Hyvin huijattu meikeillä!

Naisasialooser11

99

923

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wanhaämmä

      Tuohon olisi voinut laittaa myös kolmannen kuvan. Sellaisen, missä meikkiä ei huomaa. Huomaamattomallakin meikillä saa taikoja aikaan. Netissä julkaistut "meikittömät" kuvat huijaavat teitä miehiä jatkuvasti :)

      • mazy

        Ripset tummiksi, ei yli suuriksi ja kulmat muotoonsa kevyt sävy (jos ihan värittömät luonnostaan), ei muuta paljon kaipaa..


    • Pillujen--asiantuntija

      Kilo pakkelia naamaan ja tuo nainen ei sen jälkeen kelputta muita kun komeita top 10 miehiä vaikka on tavis ruman näköinen oikeesti. Noin naiset kuvittelee olevansa kauniita mutta iltaisin ne meikit pestävä poisja nainen on oikeasti ruman ätmin tasoinen.

      • pillujen--asiantuntija

        Ätmitkin vois huijata naisia laittamalla naamastaan vähän paremman näköisen.


      • ddfsfgfdg45tg
        pillujen--asiantuntija kirjoitti:

        Ätmitkin vois huijata naisia laittamalla naamastaan vähän paremman näköisen.

        Naiset voi meikata, mutta ätmin naamasta paremman saa vain plastiikkakirurgi.


    • Pillujen--asiantuntija

      Tuon takia sadat tuhannet miehet ei saa naista koska naiset kuvittelee että meikin takia ovat kauniita.

    • ihan.vetävän.näköinen

      kyllä meikittä on kaunis vaan iloisempi ilme niin on nätti kuin mikä eli tuo nainen ei tarvi meikkejä jos ei halua käyttää

    • luonnonkaunisn

      Kaunis nuori nainen ilman meikkiä.
      Meikattuna ihan drag queen näköinen ...

      • Hyhhyi

        Kammottavan näköinen rasvanaama ilman meikkiä. Pakkelilla on sentäs saatu kursittua edes jonkin näköiseen iskuun tuokin pärstä...


    • mazy

      Meikki tuossa tekee huolitellun ja meikatun näköiseksi, mutta paremman näköiseksi se ei minusta tee.

      Mä katon enemmän ihmisen kasvojen mallia, silmien, nenän, suun yms. mallia ja yhteensopivuutta, kun että onko iho virheetön. Tommonen meikki tekee aina " tehdyn" näköiseksi ja en henkilökohtaisesti tykkää tehdyn näköisistä kauneusihanteista.

      Mahdollisimman naturelli kauneus viehättää. Ja se tulee just noista piirteistä, ei meikistä.

      • mazy

        Yhteensopivuus korjataan sanalla harmoniaa. Tämä kun on muutenkin niin subjektiivista, ihanteet, kauneuskäsitykset.


      • Ananias.Palstamäki

        "Meikki tuossa tekee huolitellun ja meikatun näköiseksi, mutta paremman näköiseksi se ei minusta tee."

        Aina kun puhutaan siitä kuinka meikillä huijataan miehiä uskomaan että joku nainen on kauniimpi kuin oikeasti onkaan, jostakin ilmaantuu nainen vakuuttelemaan ettei meikillä pysty ehostamaan ulkonäköä.

        Silti lähes kaikki naiset meikkaavat tunnin ennen kuin astuvat kotiovesta ulos.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Meikki tuossa tekee huolitellun ja meikatun näköiseksi, mutta paremman näköiseksi se ei minusta tee."

        Aina kun puhutaan siitä kuinka meikillä huijataan miehiä uskomaan että joku nainen on kauniimpi kuin oikeasti onkaan, jostakin ilmaantuu nainen vakuuttelemaan ettei meikillä pysty ehostamaan ulkonäköä.

        Silti lähes kaikki naiset meikkaavat tunnin ennen kuin astuvat kotiovesta ulos.

        Tunnin? Ja aina.

        Älä nyt liioittele..


      • mazy
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Meikki tuossa tekee huolitellun ja meikatun näköiseksi, mutta paremman näköiseksi se ei minusta tee."

        Aina kun puhutaan siitä kuinka meikillä huijataan miehiä uskomaan että joku nainen on kauniimpi kuin oikeasti onkaan, jostakin ilmaantuu nainen vakuuttelemaan ettei meikillä pysty ehostamaan ulkonäköä.

        Silti lähes kaikki naiset meikkaavat tunnin ennen kuin astuvat kotiovesta ulos.

        No mä taas olen niitä naisia, jotka ei meikkaa. Ehkä kerran vuodessa mulla on ripsiväriä, puuteria ja huulikiiltoa.😃

        Mä vaan ihan oikeasti pidän meikittömyydestä. Oon aina pitänyt. Must se sopii teatteriharrastukseen, ei oikee muuhun.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        No mä taas olen niitä naisia, jotka ei meikkaa. Ehkä kerran vuodessa mulla on ripsiväriä, puuteria ja huulikiiltoa.😃

        Mä vaan ihan oikeasti pidän meikittömyydestä. Oon aina pitänyt. Must se sopii teatteriharrastukseen, ei oikee muuhun.

        Vaikka nyt Alicia Keys. Se on mahdottoman kaunis piirteiltään ilman meikkiä.

        https://goo.gl/images/B4ERQr

        Meikki ei välttämättä rumenna, muttei parannakkaan jos ei alusta ole jo lähtöön bueno. Useinmiten saa naisen naaman näyttämään vaan kloonatulta citymarketin nukelta, joita just käveli tusina kadulla vastaan.

        Sit kun näät meikkaamattoman naisen, joka onkasvoiltaan nätti, juma se on oikeasti nätti. Jopa naisena voin sanoa ja heterona.


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Vaikka nyt Alicia Keys. Se on mahdottoman kaunis piirteiltään ilman meikkiä.

        https://goo.gl/images/B4ERQr

        Meikki ei välttämättä rumenna, muttei parannakkaan jos ei alusta ole jo lähtöön bueno. Useinmiten saa naisen naaman näyttämään vaan kloonatulta citymarketin nukelta, joita just käveli tusina kadulla vastaan.

        Sit kun näät meikkaamattoman naisen, joka onkasvoiltaan nätti, juma se on oikeasti nätti. Jopa naisena voin sanoa ja heterona.

        Niinkun nukelta näin...en tykkää näystä. Ei oo nätti, ei oo aito. Olis nätimpi ilman meikkiä, koska kasvojenpiirteet on nätit.

        https://goo.gl/images/9B58rN

        Luusto..


      • Ananias.Palstamäki
        mazy kirjoitti:

        No mä taas olen niitä naisia, jotka ei meikkaa. Ehkä kerran vuodessa mulla on ripsiväriä, puuteria ja huulikiiltoa.😃

        Mä vaan ihan oikeasti pidän meikittömyydestä. Oon aina pitänyt. Must se sopii teatteriharrastukseen, ei oikee muuhun.

        Meikittömyydestä samaa mieltä, pidän siitä.

        Olisiko niin että meikeillä ei huijata naisia? Niin tai näin, miehet ovat huonoja tunnistamaan maskin alta rumiluksen ja huijaaminen on aika helppoa.

        Minä en enää tällä elämänkokemuksella haksahda maskiin, naisen pitää miellyttää silmää ilman meikkiä.


      • mazy
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Meikittömyydestä samaa mieltä, pidän siitä.

        Olisiko niin että meikeillä ei huijata naisia? Niin tai näin, miehet ovat huonoja tunnistamaan maskin alta rumiluksen ja huijaaminen on aika helppoa.

        Minä en enää tällä elämänkokemuksella haksahda maskiin, naisen pitää miellyttää silmää ilman meikkiä.

        Sä olet sitten fiksu mies, kun et "osta"pakkelia vaan naisen. Sunlaisia miehiäkin on, mutta on niitä toisenlaisiakin.

        Vähän kun vappunaamarin kanssa seurustelisi 365 päivää vuodessa. Mä en käsitä mitä naiset omassa naturellissa naamassaan häpee tai ei hyväksy, kun se on just se aidoin ja parhain mitä ihmisellä voi olla. Ei median luoma silmänkääntötemppu.👍


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Sä olet sitten fiksu mies, kun et "osta"pakkelia vaan naisen. Sunlaisia miehiäkin on, mutta on niitä toisenlaisiakin.

        Vähän kun vappunaamarin kanssa seurustelisi 365 päivää vuodessa. Mä en käsitä mitä naiset omassa naturellissa naamassaan häpee tai ei hyväksy, kun se on just se aidoin ja parhain mitä ihmisellä voi olla. Ei median luoma silmänkääntötemppu.👍

        Eihän miehetkään mitään meikkiä tarvi ja silti ne hyväksytään. Naiset vois ihan yhtälailla hyväksyä omat kasvonsa.


      • s.f

        Ruman naisen puhetta.


        ;-)


      • mazy
        s.f kirjoitti:

        Ruman naisen puhetta.


        ;-)

        Heh, mä olen ruma kyllä. Mutta ei sitä mun rumuutta meikillä peitetä, korostetaan vaan. Meikattuna vielä pahemman näköinen siis...😃


      • s.f

        'Vähän kun vappunaamarin kanssa seurustelisi 365 päivää vuodessa. '


        x-D


      • wappis
        mazy kirjoitti:

        Eihän miehetkään mitään meikkiä tarvi ja silti ne hyväksytään. Naiset vois ihan yhtälailla hyväksyä omat kasvonsa.

        Oot sitten unohtanut nämä jutut täältä jossa miehet kertoilevat kilvan että naiselle ei ruma mies kelpaa. Komeat kasvot ja niin flaksi käy.


      • mazy
        wappis kirjoitti:

        Oot sitten unohtanut nämä jutut täältä jossa miehet kertoilevat kilvan että naiselle ei ruma mies kelpaa. Komeat kasvot ja niin flaksi käy.

        Vissiin oon unohtanut. :)


      • mazy
        s.f kirjoitti:

        'Vähän kun vappunaamarin kanssa seurustelisi 365 päivää vuodessa. '


        x-D

        Noh jos katsot luontoakin, niin eikö se oli kaunis itsessään, ilman koristuksia? Vaatiko esimerkiksi kuusi joulupalloja ja kultanauhaa ollakseen kaunis sellaisenaan? Vaatiiko metsä koristeita ollakseen kaunis sellaisenaan, koira, kissa, kala tms. koristeita ollakseen kaunis sellaisenaan? Ei vaadi. Ei minusta.

        Vaatiiko mikään luonnonluoma ihmisen keksimiä koristeita ja koristuksia ollakseen kaunis? Ei vaadi, koska ne on luonnostaan mitä on. Joku puu on känkkyrä ja käppyrä. Samoin joku ihminen....joku on rehevä ja runsas, niin joku ihminenkin.

        Pakko vähn väkisin etsiä vertauskuvia. Kauneus ja esteettisyys ei minusta vaadi kuin oikeanlaisen mielentilan. Koristelematon on minusta monesti kauniimpaa, kuin koristeltu. Kotonakin.:D

        Kai tää "askeettisuus" on sitten väärin ja kivikautista ajattelua, mutta mä olen semmonen enkä pyydä anteeksi. :)


      • NainenRuudunTakaa
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Meikki tuossa tekee huolitellun ja meikatun näköiseksi, mutta paremman näköiseksi se ei minusta tee."

        Aina kun puhutaan siitä kuinka meikillä huijataan miehiä uskomaan että joku nainen on kauniimpi kuin oikeasti onkaan, jostakin ilmaantuu nainen vakuuttelemaan ettei meikillä pysty ehostamaan ulkonäköä.

        Silti lähes kaikki naiset meikkaavat tunnin ennen kuin astuvat kotiovesta ulos.

        Hah, sä näät vaan meikatut naiset. :D Suomessa aika harva nainen meikkaa. Nuoret ehkä enemmän.

        Ja joo, naiset kyllä näkee naisista miltä meikatut naiset näyttää ilman meikkiä, niin siksi huvittaa nää läpät miten "huijataan".


      • Ananias.Palstamäki
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Hah, sä näät vaan meikatut naiset. :D Suomessa aika harva nainen meikkaa. Nuoret ehkä enemmän.

        Ja joo, naiset kyllä näkee naisista miltä meikatut naiset näyttää ilman meikkiä, niin siksi huvittaa nää läpät miten "huijataan".

        Jännä että naiset silti meikkaavat vaikkei sillä voi parannella vaatimatonta ulkonäköä.


      • nänökö
        NainenRuudunTakaa kirjoitti:

        Hah, sä näät vaan meikatut naiset. :D Suomessa aika harva nainen meikkaa. Nuoret ehkä enemmän.

        Ja joo, naiset kyllä näkee naisista miltä meikatut naiset näyttää ilman meikkiä, niin siksi huvittaa nää läpät miten "huijataan".

        No en itse asiassa näe. Kyllä meikki muuttaa aika paljo, kasvojen piirteitäkin.


      • Ananias.Palstamäki
        nänökö kirjoitti:

        No en itse asiassa näe. Kyllä meikki muuttaa aika paljo, kasvojen piirteitäkin.

        Tottakai meikki muuttaa ulkonäköä, ei sitä muuten tehtäisi.

        Naisille on vain kova paikka myöntää että meikin tehtävä on kaunistaa.


      • mazy
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Tottakai meikki muuttaa ulkonäköä, ei sitä muuten tehtäisi.

        Naisille on vain kova paikka myöntää että meikin tehtävä on kaunistaa.

        Ei tuo ole vaikeaa, vaan se kun ei koe meikin kaunistavan. Vain muuttavan ulkonäköä tehdyksi.

        Lähtökohtaisesti, kun en pidä luonnollista ihmistä rumana.


      • Ananias.Palstamäki
        mazy kirjoitti:

        Ei tuo ole vaikeaa, vaan se kun ei koe meikin kaunistavan. Vain muuttavan ulkonäköä tehdyksi.

        Lähtökohtaisesti, kun en pidä luonnollista ihmistä rumana.

        Mielipidettäsi on mahdotonta pitää objektiivisena.


      • khylnäion
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Mielipidettäsi on mahdotonta pitää objektiivisena.

        Mazy on Lady Zorro ja se on aina ollut kova tyttö vänkäämään. Nykyään kun sillä on lyhyt äititukka , silmälasit ja ylipainoa, voisi kyllä opetella meikkaamaan.


      • mazy
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Mielipidettäsi on mahdotonta pitää objektiivisena.

        Jaa miksi?


      • mazy
        khylnäion kirjoitti:

        Mazy on Lady Zorro ja se on aina ollut kova tyttö vänkäämään. Nykyään kun sillä on lyhyt äititukka , silmälasit ja ylipainoa, voisi kyllä opetella meikkaamaan.

        Mulla on ollut silmälasit lapsesta saakka. Kolmannelta luokalta, lyhyt tukka on mulle mielekkäämpi ylläpitää ja ilmastoi niskaakin mukavemmin. Pitkän tukan kanssa bruukas olla niskakipuja, jäi iho kosteeksi niskasta ( hikoili tai pesun jälkeen ) ja pienikin veto särettää.

        Kuivana pitkät hiukset oli lämpöiset. Ei tarvinu kaulahuivia.😀

        Mutta en ole tiukkojen lettien ystävä, pompulan kiristys tekee pään kipeäksi, löysä letti ei myn liukkailla hiuksilla pysynyt kasassa. Hamppuna pysyi, mutta oli sitten kuivana hamppuna ruma.

        Ylipainoa mulla ei vaa' n mukaan ole kuin pari kiloa. Eikä mua häiritse näyttää iteltäni, ei vaikka se sulle näyttäs karmealle. Kun se yks ihminen ( mun mies ) jonka näkemys merkkaa pitää mua kauniina tämmösenä.

        En enää värjää hiuksiakaan. Nekin kasvaa nyt luonnolisen värisinä. Mä vaan en koe tatpeelliseksi. Haittaako se jotain jotenkin?


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        Mulla on ollut silmälasit lapsesta saakka. Kolmannelta luokalta, lyhyt tukka on mulle mielekkäämpi ylläpitää ja ilmastoi niskaakin mukavemmin. Pitkän tukan kanssa bruukas olla niskakipuja, jäi iho kosteeksi niskasta ( hikoili tai pesun jälkeen ) ja pienikin veto särettää.

        Kuivana pitkät hiukset oli lämpöiset. Ei tarvinu kaulahuivia.😀

        Mutta en ole tiukkojen lettien ystävä, pompulan kiristys tekee pään kipeäksi, löysä letti ei myn liukkailla hiuksilla pysynyt kasassa. Hamppuna pysyi, mutta oli sitten kuivana hamppuna ruma.

        Ylipainoa mulla ei vaa' n mukaan ole kuin pari kiloa. Eikä mua häiritse näyttää iteltäni, ei vaikka se sulle näyttäs karmealle. Kun se yks ihminen ( mun mies ) jonka näkemys merkkaa pitää mua kauniina tämmösenä.

        En enää värjää hiuksiakaan. Nekin kasvaa nyt luonnolisen värisinä. Mä vaan en koe tatpeelliseksi. Haittaako se jotain jotenkin?

        Oikolue typot.👍


    • Mä olen rehellinen ja tuotahan sitä tehdään, mutta en nyt noin omahyväisesti sanoisi, että miestä huijataan.

      Mulla se kuuluu yleiskuvaan, käytösetikettiin, työhön ja perussiisteyteen. Itsestä huolehtimiseen. Lisäksi siitä tulee hyvä olo; olen iloisempi ja reippaampi kun laittaudun. Tuntuu hyvältä katsoa peilistä. Jos en laittaudu, voin nukkua vaikka koko päivän ja olla tokkurassa...

      Hmm...miesaspekti, joo, kyllä sitä joskus laittautuu miestenkin takia, mutta sitten se tehdään eri paletilla ja sävyillä. Ja miehen mieltä rauhoittaakseni; kaikki on lähtenyt vielä vedellä. Aamulla voin antaa miehelle omat unisilmälappuni siksi ajaksi kun hetken olen vähän takkuinen ennen kuin kynä ja sivellin on heilunut..

      That's it. Eipä siinä sen kummempia. :D

      Kyllä mä käytän.

      Ihan ylpeästi.

      • eimeluulla

        No ei me normiälyllä varustetut miehet ajatella että naiset meikkaisivat tai pukeutuisivat meidän takia, eri juttu sitten jos tissit pitää nostaa tyrkylle yms. jonkun ytmin pyydystämiseksi.


      • eimeluulla kirjoitti:

        No ei me normiälyllä varustetut miehet ajatella että naiset meikkaisivat tai pukeutuisivat meidän takia, eri juttu sitten jos tissit pitää nostaa tyrkylle yms. jonkun ytmin pyydystämiseksi.

        Minusta se olisi aika omahyväistä jos te niin luulottelisitte.

        Nainen ei vaan yksinkertaisesti halua olla takkuinen helvetin hamsteri, Mulla tulee siinä ainakin jo koti- ja virka-ajan erotus. Minusta epäsiisteys ja hunsvottius on vain yksinkertaisesti kaameaa. Naisen KUULUU katsoa peiliin arkena (kotona, rantasaunalla ja kesälomilla voi löysäillä).

        Jos itse laitan, minäkin haluan katsella, että MIES on siisti. Perussiisti.


      • tulipahan.mieleen
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Minusta se olisi aika omahyväistä jos te niin luulottelisitte.

        Nainen ei vaan yksinkertaisesti halua olla takkuinen helvetin hamsteri, Mulla tulee siinä ainakin jo koti- ja virka-ajan erotus. Minusta epäsiisteys ja hunsvottius on vain yksinkertaisesti kaameaa. Naisen KUULUU katsoa peiliin arkena (kotona, rantasaunalla ja kesälomilla voi löysäillä).

        Jos itse laitan, minäkin haluan katsella, että MIES on siisti. Perussiisti.

        Miksi varatuilla naisilla pitää tyttöjen iltaan lähtiessä

        - ajella pillunkarvat
        - ajella säärikarvat
        - meikata ja nyppiä kolme tuntia
        -laittaa ylle seksikkäimmät alushousunsa
        -yms.

        Yleinen selitys on jotta itsevarmuus nousee. Mutta kenelle ne hameen taikka housujen alla olevat asiat näkyy tuodakseen itsevarmuutta? Jos vaatteita ei ole tarkoitus riisua (?) illan/yön aikana, niin eikö silloin ole sama vaikka siellä on karvaiset jalat ja mummokalsarit?


      • mazy
        tulipahan.mieleen kirjoitti:

        Miksi varatuilla naisilla pitää tyttöjen iltaan lähtiessä

        - ajella pillunkarvat
        - ajella säärikarvat
        - meikata ja nyppiä kolme tuntia
        -laittaa ylle seksikkäimmät alushousunsa
        -yms.

        Yleinen selitys on jotta itsevarmuus nousee. Mutta kenelle ne hameen taikka housujen alla olevat asiat näkyy tuodakseen itsevarmuutta? Jos vaatteita ei ole tarkoitus riisua (?) illan/yön aikana, niin eikö silloin ole sama vaikka siellä on karvaiset jalat ja mummokalsarit?

        Kyllä se on ihan sama. Kesällä kun on vähemmät vaatteett tulee ajettua jaloista eli sääristä karvat. Kainalot vaikkei kasva kun kaksi karvaa. Talvella on pakko myöntää olen karvakinttu ja kalsarit on aina samanlaiset, kesät talvet.


      • tulipahan.mieleen kirjoitti:

        Miksi varatuilla naisilla pitää tyttöjen iltaan lähtiessä

        - ajella pillunkarvat
        - ajella säärikarvat
        - meikata ja nyppiä kolme tuntia
        -laittaa ylle seksikkäimmät alushousunsa
        -yms.

        Yleinen selitys on jotta itsevarmuus nousee. Mutta kenelle ne hameen taikka housujen alla olevat asiat näkyy tuodakseen itsevarmuutta? Jos vaatteita ei ole tarkoitus riisua (?) illan/yön aikana, niin eikö silloin ole sama vaikka siellä on karvaiset jalat ja mummokalsarit?

        Siksi, että on naisellinen. Kun nainen noin laittaa, se olo kumpuaa sieltä vaatteiden alta päällepäin.

        Ystävälläni on 20 vuoden suhde ja tiedän, miten varattu nainen laittautuu, mutta en ole kertaakaan nähnyt, että väärän miehen mukaan olisi lähtenyt, voihan sitä aamuyöllä näyttää ne hepenet kotiin tullessa omalle miehelle, miksei?

        Eihän niitä ajeltuja paikkoja viihteellä tarvitse näyttää, mutta jos nyt mikään tukko ei harota mistään, niin on se ihmisten ilmoilla itsevarmempi olo...

        Kamalaa jos ois sukkahousut ja alla ajelemattomat kintut tai pill..oho tms.

        P.s,. Mummokalsareissa ei ole mitään vikaa; ne on ihanat <3, ne pysyy jalassa ja ovat aina oikeassa kohdassa :D


    • Aikaa laittautumiseen menee noin tunti. Jos hiukset on laitettu edellisenä iltana.
      Muuten puolitoista.

      • automaalari

        Mitä enemmän laitettavaa sitä enemmän menee aikaakin ;)


      • automaalari kirjoitti:

        Mitä enemmän laitettavaa sitä enemmän menee aikaakin ;)

        Sitä enemmän sitä kittiä tarvitaan tietää maalarikin, siihen kun lisätään vielä perfektionisti ja esteetikko, niin homma on kova :D


      • wanhaämmä

        Oikeesti, tunti? Puolitoista?

        Suihku, nahan rasvaus, hiusten kuivaus ja laitto, pukeutuminen, meikkaus, valmis puolessa tunnissa. Meikkaamiseen ei tosiaan mene montaa minuuttia.


      • wanhaämmä kirjoitti:

        Oikeesti, tunti? Puolitoista?

        Suihku, nahan rasvaus, hiusten kuivaus ja laitto, pukeutuminen, meikkaus, valmis puolessa tunnissa. Meikkaamiseen ei tosiaan mene montaa minuuttia.

        Hih hih mä luin "navan rasvaus" :D Mietin hetken, miksi se pitää tehdä, taidan olla umpiunessa :D

        Noh, olen itse sille tuulelle sattuessa vähän sellainen sipistelijä. Pitää oikoa ripsaripaakut harjalla, kulmat on asemoitava oikein, primerit alle joka kohtaan, että kestää koko päivän (koska en ehdi korjata), meikkivoiteen värisävyn sekoittelut, savupiippusilmämeikki, poskipunan heijastuminen oikeasta kulmasta...

        Ainoastaan huulipunaa en käytä, siinä nudet on paremmat, koska jos panostaa silmiin, niin sitten ei huuliin.

        (naurua)

        Tuota no joo...Se vähän riippuu siitä, mihin on lähdössä. Jos tilanne ei ole tärkeä, ni 20 minsaa, mutta mitä tärkeämpi ni se puoltoista tuntia on max.


      • wanhaämmä
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Hih hih mä luin "navan rasvaus" :D Mietin hetken, miksi se pitää tehdä, taidan olla umpiunessa :D

        Noh, olen itse sille tuulelle sattuessa vähän sellainen sipistelijä. Pitää oikoa ripsaripaakut harjalla, kulmat on asemoitava oikein, primerit alle joka kohtaan, että kestää koko päivän (koska en ehdi korjata), meikkivoiteen värisävyn sekoittelut, savupiippusilmämeikki, poskipunan heijastuminen oikeasta kulmasta...

        Ainoastaan huulipunaa en käytä, siinä nudet on paremmat, koska jos panostaa silmiin, niin sitten ei huuliin.

        (naurua)

        Tuota no joo...Se vähän riippuu siitä, mihin on lähdössä. Jos tilanne ei ole tärkeä, ni 20 minsaa, mutta mitä tärkeämpi ni se puoltoista tuntia on max.

        No joo, saan minäkin leivottua naamaani kauan, jos haluan :) Jos on iltamenoja, kampauksen tekemiseen menee kauemmin ja meikki on voimakkaampaa.
        Mulla on aika helppo iho, kosteusvoidetta vaan. Nenääni joskus peitän, koska se helahtaa pakkasella punaiseksi. Meikkivoidetta nenänpieliin. Kajaalia ylös ja vähän pehmeästi alas, kulmavaha siveltimellä. Luomien varjostamiseen ei mene kauaa, luottoripsari. Rasvaa huuliin -bepanthen on hyvä, ehkä valoa poskipäihin ja kulmaluulle. Siihen kaikkeen menee parhaimmillaan vähemmän aikaa kuin tän viestin kirjoittamiseen..


      • wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

        No joo, saan minäkin leivottua naamaani kauan, jos haluan :) Jos on iltamenoja, kampauksen tekemiseen menee kauemmin ja meikki on voimakkaampaa.
        Mulla on aika helppo iho, kosteusvoidetta vaan. Nenääni joskus peitän, koska se helahtaa pakkasella punaiseksi. Meikkivoidetta nenänpieliin. Kajaalia ylös ja vähän pehmeästi alas, kulmavaha siveltimellä. Luomien varjostamiseen ei mene kauaa, luottoripsari. Rasvaa huuliin -bepanthen on hyvä, ehkä valoa poskipäihin ja kulmaluulle. Siihen kaikkeen menee parhaimmillaan vähemmän aikaa kuin tän viestin kirjoittamiseen..

        Ponnaripitkä tukka on helppo, arkena ei tarvi kun pyöräyttää ponnarilla nutturalle ja vähän pöyhäistä.


    • Perusnätti ilman meikkiäkin.. Meikattuna kaunotar.

    • Minä ihan oikeasti aina ihmettelen sitä että miten kovasti naiset usein tuntuu meikkaamisen tuomitsevan, toki monet miehetkin mutta ne luuleekin taitavasti meikattua luonnonkauniiksi :D. Eihän siinä mitään pahaa ole, mukavaa kaikille niin miksi se on niin hemmetin tuomittavaa. No onhan tässä ketjussa misspönttis ainakin joka tuntuu panostavan itseensä tuolla tavalla eikä siinä minusta mitään pahaa ole jos haluaa näyttää huolitellulta.

      • Melkein tekisi mieli ilmiantaa toi, ei muuten mutta misspönttis varmaan tuosta riemastuu kun tuossa yllä kirjoitti "Aikaa laittautumiseen menee noin tunti. Jos hiukset on laitettu edellisenä iltana. Muuten puolitoista.". Itse veikkaan että ammattinaiset ei ehdi noin kauaa laittamaan kerrallaan, keikkojen välillä sutaisevat vartin pätkissä maalia naamaan.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Melkein tekisi mieli ilmiantaa toi, ei muuten mutta misspönttis varmaan tuosta riemastuu kun tuossa yllä kirjoitti "Aikaa laittautumiseen menee noin tunti. Jos hiukset on laitettu edellisenä iltana. Muuten puolitoista.". Itse veikkaan että ammattinaiset ei ehdi noin kauaa laittamaan kerrallaan, keikkojen välillä sutaisevat vartin pätkissä maalia naamaan.

        Ainahan sinä voit ilmiantaa, siksihän minä kommenttinikin muotoilin noin.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Ainahan sinä voit ilmiantaa, siksihän minä kommenttinikin muotoilin noin.

        No en minä kun ei ole tapana, ihan vaan siks mielessä kävi jottei kauheeta palstasotaa taas hieroontuis pätöasiasta, täällä kun niin vähästä voi leimahta. Vai arveletko että misspönttis ois taas vaihteeks vähän vaillakin selllasta vääntöö?


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        No en minä kun ei ole tapana, ihan vaan siks mielessä kävi jottei kauheeta palstasotaa taas hieroontuis pätöasiasta, täällä kun niin vähästä voi leimahta. Vai arveletko että misspönttis ois taas vaihteeks vähän vaillakin selllasta vääntöö?

        Pönttöneiti osaa itsekin käynnistää sotia, hän on hyvin oma-alotteinen siinä.

        Huomaan että palsta näivettyy jos ei saada välillä vääntöjä, siksi pitää vähän provosoida.


      • mazy

        No vastakysymys, miksi pitäisi ihastella maalipintaa jos kumminkin tykkää maalaamattomasta mielummin? Ei tää ole sen ihmeempi asia, kun että sä tykkäät vaikka autosta spoilereilla ja joku muu ei tykkää.

        Tai sä tykkäät maalata tiiliseinän peittoon ja joku muu haluaa säilyttää sen originellin luukin. Käsnäätkö?


      • mazy
        mazy kirjoitti:

        No vastakysymys, miksi pitäisi ihastella maalipintaa jos kumminkin tykkää maalaamattomasta mielummin? Ei tää ole sen ihmeempi asia, kun että sä tykkäät vaikka autosta spoilereilla ja joku muu ei tykkää.

        Tai sä tykkäät maalata tiiliseinän peittoon ja joku muu haluaa säilyttää sen originellin luukin. Käsnäätkö?

        Ei sitä tarvi ottaa henkilökohtaisesti loukkauksena, jos maut ei kohtaa. Hyvät yöt.😃


      • mazy kirjoitti:

        No vastakysymys, miksi pitäisi ihastella maalipintaa jos kumminkin tykkää maalaamattomasta mielummin? Ei tää ole sen ihmeempi asia, kun että sä tykkäät vaikka autosta spoilereilla ja joku muu ei tykkää.

        Tai sä tykkäät maalata tiiliseinän peittoon ja joku muu haluaa säilyttää sen originellin luukin. Käsnäätkö?

        Sitä minä vaan että aika usein miehet ainakin kuvittelee ihailevansa käsittelemätöntä luonnonkaunista seinää kun eivät arvaa että siinä onkin ollut niin taitava maalari että osasi laittaa ihan luonnollisen näköiseksi pinnaksi :D

        En minä maalaa mutta minusta on mukava sitä maalaamista kasoa, siinä on jotain ylinaisellista minusta.

        Joo ei, hyviä öitä sullekkii :)


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Melkein tekisi mieli ilmiantaa toi, ei muuten mutta misspönttis varmaan tuosta riemastuu kun tuossa yllä kirjoitti "Aikaa laittautumiseen menee noin tunti. Jos hiukset on laitettu edellisenä iltana. Muuten puolitoista.". Itse veikkaan että ammattinaiset ei ehdi noin kauaa laittamaan kerrallaan, keikkojen välillä sutaisevat vartin pätkissä maalia naamaan.

        Aha. Taasko on laukaistu pitkänkantaman ohjus?

        (tuhinaa)

        Syysloma koululaisella alkamassa...
        ja kyllä minä ymmärrän jo, että sillä on NII-IN ISO ikävä minua. Tui tui Anselmia...

        :D

        (vetää kittiä isolla pensselillä naamanaakkuseen, tuosta pannaan Anallekin nuuuuin)


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Pönttöneiti osaa itsekin käynnistää sotia, hän on hyvin oma-alotteinen siinä.

        Huomaan että palsta näivettyy jos ei saada välillä vääntöjä, siksi pitää vähän provosoida.

        Jotain tosi pahaa olet näemmä sanonut kun en ehtinyt edes nähdä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jotain tosi pahaa olet näemmä sanonut kun en ehtinyt edes nähdä.

        Ai katos joo näyttää poistuneen, hyvä palstasota vältetty tai ainakin vähän siirtynyt. Ettei vaan käyny niin että ana ite poistatti kun säikähti millanen ralli voi seurata :D


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Ai katos joo näyttää poistuneen, hyvä palstasota vältetty tai ainakin vähän siirtynyt. Ettei vaan käyny niin että ana ite poistatti kun säikähti millanen ralli voi seurata :D

        En ole vielä unten mailla, enkä poistattanut kommenttia.

        Eikä se kommenttikaan ollut mitenkään törkeä, totesin "vain huorat käyttävät meikkaamiseen yli 1/2 tuntia".


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En ole vielä unten mailla, enkä poistattanut kommenttia.

        Eikä se kommenttikaan ollut mitenkään törkeä, totesin "vain huorat käyttävät meikkaamiseen yli 1/2 tuntia".

        Minusta se kyllä oli aika törkeä, luokittelit naisen pelkästään meikkaamisen perusteella vaikka sisinhän se on aina tärkein.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Ai katos joo näyttää poistuneen, hyvä palstasota vältetty tai ainakin vähän siirtynyt. Ettei vaan käyny niin että ana ite poistatti kun säikähti millanen ralli voi seurata :D

        Pöh :D

        En mee enää sen temppuihin...

        Ennen se niillä onnistui...nyt täällä ollaan opeteltu itsehillintää, suhtaudun täysin tyynenrauhallisesti herraan.

        Mutta eihän se oikein ole, että jos palsta hänen mielestään näivettyy, niin sitten ratsastetaan minulla ku mai little ponilla.

        Vähän tuo syysloma jännittää.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Minusta se kyllä oli aika törkeä, luokittelit naisen pelkästään meikkaamisen perusteella vaikka sisinhän se on aina tärkein.

        Luulen että Pönttöneiti ymmärtää sen elämänviisauden joka kommenttiini liittyy.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En ole vielä unten mailla, enkä poistattanut kommenttia.

        Eikä se kommenttikaan ollut mitenkään törkeä, totesin "vain huorat käyttävät meikkaamiseen yli 1/2 tuntia".

        Se tuli siis heti minun kommentin jälkeen.

        Olen aivan rauhallinen, puuterikaan ei varise.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Pöh :D

        En mee enää sen temppuihin...

        Ennen se niillä onnistui...nyt täällä ollaan opeteltu itsehillintää, suhtaudun täysin tyynenrauhallisesti herraan.

        Mutta eihän se oikein ole, että jos palsta hänen mielestään näivettyy, niin sitten ratsastetaan minulla ku mai little ponilla.

        Vähän tuo syysloma jännittää.

        Nyt kyllä ihan itse luomalla mielikuvan jossa misspönttiksellä ratsastetaan kuin mai little ponilla sait aikaan sen että voi monikin alkaa tuota pohtimaan että mitenkähän se käy. Mutta ei oo oikein, ei :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Nyt kyllä ihan itse luomalla mielikuvan jossa misspönttiksellä ratsastetaan kuin mai little ponilla sait aikaan sen että voi monikin alkaa tuota pohtimaan että mitenkähän se käy. Mutta ei oo oikein, ei :D

        (naurua)

        Oikeastaan jos Ananias ei ole tuollainen, olen aika ajoin jopa huolestunut hänestä. Että onko miehestä menossa se terä ja särmä, se, mikä tekee hänestä hänet.

        Tuo poni vielä menee (pitäisi olla varovainen kielikuvien kanssa), mutta sitä sammakkoa ei enää. En saa Wuun lähettämää kuvaa verkkokalvoilta pois. Siinä ei jäänyt edes pohdinnan varaa.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        (naurua)

        Oikeastaan jos Ananias ei ole tuollainen, olen aika ajoin jopa huolestunut hänestä. Että onko miehestä menossa se terä ja särmä, se, mikä tekee hänestä hänet.

        Tuo poni vielä menee (pitäisi olla varovainen kielikuvien kanssa), mutta sitä sammakkoa ei enää. En saa Wuun lähettämää kuvaa verkkokalvoilta pois. Siinä ei jäänyt edes pohdinnan varaa.

        Eiköhän se jännäana siellä oo, opiskelut vaan rajoittaa jännäilyä :D

        Joo, no kyllä minäkin mieluummin näkisin toistepäin, niin että misspönttis ratsastaa :D

        Ny hyviä öitä, pitää mennä nukkumaan :)


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Pöh :D

        En mee enää sen temppuihin...

        Ennen se niillä onnistui...nyt täällä ollaan opeteltu itsehillintää, suhtaudun täysin tyynenrauhallisesti herraan.

        Mutta eihän se oikein ole, että jos palsta hänen mielestään näivettyy, niin sitten ratsastetaan minulla ku mai little ponilla.

        Vähän tuo syysloma jännittää.

        Suotta jännität syyslomaa, en palstaile silloin vaan olen matkoilla.

        Olen muutenkin päättänyt jäädä odottelemaan sitä kun palstalle tulee pakkorekisteröityminen, sitä ennen en aio viihtyä täällä erityisemmin.


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eiköhän se jännäana siellä oo, opiskelut vaan rajoittaa jännäilyä :D

        Joo, no kyllä minäkin mieluummin näkisin toistepäin, niin että misspönttis ratsastaa :D

        Ny hyviä öitä, pitää mennä nukkumaan :)

        Joo, nopeusrajoitin :D

        Öitä vaan sinnekin :)


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Suotta jännität syyslomaa, en palstaile silloin vaan olen matkoilla.

        Olen muutenkin päättänyt jäädä odottelemaan sitä kun palstalle tulee pakkorekisteröityminen, sitä ennen en aio viihtyä täällä erityisemmin.

        Matkoilla...
        älä mun bussiin tunge ja rupee vaan siellä meikkailuja arvostelemaan

        (naurua)

        No joo maisemanvaihdot tekee hyvää. Itsekin eilen tuossa mietin, että se on vuosi täynnä palstalla, että pitäisköhän tälle nyt viimeistään tehdä joku ratkaiseva liike. Kyllä se ottaa ajan jostain muusta pois..., mutta on tällä pääkin hyvin aina tuulettunut. Puolensa ja puolensa.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Matkoilla...
        älä mun bussiin tunge ja rupee vaan siellä meikkailuja arvostelemaan

        (naurua)

        No joo maisemanvaihdot tekee hyvää. Itsekin eilen tuossa mietin, että se on vuosi täynnä palstalla, että pitäisköhän tälle nyt viimeistään tehdä joku ratkaiseva liike. Kyllä se ottaa ajan jostain muusta pois..., mutta on tällä pääkin hyvin aina tuulettunut. Puolensa ja puolensa.

        Noo, minä olen toisaalta huomannut ettei täältä pois pysyminenkään ole vaikeaa jos sille ei ole aikaa.

        Eniten risoo multinikkeily ja puskailu, toivottavasti rekkautuminen poistaa ne ongelmat.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Noo, minä olen toisaalta huomannut ettei täältä pois pysyminenkään ole vaikeaa jos sille ei ole aikaa.

        Eniten risoo multinikkeily ja puskailu, toivottavasti rekkautuminen poistaa ne ongelmat.

        Milloin se uudistus tulee kun saisi tulla jo. Palsta polkee pahasti paikallaan.

        Olen sitä mieltä, että yhdelle käyttäjälle yksi merkki. Rekisteröitymispakko olisi pitänyt olla jo ajat sitten.

        En pidä siitä ettei nimimerkeistä pysy kärryllä ja välihuutelijat sotkevat vain hommaa.

        Sitten myös joku tolkku sisältöön. Melkein sais tulla ikärajakin.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Milloin se uudistus tulee kun saisi tulla jo. Palsta polkee pahasti paikallaan.

        Olen sitä mieltä, että yhdelle käyttäjälle yksi merkki. Rekisteröitymispakko olisi pitänyt olla jo ajat sitten.

        En pidä siitä ettei nimimerkeistä pysy kärryllä ja välihuutelijat sotkevat vain hommaa.

        Sitten myös joku tolkku sisältöön. Melkein sais tulla ikärajakin.

        En tiedä milloin tulee, mutta toivottavasti tämän vuoden puolella.

        Rekisteröitymispakko ja yksi nikki per kommentoija, sen pitäisi riittää kaikille. Ikärajasta paha sanoa mitään, väliin tuntuu että pahimmat häiriköt on vanhoja poikia joilla on ikää yli 50 vuotta.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        En tiedä milloin tulee, mutta toivottavasti tämän vuoden puolella.

        Rekisteröitymispakko ja yksi nikki per kommentoija, sen pitäisi riittää kaikille. Ikärajasta paha sanoa mitään, väliin tuntuu että pahimmat häiriköt on vanhoja poikia joilla on ikää yli 50 vuotta.

        En ole lukenut siitä mistään muualta kuin siitä ruutuun pomppaavasta kyselykaavakkeesta.

        Oon vaan odotellut, josko se tämäkin paikka ois 2018 luvun tasoinen. Häiriökäyttäytyminen on ärsyttävää (muu, en tarkoita sinua:D, sulla on ihan omat muuvit), mutta ne alakouluikäiset tissipyllyjne-jutut ja ylikorostunut naisvihamielisyys.

        Meinaatko, että sen ikäiset vielä viitsisivät..


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        En ole lukenut siitä mistään muualta kuin siitä ruutuun pomppaavasta kyselykaavakkeesta.

        Oon vaan odotellut, josko se tämäkin paikka ois 2018 luvun tasoinen. Häiriökäyttäytyminen on ärsyttävää (muu, en tarkoita sinua:D, sulla on ihan omat muuvit), mutta ne alakouluikäiset tissipyllyjne-jutut ja ylikorostunut naisvihamielisyys.

        Meinaatko, että sen ikäiset vielä viitsisivät..

        Onhan siitä jotain juttua tuossa Suomi24-blogissa, kyllä se on tulossa. Saas nähdä jaksanko odotella sitä, vai olenko lopettanut palstailun ennen kuin se tulee.

        En tiedä minkä ikäiset häiriköi eniten, mutta ei ne mitään lapsia voi olla kun palstan aktiivisimmilla kommentoijilla on virkavuosia palstalla 5-15 vuotta.


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Onhan siitä jotain juttua tuossa Suomi24-blogissa, kyllä se on tulossa. Saas nähdä jaksanko odotella sitä, vai olenko lopettanut palstailun ennen kuin se tulee.

        En tiedä minkä ikäiset häiriköi eniten, mutta ei ne mitään lapsia voi olla kun palstan aktiivisimmilla kommentoijilla on virkavuosia palstalla 5-15 vuotta.

        Yhden asian minä haluaisin tietää, Harmaaritarin iän :D

        Hänestä on tosi vaikea päätellä. En saa mitään mielikuvaa niin kuin muista tulee heti mieleen jotain, ja osa on kertonutkin omansa. Mies hän varmasti on, mutta ikä voi olla mitä vaan. : )

        Joo, mutta ei. Töitä sitä on taas aamulla.
        Mie taidan uinahtaa hetkeksi.
        Öitä.


      • Ananias.Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Yhden asian minä haluaisin tietää, Harmaaritarin iän :D

        Hänestä on tosi vaikea päätellä. En saa mitään mielikuvaa niin kuin muista tulee heti mieleen jotain, ja osa on kertonutkin omansa. Mies hän varmasti on, mutta ikä voi olla mitä vaan. : )

        Joo, mutta ei. Töitä sitä on taas aamulla.
        Mie taidan uinahtaa hetkeksi.
        Öitä.

        Harmaaritarin ikä....on minun ikäni - 5 vuotta.

        Mullakin on koulupäivä, joten parempi lopetella tähän.

        Öitä vain Pönttöneidillekin, näe kauniita unia.


      • mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sitä minä vaan että aika usein miehet ainakin kuvittelee ihailevansa käsittelemätöntä luonnonkaunista seinää kun eivät arvaa että siinä onkin ollut niin taitava maalari että osasi laittaa ihan luonnollisen näköiseksi pinnaksi :D

        En minä maalaa mutta minusta on mukava sitä maalaamista kasoa, siinä on jotain ylinaisellista minusta.

        Joo ei, hyviä öitä sullekkii :)

        Miehet onkin höyniä joissain asioissa. Menee lankaan.

        Ajattelin, että jos esimerkki ei mennyt perille, niin otan tatuoinnin seuraavaan esimerkkiin.

        Joku pitää rumina niitä, niitä on rumiakin on todella. Ne jakaa mielipiteet, niin kun silikonit, tekotukat, ripset, meikit yms. Kaikki on tekemällä tehtyä.

        Mun turhamaisuus ei ole meikki, mun turhamaisuus on tatuoinnit. Onko nyt helpopi niellä mun näkemys meikittömyydestä?


        Joo I know, sataa paskaa niskaan kohta...mulla on teflonkatto sitä varten. Liukuu takas heittäjän niskaan. 😋


      • Ananias.Palstamäki
        mazy kirjoitti:

        Miehet onkin höyniä joissain asioissa. Menee lankaan.

        Ajattelin, että jos esimerkki ei mennyt perille, niin otan tatuoinnin seuraavaan esimerkkiin.

        Joku pitää rumina niitä, niitä on rumiakin on todella. Ne jakaa mielipiteet, niin kun silikonit, tekotukat, ripset, meikit yms. Kaikki on tekemällä tehtyä.

        Mun turhamaisuus ei ole meikki, mun turhamaisuus on tatuoinnit. Onko nyt helpopi niellä mun näkemys meikittömyydestä?


        Joo I know, sataa paskaa niskaan kohta...mulla on teflonkatto sitä varten. Liukuu takas heittäjän niskaan. 😋

        "Joo I know, sataa paskaa niskaan kohta...mulla on teflonkatto sitä varten. Liukuu takas heittäjän niskaan. 😋"

        Minkäs sinä ylimielisyydessäsi teet muiden mielipiteille? Et mitään, ei ne mihinkään teflonkattoon pysähdy tai valu muiden päälle.

        Sinun eriävä mielipiteesi voidaan kirjata "kokouspöytäkirjaan", ja siellä se pysyy. Ei se kuitenkaan kumoa eriäviä mielipiteitä.


      • mazy
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        "Joo I know, sataa paskaa niskaan kohta...mulla on teflonkatto sitä varten. Liukuu takas heittäjän niskaan. 😋"

        Minkäs sinä ylimielisyydessäsi teet muiden mielipiteille? Et mitään, ei ne mihinkään teflonkattoon pysähdy tai valu muiden päälle.

        Sinun eriävä mielipiteesi voidaan kirjata "kokouspöytäkirjaan", ja siellä se pysyy. Ei se kuitenkaan kumoa eriäviä mielipiteitä.

        Ei sen kuulukkaan kumota, yleensä vaan eriävästä mielipiteestä alkaa hirmuinen rallatus ja käännytys. :D


    • Tämä-selvä

      Jokainen teistä panisi sitä kuva naista jos baarista saisitte iskettyä sen. Sitten aamulla kun heräätte sen naisen vierestä ja nainen pessyt meikit pois niin haastatte naisen petoksesta oikeuteen koska luulitte panevanne kaunista naista

    • Huh, olipas karmiva meikki transu taas..eli ei siis mitään uutta auringon alla: p Ehostuksessa ja normi meikeissä ei ole mitään vikaa mutta nää drag queenit on järkkyjä,perus insta kamaa: p


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Eilen oli jossain kaikkien muivikuvien äiti...tuossa:

        https://www.voice.fi/viihde/a-168353?utm_source=ampparit&utm_medium=rss&utm_campaign=rss

        Ei tuossa muuten isompaa vikaa mutta kolmikon kasvot on kyllä saatu niin jäykiksi että saavutus sinänsä.

        Hyviä öitä myös peppikselle :)

        SPLOOORT hyi hitto,mulla lens kahvit!:D nyt oli kyllä kyllä niin jäätävää kamaa että huh huh..noista ei saa ihmisiä tekemälläkään,jopa kim k näyttää vähemmän mutatoituneelle noiden rinnalla:D mistä hitosta näitä tsernobyl olioita putkahtaa..ai niin,mediasta;) mua on aina ärsyttänyt toi pampun yli täytetty huuli,noi hampaat näkyy tolleen,tulee mieleen vanhan miehen proteesi suu lol
        huh..olipas siinä,mä tappelen täällä tän "flunssan" kanssa,mä luulin et se olis jo pois,viikkojen jälkeen mutta eilisestä lähtien TODELLA p-aska fiilis,pakko ottaa burana600 joka kuudes tunti,muuten ei pysty olee ole kipujen kaa auts>:/ tulis äkkiä ne lämpöpäivät mitä lupasivat aaah:)
        hyviä unia harmis,saat täältä tälläsen flunssahalin :) *pöpöhali*


      • PanostaVaikkaETLehteen
        peppupupu kirjoitti:

        SPLOOORT hyi hitto,mulla lens kahvit!:D nyt oli kyllä kyllä niin jäätävää kamaa että huh huh..noista ei saa ihmisiä tekemälläkään,jopa kim k näyttää vähemmän mutatoituneelle noiden rinnalla:D mistä hitosta näitä tsernobyl olioita putkahtaa..ai niin,mediasta;) mua on aina ärsyttänyt toi pampun yli täytetty huuli,noi hampaat näkyy tolleen,tulee mieleen vanhan miehen proteesi suu lol
        huh..olipas siinä,mä tappelen täällä tän "flunssan" kanssa,mä luulin et se olis jo pois,viikkojen jälkeen mutta eilisestä lähtien TODELLA p-aska fiilis,pakko ottaa burana600 joka kuudes tunti,muuten ei pysty olee ole kipujen kaa auts>:/ tulis äkkiä ne lämpöpäivät mitä lupasivat aaah:)
        hyviä unia harmis,saat täältä tälläsen flunssahalin :) *pöpöhali*

        Pamsu kuiteskin on jo 51-vuotias ja heruttelulla tienannut koko ikänsä, oli esimerkiksi 14 kertaa playboyn kannessa. Mitäs sinä olet heruttelusta saanut paitsi ätmien "ihailun"?


      • PanostaVaikkaETLehteen kirjoitti:

        Pamsu kuiteskin on jo 51-vuotias ja heruttelulla tienannut koko ikänsä, oli esimerkiksi 14 kertaa playboyn kannessa. Mitäs sinä olet heruttelusta saanut paitsi ätmien "ihailun"?

        Pamsu on täysin muovista kasattu friikki joka ei kuole koskaan paitsi sulattamalla, niinkuin muutkin nämä..kuka tietää minne pampun sielu hävisi,vuosisatoja sitten: p mitä muovipalleroihin tulee, sen yli-isot "liha t-paita" mollukat on ollut kuvottavimmat,aina. Mä diggailen orgaanisia ihmisiä you know,mua ei kiinnosta väittelyt mistään kävelevistä media vahakynttilöistä:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Pamsu on täysin muovista kasattu friikki joka ei kuole koskaan paitsi sulattamalla, niinkuin muutkin nämä..kuka tietää minne pampun sielu hävisi,vuosisatoja sitten: p mitä muovipalleroihin tulee, sen yli-isot "liha t-paita" mollukat on ollut kuvottavimmat,aina. Mä diggailen orgaanisia ihmisiä you know,mua ei kiinnosta väittelyt mistään kävelevistä media vahakynttilöistä:)

        voi myös pitää sen hepatiittinsa ja muut söpöt tautinsa ihan ittellänsä,niiltä heruttelu ajoilta;)


      • PaitsiEhkäETLehteen
        peppupupu kirjoitti:

        Pamsu on täysin muovista kasattu friikki joka ei kuole koskaan paitsi sulattamalla, niinkuin muutkin nämä..kuka tietää minne pampun sielu hävisi,vuosisatoja sitten: p mitä muovipalleroihin tulee, sen yli-isot "liha t-paita" mollukat on ollut kuvottavimmat,aina. Mä diggailen orgaanisia ihmisiä you know,mua ei kiinnosta väittelyt mistään kävelevistä media vahakynttilöistä:)

        No katos kun sinun, tai minunkaan, mielipiteellä ei ole mitään merkitystä, etenkään siinä menestyykö joku. Itsekin toki tykkään luomusta enemmän, mutta hyvin on Pamsulla tuo toiminut. Ja ehkä ikäväkin tosiasia on ettei luomuherutuksilla menestytä.


      • PaitsiEhkäETLehteen kirjoitti:

        No katos kun sinun, tai minunkaan, mielipiteellä ei ole mitään merkitystä, etenkään siinä menestyykö joku. Itsekin toki tykkään luomusta enemmän, mutta hyvin on Pamsulla tuo toiminut. Ja ehkä ikäväkin tosiasia on ettei luomuherutuksilla menestytä.

        Viimeisen kerran,humanus, mua ei kiinnosta mitkään median/somen/muoviteollisuuden tuottamat tuotteet ja se kuka niitä fanittaa,miten paljon fanittaa ja mitä on "saanut" aikaan. (länsi)maiden miesten vajakkuus ja muovinhimo ei ole mun ongelma eikä mua kiinnosta keskustella asiasta koska aihe on ihan outo. Jees,värikästä yötä vaan:)


      • peppupupu kirjoitti:

        Viimeisen kerran,humanus, mua ei kiinnosta mitkään median/somen/muoviteollisuuden tuottamat tuotteet ja se kuka niitä fanittaa,miten paljon fanittaa ja mitä on "saanut" aikaan. (länsi)maiden miesten vajakkuus ja muovinhimo ei ole mun ongelma eikä mua kiinnosta keskustella asiasta koska aihe on ihan outo. Jees,värikästä yötä vaan:)

        Aivan samaan kategoriaan menee tämä "ihmis-ken" joka näyttää oikeasti demoni sikiöltä mutta hei,vautsiwau,plastonoidit ovat tätä päivää! Ja niin orgaaninen ihminen kaivoi kuoppaa itsellensä johon myöhemmin heitettiin,syrjäytettynä,deletoituna..


      • asia_on_näin
        PanostaVaikkaETLehteen kirjoitti:

        Pamsu kuiteskin on jo 51-vuotias ja heruttelulla tienannut koko ikänsä, oli esimerkiksi 14 kertaa playboyn kannessa. Mitäs sinä olet heruttelusta saanut paitsi ätmien "ihailun"?

        Pam on heruttelun lisäksi myös myynyt kiimavittuaan ja tehnyt hyvät rahat.


      • älähöpötä

        Toihan oli siististi tehty meikki. Näyttävä.


      • älähöpötä kirjoitti:

        Toihan oli siististi tehty meikki. Näyttävä.

        Öööh..mä varmaan käytän enemmän meikkiä kuin moni teistä, ja toi on kun drag meikki,niinkuin useimmat instameikki paskoista ja meikki tubettajista. Koko naamasta muotoiltiin "maskuliininen" mikä sinänsä on outoa koska alkujaan pehmeä nainen. Varjostuksissakin ja countooooyyyrissäkin rajansa mutta toi on just tulos kun vedetään sitä drag queen tyyliä joka paikkaan. Mikä on huolestuttavaa, moni mies tuntuu pitävän transuhtavaa pärstää kauniina lol


    • Miksi muuten meikkaisi, kun miehiä varten. Kyllä se on niin, että huulipuna nyt ainakin on ovulaation emulaatiota ynnä muuta semmoista. Mutta mitä värjätyt kynnet merkitsee? Rakennepohkeet nyt ainakin on antiloopin anteja.

      • mazy

        Meikkiä ei siis varsinaisesti ole (ainakaan ihmistieteissä) tutkittu omana ilmiönään, vaan sisällytetään osaksi esimerkiksi pukeutumista tai naiseuden ja tyttöyden tekemistä. Pukeutumistutkimus usein sulkee sisäänsä vaatteiden lisäksi myös kampaukset ja meikin, joten pukeutumista koskevaa tutkimusta ja siinä sovellettua teoriaa olen pystynyt hyödyntämään myös meikkikulttuurin analysoimisessa. Monet säännöt ja normit ovat pukeutumisen ja meikkaamisen kohdalla samankaltaisia hienovaraisia koodeja, joiden noudattamisella ja rikkomisella voidaan viestiä itsestään kanssaihmisille. Meikki on myös olennaisesti osana pukukoodia, tosin yleensä vain naisoletetuille2 henkilöille. Meikkaamiseen liittyy paljon arvolatauksia ja hienovaraista viestintää esimerkiksi seksuaalisuudesta ja sukupuolesta.

        Lähde: https://jyx.jyu.fi/bitstream/handle/123456789/50025/URN:NBN:fi:jyu-201606012801.pdf?sequence=1


    • asia_on_näin

      Photoshopattunakin nainen on kiimavittunsa viemä.

    • whatfor

      Onhan se kauniimpi meikeillä. Mutta se ei olekaan kuka tahansa suhertaja, vaan ilmeisesti ammattilainen. Jopa kasvojen "luusto" on hänellä parantunut meikeillä, posket näyttävät kapeammilta, poskipäät korkeammilta, nenä kapeammalta jne.

      • whatfor

        Hiuksetkin paremman näköiset laitettuna, tietty.

        Somessa saisi kyllä enemmän tykkääjiä toinen noista kuvista kuin toinen... toinen kuva saisi tykkäyksiä kaveruuden takia ja toinen tuntemattomien heruttajien mielenkiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4184
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      226
      2158
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      171
      1014
    7. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      77
      1007
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      942
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      915
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe