https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/93bb0fa7-68eb-48bc-8f27-5db9cddfcf05_vd.shtml
"Kaisa Liskin kuukausipalkaksi Viva laski 20 000 euroa. Hän kärsi kuitenkin firman mukaan jatkuvasta rahapulasta siinä määrin, että teki yli 170 000 euron edestä velkakirjoja."
Aika kalliisti elävä täti. Muutenkin taitaa olla aika hankala emäntä:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/507ce808-be59-429f-9439-277316bf495e_vd.shtml
"Yrittäjäveljekset Hannu ja Seppo Valojärvi kertoivat vaihtaneensa toimitusjohtajan paikkaa päikseen, kun Liski oli niin vaikea alainen."
Ei kai pojat pelänneet Kaisaa?
Eihän siinä mitään, hulluhan ei ole se joka pyytää vaan se joka maksaa, jotenkin vaan tuntuu aika kovalta tuo mainittu liksa. Siihen saa aika paljon kauppoja toteutua ja hoopoja koijata että kannattaa kun Kaisan alaisetkin on saaneet siivunsa, varmaan omistajillekin pitää jäädä jotain, kuluihin menee osa jne.
Tulisitko toimeen 20ke/kk tuloilla?
42
2111
Vastaukset
Eihän tollasesta summasta riitä ees ruokaan..
Miehän en tuon munuaisvian takia pysty syömään kuin beluga kaviaaria..Sulle niin...😆
Mä elän sillä summalla tarvittaessa vaikka pari vuotta.
Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔- lihavihatipunen
Wwuwuw kirjoitti:
Sulle niin...😆
Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔"Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔"
Niin tuntuu olevan...
Etkös tehnyt kerran aloituksen siitä, että millainen on tylsä ihminen? Mun mielestä yks tylsän ihmisen merkki on rahasta puhuminen ja pelkääminen, että joku vie rahat... Wwuwuw kirjoitti:
Sulle niin...😆
Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔Pari vuotta? Enpä tiiä. :D
Vuoden sillä elää kohtuudella.lihavihatipunen kirjoitti:
"Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔"
Niin tuntuu olevan...
Etkös tehnyt kerran aloituksen siitä, että millainen on tylsä ihminen? Mun mielestä yks tylsän ihmisen merkki on rahasta puhuminen ja pelkääminen, että joku vie rahat...Jaa, no minä itseasiassa en ole kovin kiinnostunut rahasta sillä tavalla että juurikaan miettisin sen tienaamista tai tuottamaan laittamista, mulle riittää että sitä on sen verran että persuhankinnat voi hoitaa aina tarvittaessa. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, minuakin ärsyttää aina jos joku kaveri innoissaan kertoo sijoitusälynväläyksiin, kiinnostaa kuin kilo p..kaa. Tässä ao jutussa vaan kiinnitti huomiota tuo että ihan hyvä liksa Kaisalla.
lihavihatipunen kirjoitti:
"Aina Harmiksella on näitä rahajuttuja.. 🤔"
Niin tuntuu olevan...
Etkös tehnyt kerran aloituksen siitä, että millainen on tylsä ihminen? Mun mielestä yks tylsän ihmisen merkki on rahasta puhuminen ja pelkääminen, että joku vie rahat...Tein juu..
Jos jatkuvasti jauhaa rahasta, niin totta hemmetisti se on tylsää..🤐
Tai jostain muusta aiheesta..jos se on aina samaa ja aina sama näkökulma.
Mä vähän veikkaan, että Harmis on niin pihi, että ettii roskiksistakin tyhjiä tölkkejä, vaikkei niitä edes tarttis..😋Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, no minä itseasiassa en ole kovin kiinnostunut rahasta sillä tavalla että juurikaan miettisin sen tienaamista tai tuottamaan laittamista, mulle riittää että sitä on sen verran että persuhankinnat voi hoitaa aina tarvittaessa. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, minuakin ärsyttää aina jos joku kaveri innoissaan kertoo sijoitusälynväläyksiin, kiinnostaa kuin kilo p..kaa. Tässä ao jutussa vaan kiinnitti huomiota tuo että ihan hyvä liksa Kaisalla.
Siis perushankinnat, persuhankinnat kävis kalliiks kun pitäis varmaan olutta ostaa paljon päästäkseen persuluuksiin.
Harmaaritari kirjoitti:
Jaa, no minä itseasiassa en ole kovin kiinnostunut rahasta sillä tavalla että juurikaan miettisin sen tienaamista tai tuottamaan laittamista, mulle riittää että sitä on sen verran että persuhankinnat voi hoitaa aina tarvittaessa. Tiedän kyllä mitä tarkoitat, minuakin ärsyttää aina jos joku kaveri innoissaan kertoo sijoitusälynväläyksiin, kiinnostaa kuin kilo p..kaa. Tässä ao jutussa vaan kiinnitti huomiota tuo että ihan hyvä liksa Kaisalla.
"persuhankinnat"
iiihihii..Wwuwuw kirjoitti:
Tein juu..
Mä vähän veikkaan, että Harmis on niin pihi, että ettii roskiksistakin tyhjiä tölkkejä, vaikkei niitä edes tarttis..😋Jaa, no onhan se näkökanta tuokin.
Wwuwuw kirjoitti:
Tein juu..
Mä vähän veikkaan, että Harmis on niin pihi, että ettii roskiksistakin tyhjiä tölkkejä, vaikkei niitä edes tarttis..😋Rahaa on vaikka muille jakaa...
Vai mitä wussukka? :DKonnaKettu kirjoitti:
Rahaa on vaikka muille jakaa...
Vai mitä wussukka? :DMikset sitten jaa?
Se on taas meidän täydellisten ihmisten aika mennä nukkumaan..😋- Keltakukkanen
KonnaKettu kirjoitti:
Rahaa on vaikka muille jakaa...
Vai mitä wussukka? :DPistää sitten vaan jakoon...liukkaasti. Rahapussi avoinna. 🤑
- Ananias.Palstamäki
Mielenkiintoinen tapaus.
Mikä on saanut Valojärvet ylläpitämään työsuhdetta tuon nelisen vuotta jos Liski oli pelkkä kuluerä?
Välitysalalla vaikeinta on saada toimeksiantoja, ja siihen Liskin nimi on varmasti ollut suuri apu. Valojärvet ovat unohtaneet koko asian nyttemmin.Ei varmaan uskaltaneet irtisanoakaan kun kerran toimarinakin ollut niin hankalaa Kaisan kanssa :D
Tuollahan sanotaan:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/507ce808-be59-429f-9439-277316bf495e_vd.shtml
"Kaisa Liski teki työsopimuksen, joka budjetoi hänelle vähintään 60 000 euron myynnin joka kuukausi. Työnantajan mukaan Liski ei päässyt tähän kertaakaan yli viiden vuoden aikana. ."
On sitten vissiin ollut massia takataskussa laittaa kannattamottomaan investointiin ja aika vaan sitten vierähtänyt, voisi kuvitella että tuon 60ke myynnin perusteella on laskettu kannattavaksi se 20ke maksaa.
Se varmaan on ollut tuo telkkarisarja joka saanut kuvittelemaan että kannattaa ottaa meille duuniin, massia tulee ihan simona:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiinteistökuningatar_Kaisa- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Ei varmaan uskaltaneet irtisanoakaan kun kerran toimarinakin ollut niin hankalaa Kaisan kanssa :D
Tuollahan sanotaan:
"Kaisa Liski teki työsopimuksen, joka budjetoi hänelle vähintään 60 000 euron myynnin joka kuukausi. Työnantajan mukaan Liski ei päässyt tähän kertaakaan yli viiden vuoden aikana. ."
On sitten vissiin ollut massia takataskussa laittaa kannattamottomaan investointiin ja aika vaan sitten vierähtänyt, voisi kuvitella että tuon 60ke myynnin perusteella on laskettu kannattavaksi se 20ke maksaa.
Se varmaan on ollut tuo telkkarisarja joka saanut kuvittelemaan että kannattaa ottaa meille duuniin, massia tulee ihan simona:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Kiinteistökuningatar_KaisaTässä alaa tuntemattomat uunot spekuloivat asialla jota he eivät tunne.
Tuo budjetointi on myyntialalla irtisanomisperuste jos myyjä ei yllä siihen. Se on oikeastaan työnantajalle työkalu jolla voi päästä eroon kannattamattomasta työntekijästä.
Voidaan oikeastaan kysyä, miksi työnantaja ei purkanut työsopimusta vaikka sillä oli laillinen oikeus siihen?
Todennäköisin syy lienee se, että Liskin nimi takasi näkyvyyttä ja toi toimeksiantoja yritykselle. Kun Liski lähti omaan yritykseen, niin asiakkaat tulivat perässä. Se tuntuu olevan Valojärville ongelma kun työntekijällä oli enemmän vetovoimaa kuin heidän yrityksellään. Ananias.Palstamäki kirjoitti:
Tässä alaa tuntemattomat uunot spekuloivat asialla jota he eivät tunne.
Tuo budjetointi on myyntialalla irtisanomisperuste jos myyjä ei yllä siihen. Se on oikeastaan työnantajalle työkalu jolla voi päästä eroon kannattamattomasta työntekijästä.
Voidaan oikeastaan kysyä, miksi työnantaja ei purkanut työsopimusta vaikka sillä oli laillinen oikeus siihen?
Todennäköisin syy lienee se, että Liskin nimi takasi näkyvyyttä ja toi toimeksiantoja yritykselle. Kun Liski lähti omaan yritykseen, niin asiakkaat tulivat perässä. Se tuntuu olevan Valojärville ongelma kun työntekijällä oli enemmän vetovoimaa kuin heidän yrityksellään.Niin siinäpä se että miksei purkaneet, olishan toi ollut aika helppo todeta jo tuotossa ja jos vielä henkiösuhteetkin olleet vaikeita niin ei kai siinä ois mitään hankaluutta ois pitänyt olla purkaa. Ehkä tosiaan pelänneet että menee sitten kaikki asiakkaat ja onhan niitä sitten paljon mennytkin.
- Ananias.Palstamäki
Harmaaritari kirjoitti:
Niin siinäpä se että miksei purkaneet, olishan toi ollut aika helppo todeta jo tuotossa ja jos vielä henkiösuhteetkin olleet vaikeita niin ei kai siinä ois mitään hankaluutta ois pitänyt olla purkaa. Ehkä tosiaan pelänneet että menee sitten kaikki asiakkaat ja onhan niitä sitten paljon mennytkin.
Valojärvet ovat varmasti ymmärtäneet Liskin arvon yritykselleen, ja ylläpitäneet työsuhdetta jossa on ollut irtisanomisperuste olemassa.
Jetrokin on sanonut että se näkyvyys jonka julkisuus on antanut hänelle ja hänen liiketoimilleen, on ihan keskeinen tekijä menestyksessä. Sitä ei vain voi vähätellä, ja luulen että Valojärvetkin ymmärsivät asian.
Nyt sitten haetaan kostoa. Jää nähtäväksi miten käy.
- Semmostase
Kyllä nainen on palkkansa ansainnut. Kateelliset taas itkee ja haastaa oikeuteen kun eivät pärjää naiselle työnteossa. Tulen toimeen 2700 euron palkalla tosi hyvin koska asun halvalla.
- no_nyt_on
taas melkoisia aisureita olut asiala kun on tehty työsopimus.
Viittaan otsikkoon eli 20 e kuukausituloihin. Sillä voisi tulla toimeen kolme päivää ei sen enempää. Joskus tulee toimeen vain kaksi päivää.
psst. siinä lukee 20ke/kk, sillä luulis opiskelijaelämää voivan viettää aikalailla kohtuudella.
- Faith.H0pe.Love
Eipäs! Ei kahelkympillä elä kuukautta. Joskus 20e riittää päiväksi mutta ei kuukaudeksi.
Enpä tiedä, tiukkaa voisi tehdä. Toisen liikesuihkun ainakin joutuisi antamaan pysyvästi vuokralle, eli liisaamaan ulos.
Mitähän lemmikkikrokotiilini Juhakin tuumaisi, kun ei enää saisikaan parasta nautaa, vaan joutuisi tyytymään possuun? Suosittelisin siinä tapauksessa pysymään kaukana kartanoni vallihaudalta.- vapaataottasin
No jos mulle tulis 20 000 euroa kuukaudessa, niin en ainakaan valittaisi työstä. Koittaisin saada vaikka sitten lisää lomaa, vaikka ihan palkatonta... Kyllä nimittäin mun menoeriin riittäis keposesti kolmen kuukauden palkat, jos tekis vielä sen toiset kolme töitä, vois aika sikakivaa pitää sen lopun vuotta. Ei huono ollenkaan. Eli tekisin vähemmän töitä vaan jos ois tuollainen liksa... Jos se nyt ois sitten mahdollista siihen palkan päälle toteuttaa.... usein ei kyllä...
- mazy
240 tuhatta euroa vuodessa on iso kasa rahaa, kun kuluttaja ei ole törsäri.
Kyllä tuolla lomaa jo pitäisi helposti. - Heitäköyhäkuperkeikka
mazy kirjoitti:
240 tuhatta euroa vuodessa on iso kasa rahaa, kun kuluttaja ei ole törsäri.
Kyllä tuolla lomaa jo pitäisi helposti.Niin. Kyllä sillä 120 000;nkin jo viettäis keposeen puoli vuotta näillä kuluilla ihan lupsakkaasti. Vähän vois jo törsäilläkin, eikä tartteis ihan niin katsella mitä ostelee. 😄✌️
- Liianhempeärikkaaksi
Jos oikein tarkasti laskee, niin eihän se riittävästi olis edes Me/kk, koska avustuskohteita olis niin paljon. Tasapaino on vaikeaa, mutta onneksi ei ole nuita sijoitusvaikeuksia vielä tarpeeksi.
ai jai tiukaksi vetää, voi kyllä olla että täytyy hakea vähän täydentävää tukea;)
- Kaisanoasaa
Naiset huijaa aina miehiltä rahaa. Ei kannata naisia palkata.
- hienoahienoa
Tämä on totta. Jos minulla olisi firma, niin en kyllä yhtäkään naista sinne palkkaisi. Enkä myöskään yhtäkään jännämiestä.
- mazy
Voi kiloeurot, miksi ei vaan te niinkun tuhatta euroa?
Kyllä 20 000 eurolla kk pärjää, kun tuo riittää vuodeksikin. Mitäs työttömät nettoaa vuodessa? Kuka matikkanero tietää?- mazy
Kuukausipalkka käteen voi hyvin olla sen 1666 euroa, eihän se missä vaan elämiseen riitä. Eikä muutenkaan jos tykkää tuhlata rahaa...
Mulla se on riittänyt ittekseni asuessa ja velkojakin siitä makselin ynnä laskuni. Voi siitä päätellä onko oltu kovia törsäämään.
Liskillä on kallis maku..näkyy kaikesta. - syöttösika
liskillä kallis maku näkyy vain ylipainossa
- mazy
syöttösika kirjoitti:
liskillä kallis maku näkyy vain ylipainossa
On sen kotikin ja auto yms. kalliimmasta päästä. Ei ole ihan Tokannin tuulipukuun tyytyväinen tai perus kotteroon.
- Marknadevink
Se on syytä pitää mielessä, ettei ole yhtä hullu kun pyytää.
- rumasinkku
En tietenkään. Huoriin menee jo kuus tonnia kuukaudessa.
- sipilälle
meneehän tuosta jo 50-60% veroa
- lkdsfjksfkldskkl
Naiset ovat kuin valtio, ei ole niin suuria (vero-)tuloja etteikö niitä saataisi jotenkin hukattua.
- hurjannäköinenvosu
kaisan tissit on valahtanut melkein navan korkeudelle ,ylipainoinen kun on
Kyllä tulisin
- Eitykätä
Omaksi viakseen voi lukea kaikessa mukanaolon. Elämisen hienous perustuu lopulta kaiken lainalle.
- valopäätonhoomoja
Viva kiinteistöt on sellainen huijariputiikki, että sääliksi käy Kaisaa. Valopää on natsi ja sillä on se kaverikin tuulikaapissa, sellainen läski hormoonihäiriö, riku roihu. Viva kiinteistöt on saanut todella paljon huonoa palautetta paljon ennen kuin Kaisa oli kuvioissa. Miksi ihmeessä vivalla on edes liiketoimintalupa. Äkkiä POIS!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei153715Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261434- 931288
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2871187Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi591153Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721110- 441045
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253951- 86875
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818