Sara Siepin tissit esillä miss suomi kisassa

Kaisanoasaa

60

2341

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Oishan noihin mukava tutustua lähemminkin

• ckohhhf

Sano älä muuta. Kivat kannut.

• suosittelemme--
        ckohhhf kirjoitti:

Suosittelemme näitä kannuja saa kaikki suositukset

• JokaisellaRooli
        ckohhhf kirjoitti:

Huippuluokkaa. Heiluvat varmaan kauniisti yökerhon lattialla.

• Meikäläiseen ei oikeen iske tuommottiis isot "säkki-mallin" rinnat.

• Tämä-selvä

Naiset tekee just noin kun haluavat huomiota. Tisseillä sitä kiinnostusta luodaan.

• Hän laitto ne esille vain itsensä takia... Ei kerätäkseen huomiota miehiltä.

:D

• 80082

No joo välittäisi varmaan aivan perkeleesti teikänkin huomiosta, not.

• vanha_kurppakin

mainostaa kiimavittuaan.

• HyväSara

Sara on Suomen kaunein nainen. Millon se Onnenpyörä taas tuleekaan?

• Kaisanoasaa

Oikein some huoraaamista taas

• nousekuinkusi

Mut kuka haluaa Roope Salmista ripakinttua jolla ei.....

• yllätyssssss

Kun kookletin että on vasta 27 yllätyin kun luulin että vetelee reilussa kolmessakympissä.

• yllätyin_myös

MA-laskussa.

• niin.no

Paksu meikki vanhentaa jokaista.

• en-enää-tykkää

Lihonut on ja värjännyt itselleen harmaan tukan. Ei ole entisensä. Vai onko nuo silikonit? Sen pahempi.

• justpasseli

Tuo mikään harmaa ole, hyvän sävyinen ei mikään kusen keltainen tai yliblondattu niinkun yleensä näkee .

• ei-toimi
        justpasseli kirjoitti:

Tuo mikään harmaa ole, hyvän sävyinen ei mikään kusen keltainen tai yliblondattu niinkun yleensä näkee .

Luonnoton väri joka tapauksessa, esittää väri mitä hyvänsä. Tummana ja hoikkana oli kaunis, nyt teennäisen näköinen turvonnut vosu. Ihmiselle yleensä sopii se hiusväri, mikä on luonnostaan tai lähellä sitä väriä oleva. Tuossa hiusvärissä Saran naama muuttuu mitäänsanomattomaksi.

• sorinytvaan
        ei-toimi kirjoitti:

Luonnoton väri joka tapauksessa, esittää väri mitä hyvänsä. Tummana ja hoikkana oli kaunis, nyt teennäisen näköinen turvonnut vosu. Ihmiselle yleensä sopii se hiusväri, mikä on luonnostaan tai lähellä sitä väriä oleva. Tuossa hiusvärissä Saran naama muuttuu mitäänsanomattomaksi.

No siinä tapauksessa vaalean pitäisi sopia kun Sara on muistaakseni jossain sanonut sen olevan oikea hiusvärinsä.

• silmät-päähän

• ahdistaa

Jos olisin nainen niin kirjoittaisin että hänessä vain on "sitä jotain". Sitä on mahdotonta selittää - toisilla sitä vaan on toisilla ei. Mitä toisilla on ja toisilla ei ole, niin sitä en tietenkään osaa selittää eikä tarvitsekaan koska minulla olisi valta määritellä asiat haluamallani tavalla.

• niinkö

Siis, jos olisit nainen, olisit kiinnostunut Siepistä, mutta kun olet mies, niin ei kiinnosta?

• heHEEEE--
        niinkö kirjoitti:

Siis, jos olisit nainen, olisit kiinnostunut Siepistä, mutta kun olet mies, niin ei kiinnosta?

heHEEEEEE

• jjjffff

Ei siihen muuta tarvita kuin kauniit silmät. Se on sitä jotakin.

• Ei pysty, pakko sanoa..mikä hitto ton muikkelin pärstää vaivaa? Sori mut aivan helkkarin ärsyttävän näkönen, aina ihan piukea ja kauhea kiilto..onko botoxit vetäny liian kireäksi vai mitä? Ja noi on kyllä muovi sämpylät,näkeehän sen,kera kiilto naaman: p
      Mä en ymmärrä miks tota niin fanitetaan, jo vähän kulahtanut täytetty some "malli" niinkuin kaikki ton näköset nykyään: p

• no_tuota

Kyseessä on jo parhaat päivänsä nähnyt ämmä.

• kadehditko

Jokseenkin samanlaisia kuvia sinunkin sivuiltasi löytyy.

• kadehditko kirjoitti:

Jokseenkin samanlaisia kuvia sinunkin sivuiltasi löytyy.

ai niinkö?;)

• kadehditko
        peppupupu kirjoitti:

ai niinkö?;)

Herutuskuvillahan sinä tälläkin palstalla "huomiohuoraat".

• kadehditko kirjoitti:

Herutuskuvillahan sinä tälläkin palstalla "huomiohuoraat".

Jaa?: p Ne on kyllä edelleenkin mun omassa galleriassa ja ollut siellä jo vuosia. Mä olen kuitenkin näitä cosplay ja muita juttuja tehnyt ennen kuin koko hiton somea ja instavammasia oli edes olemassa :p

• yuktrjulketyrwtj
        peppupupu kirjoitti:

Jaa?: p Ne on kyllä edelleenkin mun omassa galleriassa ja ollut siellä jo vuosia. Mä olen kuitenkin näitä cosplay ja muita juttuja tehnyt ennen kuin koko hiton somea ja instavammasia oli edes olemassa :p

Eli hakee huomiota joillain 20 vuotta vanhoilla kuvilla? Just, ehkä siitä saa jonkinlaisen tyydytyksen pystyessään ajattelemaan olevansa "edelläkävijä" ja sitten moralisoimalla muita.

• Vaikka halusinkin tuossa ylempänä tutustua Siepin rintoihin, niin kyllä mielestäni sinulla upeammat on

• yuktrjulketyrwtj kirjoitti:

Eli hakee huomiota joillain 20 vuotta vanhoilla kuvilla? Just, ehkä siitä saa jonkinlaisen tyydytyksen pystyessään ajattelemaan olevansa "edelläkävijä" ja sitten moralisoimalla muita.

Oletko sä jotenkin yksinkertainen? : p Se että sanon että olen tehnyt puku/poseeraus juttuja jo ennen instapaskaa ei varmaan tarkoita että mun galleria kuvat on 20 vuotta vanhoja eeeh..Jos sua niin hitosti jurppii mun kuvat älä hyvä ihminen mene katsomaan niitä ^_^

• pujotteIija kirjoitti:

Vaikka halusinkin tuossa ylempänä tutustua Siepin rintoihin, niin kyllä mielestäni sinulla upeammat on

Niin pujis, ja ero on vielä siinä että mulla ne ei ole muovi sämpylät niin kuin useimmilla ö-luokan julkuilla;) Mukavaa maanantaita hurmuri:)

• jjjjjl
        pujotteIija kirjoitti:

Vaikka halusinkin tuossa ylempänä tutustua Siepin rintoihin, niin kyllä mielestäni sinulla upeammat on

Takinkääntäjä :)

• geeniexpertti

Sieppi on parikymmentä kiloa ylipainoinen, mutta sehän on suominaisen ominaisuus.

• sopivasti.tursuava

Sopivasti asusteesta tursuava on ihan tyylikästä suosittelemme

• tursuaa-hatusta
        sopivasti.tursuava kirjoitti:

Sopivasti asusteesta tursuava on ihan tyylikästä suosittelemme

Asuste=

Asusteet ovat vaatetukseen kuuluvia, varsinaisesta puvusta erillisiä pieniä vaatekappaleita tai koristeita. Ne voidaan jakaa kahteen ryhmään: niihin, jotka puetaan päälle ja niihin, joita kannetaan.[1] Osa asusteista on välttämättömiä tai niillä on tärkeä funktio. Osaa käytetään pelkästään esteettisistä tai kulttuurisista syistä.

Esimerkkejä asusteista
        Jalkineet: kengät ja sukat
        Päähineet: hattu ja huntu
        Kantamiseen tarkoitetut asusteet: irtotasku, laukku, kantoliina ja kukkaro
        Korut
        Vaatteiden kannattimet: vyö ja olkaimet
        Hartioille ja kaulalle tulevat asusteet: bolero, huivi, kaulaliina, keeppi ja solmio[2][3]
        Muut: naamio, sateenvarjo ja viuhka
        Aurinkolasit[4]
        Lähteet

Asuste ON ERI ASIA KUIN VAATE.

• PlasticBabe

Ei yllä koskaan samaan sarjaan, kuin Anne Pohtamo ja muut todelliset kaunottaret.
      Näitä "Saroja" menee 13 tusinaan.

• toosa.kutisee

Ei kai Sieppi ole Miss Suomi ollutkaan.

• Glmooria

Kyllä on ollut Miss Suomi, sillon kun Pia Pakarinen luopui kruunusta. 60-70 luvun missit olivat todellisia kaunottaria esim. Leena Brusin, Ursula Rainio ym. Nykyään vaan mitäänsanomattoman näköisiä ja turha noita lähettää mihinkään kansainvälisiin kisoihin.

• mjoo-ja
        Glmooria kirjoitti:

Kyllä on ollut Miss Suomi, sillon kun Pia Pakarinen luopui kruunusta. 60-70 luvun missit olivat todellisia kaunottaria esim. Leena Brusin, Ursula Rainio ym. Nykyään vaan mitäänsanomattoman näköisiä ja turha noita lähettää mihinkään kansainvälisiin kisoihin.

Mjoo ja Riitta Väisänen ja kaunis se on vieläkin

• Mun mielestä Tarja Smura oli yksi kauneimmista misseistä, siinä oli oikeaa missi ainesta.

• erkko33

Mitä tuo Sara on ? 27 v ? , ja esittelee silikonejaan niin , että 14 v jannut vetää tumppuun ajatellen laukeavan noille silikonitisseille, sitäkö tuo bimbo 27 v haluaa?

• Ei uskois että on 27 v..Ei kuulu vielä näyttää tuolta! Nyt on kun joku nelikybänen jolle on tehty vähän liian kireä naamankiristys huh. Luulee varmaan että on ainutlaatuinen kumisämpylä tissi,sikisi yrittää olla sexei babeh haha:D Totuus kuitenkin on,some on täynnä noita klooneja ja lisää tulee joka päivä. (ehkä eliitti tehtailee niitä liukuhihnalta pöljän kansan huviksi;) )

• 50tusinassatuollaisia
        peppupupu kirjoitti:

Ei uskois että on 27 v..Ei kuulu vielä näyttää tuolta! Nyt on kun joku nelikybänen jolle on tehty vähän liian kireä naamankiristys huh. Luulee varmaan että on ainutlaatuinen kumisämpylä tissi,sikisi yrittää olla sexei babeh haha:D Totuus kuitenkin on,some on täynnä noita klooneja ja lisää tulee joka päivä. (ehkä eliitti tehtailee niitä liukuhihnalta pöljän kansan huviksi;) )

Annas kun arvaan, kuvittelet itse olevasi niiin erilainen ja uniikki. Mutta itsekin heruttelet, ja vielä säälittävämpää kerjäät huomiota joltain sinkut-palstan ätmeiltä. Myöskin tuo ylimielisyytesi ja muiden naisten haukkumisesi tekee sinusta aivan tusinatavaraa.

• 50tusinassatuollaisia kirjoitti:

Annas kun arvaan, kuvittelet itse olevasi niiin erilainen ja uniikki. Mutta itsekin heruttelet, ja vielä säälittävämpää kerjäät huomiota joltain sinkut-palstan ätmeiltä. Myöskin tuo ylimielisyytesi ja muiden naisten haukkumisesi tekee sinusta aivan tusinatavaraa.

Tiedätkö mitä..kuka tahansa voi vähän "leikkiä" ja poseerata, ebay on sun ystäväs,varsinkin kiina kaupat. Muutamat asusteet ja härpäkkeet sieltä,meikkiä naamaan ja peilin eteen harjoittelemaan,sitten napsit vaikka itse kuvia. Ei tarvitse kiehua siellä,senkus kokeilet vaikka itse:)

• SaraFani

Onnenpyörä tänään tv5 klo 20.00

• haluan.ostaa

Haluan ostaa vokaalin

• Cowboy

Lehmät kuuluu navettaan.

• Ketäonsarasieppi

Ketä on Sara Sieppi?

• löpöttää

sara ol roopen tytsi.ja vain ainoastaan siksi julkimo.ku häähä ei ollu ees olmassakaan ku tän ROOPEN vuoksi jopa synty.roopeha se toivo et syntys sieppi ja hää ois vai naisten ....................itse.

• Ketäonroope

Ketä on Roope? Onks se se Roope Seta sielt akuankast?

• 22gh
        Ketäonroope kirjoitti:

Ketä on Roope? Onks se se Roope Seta sielt akuankast?

On, se on just se. Ei ole muita.

• awertarewt

miksi nyt kauhean isoja tissejä naisilla joka puoplella, onko keksitty joku tissien kasvatus juttu

• Pillujen--asiantuntija
    • ihailijahelsinki

Kyllä noita rintoja kelpaa esitellä.Tykkään kyllä kovasti.Oikein hyvän näköiset ja kokoiset.

• OstanVokaalin

Mukavaa katsella Saraa Onnenpyörässä.
      Jetron takia sitä ei katso kukaan.

• valitettavastionniin

Rupsahtamisikä on jo lähellä, kyllä nyt alkaa olla jo kiire löytää mies jos sellasen meinaa saada

• Onpa eri näköinen kuin promokuvissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5474
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      50
      1511
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      971
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      927
    5. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      858
    6. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      52
      843
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      139
      831
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe