En nyt sano että miehillä olisi aina hyviä deittiprofiileja mutta en vaan löydä yhtäkään hyvää naisen profiilia. Haussa on 25-35 vuotias emäntä koska itsellä ikää 35, olen eronnut ja kaksi lasta edellisestä liitosta.
Jokaisen naisen profiili kuulostaa ihan samalta ja TYLSÄLTÄ. Joskus nuorempana kun selasin nettiprofiileja niin silloin oli edes pari mielenkiintoista ja suorastaan säihkyvää profiilia. Nyt ei löydy mitään! Onko suomalaisista naisista tullut oikeasti täysiä tylsimyksiä vai onko nettideittailu nyt ihan out?
Jos nämä ovat aidosti persoonaltaan näin tylsiä niin eihän näiden kanssa voi tehdä mitään tai edes puhua mistään! Kirjojen lukeminen ei ole harrastus, ok? Kaikki tekevät sitä aivan kuten kaikkia kiinnostaa hyvä ruoka. Niistä ei saa minkäänlaista keskustelua aikaan, ei miesten kanssa, ihan turha edes yrittää.
Sitten. Onko se oikeasti niin vaikea laittaa itsestään muutamaa edustavaa kuvaa? Jos olet lihava, niin kirjoita sitten profiiliisi että olet ottanut elämällesi uuden suunnan ja aloittanut liikuntaharrastukset taas uudestaan, mutta laita se kuva kuitenkin.
Profiilin on tarkoitus hahmottaa MIEHILLE minkälainen nainen olet. Kaikki miehet eivät etsi samoja ominaisuuksia naisessa. Älä silloin tee sitä virhettä että otat mallia jonkun toisen profiilista vaan tee itse omanlaisesi profiili. Laita edustavia kuvia itsestäsi, älä kissoistasi, äläkä varsinkaan mitään maisemakuvia. Missään tapauksessa et laita kuvia kavereistasi tai sukulaisistasi, se on itseasiassa usein laitontakin. Olisi todella kiva jos osaisit jättää myös ne piirtämäsi suttaukset pois, koska jos et oikeasti ole hyvä siinä hommassa, niistä ei ole mitään apua. Jos sinulla on omituinen huumorintaju tai muutoin erikoinen luonne, anna sen näkyä. Kaikissa meissä on jotain vialla, sitä on ihan turha yrittää peitellä.
Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat, älä luettele samoja asioita samoilla sanoilla ja lauseilla kuten kaikki muutkin. Miehet eivät myöskään osaa tai ole kiinnostuneita tulkitsemaan halujasi rivien välistä, ne pitää kirjoittaa erittäin suoraan ja rehellisesti. Jos se ominaisuus ei ole aivan välttämätön, jätä se kokonaan kirjoittamatta. Kirjoita itsestäsi äläkä siitä mitä etsit miehessä. Et sinä useinkaan edes tiedä mitä haluat, vaikka kuinka niin kirjoitat, joten älä yritä tuoda mitään sellaista esille. Miehet skippaavat profiilisi jos siinä lukee muutamakin asia jota he eivät itse koe olevansa.
Jeesus Kristus mitä profiileja
66
770
Vastaukset
- Kakkossmiess
Naisen profiilissa pitää olla vähintään yksi aurinkolasikuva ja yksi snäpchat-kuva, jossa on kissan kuono ja korvat.
- hyväjumalatätä
Se onkin tosi omaperäinen ja hauska, osoittaa naisen olevan ainakin huumorintajuinen ja muodikas.
- 787878797
En ymmärtänyt mistä puhuit kappaleessa kolme.
Ihan oivaltava kirjoitus monin osin, mutta itse en ollut kaikesta samaa mieltä. Itse, jos laittaisin hakuilmoituksen, kirjoittaisin siihen mitä haen. Vähän niin kuin kaupassa; kauppalista. Sillon saa mahdollisesti paremmin sitä mitä tilaa. Omalla kohdalla hakukriteerit liittyisivät luonteen ominaisuuksiin ja arvomaailmaan. Miehillä vastaava liittyy usein ikään ja seksiin. Itse en esim halua aloittaa mitään ateistin kanssa, joten sen sinne myös kirjoitan. Turhaan ei tarvitse yrittää tutustua ja oivaltaa asiaa myöhemmin.
Olen itse huomannut miten vaikeaa miesten on kirjoittaa, siis kirjoittaa yleisesti ottaen. Usein vastailevat esitettyihin kysymyksiin löytämättä yhtään aasinsiltaa. Senkin laittaisin hakuilmoitukseen; jos ei osaa ilmaista itseään, ei ole järkeä aloittaa mitään. Sehän on kuin seurustelisi jonkun nuken kanssa..."Itse en esim halua aloittaa mitään ateistin kanssa"
Mielenkiintoista. Onko uskonnottomuus mielestäsi arvo, Useimmille uskonnottomuus on käsittääkseni lähinnä sellainen hällä väliä juttu, että koska ei ole mitään järkevää, niin miksi uskoa.
Vähän niin kuin kommunisti ei voisi seurustella puoluepolitiikkaankuulumattoman kanssa.
Haluaisitko siis saada kumppanilta vahvistusta uskollesi. Eikö riitä, ettei hän dissaa sinun vakaumustasi.- 6767676869
Yogamies kirjoitti:
"Itse en esim halua aloittaa mitään ateistin kanssa"
Mielenkiintoista. Onko uskonnottomuus mielestäsi arvo, Useimmille uskonnottomuus on käsittääkseni lähinnä sellainen hällä väliä juttu, että koska ei ole mitään järkevää, niin miksi uskoa.
Vähän niin kuin kommunisti ei voisi seurustella puoluepolitiikkaankuulumattoman kanssa.
Haluaisitko siis saada kumppanilta vahvistusta uskollesi. Eikö riitä, ettei hän dissaa sinun vakaumustasi.Mä koen niin, että hän "dissaisi" uskonnon itsessään ollessaan ateisti tai tuodessaan kantansa esille. En omassa elämässäni tuo asiaa esille millään tavalla, mutta sillon, kun ihminen kirjoittaa seuranhakuilmoitukseensa olevansa ateisti (laittaa rastin ruutuun), mulla nousee jotenkin niskakarvat pystyyn. Tää nyt on mun mielipide asiaan ja koen itseni oikeutetuksi sellaisen omaamaan.
- herranjumalatätä
"Vähän niin kuin kaupassa; kauppalista. Sillon saa mahdollisesti paremmin sitä mitä tilaa."
"Sehän on kuin seurustelisi jonkun nuken kanssa..."
Ei näin. Mies ei ole mittatilaustyö eli jonkin sortin nukke jossa on kaikki valitsemasi ominaisuudet. Ei tämä nyt niin mene. Varmasti enemmistö miehistä skippaa sellaiset profiilit jossa on listattu mieheltä odotettuja ominaisuuksia ikään kuin kauppalistassa, itse ainakin siirryn seuraavaan profiiliin heti kun näen sellaisen listauksen.
Muutamaa ominaisuutta voi tietysti toivoa mutta jos sinulla on siinä 30 kohdan vaatimuslista niin se on sitten aivan turha profiili. Ne miehet jotka eivät koe täyttävänsä vaatimuksia, eli suuri enemmistö, siirtyy heti seuraavaan profiiliin. Ne miehet jotka omasta mielestään täyttää vaatimuksesi, ei varmasti täytä niitä sinun mielestäsi. Kaikkihan meistä on huumorintajuisia ja pidämme itsestämme huolta.
Kaikki meistä ei ole kirjailijoita. Sinun unelmiesi miehellä voi olla vaikka lukihäiriö tai on muuten vaikea tuottaa tekstiä, joka ei, tiedoksesi, korreloi älykkyyden kanssa oikeastaan mitenkään. Naiset hyvin harvoin tietävät mitä haluavat, niin monta kertaa se on nähty että se tuleva aviomies vain tulee jostain ja vie ns. jalat alta.
Naiset eivät vain sitten osaa tätä hommaa jos naisten yleinen käsitys on että nettideittailu on jotain shoppailua ostoslistan kanssa. Ei miehiä kiinnosta sellainen profiili jossa on pari kissakuvaa ja 30 kohdan "ostoslista" jonka vaatimuksia ei täytä kukaan. Niitä tosiaan näkee ja siitä profiilista tulee heti esille se että nainen ei ole huumorintajuinen eikä älykäs, vaan tylsä nipottaja joka vaatii mieheltä sellaista täydellisyyttä jota ei ole mahdollista saavuttaa.
Ymmärrän kyllä ettei profiili voi myöskään olla täysin tyhjä, mutta profiilit jotka olen kahlannut läpi ei vaan paljasta naisesta mitään olennaista. Profiilia lukemalla ei voi oppia naisen persoonaa kovin kaksisesti tietenkään, mutta kun näissä ei tule persoonallisuus esiin sitten ollenkaan. Sitten kun vielä suurin osa profiileista on kuin toistensa kopioita vähän eri kuvilla, niiden läpi selaaminen alkaa tympimään hyvin nopeasti.
Sekin on huomattu että naiset tykkää listata ominaisuuksia itsestään, joista valitettavasti vanhan kokemuksen mukaan suurin osa ei pidä paikkaansa. Esimerkki:
"Olen huumorintajuinen, omillani toimeentuleva itsenäinen nainen, sympaattinen, intohimoinen, liikunnallinen. Pidän eläimistä, rauhallisista koti-illoista, välillä syvennyn kirjaan viinilasin äärellä mutta minusta löytyy myös villi puoleni."
Melkein kaikilla lukee vastaavaa profiilissaan ja tuollaisen kanssa myös deittailin ja arvaapa mitä? Ei ollut huumorintajuinen, nipin napin pärjäsi taloudellisesti, tarvi apua hyvin monessa pikkuasiassa, ei ollut kovin symppis, ei ollut mielestäni intohimoinenkaan, liikunnallisuus = lyhyt työmatka pyöräillen tai kävellen, pitää vain kissoista. Silloin tällöin terassilla käyminen ei ole kovin villiä, muuten. Ainoat asiat joka piti paikkaansa oli rauhalliset koti-illat, mutta kirjan lukeminen ja viinipullon tyhjentäminen ei kyllä koskaan tapahtunut samaan aikaan.
Tuollainen sitten ihan oikeasti odottaa miehen täyttävän 30 kohdan vaatimukset ja ihmettelee miksi mies haihtuu vähin äänin. Nainen ei ymmärrä omaa tasoaan ja se on surullista. Tässä maassa on niin kovin paljon yksinäisyyttä ihan vaan siksi että suomalaisen naisen mielestä pelkkään deittailuun vaaditaan juuri se yksilö josta voisi tulla aviomies ja lasten isä.
Miksei voi suoraan kirjoittaa että tykkään vetää lärvit perjantaisin? Ei siinä ole mitään pahaa, varsinkin jos on ujo. Yhtä hyvin voi kirjoittaa että ymmärtää jotain pieruhuumoria mutta itse osaa vain yhden vitsin ja kertoo sen joka kerta huonosti. On melko tylsä ihminen mutta tykkää seksistä useammassa kuin yhdessä asennossa. Ei tarvitse liioitella, ja jos ei oikeasti tiedä millainen nainen on, kysyy sitten vaikka kaverinsa apua siihen profiilin rustaamiseen. Miehet on jo varmasti tottuneet siihen ettei profiilin teksti pidä yhtään paikkaansa, niin laittakaa nyt edes niitä edustavia, laadukkaita kuvia niin ei tarvitse ihan täysin pettyä. Kiitos. - 878878789
herranjumalatätä kirjoitti:
"Vähän niin kuin kaupassa; kauppalista. Sillon saa mahdollisesti paremmin sitä mitä tilaa."
Ei näin. Mies ei ole mittatilaustyö eli jonkin sortin nukke jossa on kaikki valitsemasi ominaisuudet. Ei tämä nyt niin mene. Varmasti enemmistö miehistä skippaa sellaiset profiilit jossa on listattu mieheltä odotettuja ominaisuuksia ikään kuin kauppalistassa, itse ainakin siirryn seuraavaan profiiliin heti kun näen sellaisen listauksen.
Muutamaa ominaisuutta voi tietysti toivoa mutta jos sinulla on siinä 30 kohdan vaatimuslista niin se on sitten aivan turha profiili. Ne miehet jotka eivät koe täyttävänsä vaatimuksia, eli suuri enemmistö, siirtyy heti seuraavaan profiiliin. Ne miehet jotka omasta mielestään täyttää vaatimuksesi, ei varmasti täytä niitä sinun mielestäsi. Kaikkihan meistä on huumorintajuisia ja pidämme itsestämme huolta.
Kaikki meistä ei ole kirjailijoita. Sinun unelmiesi miehellä voi olla vaikka lukihäiriö tai on muuten vaikea tuottaa tekstiä, joka ei, tiedoksesi, korreloi älykkyyden kanssa oikeastaan mitenkään. Naiset hyvin harvoin tietävät mitä haluavat, niin monta kertaa se on nähty että se tuleva aviomies vain tulee jostain ja vie ns. jalat alta.
Naiset eivät vain sitten osaa tätä hommaa jos naisten yleinen käsitys on että nettideittailu on jotain shoppailua ostoslistan kanssa. Ei miehiä kiinnosta sellainen profiili jossa on pari kissakuvaa ja 30 kohdan "ostoslista" jonka vaatimuksia ei täytä kukaan. Niitä tosiaan näkee ja siitä profiilista tulee heti esille se että nainen ei ole huumorintajuinen eikä älykäs, vaan tylsä nipottaja joka vaatii mieheltä sellaista täydellisyyttä jota ei ole mahdollista saavuttaa.
Ymmärrän kyllä ettei profiili voi myöskään olla täysin tyhjä, mutta profiilit jotka olen kahlannut läpi ei vaan paljasta naisesta mitään olennaista. Profiilia lukemalla ei voi oppia naisen persoonaa kovin kaksisesti tietenkään, mutta kun näissä ei tule persoonallisuus esiin sitten ollenkaan. Sitten kun vielä suurin osa profiileista on kuin toistensa kopioita vähän eri kuvilla, niiden läpi selaaminen alkaa tympimään hyvin nopeasti.
Sekin on huomattu että naiset tykkää listata ominaisuuksia itsestään, joista valitettavasti vanhan kokemuksen mukaan suurin osa ei pidä paikkaansa. Esimerkki:
"Olen huumorintajuinen, omillani toimeentuleva itsenäinen nainen, sympaattinen, intohimoinen, liikunnallinen. Pidän eläimistä, rauhallisista koti-illoista, välillä syvennyn kirjaan viinilasin äärellä mutta minusta löytyy myös villi puoleni."
Melkein kaikilla lukee vastaavaa profiilissaan ja tuollaisen kanssa myös deittailin ja arvaapa mitä? Ei ollut huumorintajuinen, nipin napin pärjäsi taloudellisesti, tarvi apua hyvin monessa pikkuasiassa, ei ollut kovin symppis, ei ollut mielestäni intohimoinenkaan, liikunnallisuus = lyhyt työmatka pyöräillen tai kävellen, pitää vain kissoista. Silloin tällöin terassilla käyminen ei ole kovin villiä, muuten. Ainoat asiat joka piti paikkaansa oli rauhalliset koti-illat, mutta kirjan lukeminen ja viinipullon tyhjentäminen ei kyllä koskaan tapahtunut samaan aikaan.
Tuollainen sitten ihan oikeasti odottaa miehen täyttävän 30 kohdan vaatimukset ja ihmettelee miksi mies haihtuu vähin äänin. Nainen ei ymmärrä omaa tasoaan ja se on surullista. Tässä maassa on niin kovin paljon yksinäisyyttä ihan vaan siksi että suomalaisen naisen mielestä pelkkään deittailuun vaaditaan juuri se yksilö josta voisi tulla aviomies ja lasten isä.
Miksei voi suoraan kirjoittaa että tykkään vetää lärvit perjantaisin? Ei siinä ole mitään pahaa, varsinkin jos on ujo. Yhtä hyvin voi kirjoittaa että ymmärtää jotain pieruhuumoria mutta itse osaa vain yhden vitsin ja kertoo sen joka kerta huonosti. On melko tylsä ihminen mutta tykkää seksistä useammassa kuin yhdessä asennossa. Ei tarvitse liioitella, ja jos ei oikeasti tiedä millainen nainen on, kysyy sitten vaikka kaverinsa apua siihen profiilin rustaamiseen. Miehet on jo varmasti tottuneet siihen ettei profiilin teksti pidä yhtään paikkaansa, niin laittakaa nyt edes niitä edustavia, laadukkaita kuvia niin ei tarvitse ihan täysin pettyä. Kiitos.Erotit lauseet asiayhteydestä; en siis ollut tekemässä itselleni nukkea, vaan halusin välttyä sellaisen löytämiseltä. Tietenkin pistäisin jotain listaa siitä mitä haluan tai mitä en halua. Toki voin sen ilmaista niinkin, että kerron millainen olen ja millainen en ole ja toivon, että vastapuoli siitä osaa vetää omat johtopäätöksensä. Olen itse kotona viihtyvä, urheilua inhoava ihminen ja en voi sietää mitään urheilemista tai edes urheilukisojen meteliä, jos sellaisia pitää telkkarista katsoa. Sori-mutta on deal breaker.
En halua olla tekemisissä esim loppuikääni ihmisen kanssa, joka ei pysty ilmaisemaan itseään, eli jotenkin aika vahvasti korreloi älykkyyden kanssa.
Voin esittää sen listani toivomuksen muodossa. En käsitä miksi minun mielestäsi pitäisi tuhlata aikaani. Tiedän olevani nipottaja ja pilkunnussija. Sillon on parempi etsiä sellaista kumppania, jonka kohdalla ei herne ponkase välittömästi nenään.
Olen itse parisuhteessa, joten tilanne ei ole ajankohtainen itselleni, mutta olen ystävää hakenut näiltä kyseisiltä palstoilta ja siellä on hyvin tullut esille millaista tämän päivän seurustelu ja ilmoitukset ovat sekä miesten kyky ymmärtää kirjoittua tekstiä, esim mitä tarkoittaa sana: ystävyys. - herranjumalatätä
878878789 kirjoitti:
Erotit lauseet asiayhteydestä; en siis ollut tekemässä itselleni nukkea, vaan halusin välttyä sellaisen löytämiseltä. Tietenkin pistäisin jotain listaa siitä mitä haluan tai mitä en halua. Toki voin sen ilmaista niinkin, että kerron millainen olen ja millainen en ole ja toivon, että vastapuoli siitä osaa vetää omat johtopäätöksensä. Olen itse kotona viihtyvä, urheilua inhoava ihminen ja en voi sietää mitään urheilemista tai edes urheilukisojen meteliä, jos sellaisia pitää telkkarista katsoa. Sori-mutta on deal breaker.
En halua olla tekemisissä esim loppuikääni ihmisen kanssa, joka ei pysty ilmaisemaan itseään, eli jotenkin aika vahvasti korreloi älykkyyden kanssa.
Voin esittää sen listani toivomuksen muodossa. En käsitä miksi minun mielestäsi pitäisi tuhlata aikaani. Tiedän olevani nipottaja ja pilkunnussija. Sillon on parempi etsiä sellaista kumppania, jonka kohdalla ei herne ponkase välittömästi nenään.
Olen itse parisuhteessa, joten tilanne ei ole ajankohtainen itselleni, mutta olen ystävää hakenut näiltä kyseisiltä palstoilta ja siellä on hyvin tullut esille millaista tämän päivän seurustelu ja ilmoitukset ovat sekä miesten kyky ymmärtää kirjoittua tekstiä, esim mitä tarkoittaa sana: ystävyys."En halua olla tekemisissä esim loppuikääni ihmisen kanssa, joka ei pysty ilmaisemaan itseään, eli jotenkin aika vahvasti korreloi älykkyyden kanssa."
No ei kyllä korreloi. Lukihäiriöiset pystyvät ilmaisemaan itseään myös kirjallisesti, mutta se on heille vaikeaa. Kasvotusten tapahtuva keskustelu voi olla niinkin älykästä ja ilmaisevaa että sinä et pysyisi siinä mukana edes. Älä suotta vedä johtopäätöksiä jostain deittiprofiilista kun ne ei naisten kohdallakaan koskaan kerro mitään siitä millainen henkilö on oikeassa elämässä.
"Olen itse parisuhteessa"
"mutta olen ystävää hakenut näiltä kyseisiltä palstoilta"
"miesten kyky ymmärtää kirjoittua tekstiä, esim mitä tarkoittaa sana: ystävyys."
Siis? Etsit ystäviä miehistä deittipalstalta, ymmärsinkö nyt oikein? - 898988989089
"En halua olla tekemisissä esim loppuikääni ihmisen kanssa, joka ei pysty ilmaisemaan itseään, eli jotenkin aika vahvasti korreloi älykkyyden kanssa."
No ei kyllä korreloi. Lukihäiriöiset pystyvät ilmaisemaan itseään myös kirjallisesti, mutta se on heille vaikeaa. Kasvotusten tapahtuva keskustelu voi olla niinkin älykästä ja ilmaisevaa että sinä et pysyisi siinä mukana edes. Älä suotta vedä johtopäätöksiä jostain deittiprofiilista kun ne ei naisten kohdallakaan koskaan kerro mitään siitä millainen henkilö on oikeassa elämässä.
"Olen itse parisuhteessa"
"mutta olen ystävää hakenut näiltä kyseisiltä palstoilta"
"miesten kyky ymmärtää kirjoittua tekstiä, esim mitä tarkoittaa sana: ystävyys."
Siis? Etsit ystäviä miehistä deittipalstalta, ymmärsinkö nyt oikein?En jaksa väitellä asioista, joten jätän viestistäsi osan omaan arvoonsa ja kommentoin vain viimeistä virkettä. Tässä suomi24:lla on treffipalsta, jossa voi etsiä joko: kumppania, treffiseuraa, jotain muuta tai ystävää. Saattoi olla muutakin, mutta en muista. En ole rajannut ystävän sukupuolta. Kai se deittipalsta on, mutta ymmärrykseni mukaan siellä voi näitä muitakin hakea. Ystävän sieltä olen saanut.
Sillon, kun joku vastaa ilmoitukseeni, katson mitä hän on siellä hakemassa. - Mikä_sepustus
Miksei voi suoraan kirjoittaa että tykkään vetää lärvit perjantaisin? Ei siinä ole mitään pahaa, varsinkin jos on ujo. Yhtä hyvin voi kirjoittaa että ymmärtää jotain pieruhuumoria mutta itse osaa vain yhden vitsin ja kertoo sen joka kerta huonosti. On melko tylsä ihminen mutta tykkää seksistä useammassa kuin yhdessä asennossa. Ei tarvitse liioitella, ja jos ei oikeasti tiedä millainen nainen on, kysyy sitten vaikka kaverinsa apua siihen profiilin rustaamiseen. Miehet on jo varmasti tottuneet siihen ettei profiilin teksti pidä yhtään paikkaansa, niin laittakaa nyt edes niitä edustavia, laadukkaita kuvia niin ei tarvitse ihan täysin pettyä. Kiitos.Kiesus miten pitkä sepustus!! Jäi lukematta.
- klokklok
Miksei voi suoraan kirjoittaa että tykkään vetää lärvit perjantaisin? Ei siinä ole mitään pahaa, varsinkin jos on ujo. Yhtä hyvin voi kirjoittaa että ymmärtää jotain pieruhuumoria mutta itse osaa vain yhden vitsin ja kertoo sen joka kerta huonosti. On melko tylsä ihminen mutta tykkää seksistä useammassa kuin yhdessä asennossa. Ei tarvitse liioitella, ja jos ei oikeasti tiedä millainen nainen on, kysyy sitten vaikka kaverinsa apua siihen profiilin rustaamiseen. Miehet on jo varmasti tottuneet siihen ettei profiilin teksti pidä yhtään paikkaansa, niin laittakaa nyt edes niitä edustavia, laadukkaita kuvia niin ei tarvitse ihan täysin pettyä. Kiitos."Tässä maassa on niin kovin paljon yksinäisyyttä ihan vaan siksi että suomalaisen naisen mielestä pelkkään deittailuun vaaditaan juuri se yksilö josta voisi tulla aviomies ja lasten isä."
Voi herranjumalatätä miksi itse vaadit naisen profiiliin 110% oikeat tiedot jos olet itsekin valmis pelkkään deittailuun? Mee deiteille ja ota selvää naisesta mutta et taida päästä treffeille, tästä syystä mesoat huonoista profiileista.
Kun kerran tiedät että profiilin tietoihin ei oo luottamista niin mitä järkeä vaatia parempia profiileja.
Yks ja sama vaikka olisi tyhjä profiili ilman mitään tietoja, lähtisin naisen kanssa treffeille, siellähän se selviää, eri asia jos ei uskalla. 6767676869 kirjoitti:
Mä koen niin, että hän "dissaisi" uskonnon itsessään ollessaan ateisti tai tuodessaan kantansa esille. En omassa elämässäni tuo asiaa esille millään tavalla, mutta sillon, kun ihminen kirjoittaa seuranhakuilmoitukseensa olevansa ateisti (laittaa rastin ruutuun), mulla nousee jotenkin niskakarvat pystyyn. Tää nyt on mun mielipide asiaan ja koen itseni oikeutetuksi sellaisen omaamaan.
Kunnioitan mielipidettäsi, vaikka en oikein ymmärrä perusteluitasi.
Olen pitkään seurustellut teologin kanssa, vaikka olen ateisti. Se on vain ulkopuolisten antama määritelmä, mutta sinänsä en määrittelisi sillä itseäni. Uskonto on vain minulle yhdentekevä asia.
Samalla tavalla voisi ajatella, että jos laittaa rastin ruutuun, että on eronnut. Se ei kuitenkaan määrittele millainen ihminen on luonteeltaan.- sivukommentti
Yogamies kirjoitti:
Kunnioitan mielipidettäsi, vaikka en oikein ymmärrä perusteluitasi.
Olen pitkään seurustellut teologin kanssa, vaikka olen ateisti. Se on vain ulkopuolisten antama määritelmä, mutta sinänsä en määrittelisi sillä itseäni. Uskonto on vain minulle yhdentekevä asia.
Samalla tavalla voisi ajatella, että jos laittaa rastin ruutuun, että on eronnut. Se ei kuitenkaan määrittele millainen ihminen on luonteeltaan.Kuitenkin monet ateisteiksi itseään kutsuvat, ovat erittäin jyrkkiä omassa uskossaan, ja pyrkivät aktiivisesti tekemään käännytystyötä.
Luulen, että häntä risoo tuon tyyppiset ateistit enemmän, kuin ne joille uskonto vain on yhdentekevä asia. sivukommentti kirjoitti:
Kuitenkin monet ateisteiksi itseään kutsuvat, ovat erittäin jyrkkiä omassa uskossaan, ja pyrkivät aktiivisesti tekemään käännytystyötä.
Luulen, että häntä risoo tuon tyyppiset ateistit enemmän, kuin ne joille uskonto vain on yhdentekevä asia.Joo, tuo on kyllä totta. Harmitti joskus tuon teologin puolesta (joka oli uskossa), kun ihmiset varsinkin kännisenä alkoivat jankkaamaan näitä "ei maailma ole voinut syntyä 7:ssä päivässä" juttuja, jotka hän oli jo tsiljoona kertaa kuullut.
- herranjumalatätä
klokklok kirjoitti:
"Tässä maassa on niin kovin paljon yksinäisyyttä ihan vaan siksi että suomalaisen naisen mielestä pelkkään deittailuun vaaditaan juuri se yksilö josta voisi tulla aviomies ja lasten isä."
Voi herranjumalatätä miksi itse vaadit naisen profiiliin 110% oikeat tiedot jos olet itsekin valmis pelkkään deittailuun? Mee deiteille ja ota selvää naisesta mutta et taida päästä treffeille, tästä syystä mesoat huonoista profiileista.
Kun kerran tiedät että profiilin tietoihin ei oo luottamista niin mitä järkeä vaatia parempia profiileja.
Yks ja sama vaikka olisi tyhjä profiili ilman mitään tietoja, lähtisin naisen kanssa treffeille, siellähän se selviää, eri asia jos ei uskalla."Yks ja sama vaikka olisi tyhjä profiili ilman mitään tietoja, lähtisin naisen kanssa treffeille, siellähän se selviää, eri asia jos ei uskalla"
No minäpä en lähde tuhlaamaan aikaani ja rahojani kenen tahansa naisen kanssa koska ikä, työ ja lapset. Nettiprofiilit on alunperinkin otettu käyttöön siksi että se helpottaisi toisen löytämistä. Ei siinä ole silloin enää järkeä jos homma on vaikeampaa kuin baariin meno.
Treffeille lähtö edellyttää ainakin puhelinnumeron vaihtamista parin kuvan lisäksi, itselläni on siitä tosi huonoja kokemuksia enkä enää halua jakaa numeroani 100 naiselle vain siksi että heillä on juosten kustu profiili netissä ja ovat naisia. Onhan toki mahdollista hankkia joku prepaid liittymä vain deittejä varten mutta ei tän homman pitäisi vaatia sellaista. Kyllä ihmisten pitää muuttaa käytöstään ennemmin, olla luotettavia ja ymmärtäväisiä. Ei niin että lapsellinen isä joutuu turvautumaan prepaidiin ja lähestymiskieltoihin vain siksi että haluaa TAAS naisen rakkautta elämäänsä. Lisäksi minulla ei ole aikaa viestitellä kaikkien profiilien kanssa. En usko että tämä ongelma koskee vain minua, siksi vuodatan asiasta enkä ole siitä pahoillani. Jos tää olis vain mua koskeva ongelma niin olisin vaan hiljaa.
Olisi kaikkien kannalta parempi jos naiset oppisi tekemään profiileja joista heidän persoonallisuus tulisi paremmin esille. Ehkä ne kuvatkaan ei ole niin tärkeitä JOS loput profiilista korvaa ne rakeiset kuvat joista ei saa mitään selvää. Silloin kuitenkin pitää onnistua muutaman hyvän kuvan vaihto useamman päivän viestittelyn jälkeen, koska miehiä kiinnostaa myös naisen ulkonäkö. Olen joskus muinoin tehnyt niin että olen oma-aloitteisesti lähettänyt muutaman kuvan itsestäni, jonka jälkeen nainen on halunnut jutella puhelimessa mutta ei sitten ikinä lähettänyt yhtään kuvaa itsestään. Joku nainen voisi varmaan yrittää selittää mikä logiikka tuossa on. Itselleni se on aina tarkoittanut että naisella on päässä jotain vikaa.
Olen 35, eronnut, kaksi lasta. Lapsiani yritän suojella, en itseäni.
https://yle.fi/uutiset/3-10423355
https://yle.fi/uutiset/3-10423252
https://yle.fi/uutiset/3-10424391
- JossainMuualla
Turhaa kitinää.
- oh-hoh
"Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat", "Kirjoita itsestäsi äläkä siitä mitä etsit miehessä. Et sinä useinkaan edes tiedä mitä haluat,"
Olipas ristiriitaisia neuvoja!- herranjumalatätä
Ei siinä ole ristiriitaa jos ymmärtää lukemaansa. Pääosin kirjoita itsestäsi, älä siitä mitä etsit miehestä. Pääosin, siis enimmäkseen. Koska et kuitenkaan tiedä millainen mies vie jalat alta.
- oh-hoh
Ei siinä ole ristiriitaa jos ymmärtää lukemaansa. Pääosin kirjoita itsestäsi, älä siitä mitä etsit miehestä. Pääosin, siis enimmäkseen. Koska et kuitenkaan tiedä millainen mies vie jalat alta.
Siis minun pitää kirjoittaa pääosin itsestäni, eikä siitä mitä haluan?
"Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat" Mitä ihmettä sä sitten tuolla lauseella oikein tarkoitat? - herranjumalatätä
oh-hoh kirjoitti:
Siis minun pitää kirjoittaa pääosin itsestäni, eikä siitä mitä haluan?
"Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat" Mitä ihmettä sä sitten tuolla lauseella oikein tarkoitat?"Siis minun pitää kirjoittaa pääosin itsestäni, eikä siitä mitä haluan?"
Kyllä, juuri näin. Muutenhan profiiliasi lukeva mies ei tiedä yhtään millainen olet. Sitten voit myös kirjoittaa hieman millaista seuraa etsit, mutta kun miehet ei niitä osioita yleensä lue taikka kiinnitä niihin kohtiin huomiota edellämainituista syistä, niin profiilin ei silloin kannata olla sellainen jossa on kissakuva ja enimmäkseen vaatimuksia muita kohtaan. Toisaalta se kyllä kertoo sinusta jo kaiken tarpeellisen, mutta jos aiot jotain seuraa löytää niin ehkei sen profiilin kannata sellainen olla. Huh huh. Tällästä tämä tarjonta, nettideittailun maailmassa. - oh-hoh
"Siis minun pitää kirjoittaa pääosin itsestäni, eikä siitä mitä haluan?"
Kyllä, juuri näin. Muutenhan profiiliasi lukeva mies ei tiedä yhtään millainen olet. Sitten voit myös kirjoittaa hieman millaista seuraa etsit, mutta kun miehet ei niitä osioita yleensä lue taikka kiinnitä niihin kohtiin huomiota edellämainituista syistä, niin profiilin ei silloin kannata olla sellainen jossa on kissakuva ja enimmäkseen vaatimuksia muita kohtaan. Toisaalta se kyllä kertoo sinusta jo kaiken tarpeellisen, mutta jos aiot jotain seuraa löytää niin ehkei sen profiilin kannata sellainen olla. Huh huh. Tällästä tämä tarjonta, nettideittailun maailmassa.Minä nyt takerrun tuohon sinun lauseeseesi: "Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat".
Miksi sinä kirjoitit noin, kun kerran päinvastaoista tarkotat? - herranjumalatätä
oh-hoh kirjoitti:
Minä nyt takerrun tuohon sinun lauseeseesi: "Muista myös kirjoittaa erittäin selkeästi mitä pääosin haluat".
Miksi sinä kirjoitit noin, kun kerran päinvastaoista tarkotat?Se ei tarkoita päinvastaista. Et vain ymmärrä sanaa pääosin. Profiilin tulisi painottua siihen millainen olet, ei siihen mitä haluat miehestä. Jos kuitenkin toivelistan laitat niin pyri pitämään se toivelista mahdollisimman lyhyenä. Joko ymmärsit?
- ei.onnaa
Miehet, joilla on lapsia, rankataan automaattisesti ulos. Sori.
- herranjumalatätä
Ei rankata, monella sinkkunaisella on omiakin lapsia. Olet varmaan kuullut joskus termin uusperhe?
- ei.onnaa
Ei rankata, monella sinkkunaisella on omiakin lapsia. Olet varmaan kuullut joskus termin uusperhe?
Uusperhettä ei hyväksytä. Vain mies ilman lapsia. Hän on jo tehnyt päätöksensä hankkiessaan ne. Ei kiitos mulle. Ei uusioperheille. Ehdoton ei.
- herranjumalatätä
ei.onnaa kirjoitti:
Uusperhettä ei hyväksytä. Vain mies ilman lapsia. Hän on jo tehnyt päätöksensä hankkiessaan ne. Ei kiitos mulle. Ei uusioperheille. Ehdoton ei.
Siis sinä et hyväksy, sinä rankkaat ne automaattisesti ulos. Ei haittaa minua.
- ei.onnaa
Siis sinä et hyväksy, sinä rankkaat ne automaattisesti ulos. Ei haittaa minua.
Hyvin moni sinkkunainen tuossa ikäryhmässä, nainen haluaa joko omat tai ei ollenkaan. Sori nyt vaan. Kannattais uhrata aikaa sille ajatukselle ettet välttämättä ole enää sitä kovinta huutoa.
- höpönvittulöpön
ei.onnaa kirjoitti:
Hyvin moni sinkkunainen tuossa ikäryhmässä, nainen haluaa joko omat tai ei ollenkaan. Sori nyt vaan. Kannattais uhrata aikaa sille ajatukselle ettet välttämättä ole enää sitä kovinta huutoa.
Ahah. Olen 35 lapsellinen hyvillä tuloilla ja ulkonäkö ok. Menen tänäänkin baariin jossa saan sitä huomiota. Naiset itseasiassa roikkuu perässä heti kun tietää että mulla on jo mukulat, joten pihitän sen tiedon kunnes se on paljastettava.
- suuretluulotitsestään
36v nainen on siis jo ulkona pelistä. Erikoista että yläraja menee juuri oman ikäsi kohdalla, se karkottaa naisia pelistä pois.
Ei käynyt mielessä että ne säihkyvät profiilit ovat menneet kaupaksi jo, mitä hyötyä olisi säihkyprofiilista jos se olisi siellä siltikin vuosikausia, ajattelitko että odottavat siellä ainoastaan sua?- justjoooooo
Taas vaihteeksi nainen alkaa puhumaan asian vierestä.
- sivukommentti
justjoooooo kirjoitti:
Taas vaihteeksi nainen alkaa puhumaan asian vierestä.
Miten nii?
Tottahan se on, että ne valkataan heti, joilla on mielenkiintoinen profiili. Eikä aloittaja pysty komentamaan niitä jljellä olevia tylsimyksiä muutokseen. Ei ne pysty.
- Valkoritari
" Kirjojen lukeminen ei ole harrastus, ok? Kaikki tekevät sitä aivan kuten kaikkia kiinnostaa hyvä ruoka. Niistä ei saa minkäänlaista keskustelua aikaan, ei miesten kanssa, ihan turha edes yrittää."
Kyllä kirjoista saa hyvinkin keskustelua aikaan ja niistä on helppo aloittaa jutustelu. Eri asia tietysti jos et ole lukumiehiä ensinkään.- herranjumalatätä
Ei ole, eikä varmasti monikaan heterosuhde ole niin alkanut.
- jhg
On lukemista harrastavia miehiäkin olemassa. Jos nainen itse on kiinnostunut kirjallisuudesta, kannattaa se toki mainita. Keskustelua syntyy kyllä sellaisen miehen kanssa, joka myöskin on siitä kiinnostunut, vaikka ei aloittajan kanssa synnykään.
- herranjumalatätä
jhg kirjoitti:
On lukemista harrastavia miehiäkin olemassa. Jos nainen itse on kiinnostunut kirjallisuudesta, kannattaa se toki mainita. Keskustelua syntyy kyllä sellaisen miehen kanssa, joka myöskin on siitä kiinnostunut, vaikka ei aloittajan kanssa synnykään.
Lukeminen ei ole varsinaisesti harrastus, kaikki tekee sitä. Kirjakerhoon kuuluminen alkaa hipoa.
Ruuan laitto ei ole varsinaisesti harrastus, kaikki tekee sitä. Jos kuulut johonkin rinkiin jossa vaihdetaan reseptejä ja keräillään harvinaisia, se voisi olla jo harrastus.
Musiikin kuuntelu ei ole harrastus, kaikki tekee sitä. Soittimen soittaminen on harrastus ja esimerkiksi vinyylien keräily voidaan myös nähdä harrastuksena. Ei tää nyt näin vaikeata voi olla. - jhg
Lukeminen ei ole varsinaisesti harrastus, kaikki tekee sitä. Kirjakerhoon kuuluminen alkaa hipoa.
Ruuan laitto ei ole varsinaisesti harrastus, kaikki tekee sitä. Jos kuulut johonkin rinkiin jossa vaihdetaan reseptejä ja keräillään harvinaisia, se voisi olla jo harrastus.
Musiikin kuuntelu ei ole harrastus, kaikki tekee sitä. Soittimen soittaminen on harrastus ja esimerkiksi vinyylien keräily voidaan myös nähdä harrastuksena. Ei tää nyt näin vaikeata voi olla.Liikuntakaan ei ole harrastus.
- Kaisanoasaa
Musiikin kuuntelu ei ole harrastus, kaikki tekee sitä. Soittimen soittaminen on harrastus ja esimerkiksi vinyylien keräily voidaan myös nähdä harrastuksena. Ei tää nyt näin vaikeata voi olla.No voi jösses.
Kaikki ei tosiaankaan lue kirjoja, laita ruokaa niin että siihen olis suurempaa mielenkiintoa saati kuuntele musiikkia.
Sun suurin ongelma on kusipäinen asenne, jolla dissaat muiden tapaa elää ja ilmaista itseään. Että ei naiskaupassa ollutkaan tuotteet sua miellyttävästi esillä. No voi voi. - herranjumalatätä
Kaisanoasaa kirjoitti:
No voi jösses.
Kaikki ei tosiaankaan lue kirjoja, laita ruokaa niin että siihen olis suurempaa mielenkiintoa saati kuuntele musiikkia.
Sun suurin ongelma on kusipäinen asenne, jolla dissaat muiden tapaa elää ja ilmaista itseään. Että ei naiskaupassa ollutkaan tuotteet sua miellyttävästi esillä. No voi voi.Nyt oli pakko kusipäisesti dissata naisten profiileja, ne on todellakin niin surkeita. Sori kun en ole pahoillani.
- 7536iu56u3u63u6
Musiikin kuuntelu ei ole harrastus, kaikki tekee sitä. Soittimen soittaminen on harrastus ja esimerkiksi vinyylien keräily voidaan myös nähdä harrastuksena. Ei tää nyt näin vaikeata voi olla.Asiasta harrastuksen tekee volyymi ja siihen panostus, esimerkiksi jos omistaa paljon kirjoja, levyjä elokuvia yms. joita käyttää säännöllisen aktiivisesti.
- rivgmefim
jhg kirjoitti:
Liikuntakaan ei ole harrastus.
Siihen käy ihan sama lähestymistapa kuin edellä. Jos teet kävely- tai hölkkälenkkejä tai käyt silloin tällöin tai vaikka kerran viikossa, se ei ole harrastus. Sen sijaan jos kuulut johonkin urheilujoukkueeseen tai -seuraan ja treenaat monta kertaa viikossa, se on harrastus.
- Mätsäiskömukanuin
Tarkoitatko, että profiili olis joku Tervepunaposkilla ja tekstinä ”pihi, pohjimmiltaan laiska, itsenäinen, päätöksentekokyvytön, kunnianhimoton, tiukka moralistinainen etsii ystävää, mutta huumorintajua pitää olla”.
- herranjumalatätä
Ihan hyvä, mutta voiko olla samalla päätöksentekokyvytön ja itsenäinen? Eikö itsenäisyyteen kuulu olennaisesti kyky tehdä päätöksiä itsenäisesti? Laita tuo, mutta miksi etsit ystävää deittipalstalta? Etsitkö ystäviä miehistä, jos niin miksi?
- pyhäyksinkertaisuus
Ihan hyvä, mutta voiko olla samalla päätöksentekokyvytön ja itsenäinen? Eikö itsenäisyyteen kuulu olennaisesti kyky tehdä päätöksiä itsenäisesti? Laita tuo, mutta miksi etsit ystävää deittipalstalta? Etsitkö ystäviä miehistä, jos niin miksi?
Tuo oli aiheellinen huomautus. Sehän piti tietenkin ollu näin tuo teksti ”pihi, pohjimmiltaan laiska, itsenäinen, päätöksentekokyvyltään erityisen hidas, kunnianhimoton, moraaliltaan tiukka vanhempi nainen etsii ystävää, mutta huumorintajua pitää olla”. Ja eihän tuo mihinkään deittipalstalle vaan et-lehteen tai Pellervoon sitä enempi ajattelin sopivaksi.
- herranjumalatätä
pyhäyksinkertaisuus kirjoitti:
Tuo oli aiheellinen huomautus. Sehän piti tietenkin ollu näin tuo teksti ”pihi, pohjimmiltaan laiska, itsenäinen, päätöksentekokyvyltään erityisen hidas, kunnianhimoton, moraaliltaan tiukka vanhempi nainen etsii ystävää, mutta huumorintajua pitää olla”. Ja eihän tuo mihinkään deittipalstalle vaan et-lehteen tai Pellervoon sitä enempi ajattelin sopivaksi.
Heti parempi mutta on tuossa vieläkin petrattavaa. Mihin käyttöön muuten tarvit sitä ystävää? Sekin kannattaa ilmaista.
- pyhäyksinkertaisuus
En mää mitään tarvi, mutta olisihan se kiva jos vois piristää jonkun toisen mieltä. Mun mielestä ystävät pitäis olla sitä varten. Ei sitä tiedä kuinka hyviä ystäviä puolituntemattomista saattaa tulla.
- Perus-pertti
Naisilla on profiilissa pelkkä naamakuva. Peittävät myös läskinsä rumilla löysillä vaatteilla ja sitten haluavat itse komean salimaken vaikka eivät itse liiku ollenkaan. Todella naiset tylsiä eivät osaa edes kommunikoida vaan änkyttävät jotain mistä ei saa mitään selvää. Usein kertovat että ovat sosiaalisia mutta missä se sosiaalisuus näkyy kun eivät edes puhu mitään eivätkä osaa vastata yuksinkertaisiin kysymyksiin.
- Sosialisoinutsulo
Pitää ottaa huomioon, että sosiaalialalle ei oteta töihin jos ei ole sosiaalisesti pätevä. Ehkä se on joillakin mennyt sekaisin ja ajattelevat, että se pitää sitten muistaa mainita kaikissa yhteyksissä.
- Tahvo53
Voidaanko ajatella että pistetään sitten ” pää perseseen” ja unohdetaan deittiprofiilit ja muu netissä tapahtuvat pariutumisyritykset....vai vedetäänkö vihdoin se pää pois sieltä perseestä.
Kaikki, siis kaikki ihmiset ovat erillaisia ulkonäön, ominaisuuksien, luonteiden yms. osalta ja näin on tarkoitettu. Antaa kaikkien kukkien kukkia...- herranjumalatätä
Aivan niin Tahvo. Ongelma tässä on se ettei ne erot tule esiin niissä profiileissa vaan ovat enemmänkin toistensa kopioita. Suomalaisten, ainakin nyt naisten, profiilit ovat aivan turhia koska ei kukaan täysipäinen äijä niistä kiinnostu. Ne on vähän kuin nykyajan radiomusiikki, samalta kuulostavaan biisiin on vaihdettu sanajärjestys. Tarinaa ei ole, biisistä ei saa mitään irti, se ei herätä mitään mielikuvia tai tunteita.
- Tahvo53
Aivan niin Tahvo. Ongelma tässä on se ettei ne erot tule esiin niissä profiileissa vaan ovat enemmänkin toistensa kopioita. Suomalaisten, ainakin nyt naisten, profiilit ovat aivan turhia koska ei kukaan täysipäinen äijä niistä kiinnostu. Ne on vähän kuin nykyajan radiomusiikki, samalta kuulostavaan biisiin on vaihdettu sanajärjestys. Tarinaa ei ole, biisistä ei saa mitään irti, se ei herätä mitään mielikuvia tai tunteita.
Hyvin sanottu tuosta musiikista, pääasiassa paskaa nykyään.
Tosi vähän on tullut käytyä treffeillä mutta muussa yhteydessä tullut tavattua vastakkaisen sukupuolen edustajia ja pääasiassa ovat ihan ok tyyppejä olivat sitten nuoria, keski ikäisiä tai vähän vanhempia. Tosin en treffeilä vaan jutellut muuten vaan kun kerran en ihan hiljaista tyyppiä ole.
Alkukesästä kun oltiin terassilla frendin kanssa ja samaan pöytään istahti vähän nuorempi nainen, istui siinä hiljaa vartin ja lopulta kysyin että onko kaikki ok. Nainen siihen että ei halunnut häiritä ja osoittautui aivan järkyttävän mukavaksi tyyppi vaikka ensin tuntui vähän oudolta...sitä vaan että satunnaiset live tapaamisetkin voivat olla mukavia - poooopo
Tahvo53 kirjoitti:
Hyvin sanottu tuosta musiikista, pääasiassa paskaa nykyään.
Tosi vähän on tullut käytyä treffeillä mutta muussa yhteydessä tullut tavattua vastakkaisen sukupuolen edustajia ja pääasiassa ovat ihan ok tyyppejä olivat sitten nuoria, keski ikäisiä tai vähän vanhempia. Tosin en treffeilä vaan jutellut muuten vaan kun kerran en ihan hiljaista tyyppiä ole.
Alkukesästä kun oltiin terassilla frendin kanssa ja samaan pöytään istahti vähän nuorempi nainen, istui siinä hiljaa vartin ja lopulta kysyin että onko kaikki ok. Nainen siihen että ei halunnut häiritä ja osoittautui aivan järkyttävän mukavaksi tyyppi vaikka ensin tuntui vähän oudolta...sitä vaan että satunnaiset live tapaamisetkin voivat olla mukaviaMiksi järkyttävän mukava? Tekikö jotain pahaa samalla?
No mun profiilista suurimman osan ottaa ruuna. Ei siinä paljoa jakoja ole.
Postilaatikko on silti täynnä. Mitä tehdä.Miehestä sais olla joku aktiviteettikuva.
Riippuliito, basehyppy.- Vaarallistaelehmää
Sellainen kuva kertoo uhkarohkeudesta, jolle oma henki ei ainakaan kuvanottohetkellä ole ollut kovin kallis. Ehkä joku on joskus asian joutunut miettimään uusiksi ja vaihtanut harrastuksia vähän turvallisempiin, jotka sopii paremmin vakuutusyhtiöillekin. Basehyppy kuvahan voi olla ollu viimeinen kuva ja omaiset ei ole pyytänyt profiilia poistamaan.
Vaarallistaelehmää kirjoitti:
Sellainen kuva kertoo uhkarohkeudesta, jolle oma henki ei ainakaan kuvanottohetkellä ole ollut kovin kallis. Ehkä joku on joskus asian joutunut miettimään uusiksi ja vaihtanut harrastuksia vähän turvallisempiin, jotka sopii paremmin vakuutusyhtiöillekin. Basehyppy kuvahan voi olla ollu viimeinen kuva ja omaiset ei ole pyytänyt profiilia poistamaan.
Kyllä se nyt pittää muuta olla ku kaktuksen kanssa kiikkutuolissa ja kaappikello takana takomassa..
- Viinamies
Tuon takia en harrasta nettideittailua koska naiset ei kerro itsestään mitään. Kun menee baariin etsimään naista niin tietää heti mitä saa ja pääsee juttelee heti eikä tarvii tuhlata aikaa typeriin naisiin jotka ei edes vastaa.
Ei kiitos miehille kusilaareja ja vessanpönttöjä taustalle kuviin. Yöh...
Voisko sen kuvansa ottaa muualla ku huussissa?- banaanilaakso
oliko tämä analle tarkoitettu :)
(loukkaantuneena kun anan tunteet olivatkin lumetta)
(phyh)
(pärskii) banaanilaakso kirjoitti:
oliko tämä analle tarkoitettu :)
(loukkaantuneena kun anan tunteet olivatkin lumetta)
(phyh)
(pärskii)Kuis se nyt hänelle? :D
Onko hänellä ollut sellaisia? En tietääkseni ole mitään deittiprofiilia nähnyt?
(pärskii ja ahtshiuuuuu takaisin)
Miksi minä olisin loukkaantunut?
- 0909990
Millä treffipalstalla olet ollut?
Jos kaksnelosella, niin siellä naisilla ei ole tosiaankaan helppoa. Itse kestän max viikon kerrallaan. Pahinta ovat nuo varatut väijyjät, jotka lähettävät kuvattomasta ja tekstittömästä profiilista flirtin. Niitä nimittäin tulee hyvinkin 50 päivässä. Sitten naiset luulevat olevansa suosittuja. :)
Voi sanoa, ettei koskaan tiedä, mitä treffeillä oikeasti tulee vastaan. Olen kyllä tavannut monia todella fiksujakin miehiä.
Minulla oli aikoinaan kattava profiili. Huomasin, ettei sitä kukaan lue -miehet jahtaavat kaikkia naisia miettimättä sitä, onko mitään edellytyksiä olla yhdessä. Naiset väsyvät ja hiljenevät.
Ottavat mielummin itse yhteyttä, ja kertovat sitten kulissien takana itsestään enemmän.- retyurotewru
Jos kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla saa 50 flirttiä päivässä, naiset ovat suosittuja, eivätkä vaan luule olevansa.
- 0909990
retyurotewru kirjoitti:
Jos kuvattomalla ja tekstittömällä profiililla saa 50 flirttiä päivässä, naiset ovat suosittuja, eivätkä vaan luule olevansa.
Sama flirtti lähtee sadoille muillekin.
- retyurotewru
0909990 kirjoitti:
Sama flirtti lähtee sadoille muillekin.
Se ei asiaa muuksi muuta. Naiset ovat suosittuja, tarkastelet asiaa sitten yksilön vinkkelistä tai tilastollisesti.
- ci329cs
Naisten ei tarvitse panostaa profiileihinsa. Huonolla profiilillakin saa deittikutsuja pilvin pimein, ja pääsee joka tapauksessa valkkaamaan miehistä ne, joilla on hyvä profiili. Omien ominaisuuksien listaaminen on turhaa, sillä eivät miehet niitä kuitenkaan lue, eivät he halua kun naisen yhteystiedot ja ehkä sen kuvan, aina ei sitäkään. Miehille tehdyn vaatimuslistan tarkoitus on karsia ehdokkaat jotka eivät todellakaan kiinnotsa, mutta ei se silti toimi.
- 0909990
Niinpä.
Ne harvat joilla on hyvä profiili, ovat tosin niin suosittuja, että vaikeaa niitä on saada treffipalstalta parisuhteeseen. Jos joku on yrittänyt roikuttaa minua löysässä hirressä varasijalla, olen lähtenyt välittömästi -sitten soitellaan 10x perään. No no..
Aika tyypillinen profiiliteksti:
en mä nyt ala itsestäni sen enempää kertomaan ota yhteyttä jos kiinnostaa - herranjumalatätä
Tarvii panostaa jos aikoo sillä profiililla jotain saavuttaa. Voi tulla vaikka 10000 viestiä viikossa mutta se profiili yrittää löytää se mies. Tuollainen
"en mä nyt ala itsestäni sen enempää kertomaan ota yhteyttä jos kiinnostaa"
on huono ja tarpeeton.
Tee profiili josta miehet kiinnostuu. Jos et tiedä mistä miehet kiinnostuu niin ota selvää, mistä miehet kiinnostuu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3648233Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592582- 76938
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 55833
- 25826
- 12820
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68713