Torniossa kärähti lauantaina iltapäivällä rattijuoppo. Poliisille tuli ilmoitus Putaankadulta päihtyneen näköisestä miehestä, joka lähti ajamaan autolla. Paikalle mennyt poliisipartio löysi auton ja kuljettajan Kemintieltä. Kuljettaja oli 47-vuotiaan torniolainen mies, jolla ei ollut ajo-oikeutta. Mies puhalsi seulonta-alkometriin 2,84 promillea. Mies toimitettiin Kemin poliisivankilaan, jossa tarkkuusalkometrin tulos oli 1,05 mg/l. Mies määrättiin ajokieltoon ja hänet kuulustellaan myöhemmin.
Soitin poliisit, narahti bmw-juopposika ratista.
15
1280
Vastaukset
- joukovaan
Minusta sen pitäisi olla kansalaisvelvoite ilmottaa jos epälee jonku ajavan humalassa.
- kunnonkansalainen
Harmittaa että naapuriin muutti ruosinkilvillä ajava hampuusi hörhö joka huuattaa stereoita ja ajelee päissään.
- buubi
minkä merkkinen auto? väri?
- pekkuli
bemu
- Autovaltiolle
Tapahtunut kesällä jo.. Kuulin myös että Raumolla ois nuori nainen soittanu ukolle myös poliisit perään, kun ajelee silloin tällöin pikku Sievissä. Meinas työpaikka mennä, mutta ei ehkä menny.. Hieno ele naiselta rattijuopot kuriin
- Anonyymi
Älä puutu muitten asioihin, eikä ajoihin
Huolehdi omistaisi jos kykenet. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu muitten asioihin, eikä ajoihin
Huolehdi omistaisi jos kykenet.Onpa vain älykästä ulissa noin yli 4 vuotta vanhaan tekstiin.
- Anonyymi
BMW-kuskithan ovat tunnetusti elämänkoululaisia taikka nuoruuskompleksista kärsiviä seniilejä joilla ikäkriisi.
- Anonyymi
Ja kaikenlisäksi omaavat pienen kikulin ja ovat yleensä hoomoja
- Anonyymi
Jotka tunnistaa kesät- talvet samasta luukista: verkkarit, lenkkarit, lippis, ja amis-viikset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotka tunnistaa kesät- talvet samasta luukista: verkkarit, lenkkarit, lippis, ja amis-viikset.
Minä en käräytä ketään ratista, ämmien hommaa tuollainen kyttäily.
Moni ajaa kännissä paremmin kuin selvänä.
Kuten minä, nolla kolaria paitsi kerran selvinpäin meinasi kolahtaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en käräytä ketään ratista, ämmien hommaa tuollainen kyttäily.
Moni ajaa kännissä paremmin kuin selvänä.
Kuten minä, nolla kolaria paitsi kerran selvinpäin meinasi kolahtaa.minä käräytän sinut heti jos näen kännissä ratissa,se on kansalaisvelvollisuus
- Anonyymi
minä oon ryypäämässä ja puolen yön jälkeen menen autolla baariin ainaski kolmen promillen humalassa nähdään jetsetissä,
- Anonyymi
Ryypäämässä vai ryöppäämässä?
Ryöppääminen on pahasti epäonnistunut jos siitä tulee humalaan. - Anonyymi
hienoa kun tunnustit,pian virkavalta saapuu vierailulle🤣
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial91666Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1301661Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2521188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221078Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2071053- 128929
- 284880
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3877- 10865
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49858