MTV3: Lola Odusogalta tyrmäävä bikinikuva

dupajumi

Maikkari uutisoi, että ex-missi ja mediapersoona Lola Odusoga julkaisi tyrmäävän kuvan Instagram-tilillään.

Tuota tuota, mä olen kyllä ollut jonkinlainen Lola-fani nuorempana ja olen itsekin saastaisen ruma jonka suuntaan Lola ei edes räkäise, mutta aikas tuhdissa kunnossa vaikuttaa mimmi nykyään olevan, pulla on taitanut maistua viime aikoina...tai sitten Lola on vain sillä tavalla muodokas..mene ja tiedä.

Lähde:
https://www.mtv.fi/viihde/seurapiirit/artikkeli/lola-odusoga-julkaisi-tyrmaavan-kuvan-itsestaan-uimapuvussa-upea-ilmestys/7082478#gs.jTiljhw

53

907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hoh hoi..tossa tädissä ei ole mitään "tyrmäävää" paitsi toi pakonomainen julkisuus tyrkkyily: p sori vaan mutta mä en ole ikinä diggailut lolaa paljoa,ei se mikään super hottis ollut. jos tummempi piti valita miksei voinut ottaa paljon sensuellimpaa tummaa naista kisaan? mua häiritsee toi huulettomuus.

      • tulee vähän mieleen urpo leppäsen ana *shivers*


    • FaktatEsiin

      nyt pitää ottaa huomioon että Lola on jo keski-ikäinen nainen, että siltä kantilta on ihan näyttävä nainen vielä kaikinpuolin

      • Valkoritari

        Niinpä. Nyt keski-ikäisenä Lolassa on sellaista kypsän aikuisen naisen hehkua.


    • Pillujen--asiantuntija

      Ruman kurppa toimittajan mukaan tuo tyrmäämä kuva lolasta vaikka on ihan ätmin tasoinen ruma nainen.

      • ooo-oo

        Kylläpäs sä olet hypergaminen!
        Voitat tuossa hypergamiassa kaikki naispuoliset.


    • Tämä-selvä

      Aivan liian kaunis tälle palstalle.

    • Lola kauneinpia missejä ikinä ja sijoittui hienosti universumeissakin 3 sijalle, johon eivät ole nykymissit yltäneet.. Räväkkä ja sanavalmis mimmi ja upee vieläkin.

    • haluaisi.häntä

      kyllä lola saa kikkeliin eloa ja sydämmen villiksi

    • blackpussy

      Sillä on musta tussu!

    • 67892341

      Lolasta on tullut laardin puolestapuhuja. Surullista...

    • No sitä voi miettiä, et mikä on motiivi sitten edelleen elää ns. menneessä..
      Ne bikini kuvat kun toimivat lähinnä nuorilla timmi kroppaisilla naisilla...Keski-ikäisen naisen kohdalla se on lähinnä surullista jo.
      Kai se on niin, että kun on nuorena sitä huomiota saanut, niin siitä on vaikea luopua..Elämä ja vuodet menee loppujen lopuks kuitenkin aika nopsaa ja mieli ei aina pysy mukana kuten Lolan kohdalla varmaan voi todeta.

    • Ei9kös se tuo lola jossain vaiheessa kehunut ettei häneltä tulla tissikuvia näkemään? Ei kun joo, nehän olikin peppu- ja sänkykuvat joita ei aikonut julkaista:

      https://anna.fi/ihmiset-ja-suhteet/julkkikset/lola-odusoga-40-taman-takia-en-jaa-somessa-peppu-tai-sankykuvia

      Se onkin sitten esimerkillistä tuputtaa tissikuvia jokapaikkaan. Kannattais vaan Lolankin myöntää itselleen että on koukussa tissikuvakehuihin ja pyrkiä niistä pois. Tuo avauksen bikinkuva näin syksyllä aika hölmö veto, olis tyylikkäästi pukeutunut sienestystamineisiin ja julkaissut siitä kuvan ois jotenkin arvostettavampi.

      • Lola sanoo näin:
        – Omat peppu- ja sänkykuvat jäävät postaamatta. Olisi vaikea perustella lapsille, miksi he eivät saisi julkaista jonkinlaista materiaalia julkisesti, jos itse tekisin niin, Lola sanoo.

        Eli ainoa syy siihen on hänet lapsensa..Muuten toki tekisi niin.
        -Jotenkin minusta tuntuu, että nää ihmiset ovat jäänet henkisesti pikkulapsen tasolle.


      • pka54

        "-Jotenkin minusta tuntuu, että nää ihmiset ovat jäänet henkisesti pikkulapsen tasolle. "

        Heillä on munaa tehdä elämällään niinkuin haluavat. Meidän pelkurien ja ymmärtämättömien tehtävä on paheksua heidän tekojaan.


    • rsgdgf

      Vanhemmuuttaan se on muuttunut yhä enemmän negroidin näköseksi

    • Pillujen--asiantuntija

      Ei kuva tyrmännyt muuten kun rumuudella. Aina somessa puhutaan rumista naisista että ne ovat kauniita koska naiset valehtelee itselleen eivätkä uskalla myöntää olevansa rumia.

      • Ihminen.ihmiselle

        Eihän Lolasta saa rumaa tekemälläkään. Onhan hänellä noita muotoja, joista toiset tykkää, toiset ei. Mutta ei se hänestä rumaa tee. Hyvännäköinen muodokas nainen.


    • gfsdgsd
    • Kaisanoasaa

      Kyllä shirly karvinen on kaunein.

      • olen samaa mieltä: p


    • PeteBrewster

      Eikös Lola laitattanut silikonit jossain vaiheessa? Näin muistelen, uhkea rintavarustus oli asian kanssa niin tai näin.

      • Glmooria

        Laittoi silari aika nuorena muistaakseni vaikka ei olis mitään silareita tarvinnu, kun oli tyrmäävän kaunis nainen.


      • mjhbn
        Glmooria kirjoitti:

        Laittoi silari aika nuorena muistaakseni vaikka ei olis mitään silareita tarvinnu, kun oli tyrmäävän kaunis nainen.

        Kauniimpi se ilman niitä oli, kuin niiden laittamisen jälkeen.


    • 2424242424242424

      Tissitkin saaneet aikoinaan muotoa muovista, mutta tuohon sopivat kyllä hyvin.

    • Makustelujuttu

      Eihän sillä ollut bikineitä vaan uimapuku päällänsä. Kaikkien ei tartte olla luuviuluja, joista osa tykkää, toiset pitävät pyöreämmistä, jotta on mistä ottaa kiinni.

    • Minusta Lola on kaunis. Olisinko nyt puolueellinen. Hän on saman muotoinen kuin minä :D

      Tuolleen sopivasti pehmeä :D

      • Ananias.Palstamäki

        Tarkoitat lihavaa?


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Tarkoitat lihavaa?

        Aha. Kuka se nyt heräsi.

        En, mutta kokoa 40-42.

        Tai no saathan sinä itse kutsua sitä miksi vaan. Se riippuu, miten lihat asettuu.

        Lola on saman näköinenkin, tumma. Eihän minuakaan suomalaisena pidetä ; )


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Aha. Kuka se nyt heräsi.

        En, mutta kokoa 40-42.

        Tai no saathan sinä itse kutsua sitä miksi vaan. Se riippuu, miten lihat asettuu.

        Lola on saman näköinenkin, tumma. Eihän minuakaan suomalaisena pidetä ; )

        Olen ollut hereillä koko illan, ei vaan ole ollut kommentoitavaa.

        En minä tuomitse, ja saahan naisessa olla pehmeyttä. Iän myötä se vain alkaa roikkumaan pahemmin ja pahemmin, siksi pitäisikin vähentää painoa.

        Miksei sinua pidetä suomalaisena? Passiko?


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Aha. Kuka se nyt heräsi.

        En, mutta kokoa 40-42.

        Tai no saathan sinä itse kutsua sitä miksi vaan. Se riippuu, miten lihat asettuu.

        Lola on saman näköinenkin, tumma. Eihän minuakaan suomalaisena pidetä ; )

        ai sulla on sama juttu?;D joo..on mullakin joskus tullut uteluita että voisin lopettaa valehtelun ja sanoa mistä oikeesti oon,kun sanon että suomesta lol.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Olen ollut hereillä koko illan, ei vaan ole ollut kommentoitavaa.

        En minä tuomitse, ja saahan naisessa olla pehmeyttä. Iän myötä se vain alkaa roikkumaan pahemmin ja pahemmin, siksi pitäisikin vähentää painoa.

        Miksei sinua pidetä suomalaisena? Passiko?

        On tästä tykätty, ite ja...no niin :)

        Ei kukaan liikakiloja halua tieten tahtoen, mutta kyllä rinnat ja hauiksetkin painaa. Siksipä pitää muistaa aerobinen liikunta.

        No ihonvärin takia; "kui sie olet noin tumma" ;)

        Ai niin. Sulla oli jotain tummia naisia vastaan.


      • peppupupu kirjoitti:

        ai sulla on sama juttu?;D joo..on mullakin joskus tullut uteluita että voisin lopettaa valehtelun ja sanoa mistä oikeesti oon,kun sanon että suomesta lol.

        Eräs olevinaan kohtelias herra sanoi, että missäs äitis on juossu.

        Niin. Älynväläys sekin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eräs olevinaan kohtelias herra sanoi, että missäs äitis on juossu.

        Niin. Älynväläys sekin.

        Sitten kesäaikaan mulle supisuomalaiselle on sanottu, että ymmärrätkös sinä edes suomea ja alettu englantia sönkkäämään.

        Hienoa.

        Suomi se on sivistysvaltio.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Eräs olevinaan kohtelias herra sanoi, että missäs äitis on juossu.

        Niin. Älynväläys sekin.

        no hyi,olipas urpo äijä >:/ vai luuli se olevansa kohtelias vielä..mitä sanoit sille? toivottavasti jotain nasevaa;)


      • peppupupu kirjoitti:

        no hyi,olipas urpo äijä >:/ vai luuli se olevansa kohtelias vielä..mitä sanoit sille? toivottavasti jotain nasevaa;)

        "Siellä missä isäkin." Hah.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        "Siellä missä isäkin." Hah.

        toi oli hyvä;D siitäs sai,urvelo mies >: p no hitto,nuorempana mun kamut mietti oonkohan mä adoptoitu. ei pahalla sitä sanonu mutta kun on niin huima ero muuhun sukuun.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        On tästä tykätty, ite ja...no niin :)

        Ei kukaan liikakiloja halua tieten tahtoen, mutta kyllä rinnat ja hauiksetkin painaa. Siksipä pitää muistaa aerobinen liikunta.

        No ihonvärin takia; "kui sie olet noin tumma" ;)

        Ai niin. Sulla oli jotain tummia naisia vastaan.

        Kummasti vain ne rintavimmat ja isoimmat hauikset omaavat naiset ovat tynnyrin mallisia. Viittaisi vahvasti siihen että rasvaa on tasaisesti joka paikassa kehoa.

        No joo, tummat naiset eivät ole minun juttuni. Jokaiseen sääntöön löytyy yksi poikkeus, niin tähänkin. Parikymmentä vuotta takaperin mulla oli lyhykäinen suhde tummaan eräopasnaiseen, sorjakroppainen ja kaunis kuin enkeli.


      • 1212121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Aha. Kuka se nyt heräsi.

        En, mutta kokoa 40-42.

        Tai no saathan sinä itse kutsua sitä miksi vaan. Se riippuu, miten lihat asettuu.

        Lola on saman näköinenkin, tumma. Eihän minuakaan suomalaisena pidetä ; )

        Muodokas/kurvikas tarkoittaa jotain tällaista:

        https://www.instagram.com/p/BimhVzAn5TT/?hl=fi&taken-by=vantoee

        Siinä vaiheessa kun vatsaan, vyötärölle ja käsiin on kerääntynyt noin paljon, käytetään jotain muuta termiä.


      • peppupupu kirjoitti:

        toi oli hyvä;D siitäs sai,urvelo mies >: p no hitto,nuorempana mun kamut mietti oonkohan mä adoptoitu. ei pahalla sitä sanonu mutta kun on niin huima ero muuhun sukuun.

        Niin, ehkä noita kannattais miettiä jos niinku ensiheittona meinaa, että siitä liikkeelle lähdettäisiin.

        (naurua)

        Enhän minäkään sano, että oletko Marsista kun olet noin vihreä..

        Onhan miehissä tuollaisia väriurpoja. Tai vaan muuten urpoja :D

        Mutta kuule, siitä lähdetään, että tässä ollaan kauniita, vaalea tai tumma, muista siekii :)


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kummasti vain ne rintavimmat ja isoimmat hauikset omaavat naiset ovat tynnyrin mallisia. Viittaisi vahvasti siihen että rasvaa on tasaisesti joka paikassa kehoa.

        No joo, tummat naiset eivät ole minun juttuni. Jokaiseen sääntöön löytyy yksi poikkeus, niin tähänkin. Parikymmentä vuotta takaperin mulla oli lyhykäinen suhde tummaan eräopasnaiseen, sorjakroppainen ja kaunis kuin enkeli.

        Tynnyri? Noh (pärsk) jos nyt olisi tynnyrityyppinen niin enhän minä hevosen selkään pääsisi. Paino on tisseissä ja pyrstendaalissa. Eihän se aina ole masussa?

        (naurua)

        Tummemmat miehet ovat taas minun juttuni. Se on sisäsyntyistä.


      • 1212121212121212 kirjoitti:

        Muodokas/kurvikas tarkoittaa jotain tällaista:

        https://www.instagram.com/p/BimhVzAn5TT/?hl=fi&taken-by=vantoee

        Siinä vaiheessa kun vatsaan, vyötärölle ja käsiin on kerääntynyt noin paljon, käytetään jotain muuta termiä.

        Sanoinkin pehmeä. Lolan kuva on ihan hyvä ja realistinen vertaus mun kroppaan.
        Ite olen tosi tyytyväinen. :) Niin...


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tynnyri? Noh (pärsk) jos nyt olisi tynnyrityyppinen niin enhän minä hevosen selkään pääsisi. Paino on tisseissä ja pyrstendaalissa. Eihän se aina ole masussa?

        (naurua)

        Tummemmat miehet ovat taas minun juttuni. Se on sisäsyntyistä.

        Hyvä jos on itse tyytyväinen kroppaansa.

        Mulla on taas koulupäivä edessä, ja seitsemältä herätys. Öitä Pönttöneidille.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Hyvä jos on itse tyytyväinen kroppaansa.

        Mulla on taas koulupäivä edessä, ja seitsemältä herätys. Öitä Pönttöneidille.

        Mulla on tosi hyvä olla tässä ja olen tyytyväinen, en muuttaisi mitään.

        Hyvää yötä Ananiaksellekin.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Mulla on tosi hyvä olla tässä ja olen tyytyväinen, en muuttaisi mitään.

        Hyvää yötä Ananiaksellekin.

        Ihan kiva kun osaat taivuttaa Ananiaksen, joillekin se olisi "Ananiaalle". Vihaan juntteja.


      • aikalautakin
        1212121212121212 kirjoitti:

        Muodokas/kurvikas tarkoittaa jotain tällaista:

        https://www.instagram.com/p/BimhVzAn5TT/?hl=fi&taken-by=vantoee

        Siinä vaiheessa kun vatsaan, vyötärölle ja käsiin on kerääntynyt noin paljon, käytetään jotain muuta termiä.

        Ei toi nyt ole muodokasta/kurvikasta nähnytkään.


      • 12121212121212
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Tynnyri? Noh (pärsk) jos nyt olisi tynnyrityyppinen niin enhän minä hevosen selkään pääsisi. Paino on tisseissä ja pyrstendaalissa. Eihän se aina ole masussa?

        (naurua)

        Tummemmat miehet ovat taas minun juttuni. Se on sisäsyntyistä.

        Ei vaan kaikkien naisten juttu.

        Miesmakusi = kaikkien naisten stereotyyppinen miesmaku. Se sama pitkä, tumma, raamikas, voimakasleukainen, matalaääninen, itsevarma, seksissä varmoin ottein vievä saalistaja-turvaaja.

        Jotenkin huvittavaa kun naiset puhuvat "juuri heidän miesmaustaan", aivan kuin siiinä olisi jotain mikä poikkeaa muista naisista :D


      • 12121212121212
        aikalautakin kirjoitti:

        Ei toi nyt ole muodokasta/kurvikasta nähnytkään.

        Olisiko linkata parempia esimerkkejä?


      • hehhehhee
        12121212121212 kirjoitti:

        Ei vaan kaikkien naisten juttu.

        Miesmakusi = kaikkien naisten stereotyyppinen miesmaku. Se sama pitkä, tumma, raamikas, voimakasleukainen, matalaääninen, itsevarma, seksissä varmoin ottein vievä saalistaja-turvaaja.

        Jotenkin huvittavaa kun naiset puhuvat "juuri heidän miesmaustaan", aivan kuin siiinä olisi jotain mikä poikkeaa muista naisista :D

        Sekin on huvittavaa kun sinä sanot miesten maun eroavan paljonkin toisistaan ja nalli niputtaa kaikki miehet yhteen kymmenen minuuttia myöhemmin sanomalla totta on, että mies haluaa nuoren naisen.


      • 12121212121212
        hehhehhee kirjoitti:

        Sekin on huvittavaa kun sinä sanot miesten maun eroavan paljonkin toisistaan ja nalli niputtaa kaikki miehet yhteen kymmenen minuuttia myöhemmin sanomalla totta on, että mies haluaa nuoren naisen.

        Miten se mitä NAL sanoo liittyy minuun?

        Sitä paitsi kaikki naiset ovat joskus nuoria (vrt. miesten pituus, kaikki miehet eivät ole koskaan pitkiä). Sehän tarkoittaisi sitä että jokaiselle on joku, kunhan toimii nuorena.


    • Kylläpäs lolaa nyt hehkutetaan:p eiköhän suurin syy siihen diggaamiseen ole että se on melkoisen "white" verrattuna muihin tummiin,jos ihon värin vaalentaisi olisi ihan eurooppalaisen näköinen:) ja ne niin sanotut muodot on ihan tavallisen tuhdimman naisen muodot. silloin kun se oli nuorempikin,ei sillä mitään ghetto bootya ollut..mut joo :)

    • pitkätukka-68

      Nättihän tuo on kuin mikä (ainakin tuossa kuvassa), en voi kiistää. En vain muuten tykkää tuosta naisesta. Iso miinus myös tekotisseistä, vaikkei ne hänellä olekaan ole mauttoman kokoiset.

    • punkerolollo

      Onpas Lolata tullut tuhti täti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe