Sinkkuilu ei innosta

isomahamies

Olen tässä kuluneen vuoden aikana pohtinut että onko se nykyään omituista, jos miestä ei nappaa fuckbuddyt tai yhdenillan jutut? Olenko jo näin miltei 27 vuotiaana tulossa liian vanhaksi, koska kaipaan enemmän sitä pysyvämpää kumppania. Tiedä sitten
vaikuttaako siihenkin vuosi sitten loppunut parisuhde, jonka toisen osapuolen kanssa olin valmis menemään naimisiin ja olemaan siihen viimeiseen kylmään pieruun asti yhdessä, mutta koska oma kaveri olikin kiinnostavampi kuin minä, niin jää tämäkin kysymys mysteeriksi kuten moni muukin asia elämässä.

Tietysti jos sitä uskaltautuisi lähestyä uusia ihmisiä, niin varmaan tapaisikin jonkun mielenkiintoisen ihmisen. Tullut naureskeltua että miksei se teinivuosien ujous ole vieläkään hävinnyt, vaikka naamaa komistaa elämäni valo ja suola, eli parta. Ehkäpä vain nykypäivän media vaikuttaa myös meihin miehiin enemmän tai vähemmän alitajuisesti, ja ajattelen että pullean karvainen ulkomuotoni ei mene yksiin lihaksikkaiden ja karvaisten miesten kanssa (joista kaikki naiset eivät edes pidä). Välillä onneksi tulee myös naisia vastaan ketkä uskovat mantraan "Mies ilman mahaa on kuin pankki ilman rahaa.", ehkäpä ne sellaiset naiset ovat vaan jo löytäneet sen "oman vatsansa". Tästä piti tulla jotenkin filosofisen kaltainen pohdiskelma, mutta olkaa te tässä asiassa tuomareina ja kommentoikaa miten asiat teidän mielestä on.

9

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Menisköläpitällaisenaan

      Jos se mahasta on kiinni, sehän lähtee ku on syömättä, juomatta eikä kuolema korjaa. Ei siinä sen kummempia kommervenkkeja tarvita. Ja parta taas ei tuo lisäarvoa oikeastaan minkäänlaista, ellei se miehen itsetunnon takia ole olemassa.

    • maha.pois

      Isomahaisuus on kyllä paha händikäppi. Salille!

      • komsii.komsaa

        Hmmm... lasketaanpa. Kuusi kuukautta kuntosalia kortteineen, jatkuva ruoan kyttäys ylimääräisten kaloreiden poistamiseksi, työmatkat ilman autoa liikkuen... pitää olla melkoinen muija tarjolla, että tuohon sirkukseen viitsii lähteä.

        Ja ne lihakset sikspäkkeineen eivät todellakaan tule kuudessa kuukaudessa. Pelkkää mediamainontaa, että ne saa ilman todellista, vuosia kestävää rääkkiä, jatkuvaa kalorilaskentaa ja proteiinitankkausta.

        Ilmankos nämä ulkonäöllään koreilevat ovatkin niin "kireitä" ja "kyttääviä" luonteeltaan. Pitäkööt kroppansa, mieluummin ylipainoinen :D


      • Yönjääkaappilukossa

        Miksi sinne salille mielellään joku menee. Ikävä paikka, missä peilejä joka puolella vaanimassa ja sitten vielä ne salihousuiset asukkaat siellä itseään peileille pullistelee. Voi siellä pakotettuna käydä tai jos joku oikein yllyttää, mutta mielummin ei kiitos. Mulle itselle vaikuttaa vyötärön ympärykseen vain se syöminen.


    • Avioliitto

      Sinkkuilu on elämän tuhlaamista.

      • komsii.komsaa

        Aika moni on siellä avioliitossa avioliiton itsensä vuoksi, ei kumppanin. Kuten eräs tuttu totesi aikoinaan karille menneestä suhteesta, että siellä olivat "minä, hän ja avioliittomme".

        Oletko sinäkin avioliitossa avioliiton kanssa?


    • Sparlow

      Eikä Tuomareilu ei kiinnosta.

    • neuvoni

      Laihduta hyvä mies ja aja se parta pois, jos on ruma risuparta

    • Kun pulmia on, niin agentti-Smuffia taas tarvitaan. On viileät hermot paikallaan, se urheiluautollaan syöksähtää ja kerralla hoitaa homman.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4025
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1273
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      105
      1056
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1035
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1009
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      943
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      874
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      860
    Aihe