Tuomitsemme miehen ulkonäön perusteella valinneen

emme.hyväksy

23

357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emme.myös.hyväksy

      Tuomitsemme jokaisen miehen, joka on valinnut naisen ulkonäön perusteella.

    • Totuus-

      Ihan jokainen nainen valitsee miehen ulkonäön perusteella.

    • Eiköhän ole jokaisen oma asia, millä perusteella kumppaninsa valitsee.

      • hyväksytsorron

        No ei todellakaan ole


    • yhtä.tyhjän.kanssa

      Ihan sama. Sun tuomitsemisillasi tai tuomitsematta jättämisilläsi ei ole mitään merkitystä.

      • gnxrf

        "helppohan se täällä netissä on silmille hyppiä,"

        Kiitos samoin.


      • Naisasialooser11

        Olet siis minua fyysisesti vahvempi ja uskot pystyväsi tappamaan minut paljain käsin? Uskotko myös pystyväsi estämään minua panemasta väkisin sinua?


      • xdsx
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Olet siis minua fyysisesti vahvempi ja uskot pystyväsi tappamaan minut paljain käsin? Uskotko myös pystyväsi estämään minua panemasta väkisin sinua?

        Sulla on näemmä kova hinku päästä vankiaan.


      • gnxrf
        Naisasialooser11 kirjoitti:

        Olet siis minua fyysisesti vahvempi ja uskot pystyväsi tappamaan minut paljain käsin? Uskotko myös pystyväsi estämään minua panemasta väkisin sinua?

        Saat ottaa matsin talvitakkiani vastaan. Otan sen jälkeen voittajaa vastaan matsin.

        "Uskotko myös pystyväsi estämään minua panemasta väkisin sinua? "
        Olet siis homo? Etsi vaan perseesi jostain muualta.


      • IMEAUTISTIMULKKUA

        Etkös sä ali-ihmisjätekasa ole itse niin ruma, ettei yksikään nainen ole koskaan sua valinut tai seksuaalisesti halunnut?? Vielä kun ne sun sosialiset taidot ovat niin perseestä, ettei niiden avulla pysty ikinä naista saamaan, kun eipä tollainen sun kaltainen autistinen outo hyypiö edes osaisi naisia missään normaalisti lähestyä.

        Etkös sä just sen vuoksi ole päätynyt niitä incel-palstoja jo nuoresta lähtien lukemaan??


    • SoliterniuM1977

      Ihan jokainen mies tai nainen valitsee nykypäivänä kumppaninsa ulkonäön perusteella. Joka muuta väittää, valehtelee. Toki katsotaan niitä muitakin puolia eli onko kiva, mukava, onko sitä kemiaa jne. Mutta ennen tätä karsitaan rumat ehdokkaat pois. Näistä komeista/kauniista vaihtoehdoista valitaan sitten se, jossa täyttyy parhaiten ne muutkin ominaisuudet mitä kumppanilta halutaan. Näin se vaan menee. Siispä tuomitkaamme oikea tuomio ja tuomitkaamme jokainen itsemme tästä.

      • ahdistaa

        On sillä aika paljon väliä karsiiko ulkonäön perusteella pois 98 vai 7 prosenttia ihmisistä. On edelleen niitä joille normaali on hyvä. Heillä on jonkin verran varaa moittia pinnallisempia ihmisiä.


      • dlldgg

        Minä valitsen naisen vartalon perusteella, en kauniiden kasvojen perusteella.


    • Naisasialooser11

      Olivia ja hänen isänsä ovat loistavia esimerkkejä siitä, että nainen syntyy lottovoittajana ja menettää kaiken(Olivia on silmänräpäyksen päästä nahistunut täti vaikka onkin nyt siinä iässä että luulee 19v-35v=ikuisuus, mutta harha haihtuu nopeasti ja kohta hän kokee kauhunhetket kun tajuaa ajan vauhdin)ja YTM vaihtaa hänet nuorempaan ja kohta meillä on taas yksi jätösnainen lisää kaatopaikalla.

      Mika taas teki itsestään YT-miehen hankkimalla statusta ja olisi saanut tänäkin päivänä helposti priimapillua, vaikka syntyikin rutiköyhänä ja nuorena pojanrimpulana hänen MA oli nolla.

      • mitä.selität

        Miks vitussa Mika sitten tappoi itsensä? Sinähän olet aina selittänyt, että nimenomaan ätmiys on syy tappaa itsensä, ei mikään muu.


      • mitä.selität kirjoitti:

        Miks vitussa Mika sitten tappoi itsensä? Sinähän olet aina selittänyt, että nimenomaan ätmiys on syy tappaa itsensä, ei mikään muu.

        Mä joskus luulin, et ei kannata tappaa itteensä, et eihän sitä kannata aina "jotakin" on parempi kuin ei mitään.


    • Aluks tuo hakataan kivitauluun. Pian siitä jätetään loppu "valinneen" pois. Ja lopulta tästä manifestistä ei ole jäljellä kuin "Me tuomitsemme miehen".

    • 234234234234234

      Käytännössä kaikki ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, valitsevat ulkonäön perusteella jos voivat.

      • ÄtmiToteaa

        Näin se on, vaikka joku tamppooni kovasti yrittää vastaan väittää, ettei se ulkonäkö, vaan luonne ja sisäinen kauneus.
        Mikä ihmeen sisäinen kauneus, eihän sisäistä kauneutta edes näe, ennekuin halkaisee ihmisen kahtia ja katsoo halkaistun kehon sisäpuolelle ja siellä ei mitään kauneutta kyllä tule näkyviin.


    • tuomitse.ittes

      Sulla ei oo valtaa tuomita ketään

    • jakomielitautiako

      Ketkä "me"?

      • ätmi-kollektiivi

        Kaikki ätmit


    • Tähdettähdet

      Olivian silmät ovat kuin tähdet. Eivät niin kirkkaat, vaan yhtä kaukana toisistaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe