kierteeseen ja hypännyt lääkäriltä toiselle eikä mitään tietenkään ole selvinnyt. Ei tässä varmaan ole enää yhtäkään ruumiinosaa joka ei olisi ollut kipeä tämän vuoden aikana.
Eniten tässä tilanteessa ahdistaa se kun on parhaat nuoruus tai panovuodet menneet hukkaan eikä tulevaisuuskaan näytä yhtään sen paremmalta, pikemminkin huonommalta. Ensi vuonna täytän jo 30-vuotta enkä ole kertaakaan harrastanut seksiä hyvännäköisen nuoren naisen kanssa. Valehtelematta suren ja murehdin tätä asiaa lähes joka yö eikä uni tahdo tulla oikein muuta kuin unilääkkeillä. Olen myös tämän takia ajatellut jo monta kertaa itsemurhaa varteen otettavana vaihtoehtona. Ensimmäisen kerran mietin itseni tappamista jo varmaan yli 10 vuotta sitten.
Mulla on vakava ongelma
47
950
Vastaukset
- KilttiMies89
Olen kyllä varmaan ihan itse pakkoneurooseillani aiheuttanut suurimman osan ruumiinvammoista itselleni mut minkäs teet kun ahdistaa ja päässä viiraa niin pahasti ettei kykene lopettamaan.
- Kokenutmies-
Mitään ei ole tehtävissä ellet uskalla naisia lähestyä sillä naiset ei varmasti sinua lähesty. Sinun pitää voittaa sos pelkosi ja mennä naisille juttelee. En voi muuta sanoa, et ole varmana ruma koska tiedän kavereita jotka ovat rumia seurustelevat ja saaneet naisia. Rumuus ei siis ole syy ainakaan ettet uskalla naisia lähestyä. Itseluottamus tulee siitä että yrität ja menet naisille juttelee, ei tarvii heti iskeä naista vaan juttelet ihan vaikka työstä ja tai vapaa-ajasta.
Jos koko elämä rakentuu odotusten varaan, saattaa miehen kuin miehen nuppi seota täysin.
- 987654
Etkö lukenut hänen viestiään kokonaan? Hän tietää itsekin, ettei kyse ole ulkonäöstä.
"Ongelma on myös se että kärsin kauniiden naisten fobiasta sen lisäksi että mulla on myös vakava sosiaalisten tilanteiden pelko. Onhan tämä noloa mutta myös pakko-oireet on menneet niin pahaksi etten enää oikeastaan pysty muuta tekemäänkään. Olen kyllä varmaan ihan itse pakkoneurooseillani aiheuttanut suurimman osan ruumiinvammoista itselleni.."
Ihmispelkoinen tyyppi pakkoneurooseineen ei tosiaankaan viehätä naisia, oli sitten ulkonäöltään komea tai ruma.
Annat odotuksillesi aivan liikaa painoarvoa.
Lue toi mun uusin aloitus (Odotukset, haaveet ja unelmat) jos haluat ymmärtää, mitä tarkoitan.- Viinamies
Mene huoriin, juo viinaa niin rohkeutta tulee lisää. Kukaan ei voi auttaa sinua tuossa asiassa. Itse sinun pitää olla rohkea ja lähestyä naisia ja puhua niille. Nuorena olin tosi ujo enkä uskaltanut jutella tytöille mutta pikku hiljaa oli pakko koska näin että muut pojat vei kaikki naiset. Aloin käymään baareissa ja juomaan viinaa, hain tyttöjä tanssimaan ja koko ajan tuli sosiaalista kokemusta lisää. niin se homma toimii että itse pitää tehdä hommat.
- lempeä_herätys
Oletko kysynyt itseltäsi, mitä annettavaa sinulla on hyvännäköiselle nuorelle naiselle? Tämä ei ole pilkkaava kysymys vaan ihan todellinen kysymys. Ihmissuhteet ovat yleensä vastavuoroisia. Jos sinä koet jääväsi jostain paitsi, sinun täytyy miettiä myös, voisiko toinen osapuoli tuntea samoin.
- Mies_kysyy
No mites siinä sun hotellivklopun vietossa kävi. Tarttuko ketään matkaan ja pääsit panemaan?
- lempeä_herätys
Mies_kysyy kirjoitti:
No mites siinä sun hotellivklopun vietossa kävi. Tarttuko ketään matkaan ja pääsit panemaan?
Kiitos kysymästä.
Kyseisen viikonlopun varsinainen tavoite (joka EI liittynyt yöelämään tai seuranhakuun) täyttyi hyvin.
Mutta en lähtenytkään yöelämään, koska alkuillasta tuli muuta mielenkiintoista tekemistä sille illalle.
Ja nyt olen sitä mieltä, ettei minusta sittenkään taida olla harrastamaan seksiä aivan vieraan ihmisen kanssa. - leeee30
lempeä_herätys kirjoitti:
Kiitos kysymästä.
Kyseisen viikonlopun varsinainen tavoite (joka EI liittynyt yöelämään tai seuranhakuun) täyttyi hyvin.
Mutta en lähtenytkään yöelämään, koska alkuillasta tuli muuta mielenkiintoista tekemistä sille illalle.
Ja nyt olen sitä mieltä, ettei minusta sittenkään taida olla harrastamaan seksiä aivan vieraan ihmisen kanssa."Ja nyt olen sitä mieltä, ettei minusta sittenkään taida olla harrastamaan seksiä aivan vieraan ihmisen kanssa."
Ei tullut yllätyksenä. Vain normaalisti ajattelevat ihmiset kykenevät sellaiseen, ei vainoharhaiset. - lempeä_herätys
leeee30 kirjoitti:
"Ja nyt olen sitä mieltä, ettei minusta sittenkään taida olla harrastamaan seksiä aivan vieraan ihmisen kanssa."
Ei tullut yllätyksenä. Vain normaalisti ajattelevat ihmiset kykenevät sellaiseen, ei vainoharhaiset.Niin, siitä ketjusta, jossa pohdin tuota asiaa, taisi tulla sellainen kuva, että suurin este irtoseksille olisi väkivallan pelko.
Suurin este seksille vieraan henkilön kanssa saattaa kuitenkin olla herkkyyteni ja osittainen demiseksuaalisuuteni, joiden vuoksi en usko nauttivani vieraan kehon läheisyydestä.
Sinä voit lähestyä keskivertoa naista kohtaan😁 elä mene sen kauneiman luo.
Jos haluat kirjoittaa minulle löytyy sähköposti kautta ihan vain jutellaan en siis yritä sinua koska minulla on mies.
Haluisin puhua mahdollisiata yhteyden otoista joten et joutuisi pelon kouriin.- mies--
Taidat kärsiä kaikkien naisten fobiasta. Tavis nainen on ihan hyvä sulle , ei kukaan iske naista puolestasi. Puhu jollekkin psykologille jos et uskalla naisia lähestyä.
- huokaus
Ai tavisnainen tik-oireiselle? Miksi ei samantasoinen?
- KilttiMies89
huokaus kirjoitti:
Ai tavisnainen tik-oireiselle? Miksi ei samantasoinen?
Ei mulla tietääkseni ole tik-oireita mutta vaikka mitä muita vaikeita pakkotoimia joita en saa lopetettua tahdon voimalla. Pakko-oireet on kai keino kontrolloida voimakasta ahdistusta ja arvottomuuden tunnetta. Tosin ne vain lisää ahdistusta entisestään.
- 5432
KilttiMies89 kirjoitti:
Ei mulla tietääkseni ole tik-oireita mutta vaikka mitä muita vaikeita pakkotoimia joita en saa lopetettua tahdon voimalla. Pakko-oireet on kai keino kontrolloida voimakasta ahdistusta ja arvottomuuden tunnetta. Tosin ne vain lisää ahdistusta entisestään.
Minkälaisia ne sun pakko-oireet sitten on?
Anna joku esimerkki.
- KilttiMies89
On mulle ehdotettu että liittyisin Tinderiin mutta en usko että tällainen naispelkoinen sosiaalifoobikko sais jostain Tinderistä mitään irti. Toimii varmaan vain naisilla ja kaikkein suosituimmilla, rohkeilla miehillä.
- hienoahienoa
Älä nyt vittu sinne Tinderiin liity, kun 80% miehistä ei sieltä saa yhtään mitään. Se on pinnallisin paikka koskaan. Vähintään 2 promillen kännissä menet baariin ja sieltä saa sitten jotain jos saat. Tanssilattialla ei tarvitse edes puhua, vaan nainen tykkää sinusta jos tykkää. Huomaat kyllä sen sitten. Kilpailu on kuitenkin raakaa, joten älä odota liikaa.
- 43-Sinkkumies
Tuossa iässä ainoa tapa saada naista on maksulliselle meneminen. Sitä moni ei tahdo uskoa mutta niin se vaan on että maksettava on jos haluaa seksiä naisen kanssa. 200 euroa-500 euroa on aika normi hinta , ehdottaisin että maksat 500 euroa heti koska t kuitenkaan kykene panemaa naista heti tavattuasi maksullisen. Aikaa siis kuluu rohkeemmat hoitaa panon puolessa tunnissa mutta monet haluaa vaan kosketella naista.
- pöllööö
200-500e normi hinta? Heititkö lonkalta hinnat? 50-150e lähempänä todellista.
Miksi helkutissa pitäisi maksaa 500e jos ei sitten kuitenkaan pysty panemaan? Tyhmäkö oot?
Tuossa iässä...mitähän sekin tarkoitti? - KilttiMies89
pöllööö kirjoitti:
200-500e normi hinta? Heititkö lonkalta hinnat? 50-150e lähempänä todellista.
Miksi helkutissa pitäisi maksaa 500e jos ei sitten kuitenkaan pysty panemaan? Tyhmäkö oot?
Tuossa iässä...mitähän sekin tarkoitti?Se olis kyllä aika paskamaista maksaa 500 euroa ja sitten iskee sellainen ramppikuume ettei vehje toimikkaan ollenkaan ja menee vain rahat hukkaan. Eihän siinä enää voi vaatia rahoja takaisinkaan jos asiasta on jo sovittu.
- Nainen97
Onpa ihmisillä ongelmia huh.. o. O Kuullostaa aika pelottavalta. Pakko-oireita pahaan ahdistukseen ja pakkomielle kauniisiin naisiin, itsemurha-ajatuksia. Toivottavasti en törmää tähän kaveriin yöllä kadulla..
- KilttiMies89
"Onpa ihmisillä ongelmia huh.. o. O Kuullostaa aika pelottavalta. Pakko-oireita pahaan ahdistukseen ja pakkomielle kauniisiin naisiin, itsemurha-ajatuksia. Toivottavasti en törmää tähän kaveriin yöllä kadulla.."
Pakkomielle kauniisiin naisiin? Missähän kohtaa olen sellaista väittänyt? Eiköhän tuo nyt ole ihan normaalia että jokainen mies haluaisin rakastella kauniin naisen kanssa ja vielä sitäkin suuremmalla syyllä jos ei ole sitä saanut koskaan kokea.
Jos ihmiset yleensäkkin viitsis vähänkään perehtyä asioihin niin moni pääsis eroon tuollaisista virheellisistä ennakkoluuloista. Pakko-oireista häiriötä eli OCD:tä sairastavat henkilöt ei ole käytännössä koskaan vaaraksi ulkopuolisille henkilöille vaan pikemminkin ovat ahdistuneita ja pelokkaita siitä että vahingossa satuttaisivat jotain toista henkilöä. OCD:tä kutsutaankin maailman tunnollisimpien ja kilteimpien ihmisten sairaudeksi. OCD:ssä ihminen pelkää niin paljon esim jotain kamalaa tapahtuvan tai satuttavansa toista ihmistä että voimakkaan ahdistuksen seurauksena alkaa tehdä erilaisia pakkotoimintoja helpottaakseen henkistä tuskaansa. Esim itsellä on nyt henkisesti todella vaikea elämänvaihe menossa ja pelkään menettäväni itselleni läheisiä ihmisiä joka tuottaa sietämätöntä ahdistusta. - hmmmmm
KilttiMies89 kirjoitti:
"Onpa ihmisillä ongelmia huh.. o. O Kuullostaa aika pelottavalta. Pakko-oireita pahaan ahdistukseen ja pakkomielle kauniisiin naisiin, itsemurha-ajatuksia. Toivottavasti en törmää tähän kaveriin yöllä kadulla.."
Pakkomielle kauniisiin naisiin? Missähän kohtaa olen sellaista väittänyt? Eiköhän tuo nyt ole ihan normaalia että jokainen mies haluaisin rakastella kauniin naisen kanssa ja vielä sitäkin suuremmalla syyllä jos ei ole sitä saanut koskaan kokea.
Jos ihmiset yleensäkkin viitsis vähänkään perehtyä asioihin niin moni pääsis eroon tuollaisista virheellisistä ennakkoluuloista. Pakko-oireista häiriötä eli OCD:tä sairastavat henkilöt ei ole käytännössä koskaan vaaraksi ulkopuolisille henkilöille vaan pikemminkin ovat ahdistuneita ja pelokkaita siitä että vahingossa satuttaisivat jotain toista henkilöä. OCD:tä kutsutaankin maailman tunnollisimpien ja kilteimpien ihmisten sairaudeksi. OCD:ssä ihminen pelkää niin paljon esim jotain kamalaa tapahtuvan tai satuttavansa toista ihmistä että voimakkaan ahdistuksen seurauksena alkaa tehdä erilaisia pakkotoimintoja helpottaakseen henkistä tuskaansa. Esim itsellä on nyt henkisesti todella vaikea elämänvaihe menossa ja pelkään menettäväni itselleni läheisiä ihmisiä joka tuottaa sietämätöntä ahdistusta.Kyllä tuo sinun hinkusi kauniisiin naisiin pakkomielteestä vaikuttaa. Ethän sä näytä pitävän naisia ihmisinä ollenkaan, vaan esineellistää heitä. Muutenhan sä ajattelisit myös niiden naisten tunteita ja hyvinvointia, etkä vain omaa himoasi.
- KilttiMies89
hmmmmm kirjoitti:
Kyllä tuo sinun hinkusi kauniisiin naisiin pakkomielteestä vaikuttaa. Ethän sä näytä pitävän naisia ihmisinä ollenkaan, vaan esineellistää heitä. Muutenhan sä ajattelisit myös niiden naisten tunteita ja hyvinvointia, etkä vain omaa himoasi.
Taas joku on vetänyt ihan väärät johtopäätökset asioiden suhteen mutta mitäs tässä mitään perustelemaan kun se on kuitenkin väärin sanottu sanoi mitä tahansa. Sanon kuitenkin sen verran että nimimerkkinikin jo sen kertoo että varmasti osaisin ajatella naisten tunteita ja hyvinvointia mutta eihän useimmat naiset sellaisesta välitä kun ottavat mieluummin väkivaltaisen jännämiehen kuin kiltin ja empaattisen miehen.
- KilttiMies89
Niin toivottavasti tosiaankin tuut joskus yöllä pimeellä kujalla vastaan, tuollaisesta nartusta ei jäisi kuin märkä läiskä jos mä niin päätän.
KilttiMies89 kirjoitti:
Niin toivottavasti tosiaankin tuut joskus yöllä pimeellä kujalla vastaan, tuollaisesta nartusta ei jäisi kuin märkä läiskä jos mä niin päätän.
.. Olet kyllä TodPsyko&Sekaisin oleva Tapaus.. Välillä Yrität Feikata & SeliSelitellä muuta, mutta Onneksi Totuus Sun Oikeasta Persoonasta/Luonteesta Pulpahtelee Jatkuvasti pintaan.. Tuolla ja joillakin muillakin nimimerkeillä joita käytät ja/tai olet käyttänyt.. ;P
.. Pahaa tekee ajatellakin mitä jollekin naiselle voi käydä Sun Kanssas.. Vaikka ei monet niistäkään mitään Enkeleitä ole, niin harvempi sentään noin Psyko&Sekaisin oleva tapaus on.. Ja kun tietää mihin "kevyemmätkin" Narsu- tai PsykoMarsut "pystyy/kykenee" ja millaista jälkeä (Henkistäkin) voivat saada aikaan muille.. SukuPuolesta RiippuMati.. Niin.. HuhHuh.. ;P- jestas
KilttiMies89 kirjoitti:
Vai että "kiltti ja empaattinen" esittää tuollaisia uhkauksia!
jestas kirjoitti:
Vai että "kiltti ja empaattinen" esittää tuollaisia uhkauksia!
Onhan se nähty tällä palstalla, että minkälaisia ne "kiltit ja kunnoliset" miehet oikein ovat. Just tollaisia tappouhkauksia he aina esittävätkin viattomia naisia kohtaan.
KilttiMies89 kirjoitti:
Mitä vittua sä täällä oikein viattomia naisia uhkailet!!!!!!!! Onko sua naisettomuus alkanut noin kovasti ahdistamaan, että on alkanut mielenterveys sen vuoksi kärsimään??
Voisit ainakin vaihtaa sun nimimerkkisi, sillä sä et ainakaan ole mikään "kiltti ja kunnolinen" mies kuten ei ole muutkaan täällä sitä aina mainostavat miehet.KilttiMies89 kirjoitti:
Ehkä aloittaja tosiaan on näin hullu, mutta yhtä lailla on mahdollista, että joku trolli halusi sekoittaa pakkaa ja herättää paheksuntaa muissa vain siksi, koska se on hänestä hauskaa.
Koittakaa aina olla hereillä kun juttelette rekisteröimättömien kanssa vakavista asioista.
- Juu_uh
Jos on talous kunnossa ni kyllä kohta roikkuu kakskymppiset 8-10/10 muut muijat kaulassa. Jaksat vaan kasvattaa omaisuuttas ni naiset kyllä tulee ovelle asti häiritsemään kun et heitä nai.
- Nainen97
Joo o, onneksi huoria on olemassa niin kaikilla on mahdollista päästä naimaan kauniita!
- TapahtumaRikasta
Aloittajalle sen verran lohdutuksen sanaa ettei niiden kauniiden naisten naiminen ja paneminen miestä viisastuta.
Se on kuule aivan sama oletko pannut sataa kaunista vai et, joka tapauksessa ei niitä asioita kunnolla muista enää muutamien vuosien jälkeen joten mitä siitä mies saa?
Hetkellistä tyydytystä joka ei kestä edes yhtä päivää.
Kannattaisi keskittyä johonkin hyödyllisempään mitä paneminen, ainakin itselle tuosta touhusta on tullut lapsia kolmelle eri naiselle ja voin sanoa ettei se ole välttämättä järkevin ratkaisu elämässä. Sitä jos pillu mielessä painaa elämässä menemään niin voi sattua jos jonkinlaista kommellusta joista ei voi olla ylpeä. Tehty mitä tehty joten te voisitte olla vähän fiksumpia ja jättää ne pimpat heiman pienemmälle painoarvolle.- 30r0tti
Pitäisikö jättää pimpat vähemmälle huomiolle vain siksi kun itse olet pönttöillyt? Toisilla vaan sattuu olemaan enemmän järkeä naidessa kuin sulla vähäjärkisellä.
30r0tti kirjoitti:
Pitäisikö jättää pimpat vähemmälle huomiolle vain siksi kun itse olet pönttöillyt? Toisilla vaan sattuu olemaan enemmän järkeä naidessa kuin sulla vähäjärkisellä.
Hän lienee vakaumuksellinen, jolta jumala itse on kieltänyt kondomin käytön...
- TapahtumaRikasta
30r0tti kirjoitti:
Kyllä jos se pimpan saanti on mennyt jo niin epätoivoiseksi että harkitaan jo itsemurhaa on parempi jättää koko asia vähemmälle huomiolle.
Ei se kuule nuorena tuntunut "pönttöilyltä" vaan ihan normaalilta aktiiviselta elämältä.
Kondomia olen käyttänyt yli 150 naisen kanssa mutta kyllä niitä lapsia tulee kun ollaan jonkun mielitietyn kanssa muutamia vuosia yhdessä.
Palstalla on ongelma jos ei saa pesää edes yhdeltä kauniilta? Näin jälkeenpäin ajatellen en kyllä mitään suurempaa hyötyä näe edes kymmenen kauniin naisen panemisessa, ei vaikka niitä olisi kaksi yhtä aikaa sängyllä.
Jutut tulevat ja menevät ja jäljelle ei jää kuin kasa haalistuvia muistoja.
- Kylläsesiitä
Olen kohta 40 enkä ole saanut kaunista, yhden ja saman kanssa nussinut ja sitäkin erittäin erittäin harvoin.
- niimpä-niin
Niimpä. Ne kauniit huolivat vain omantasoisistaan.
- Mielipidemulta
Ongelmahan tuo pelko on, mutta murehdittava asia on melko pieni ja turhamainen (😛😂)
- RauhanHarras
Suomenlaki voisi olla harrastus konditionaalisesti äidinkielenä ja on sentään sunnuntai.
- 4687k5wr6kw5kwkw
Eipä se ulkonäkö takaa hyvää seksiä yhtään millään lailla. Mikä siinä sitten olisi, että pääsee kehumaan muille että sai hyvän näköiseltä vaikka kyyti olisi ollut huonoa. Sama kuin yrittäisi elvistellä kuplasta tehdyllä "ferrarilla".
- Kokenutmies-
Voi voi, olen pannut varmaan 80 eri nuoren naisen kanssa.
"Mulla on vakava ongelma"
Mullakin kun en saa nyt autoa käyntiin...- KilttiMies89
Todella vähäpätöinen ongelma monen miehen ongelmiin nähden kun ei saa koskaan naista eikä seksiä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .944666Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403153Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032212Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351368Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691122
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1141002