...energian lähde, niin on sanonut Nikolai Tesla, kenties suurin keksijä kautta aikojen:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla
Kutosella tulee hyvä pätkä teslasta just ny, myöhemmin jatkuu sarjana.
Niin se varmaan on että kun on terveys ja kunnia tallella niin säilyy luovuus ja hoksottimetkin toimii, toisin kuin jos on kupan syömät ala- sekä yläpää.
Selibaatti ja naimattomuus ovat luovuuden ja...
12
303
Vastaukset 12
- Mitäsitten
Hittolainen, meinasin unohtaa tuon. Toosa äkkiä päälle. Hyvä kun joku muistuttaa.
- hienoahienoa
Mäkin katson tuota, mutta nimi on tosiaan Nikola eikä Nikolai. Oli kyllä ehkä maailman merkittävin mies. Elon Musk on harrastelija Teslaan verrattuna.
- orgggu
Aika hiton hyvin sanottu Teslalta. Ja tottahan tuo on 100%:sti (tunnen ainakin yhden tosi luovan ja nuorekkaan em. mallisen henkilön)!
- JossainMuualla
KOPS!
Tämä ääni kuului Harmiksen iskettyä kirveensä kiveen. - qwerqwerqwer
No ätmihän Tesla oli, vaikkakin omalla tavallaan nerokas mitä 99.99% ätmeistä ei ole.
- p950412
Kyllä niistä 99.99% voisi löytyä jokunen nerokaskin, jos eivät velloisi naisettomuudessaan, vaan tekisivät jotain missä ovat hyviä. Siis jotain muutakin kun netissä ruikuttamista.
- eiollutarpeita
Olisiko ollut aseksuaali.
- gfdhfd5t54gf
Nikola Tesla on todiste siitä että ätmi voi suunnata seksuaalisen turhautumisensa johonkin hyödylliseen, ja sitä kautta hän jää historiaan, toisin kun joku perus jännämies jonka saavutukset elämässä jäävät naisten kaatamiseen ja nakkikiskajonojen turpaanvetokisoihin.
Kunpa useampikin ätmi toteaisi "en voi saada naista koska olen tällainen, joten alan tekemään jotain sellaista missä minusta voi tulla suuri".- eruwtruwutuwtuwtu
Tesla kuitenkin kuoli rupiperseisenä ja unohdettuna yksinään, mitä se siinä auttaa jos jälkikäteen muistetaan. Kilpailevat jännämiehet kuten Edison ja Marconi taas saivat naisia ja jäivät historiaan, vaikkakin joillain tavoilla ehkä kyseenalaisesti mutta eipä Teslakaan mikään kullannuppu ollut.
- gfdhfd5t54gf
eruwtruwutuwtuwtu kirjoitti:
Tesla kuitenkin kuoli rupiperseisenä ja unohdettuna yksinään, mitä se siinä auttaa jos jälkikäteen muistetaan. Kilpailevat jännämiehet kuten Edison ja Marconi taas saivat naisia ja jäivät historiaan, vaikkakin joillain tavoilla ehkä kyseenalaisesti mutta eipä Teslakaan mikään kullannuppu ollut.
Mitä se auttaa? Täällähän häntä nytkin kohotetaan puolijumalalliseen asemaan.
Ja epäilenpä, että Tesla koki, että hän sai elämässään tehtyä asioita, joista hän nautti. Ehkä hän ei saanut kaikkea sitä mitä halusi, esimerkiksi naista, mutta sai kuitenkin muuta mielekkyttä elämäänsä.
Kun taas ätmi sanoo: "en voi tehdä elämässäni asioita joista nautin koska minulla ei ole naista wääwäwää elämäni ei ole mielekästä koska minulle ei ole naista byhyhyhyyy" - gfdhfd5t54gf
gfdhfd5t54gf kirjoitti:
Mitä se auttaa? Täällähän häntä nytkin kohotetaan puolijumalalliseen asemaan.
Ja epäilenpä, että Tesla koki, että hän sai elämässään tehtyä asioita, joista hän nautti. Ehkä hän ei saanut kaikkea sitä mitä halusi, esimerkiksi naista, mutta sai kuitenkin muuta mielekkyttä elämäänsä.
Kun taas ätmi sanoo: "en voi tehdä elämässäni asioita joista nautin koska minulla ei ole naista wääwäwää elämäni ei ole mielekästä koska minulle ei ole naista byhyhyhyyy"Ai että jostain aavemaailmasta käsin iloitsee saamastaan huomiosta? Silloin kuin noutaja tulee on kaikki myöhäistä ja aivan yksi ja sama miten on elänyt. Tuskinpa jossain hotellihuoneessa yksin kuollessaan mietti että tulipahan tehtyä mielekkäitä asioita silloin joskus vaan eiköhän enemmänkin sitä mitä jäi tekemättä.
Mutta joo se on totta että ei se nainen elämänlaatua kauheasti paranna jollei itse osaa muuten sitä parantaa, voipa käydä vain päinvastoin.
Väittävät että Tesla söi vain voileipäkeksejä
https://www.youtube.com/watch?v=H6k5BRwIPxk
Paskapuhetta väitän minä
Vaihtoehtoisessa universumissa, jossa Teslaa ei ole olemassa vaikuttaa bändi DC. Vaiko sittenkin DC/AC. Tuossa vielä epic rap battle
https://www.youtube.com/watch?v=gJ1Mz7kGVf0
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi251645Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀681387- 961171
Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R771114Salaisuudet paljastuu
Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku84799Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni48747Poliisi pamputti Variskankaalla
Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella29746- 64667
Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,43656- 38639