Haluan sinut...

kirjoitinnimesikuuraan

Haluan sinut kokonaan, jokaisen solusi ruumiista ja vihlaisunkin sydämmessä. Tahdon ne kaikki ja jotenkin. Haluan tuntea sen, että sinä haluat antaa itsesi kokonaan minulle.

Levität kätesi alasti minulle ja haluat minut sinuun. Minä olen sinua, sinä minua....

Mutta silloin me olemme me....

70

1518

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No niin... joku on heti aamusta ollut syvällisellä päällä.

      • longlywriter

        Aamusta osaa olla tuorein ajatuksille, on ehkä hyvät unet takana tai painajaiset, mutta tyhjää kirjoitustilaa löytyy, kun aihe vaan putkahtaa päähän...


    • On kaunista, kunpa halusi toteutuisi.

      • siisniinpäin

        Haluhan toteutuu, se on minun. Toivottavasti saan toisen haluamaan antamaan minulle sen mitä haluan....


      • siisniinpäin kirjoitti:

        Haluhan toteutuu, se on minun. Toivottavasti saan toisen haluamaan antamaan minulle sen mitä haluan....

        Haluat tuntea hänen halunsa ,se tuntuu silloin kun hän kärpertyy sinuun.


      • estoitta
        valtakunta kirjoitti:

        Haluat tuntea hänen halunsa ,se tuntuu silloin kun hän kärpertyy sinuun.

        Tietenkin haluan tuntea hänen halunsa. Silloinhan olen itse haluttava. Mutta se on myös antautumista ja luottamista, että otan hänet vastaan. Se on iso hyppy, vaikka itse haluaisi... alastomuus on muutakin kuin olla ilman vaatteita, se on myös kaiken tunteensa paljastamista.


      • lempeä_herätys
        valtakunta kirjoitti:

        Haluat tuntea hänen halunsa ,se tuntuu silloin kun hän kärpertyy sinuun.

        Se on parasta. ☺️


      • asiakirjoittajan.paluu
        valtakunta kirjoitti:

        Haluat tuntea hänen halunsa ,se tuntuu silloin kun hän kärpertyy sinuun.

        "Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun."

        Korjasin pari kirjoitusvirhettä tuossa sinun viestissä. :)


      • asiakirjoittajan.paluu kirjoitti:

        "Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun."

        Korjasin pari kirjoitusvirhettä tuossa sinun viestissä. :)

        Se pistää himottaa kun se tuntuu ja koputteleee sisään.


      • asiakirjoittajan.paluu kirjoitti:

        "Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun."

        Korjasin pari kirjoitusvirhettä tuossa sinun viestissä. :)

        Eli se on eri asia.


    • lempeä_herätys

      Saisinko jostain miehen, joka sanoisi tai kirjoittaisi minulle joka päivä näin?! Tai jotain vastaavaa.

      Kiitos!

      • Riittääkö et copy-pastettaa ton aloituksen sulle joka aamuksi?


      • lempeä_herätys
        MiesJokaTietääMitäHaluaa kirjoitti:

        Riittääkö et copy-pastettaa ton aloituksen sulle joka aamuksi?

        Haha! Voithan sinä kokeilla. 😄


      • sielläsejossainon

        No ehkäpä se tuollaisen miehen saaminen vaatikiin sitä, että annat itse jotain itsestäsi hälle?

        Huomaatko mitä tuo mies tuossa kirjoittaa naisesta? Olla alasti ja haluta sitä miestä itseensä... silloinhan siinä pitää antaa itsestään kaikki... se viiltävä sydänsuru ja paha tunnekin... kaikki....


      • lempeä_herätys
        sielläsejossainon kirjoitti:

        No ehkäpä se tuollaisen miehen saaminen vaatikiin sitä, että annat itse jotain itsestäsi hälle?

        Huomaatko mitä tuo mies tuossa kirjoittaa naisesta? Olla alasti ja haluta sitä miestä itseensä... silloinhan siinä pitää antaa itsestään kaikki... se viiltävä sydänsuru ja paha tunnekin... kaikki....

        No olisikohan mahdollista, että olisin jo ymmärtänyt asian, josta kirjoitit?

        Eiköhän täällä päässä ole puutetta aloituksen kaltaisista ottajista eikä antajista.

        Suoraan sanoen en ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan. :D Mutta lukisin mielelläni tarkennuksia, jos sinulta on sellaisia saatavilla.


      • ajatusvirtaatuulessa
        lempeä_herätys kirjoitti:

        No olisikohan mahdollista, että olisin jo ymmärtänyt asian, josta kirjoitit?

        Eiköhän täällä päässä ole puutetta aloituksen kaltaisista ottajista eikä antajista.

        Suoraan sanoen en ymmärtänyt kommenttiasi ollenkaan. :D Mutta lukisin mielelläni tarkennuksia, jos sinulta on sellaisia saatavilla.

        No kaikella on omat syynsä... kumpiko tuossa ylläolevassa kertomuksessa on ottaja ja kumpi antaja? Ehkä tuon kirjoittaja osaa antautua toiselle valmiiksi ja toivoo, että näin tapahtuu myös toisinpäin?

        Mikä järjestys siinä pitäisi olla? Kumpiko antautuu täysin alastomaksi täysin ja levittää kädet, että ota minut....Oletko se avautuja sinä, vai se odotuksissa oleva mies? Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?

        Pelko se ajaa ihmiset siihen tilanteeseen, ettei tuo ole mahdollista.... Pelko on tunne, eikä ole totta.

        Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...


      • lempeä_herätys
        ajatusvirtaatuulessa kirjoitti:

        No kaikella on omat syynsä... kumpiko tuossa ylläolevassa kertomuksessa on ottaja ja kumpi antaja? Ehkä tuon kirjoittaja osaa antautua toiselle valmiiksi ja toivoo, että näin tapahtuu myös toisinpäin?

        Mikä järjestys siinä pitäisi olla? Kumpiko antautuu täysin alastomaksi täysin ja levittää kädet, että ota minut....Oletko se avautuja sinä, vai se odotuksissa oleva mies? Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?

        Pelko se ajaa ihmiset siihen tilanteeseen, ettei tuo ole mahdollista.... Pelko on tunne, eikä ole totta.

        Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...

        ”Haluan tuntea sen, että sinä haluat antaa itsesi kokonaan minulle.”

        Minusta tämä viittaa siihen, että aloituksen minä-kertoja on ainakin ottajan roolissa.

        ”Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?”

        Mitä tuo tarkoittaa?

        ”Pelko on tunne, eikä ole totta.”

        Jos tälle linjalle lähdetään niin samalla logiikalla mikään muukaan tunne ei ole totta. Eivätkö subjektiiviset asiat voi olla todellisia?

        ”Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...”

        Toisin sanoen kieltäydyt antamista minulle selvennystä, koska olet päättänyt jo etukäteen, etten koskaan voisi sellaista ymmärtää.

        Mutta en muistele pahalla. Kunhan kysyin.


      • voehelevettilääne
        lempeä_herätys kirjoitti:

        ”Haluan tuntea sen, että sinä haluat antaa itsesi kokonaan minulle.”

        Minusta tämä viittaa siihen, että aloituksen minä-kertoja on ainakin ottajan roolissa.

        ”Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?”

        Mitä tuo tarkoittaa?

        ”Pelko on tunne, eikä ole totta.”

        Jos tälle linjalle lähdetään niin samalla logiikalla mikään muukaan tunne ei ole totta. Eivätkö subjektiiviset asiat voi olla todellisia?

        ”Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...”

        Toisin sanoen kieltäydyt antamista minulle selvennystä, koska olet päättänyt jo etukäteen, etten koskaan voisi sellaista ymmärtää.

        Mutta en muistele pahalla. Kunhan kysyin.

        "”Haluan tuntea sen, että sinä haluat antaa itsesi kokonaan minulle.”

        Minusta tämä viittaa siihen, että aloituksen minä-kertoja on ainakin ottajan roolissa."

        Entäpäs jos miettii tuota haluna... haluna antaa itsensä jollekulle, eikös se ole antamista ja ottamista yhtäaikaa? Antaa itsensä ja ottaa sen toisen vastaan? Antaa, ottaa. Vuorovaikutus on kuin vierivä lumipallo, joka kasvaa...

        "”Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?”

        Mitä tuo tarkoittaa?"
        Tempautui vaan mieleen... Asioita tapahtuu vahingossa ja toisaalta sattumillekin pitää antaa mahdollisuus... Niinhän evoluutiokin toimii....

        "”Pelko on tunne, eikä ole totta.”

        Jos tälle linjalle lähdetään niin samalla logiikalla mikään muukaan tunne ei ole totta. Eivätkö subjektiiviset asiat voi olla todellisia?"

        Ei tunteet olekaan todellisia asioita, vaan jokaisen ikiomia päänsisäisiä asioita, jotka aiheutuvat jostain subjektiivisestakin. Ihan yhtä vaikea kun niitä on tulkita ja sanoittaa muille, on vaikea sanoa, mikä on todellinen syy, mistä ne tulee, mutta mahdollistahan sekin on. Jos pelkää karhuja, eikä siksi mene metsään, niin jää ilman metsän antimia. Sehän on selvää. Mutta jos tietää mistä karhunpelko johtuu ja kumoaa sen, voi mennä sinne ilman pelkoa.

        "”Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...”

        Toisin sanoen kieltäydyt antamista minulle selvennystä, koska olet päättänyt jo etukäteen, etten koskaan voisi sellaista ymmärtää.

        Mutta en muistele pahalla. Kunhan kysyin."

        Noh... vaikea sanoa, että johtuuko tuon kirjoittaminen siitä, etten usko kenenkään ymmärtävän, vai johtuuko se siitä, että epäilen oman sanaisen tuotannon tehokkuuteen...??? Kyynisyys ja epäluuloisuus kaikkea hyvää kohtaan maailmassa on niin käsillä täällä palstalla, että välillä tulee miltei olo, että se voi tarttua, siksi kai jotain pitää varoitella...kai? En mä kaikkea itsekään omista kirjoituksista heti hoksaa... ja savolaisena jätän automaattisesti vastuun lukijalle. :oD


      • lempeä_herätys
        voehelevettilääne kirjoitti:

        "”Haluan tuntea sen, että sinä haluat antaa itsesi kokonaan minulle.”

        Minusta tämä viittaa siihen, että aloituksen minä-kertoja on ainakin ottajan roolissa."

        Entäpäs jos miettii tuota haluna... haluna antaa itsensä jollekulle, eikös se ole antamista ja ottamista yhtäaikaa? Antaa itsensä ja ottaa sen toisen vastaan? Antaa, ottaa. Vuorovaikutus on kuin vierivä lumipallo, joka kasvaa...

        "”Ehkä kaikki alkaa miehestä ja vahingossa?”

        Mitä tuo tarkoittaa?"
        Tempautui vaan mieleen... Asioita tapahtuu vahingossa ja toisaalta sattumillekin pitää antaa mahdollisuus... Niinhän evoluutiokin toimii....

        "”Pelko on tunne, eikä ole totta.”

        Jos tälle linjalle lähdetään niin samalla logiikalla mikään muukaan tunne ei ole totta. Eivätkö subjektiiviset asiat voi olla todellisia?"

        Ei tunteet olekaan todellisia asioita, vaan jokaisen ikiomia päänsisäisiä asioita, jotka aiheutuvat jostain subjektiivisestakin. Ihan yhtä vaikea kun niitä on tulkita ja sanoittaa muille, on vaikea sanoa, mikä on todellinen syy, mistä ne tulee, mutta mahdollistahan sekin on. Jos pelkää karhuja, eikä siksi mene metsään, niin jää ilman metsän antimia. Sehän on selvää. Mutta jos tietää mistä karhunpelko johtuu ja kumoaa sen, voi mennä sinne ilman pelkoa.

        "”Ei näitä voi konkreettisesti mitenkään kertoa... ne on utopiaa sellaisille, jotka katsovat asioita vaan ilmeisiin asioihin nojautuen...”

        Toisin sanoen kieltäydyt antamista minulle selvennystä, koska olet päättänyt jo etukäteen, etten koskaan voisi sellaista ymmärtää.

        Mutta en muistele pahalla. Kunhan kysyin."

        Noh... vaikea sanoa, että johtuuko tuon kirjoittaminen siitä, etten usko kenenkään ymmärtävän, vai johtuuko se siitä, että epäilen oman sanaisen tuotannon tehokkuuteen...??? Kyynisyys ja epäluuloisuus kaikkea hyvää kohtaan maailmassa on niin käsillä täällä palstalla, että välillä tulee miltei olo, että se voi tarttua, siksi kai jotain pitää varoitella...kai? En mä kaikkea itsekään omista kirjoituksista heti hoksaa... ja savolaisena jätän automaattisesti vastuun lukijalle. :oD

        Huomaan, että ilmaisusi on savolaista. 😂 Mutta annan sen anteeksi sinulle.

        En vain voinut olla tarttumatta tähän ensimmäisessä kommentissasi:
        ”No ehkäpä se tuollaisen miehen saaminen vaatikiin sitä, että annat itse jotain itsestäsi hälle?”

        Kyllä tuo oli selvä vihjaus siihen suuntaan, että aloittajan kaltaisia miehiä olisi saatavilla vain sillä, että ”antaisi” itsestään jotain, tai että ”itsestään antamattomuus” olisi syy aloittajan kaltaisten miesten niukkuudelle.

        Se, että ei ”anna itsestään”, voi estää aloittajan kaltaisten miesten ilmestymisen. Mutta ”itsestään antaminen” ei tuo heitä elämään.


      • enkeksitähänfiksua
        lempeä_herätys kirjoitti:

        Huomaan, että ilmaisusi on savolaista. 😂 Mutta annan sen anteeksi sinulle.

        En vain voinut olla tarttumatta tähän ensimmäisessä kommentissasi:
        ”No ehkäpä se tuollaisen miehen saaminen vaatikiin sitä, että annat itse jotain itsestäsi hälle?”

        Kyllä tuo oli selvä vihjaus siihen suuntaan, että aloittajan kaltaisia miehiä olisi saatavilla vain sillä, että ”antaisi” itsestään jotain, tai että ”itsestään antamattomuus” olisi syy aloittajan kaltaisten miesten niukkuudelle.

        Se, että ei ”anna itsestään”, voi estää aloittajan kaltaisten miesten ilmestymisen. Mutta ”itsestään antaminen” ei tuo heitä elämään.

        Jotenkin pitäisi osata irroittaa itsensä erilliseksi ihmiseksi. Ei ole mitään massaa, nainen tai mies...

        Tuonkin aloituksen kirjoittaja voi olla ihan yhtähyvin mies, kuin nainenkin. Vaikka sun on varmaan luontevampaa naisena siis puhua noin....mutta toisaalta se irroittaa myös meidät jonkinlaisista rooleista. Oletko vapautunut naisen roolistasi? Oletko se, joka antautuu, antaa, vain haluaa ja ottaa?

        Ihan siinä missä mä etsin joskus naista, joka voisi olla avoin, voi naisen olla vaikea löytää miestä joka on avoin.... Enkä mä osaa ajatella olevani mitenkään uniikki...

        Joku konsti on varmasti oltava....


      • tässäon

        Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun.

        Tässä lempeä_herätys sinulle, tätähän toivoit.


      • lempeä_herätys
        tässäon kirjoitti:

        Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun.

        Tässä lempeä_herätys sinulle, tätähän toivoit.

        Kyllä sekin on ihanaa. :) Kunhan mies on oikeanlainen.


    • HalutasaamuttaeiIRL

      Niin, kyllähän sitä saa haluta. Mutta kun haluun ei saa vastinetta niin kaikki on turhaa, ihan turhaa. Niin hukkaan heitettyä, niin..raastavaa ja kiduttavaa

      • pessimistieipety

        Onhan se...

        Tulee mieleen tarina savolaisesta miehestä, joka keksi, että se Jeesuksen tekemä ihme kävellä vetten päällä on oikeasti mahdollista, kunhan vaan uskoo oikein paljon siihen....

        Hänhän aikoi todistaa sen ja käveli laiturin päästä vedenpäälle, mutta lumpsahti aaltoihin suoraan. Kun hän nousi pinnalle, hän tokaisi oitis.

        "Jo minä perkele tämännii arvasin!"


      • PelkoAjaa
        pessimistieipety kirjoitti:

        Onhan se...

        Tulee mieleen tarina savolaisesta miehestä, joka keksi, että se Jeesuksen tekemä ihme kävellä vetten päällä on oikeasti mahdollista, kunhan vaan uskoo oikein paljon siihen....

        Hänhän aikoi todistaa sen ja käveli laiturin päästä vedenpäälle, mutta lumpsahti aaltoihin suoraan. Kun hän nousi pinnalle, hän tokaisi oitis.

        "Jo minä perkele tämännii arvasin!"

        Toivoa on aina, tällaisenkin kokemuksen jälkeen :) toivottavasti.


    • näinseon

      Tuollainen imelyys tehoaa naisiin vain alkuhuumassa. Jatkossa pitää olla paljon jännempi tai joutuu ulkoruokintaan.

      • Sanoi arvatenkin ikisinkku.


      • ukhtyhdtrgfr

        Ei tarvii olla jännempi jos osaa huomioida naisen <3


      • Rakenteinmerkitsei

        Viestit toimii selvästi tässä.


      • ugojn

        Paitsi ätmiltä tuollainen viesti saa täystyrmäyksen ja ätmi pääsee vähintään creepy-kategoriaan tai saa jopa syytteen seksuaalisesta ahdistelusta. Jykeväleukaiselta, tummalta ja komealta ytmiltähän tuollaisia viestejä toivotaan.


    • Bravo!

      Tuo vaan nyt emannuuden eväsrasiaan töihin mukaan. Tai aamulla isket auton kojelautaan siihen ratin viereen.

      • Eväsrasiaan, eipähän tarvitse sitten emannuus mitään muita imeliä jälkiruokia sinne. Tulee varmaan reikä hampaaseen jo tuolla.


    • Miks mä en saa ikinä tuollasia?

      • Ei oo ollu muuta ku ikäviä heippa-lappuja "v.tun älykääpiö sun p.skaromus vie kaks parkkiruutua idiootti, kun tuut takas, saat turpaas."

        Onhan se ikävää. :(

        Vois noikin huomautukset (jos on kerta pakko), kirjottaa hempeämmin..."kultapieni siirtäisitkö pikku ajokkiasi 20 cm ja lähdetkö sitten kahville puh.num sydän?" Vaikka silleen. :(


      • Johtunee sun miesvalinnoista. Jännämiehet ei paljon runoile muille kuin poliisille ja tuomarille.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei oo ollu muuta ku ikäviä heippa-lappuja "v.tun älykääpiö sun p.skaromus vie kaks parkkiruutua idiootti, kun tuut takas, saat turpaas."

        Onhan se ikävää. :(

        Vois noikin huomautukset (jos on kerta pakko), kirjottaa hempeämmin..."kultapieni siirtäisitkö pikku ajokkiasi 20 cm ja lähdetkö sitten kahville puh.num sydän?" Vaikka silleen. :(

        Jännämiehet on just tuollasia :D


      • itsemörökölli

        No sehän on kirjoitus Allerin sinkut-palstan sivuilla....se on sunkin. :o)

        Sitä ei pidä vaan henkilöidä....se voi olla se syy, miksi kaivaa kaikenlaista elämänturuilta ja käännellä kivet ja männynkävyt nuritse löytääkseen sen mannikkäisen, joka noi sanat mutisee hieroskellen kirkkaudestasi sokaistuneita silmiään... :o)


      • näinseon
        Harmaaritari kirjoitti:

        Johtunee sun miesvalinnoista. Jännämiehet ei paljon runoile muille kuin poliisille ja tuomarille.

        Niinpä. Lipton mies olisi osanut hoitaa tuon(kin) tilanteen korrektisti, mutta kun sellaiset miehet ei kelpaa.


      • näinseon kirjoitti:

        Niinpä. Lipton mies olisi osanut hoitaa tuon(kin) tilanteen korrektisti, mutta kun sellaiset miehet ei kelpaa.

        Oikeastihan misspönttis on hyrissyt tyytyväisyydestä saadessaan exältään viestejä joissa kiroillaan kuin turkkilainen, eilisiltainen vertaus turkkilaiseen kahvin ja miehestä mainioimman yhteydestä lienee siitä peräisin, jännittävän kiihottava takaisinmenon odotus on täyttänyt alavatsaa koko päivän. Mies varmaan aikaa myöten muuttui kiltiksi & kunnolliseksi ja on siksi exä.


      • näinseon
        Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeastihan misspönttis on hyrissyt tyytyväisyydestä saadessaan exältään viestejä joissa kiroillaan kuin turkkilainen, eilisiltainen vertaus turkkilaiseen kahvin ja miehestä mainioimman yhteydestä lienee siitä peräisin, jännittävän kiihottava takaisinmenon odotus on täyttänyt alavatsaa koko päivän. Mies varmaan aikaa myöten muuttui kiltiksi & kunnolliseksi ja on siksi exä.

        Tapahtumien kulku lienee juuri tuo. Haikurunot eivät pönttikseen kolahtaneet ja lähtö tuli.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Johtunee sun miesvalinnoista. Jännämiehet ei paljon runoile muille kuin poliisille ja tuomarille.

        En minä heippa-lapun jättäjää ole valinnut hyvänen aika sentään. Itse se oli mun auton valinnut ja valinnut vielä väpättää siinä.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Johtunee sun miesvalinnoista. Jännämiehet ei paljon runoile muille kuin poliisille ja tuomarille.

        En minä heippa-lapun jättäjää ole valinnut hyvänen aika sentään. Itse se oli mun auton valinnut ja valinnut vielä väpättää siinä.


      • itsemörökölli kirjoitti:

        No sehän on kirjoitus Allerin sinkut-palstan sivuilla....se on sunkin. :o)

        Sitä ei pidä vaan henkilöidä....se voi olla se syy, miksi kaivaa kaikenlaista elämänturuilta ja käännellä kivet ja männynkävyt nuritse löytääkseen sen mannikkäisen, joka noi sanat mutisee hieroskellen kirkkaudestasi sokaistuneita silmiään... :o)

        Munkin! Jihhuu!


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Oikeastihan misspönttis on hyrissyt tyytyväisyydestä saadessaan exältään viestejä joissa kiroillaan kuin turkkilainen, eilisiltainen vertaus turkkilaiseen kahvin ja miehestä mainioimman yhteydestä lienee siitä peräisin, jännittävän kiihottava takaisinmenon odotus on täyttänyt alavatsaa koko päivän. Mies varmaan aikaa myöten muuttui kiltiksi & kunnolliseksi ja on siksi exä.

        Alavatsaa ei ole täyttänyt mikään.


      • tässäon

        Haluat tuntea hänen KALUNSA, se tuntuu silloin kun hän käpertyy sinuun.

        Tässä on sullekin sitä mitä toivoit eväsrasiaan.


    • Tämänvainkysyn

      Onko tuossa vihje jostain menneestä kirjoittelusta?

      • kunhankirjoitin

        Siis millähän tavalla? Ei siis koske ketään palstalaista.... Ihan avoin luikautus vaan...että lepoasento vaan...


      • Luikauttelepoies
        kunhankirjoitin kirjoitti:

        Siis millähän tavalla? Ei siis koske ketään palstalaista.... Ihan avoin luikautus vaan...että lepoasento vaan...

        Lähinnä nikkiä tarkoitin, mutta ei tuosta tarvi sunkaan pistepirkkoilla.


      • mustasukkaisuuttako

        Harmisko se kyselee mustasukkaisena Dissidentin ja misspönttöuunin menneisyydestä?


      • loilotiloi
        Luikauttelepoies kirjoitti:

        Lähinnä nikkiä tarkoitin, mutta ei tuosta tarvi sunkaan pistepirkkoilla.

        Joo, siis ei mitään nikkiä tuohon sotketa.... nikit nikkeinä ja luikauttelut luikautuksina....
        Koitan olla henkilöitymättä...sille ei ole tilausta, on vaan luikautus ja hilirimpsis vaan...


      • Lollotilol
        loilotiloi kirjoitti:

        Joo, siis ei mitään nikkiä tuohon sotketa.... nikit nikkeinä ja luikauttelut luikautuksina....
        Koitan olla henkilöitymättä...sille ei ole tilausta, on vaan luikautus ja hilirimpsis vaan...

        lol... lollo... ti... lol ☺️ Ok


      • mustasukkaisuuttako
        loilotiloi kirjoitti:

        Joo, siis ei mitään nikkiä tuohon sotketa.... nikit nikkeinä ja luikauttelut luikautuksina....
        Koitan olla henkilöitymättä...sille ei ole tilausta, on vaan luikautus ja hilirimpsis vaan...

        Voit puhua tottakin, mutta uskooko Harmaaritari tuon?

        Harmis haluaa pönttöneitiä muttei uskalla viedä asiaa loppuun.

        Kun kirjoitit runon huoli nousi pintaan.


      • liikaadramattisuutta
        mustasukkaisuuttako kirjoitti:

        Voit puhua tottakin, mutta uskooko Harmaaritari tuon?

        Harmis haluaa pönttöneitiä muttei uskalla viedä asiaa loppuun.

        Kun kirjoitit runon huoli nousi pintaan.

        Njääh... Harmis oli jo aamulla kiukkuinen kuin hellankoukku....

        Kai sitä joskus on kaikilla paska päivä?


      • Luikauttelepoies
        loilotiloi kirjoitti:

        Joo, siis ei mitään nikkiä tuohon sotketa.... nikit nikkeinä ja luikauttelut luikautuksina....
        Koitan olla henkilöitymättä...sille ei ole tilausta, on vaan luikautus ja hilirimpsis vaan...

        On sille tilaus.


      • justlittleluikaus
        Luikauttelepoies kirjoitti:

        On sille tilaus.

        No täältä ei tilauksille ole tarjontaa. Nyt ei ole tarjolla kuin luikautuksia vaan....


      • Eläsittenluikauttele
        justlittleluikaus kirjoitti:

        No täältä ei tilauksille ole tarjontaa. Nyt ei ole tarjolla kuin luikautuksia vaan....

        Sitten ei ole ja mistähän tässäkin kirjoitetaan... en ketjua enempää pönttöineen ole lukenut, enkä lue. ;D


      • leikaukseteiaikaakatso
        Eläsittenluikauttele kirjoitti:

        Sitten ei ole ja mistähän tässäkin kirjoitetaan... en ketjua enempää pönttöineen ole lukenut, enkä lue. ;D

        En tiedä mutta luikautin jo...että meni jo....


      • Näinpääskäymään
        leikaukseteiaikaakatso kirjoitti:

        En tiedä mutta luikautin jo...että meni jo....

        Niinhän tuota taisit luikauttaa, että semmoinen luikaus sitten tällä kertaa tuli :)


    • Tämä-selvä

      Ihan seisoo jo kun lukee tuollaista paskaa.

      • kiitoskuitenkin

        No voi sen istualtaankin lukea, ei tarvitse niin kovasti kunnioittaa....


    • Lopettakaaromantisointi

      Kuulostaa perin ihanalle ja ajattelevaiselle, mutta kuka oikeasti haluaa paljastaa itsestään kaikki pimeimmätkin salaisuudet ja olla täysin auki toisen ja ennenkaikkea itsensä edessä.

    • Ihana, aivan ihana kirjoitus :) olen iloinen halusi kohteen puolesta, sellaisia pohtiva, symboleihin syvällisiä asioita pukeva mies on harvinaisuus :) tsemppiä sinulle ja hänelle :)

      • Eikös tuossakin kuitenki ydinviesti ollut minä minä minä? sitten ne vielä ihmettelee miksi suominaiset sortuu nettihuijareihin? amerikkalaisen "majurin" ei tarvitse kuin seuraavassa viestissä pyytää lähettämään kymppitonnin, kun ne omat rahat on jumissa irakissa, niin suomimummi laittaa tohkeissaan rahat tulemaan.


      • näinseon

        Hetken runopojat viehättää mutta sitten sitä jo kaipaakin jänniksen murahteluja, koska niistä huokuu välittämisen tunne.


      • eijatkoon

        Komppaan. Minä oli keskiössä, omat tarpeet ja oma halu.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eikös tuossakin kuitenki ydinviesti ollut minä minä minä? sitten ne vielä ihmettelee miksi suominaiset sortuu nettihuijareihin? amerikkalaisen "majurin" ei tarvitse kuin seuraavassa viestissä pyytää lähettämään kymppitonnin, kun ne omat rahat on jumissa irakissa, niin suomimummi laittaa tohkeissaan rahat tulemaan.

        Noh, onhan se toki minä minä minä. Muttei se mielestäni itsekeskeisyyttä ole :) omia ajatuksia voi vain minä-muodossa ilmaistaa :) minusta ihanaa ja rohkeaa :) kuten myös syvällistä :)


    • KaikkiKuuluu

      Aloittajan tulee huomata, että jos tosiaan tarkoittaa haluavansa toisesta ihan kaiken, niin se tarkoittaa, että haluaa toisen kaikkine hajuineen ja ottaa pierunkin kiinni, koska se on osa toista ja kuuluu ihmisen persoonallisuuteen.

      • Eihän niista pervoista yhtään tiedä mitä haluaa, ehkä jollekin klyyvarti syvällä hanurissa on toiveiden täyttymys. On tämä 2000-luku vaan niin outoa aikaa että varmaan joku semmoinenkin löytyy.


    • Lisäaineissa

      Halutessa ei kyllästy, joten toivottavasti et koskaan saavuta häntä.

    • missätasa-arvo

      Miksiköhän tästä aloittajasta luullaan, että hän on mies???

      Eipä hän kai sitä ole aloituksessa ainakaan sanonut?

      Omituista?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      173
      7135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4172
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2095
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      2019
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1859
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1676
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      1642
    8. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1593
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      21
      1588
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1418
    Aihe