Torniossa kärähti lauantaina iltapäivällä rattijuoppo. Poliisille tuli ilmoitus Putaankadulta päihtyneen näköisestä miehestä, joka lähti ajamaan autolla. Paikalle mennyt poliisipartio löysi auton ja kuljettajan Kemintieltä. Kuljettaja oli 47-vuotiaan torniolainen mies, jolla ei ollut ajo-oikeutta. Mies puhalsi seulonta-alkometriin 2,84 promillea. Mies toimitettiin Kemin poliisivankilaan, jossa tarkkuusalkometrin tulos oli 1,05 mg/l. Mies määrättiin ajokieltoon ja hänet kuulustellaan myöhemmin.
Soitin poliisit, narahti bmw-juopposika ratista.
15
1215
Vastaukset
- joukovaan
Minusta sen pitäisi olla kansalaisvelvoite ilmottaa jos epälee jonku ajavan humalassa.
- kunnonkansalainen
Harmittaa että naapuriin muutti ruosinkilvillä ajava hampuusi hörhö joka huuattaa stereoita ja ajelee päissään.
- buubi
minkä merkkinen auto? väri?
- pekkuli
bemu
- Autovaltiolle
Tapahtunut kesällä jo.. Kuulin myös että Raumolla ois nuori nainen soittanu ukolle myös poliisit perään, kun ajelee silloin tällöin pikku Sievissä. Meinas työpaikka mennä, mutta ei ehkä menny.. Hieno ele naiselta rattijuopot kuriin
- Anonyymi
Älä puutu muitten asioihin, eikä ajoihin
Huolehdi omistaisi jos kykenet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu muitten asioihin, eikä ajoihin
Huolehdi omistaisi jos kykenet.Onpa vain älykästä ulissa noin yli 4 vuotta vanhaan tekstiin.
- Anonyymi
BMW-kuskithan ovat tunnetusti elämänkoululaisia taikka nuoruuskompleksista kärsiviä seniilejä joilla ikäkriisi.
- Anonyymi
Ja kaikenlisäksi omaavat pienen kikulin ja ovat yleensä hoomoja
- Anonyymi
Jotka tunnistaa kesät- talvet samasta luukista: verkkarit, lenkkarit, lippis, ja amis-viikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka tunnistaa kesät- talvet samasta luukista: verkkarit, lenkkarit, lippis, ja amis-viikset.
Minä en käräytä ketään ratista, ämmien hommaa tuollainen kyttäily.
Moni ajaa kännissä paremmin kuin selvänä.
Kuten minä, nolla kolaria paitsi kerran selvinpäin meinasi kolahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käräytä ketään ratista, ämmien hommaa tuollainen kyttäily.
Moni ajaa kännissä paremmin kuin selvänä.
Kuten minä, nolla kolaria paitsi kerran selvinpäin meinasi kolahtaa.minä käräytän sinut heti jos näen kännissä ratissa,se on kansalaisvelvollisuus
- Anonyymi
minä oon ryypäämässä ja puolen yön jälkeen menen autolla baariin ainaski kolmen promillen humalassa nähdään jetsetissä,
- Anonyymi
Ryypäämässä vai ryöppäämässä?
Ryöppääminen on pahasti epäonnistunut jos siitä tulee humalaan. - Anonyymi
hienoa kun tunnustit,pian virkavalta saapuu vierailulle🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.1028182Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut
Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m997457Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot785602Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,875597Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm1184801Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"
Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo1252568Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys572459Ei välimatka meitä erottanut
Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e71421Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!
Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol71404Kohta taas mesikämmeneen
Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa491272