Voiko alle 175 cm mies kuntoilla

OnkoKokemuksia

Olen kuullut, että alle 175 cm mies ei ole toivottu kuntosalille. Lyhyille ei ole kuulemma edes sopivia laitteita.

15

313

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Typeryyttä

      Ei voi! Olen itse 170cm ja missään nimessä en pysty kuntoilemaan! Siinähän saattaa tulla hiki ja voi vahingossa hengästyäkin!

    • Pakarakimma

      Ei kukaan halua lyhyitä miehiä pilaamaan maisemia.

    • Anacondamies77

      Jo jäsenyyttä salille kirjoitettaessa pituutesi kysytään, jos olet alle 180cm, sinua ei kelpuuteta salille jäseneksi, itse olen vain 175cm, mutta huijasin menemällä jäsenyyttä hakemaan Korkkarit jalassa. pidin ne visisti pöydän alla kun salivastaava-nainen tuli kirjoittamaan kanssani lomaketta.. Myös Anacondan pituus kysytään, jos se on alle 20cm, salijäsenyyttä ei myönnetä

    • EiHukkapätkille

      Lyhyet miehet laitetaan salin seinille roikkumaan puntit jaloissa. Sitten odotellaan, että venyvät yli 175 cm pituisiksi. Se voi kestää jopa monta viikkoa. Aina toimenpide ei onnistu. Jos pituutta ei tule vähimmäismäärää, niin hukkapätkät heitetään takapihan jätelavalle ja siihen loppuu treenit.

    • Peeteeee

      Olen nähnyt, että alle 175 cm mies ei osaa nostaa painoja ja he menevät laitteisiinkin miten sattuu. Jalkaprässissäkin ovat yrittäneet nostaa päällään kelkkaa ylös. Mavea on nostettu tankon ollessa jalkojen takana, selän puolella, kun se on heidän mukaan selkäliike. Lyhyille ei ole kuulemma edes mahdollista opettaa hauiskääntöä, se on heille liian monimutkainen liike. Saleilla on usein näitä sorkuksesta karanneita friikkejä.

      • veeäm43

        "Mavea on nostettu tankon ollessa jalkojen takana, selän puolella"!
        Alan tuntemuksessasi on roimasti toivomisen varaa!
        "Tankon ollessa - - -" tarkoittaa hack kyykkyä. Suosittelen kokeilemaan. Eka kerralla tangon painoksi vain oma paino. Sitten 1,5 x oma paino ja lisäykset maun mukaan.

        No, naurettavan kehno sepustushan tuo pilailumielessä väsäämäsi hengen tuote on mutta kokeile tuota hack kyykkyä!


      • veeäm43

        "tankon ollessa selän puolella"?! "heidän mukaan selkäliike"!

        Mene tekemään tankolla selän puolella niin huomaat, että se on vähemmän selkäliike kuin mave!
        Niille jotka selkäänsä peläten välttelevät maastavetoa , olen ehdottanut hack kyykkyä koska siinä ei pysty kikkailemaan selällä. On se vaan sellainen tankolla tehtävä liike.


    • nouseenousee

      Onhan saleille sentään tutustumiskäyntejä, eli käyt tutustumassa joka laitteessa ja pumppaat raudat oranssihehkuun.
      Pois lähtiessäsi voit todeta, ettet tarvitsekaan näitä lapsosten leluja.

    • joooxd

      herää

    • panzer59

      No, aikoinaan kun tuli halonhakkuupuutetta ja kävin kysymässä salilla hintoja, niin enpä viitsinyt muuta kuin hankkia romulavoilta kuntoiluhärpäkkeet jotta kunto riittää vainoajien tappamiseen! stalingrad hans...

    • PalstanMode

      Minua häiritsee oma lyhyt elimeni. Lyhyillä miehillä on lyhyt.
      Minua kiusataan miesten vessassa ja en kehtaa mennä pukukoppiin.

      • Anonyymi

        Alle 175cm pituisilla miehillä on alle 7,5cm juhlakunnossa. Sen vuoksi ne ovat pääosin homoja.


    • Anonyymi

      Tule tänne meidän kaupungin salille; sinne ei pääse yli 175 cm miehet.
      Omistaja kun on vain 152 cm pitkä.

    • Anonyymi

      Tuo 175cm on todellakin maaginen luku. Itse olen 173,5cm pitkä ja kerran ihan vahingossa laitoin paksupohjaiset kengät jalkaan. Vastaanotto salilla oli ihan toinen, ihaillen tultiin kertomaan kuinka miehiseltä näytän ja tuntui kuin olisi saanut rautaa laitaa lisää kaikissa liikkeissä.
      Olin onneni kukkuloilla.
      Kaiken kruunasi se kun todella kaunis nainen, salimme biknifitness kisailijat, kysyi saisiko tulla kotiini suihkuun..
      Nainen kun tuli suihkusta seisoin hänen edessään alasti täydessä juhlakunnossa.
      Ja voi sitä häpeää kun nainen alkoi nauraa päin naamaa ja kysyi mihin se atleetti hävisi kenen kanssa hän tuli.
      Noh, mittasin pituuteni nämä uudet kengät jalassa ja 175,5 cm siitä tuli.
      Eli kyllä nyt harmittaa.

    • Anonyymi

      Vantaalle oli kuulemma tullut uusi lyhyiden "miesten" sali.

      Käy kysymässä sieltä?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe