Mihin naista tarvitsee?

Envoikäsittää

...en keksi...ei tuu mitään...

65

659

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Perheen perustamiseen

      • Envoikäsittää

        Ei tarvi naista


      • Envoikäsittää kirjoitti:

        Ei tarvi naista

        Minä tarvin miehen siihen, sekä miehen joka huolehtii perheestä.

        Kaikille ei sovi sama elämän tyyli


      • Semmonen minulla oli mielessä. Oli hirmunen vauvakuume. Miehenä ostin vauvalehtiä. Panetti. Kiimasena katselin naapuritalon ikkunaan ja näin siellä olevan naisen heti mahdollisena äitinä. Onneksi se kiima ja vauvakuume meni ohi. Pari vuotta myöhemmin tein kyllä taas vauvoissa lauluja. (Tahdon, tahdon kosia pieni Tilda-Rosina. Hymysi on huume, siitä vauvakuume... Tahdon, tahdon saada vauvan niin kuin Aada. Aada ompi ihana, minä aivan pihalla...) Sävel "Tuiki, tuiki tähtönen.

        Oli lievästi sanottuna nainen mielessä. Oli ihana olento ja vauvat olivat ihan lumoavia!


      • Envoikäsittää kirjoitti:

        Ei tarvi naista

        Lisäksi tarvitsin miehen jota rakastaa.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Semmonen minulla oli mielessä. Oli hirmunen vauvakuume. Miehenä ostin vauvalehtiä. Panetti. Kiimasena katselin naapuritalon ikkunaan ja näin siellä olevan naisen heti mahdollisena äitinä. Onneksi se kiima ja vauvakuume meni ohi. Pari vuotta myöhemmin tein kyllä taas vauvoissa lauluja. (Tahdon, tahdon kosia pieni Tilda-Rosina. Hymysi on huume, siitä vauvakuume... Tahdon, tahdon saada vauvan niin kuin Aada. Aada ompi ihana, minä aivan pihalla...) Sävel "Tuiki, tuiki tähtönen.

        Oli lievästi sanottuna nainen mielessä. Oli ihana olento ja vauvat olivat ihan lumoavia!

        Ovat ne todella lumoavi jota suojella. Esikoinen pitä meidän pikkusta sylissä, eikä pikkunen halunnut alas, ei edes minulle. Halusi katsella pojan nappeja ja heti huusi, jos ei mennyt kuin pikkunen halusi.


      • Envoikäsittää
        valtakunta kirjoitti:

        Minä tarvin miehen siihen, sekä miehen joka huolehtii perheestä.

        Kaikille ei sovi sama elämän tyyli

        ..mies huolehtii perheestä. Niimpä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Ovat ne todella lumoavi jota suojella. Esikoinen pitä meidän pikkusta sylissä, eikä pikkunen halunnut alas, ei edes minulle. Halusi katsella pojan nappeja ja heti huusi, jos ei mennyt kuin pikkunen halusi.

        Niin minäkin olen pitänyt vauvaa sylissä. Oikeastaan olen hoitanut isosiskon lapsia itsekin aika nuorena, sillä isosisko on minua vuosia vanhempi. Nyt ei ole kyllä tarkoitus perustaa perhettä tai ehkä sitten voisi jotain lapsia adoptoida ja mennä naimisiin yksihuoltajan kanssa, jos jostain rikastuisi tuntuvasti. Jostain syystä en halua enää omia biologisia lapsia. Sen takia en naista etsi. Huomenna keskiviikkona tapaan yhden naisen ilmeisesti ja varmasti perjantaina. Totta puhuen ei minusta taida olla tälle naiselle mieheksi. Jonkinlainen poikakaveri voisi olla, mutta tuskin menisin hänen kanssaan naimisiin.

        Oikeastaan haluan olla sinkku, mutta on tänään ollut kiva jutella kahden naisen kanssa. Ilman naisjutteluseuraa elämä olisi paljon tylsempää.


      • ytyu

        " tänään ollut kiva jutella kahden naisen kanssa. Ilman naisjutteluseuraa elämä olisi paljon tylsempää."

        Onko se hyvää jutteluseuraa kun sait vaa huutoa että älä tuijota mun persettä, kuolahuuli!


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Niin minäkin olen pitänyt vauvaa sylissä. Oikeastaan olen hoitanut isosiskon lapsia itsekin aika nuorena, sillä isosisko on minua vuosia vanhempi. Nyt ei ole kyllä tarkoitus perustaa perhettä tai ehkä sitten voisi jotain lapsia adoptoida ja mennä naimisiin yksihuoltajan kanssa, jos jostain rikastuisi tuntuvasti. Jostain syystä en halua enää omia biologisia lapsia. Sen takia en naista etsi. Huomenna keskiviikkona tapaan yhden naisen ilmeisesti ja varmasti perjantaina. Totta puhuen ei minusta taida olla tälle naiselle mieheksi. Jonkinlainen poikakaveri voisi olla, mutta tuskin menisin hänen kanssaan naimisiin.

        Oikeastaan haluan olla sinkku, mutta on tänään ollut kiva jutella kahden naisen kanssa. Ilman naisjutteluseuraa elämä olisi paljon tylsempää.

        Niin minustakin miehen kanssa paljon antoisampaa mutta on miehiä jotka ei tunnu sellaiselta, joista ei mitään antoisaa keskustelua tulisi.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Niin minäkin olen pitänyt vauvaa sylissä. Oikeastaan olen hoitanut isosiskon lapsia itsekin aika nuorena, sillä isosisko on minua vuosia vanhempi. Nyt ei ole kyllä tarkoitus perustaa perhettä tai ehkä sitten voisi jotain lapsia adoptoida ja mennä naimisiin yksihuoltajan kanssa, jos jostain rikastuisi tuntuvasti. Jostain syystä en halua enää omia biologisia lapsia. Sen takia en naista etsi. Huomenna keskiviikkona tapaan yhden naisen ilmeisesti ja varmasti perjantaina. Totta puhuen ei minusta taida olla tälle naiselle mieheksi. Jonkinlainen poikakaveri voisi olla, mutta tuskin menisin hänen kanssaan naimisiin.

        Oikeastaan haluan olla sinkku, mutta on tänään ollut kiva jutella kahden naisen kanssa. Ilman naisjutteluseuraa elämä olisi paljon tylsempää.

        Mutta naisten kanssa ne ovat vaikeampia mutta taas harvinaisesti on taas naisia joiden kanssa tule antoisaa keskustelua.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mutta naisten kanssa ne ovat vaikeampia mutta taas harvinaisesti on taas naisia joiden kanssa tule antoisaa keskustelua.

        Minä olen ainakin viime aikoina saanut keskustella antoisia keskusteluja naisten kanssa. Jotenkin kyllä nyt väsyttää, sillä jälleen tuli nukuttua liian vähän. Anteeksi sen takia en ole oikein kirjoitusvedossa. Pitää lähteä aamukahville ja kohta myös syömään. Minulla tapaaminen yhden tutun naisen kanssa. Sitten illalla saatan tavata toisen tutun. Huomenna torstaina ehkä kolmannen tai sitten viimeistään sunnuntaina hänet tapaan. Oikeastaan näyttää noita juttelunaiskavereita olla, kun oikein alkaa etsimään. Sitä tyttöystävää ei ole ja ei ehkä tulekaan, sillä ehkä perimmäinen syy vuosia on ollut se, että en aktiivisesti hae tyttöystävää. Kun ei etsi niin ei löydä. Minussa taitaa olla joku vikana, kun en aja autolla pillurallia kaupungilla niin kuin eräitten entisten psykologian ryhmätyönaiskumppanieni mukaan minun pitäisi tehdä. Autoa minulla ei ole ja en myöskään koskaan etsi naista alkoholiravintoloista. Näin naistutuikseni tulee lähinnä hyveellisiä teologianopiskelijoita, jotka ovat samanhenkisiä. Nytkin pian tapaan naisteologianopiskelijan, jolla on poikakaveri, mutta minä olen turvallinen keskustelukumppani hänelle.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        Minä olen ainakin viime aikoina saanut keskustella antoisia keskusteluja naisten kanssa. Jotenkin kyllä nyt väsyttää, sillä jälleen tuli nukuttua liian vähän. Anteeksi sen takia en ole oikein kirjoitusvedossa. Pitää lähteä aamukahville ja kohta myös syömään. Minulla tapaaminen yhden tutun naisen kanssa. Sitten illalla saatan tavata toisen tutun. Huomenna torstaina ehkä kolmannen tai sitten viimeistään sunnuntaina hänet tapaan. Oikeastaan näyttää noita juttelunaiskavereita olla, kun oikein alkaa etsimään. Sitä tyttöystävää ei ole ja ei ehkä tulekaan, sillä ehkä perimmäinen syy vuosia on ollut se, että en aktiivisesti hae tyttöystävää. Kun ei etsi niin ei löydä. Minussa taitaa olla joku vikana, kun en aja autolla pillurallia kaupungilla niin kuin eräitten entisten psykologian ryhmätyönaiskumppanieni mukaan minun pitäisi tehdä. Autoa minulla ei ole ja en myöskään koskaan etsi naista alkoholiravintoloista. Näin naistutuikseni tulee lähinnä hyveellisiä teologianopiskelijoita, jotka ovat samanhenkisiä. Nytkin pian tapaan naisteologianopiskelijan, jolla on poikakaveri, mutta minä olen turvallinen keskustelukumppani hänelle.

        Olen tällä hetkellä hyvin väsynyt. Tähän aikaan päivästä kun aamuliikenteessä tulin vasta kotio. Mun pitäisi saada kuntoa itselleni enemmän.


      • valtakunta kirjoitti:

        Olen tällä hetkellä hyvin väsynyt. Tähän aikaan päivästä kun aamuliikenteessä tulin vasta kotio. Mun pitäisi saada kuntoa itselleni enemmän.

        No, minä taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan, sillä nukkumalla se väsymys menee pois.

        Itse muuten sain tänään muslimituttavanaisen. Aasialainen nainen lupasi, että saan bussissa jatkossa tulla juttelemaan hänen kanssaan. Rohkaistuin kavereitten seurassa kysymään häneltä lupaa. Kun tulee ulos ja pyytää saako keskustella niin kyllä niitä keskustelukumppaneita. Lisäksi minulla on tänään kaksi harrastusta joissa tapaa ihmisiä. Yhteen menen kello 16 ja toiseen kello 18 tai oliko se kello 18.30. Siellä tapaa ihmisiä, joitten kanssa voi jutella. Huomenna menen yhteen harrastukseen myös ja perjantaina piipahtan illalla yhdessä paikassa. Kyllä niitä ihmisiä tapaa, jos vain uskaltaa mennä ja yrittää keskustella. Pitkään minun ei tarvitse tässä kaupungissa olla jokseenkin yksin naisten kanssa. Sitä paitsi on minulla esimerkiksi kahden tänään juttelemani miehen puhelinnumerot. Heidänkin kanssaan voi paremmin ystävystyä! :)


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, minä taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan, sillä nukkumalla se väsymys menee pois.

        Itse muuten sain tänään muslimituttavanaisen. Aasialainen nainen lupasi, että saan bussissa jatkossa tulla juttelemaan hänen kanssaan. Rohkaistuin kavereitten seurassa kysymään häneltä lupaa. Kun tulee ulos ja pyytää saako keskustella niin kyllä niitä keskustelukumppaneita. Lisäksi minulla on tänään kaksi harrastusta joissa tapaa ihmisiä. Yhteen menen kello 16 ja toiseen kello 18 tai oliko se kello 18.30. Siellä tapaa ihmisiä, joitten kanssa voi jutella. Huomenna menen yhteen harrastukseen myös ja perjantaina piipahtan illalla yhdessä paikassa. Kyllä niitä ihmisiä tapaa, jos vain uskaltaa mennä ja yrittää keskustella. Pitkään minun ei tarvitse tässä kaupungissa olla jokseenkin yksin naisten kanssa. Sitä paitsi on minulla esimerkiksi kahden tänään juttelemani miehen puhelinnumerot. Heidänkin kanssaan voi paremmin ystävystyä! :)

        Nonii. Miesten kanssa juttelu ei ole minulle suotavaa irlissä.


      • Faith.Hope.Love kirjoitti:

        No, minä taidan mennä tänään aikaisin nukkumaan, sillä nukkumalla se väsymys menee pois.

        Itse muuten sain tänään muslimituttavanaisen. Aasialainen nainen lupasi, että saan bussissa jatkossa tulla juttelemaan hänen kanssaan. Rohkaistuin kavereitten seurassa kysymään häneltä lupaa. Kun tulee ulos ja pyytää saako keskustella niin kyllä niitä keskustelukumppaneita. Lisäksi minulla on tänään kaksi harrastusta joissa tapaa ihmisiä. Yhteen menen kello 16 ja toiseen kello 18 tai oliko se kello 18.30. Siellä tapaa ihmisiä, joitten kanssa voi jutella. Huomenna menen yhteen harrastukseen myös ja perjantaina piipahtan illalla yhdessä paikassa. Kyllä niitä ihmisiä tapaa, jos vain uskaltaa mennä ja yrittää keskustella. Pitkään minun ei tarvitse tässä kaupungissa olla jokseenkin yksin naisten kanssa. Sitä paitsi on minulla esimerkiksi kahden tänään juttelemani miehen puhelinnumerot. Heidänkin kanssaan voi paremmin ystävystyä! :)

        olemme sopinee hänellä miehet ystävinä ja minulla naiset irlissä.
        Tämä palsta on poikkeus koska en tapaa ketään.


      • valtakunta kirjoitti:

        olemme sopinee hänellä miehet ystävinä ja minulla naiset irlissä.
        Tämä palsta on poikkeus koska en tapaa ketään.

        Minä muuten väitin yhdessä paikassa tänään - kysymykseen: missä on onnen tilasi - makuu asennossa netissä eli kirjoittelen sängyssä läppärillä. Mutta en harrasta mitään irl:ää tai liikaa nettikirjottelua, sillä muu elämä vie aikaa ainakin nyt. En taidakaan hirvittävän aikaisin nukkumaan mennä. Mutta hyvää yötä, jos vielä olet netissä. Nyt paras kaveri on käymässä luonani.


      • vieläeiole
        valtakunta kirjoitti:

        Minä tarvin miehen siihen, sekä miehen joka huolehtii perheestä.

        Kaikille ei sovi sama elämän tyyli

        Koska ajattelit hankkia sellaisen miehen?


      • vieläeiole kirjoitti:

        Koska ajattelit hankkia sellaisen miehen?

        Minulla on sellainen, hän huolehtii perheestä.


    • Ananias.Palstamäki

      Naiset on hyviä siivoamaan miehen sotkuja.

      • Envoikäsittää

        Entäs jos mies osaa siivota itse omat sotkunsa.


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Entäs jos mies osaa siivota itse omat sotkunsa.

        Se tarvitsee naista vain seksileluksi, ei mihinkään tärkeämpään.


      • Envoikäsittää

        Seksileluja on monenlaisia


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Seksileluja on monenlaisia

        Naiset on parhaita seksileluja.


      • Envoikäsittää

        Ilmankin pärjää


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Ilmankin pärjää

        Nuorena se on vaikeata, keski-iässä pärjää ilmankin.


      • Envoikäsittää

        Miksi se on nuorena vaikeaa


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Miksi se on nuorena vaikeaa

        Nuorilla miehillä on jatkuva kiima.


    • näinseon

      Täydentämään sielu. Siellä on aina tilaa oikealle sielunkumppanille.

      • Envoikäsittää

        Eikö mies voi olla sielunkumppani?


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Eikö mies voi olla sielunkumppani?

        Nainen on hyvä sielunkumppani, ystävät sitten pitää olla erikseen.


      • minustaselkeää
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Eikö mies voi olla sielunkumppani?

        Vois kai, mutta sielua kosketetaan fyysisesti ja heteroseksuaali mies ainakin tarvitsee siihen naisen. Mutta meneehän se toisinkinpäin. :o)


      • Envoikäsittää

        Sielua kosketetaan fyysisesti?


      • Ananias.Palstamäki
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Sielua kosketetaan fyysisesti?

        Miehen sielu on jalkovälissä, ja siihen ei saa koskea muut kuin kauniit naiset.


      • niinjuurikin
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Sielua kosketetaan fyysisesti?

        Sielua voi koskettaa katseella, kosketuksella ruumiiseen, sanoilla, äänillä.... Kokonaisuudella, jota voisi yksinkertaisemmin kutsua rakasteluksi. Siihen tarvitsen naisen ilmanmuuta. Enkä vaihtaisi sitä mihinkään muuhun.


      • eläyleistä
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Miehen sielu on jalkovälissä, ja siihen ei saa koskea muut kuin kauniit naiset.

        Puhu omasta puolestasi....miehiäkin on erilaisia...


      • Ananias.Palstamäki
        eläyleistä kirjoitti:

        Puhu omasta puolestasi....miehiäkin on erilaisia...

        Te naiset oletatte tässä kohtaa(kin) väärin.

        Tyypillisesti miehen sielu on jalkovälissä, mutta tässäkin on yksi poikkeus. Heterosuhteissa elävät homomiehet (jotka eivät ole vielä löytäneet seksuaalisuuttaan), ovat seksuaalisesti pidättyväisiä. Homosuhteeseen mennessään nuokin alkavat harrastamaan seksiä miehille tavanomaisella tiheydellä.


      • Miesmyöstässä

        En ome nai en vaan hyvinkin mies. Kirjoitellut sinun kanssa monesta asiasta ihan asiallisesti, mutta koen tämän asian eritavalla ja olen yhä mies.

        Eikä siinä ole mitään eöäselvyyttä, voidaan kokea eritavoin. Myös naiset kokee asioita eritavoin.


    • Saa naida ihan millon haluaa.

      Ei tarvii ite siivota tai tehä ruokaa kun nainen tekee kaiken.

      :D

      • Envoikäsittää

        Niin voi ilman naistakin


    • voivoi

      Naista tarvitaa synnyttämiseen. On kyllä ikävää, että täysiä tollopäitäkin tulee!!!!! Viittaus aloittajaan ym

      • Envoikäsittää

        Syntyy lapsia ilman naisia


      • robocop_
        Envoikäsittää kirjoitti:

        Syntyy lapsia ilman naisia

        Robotteja tarkoitat kai?

        Kyllä se niin on että naista tarvitaan seksiin, muuhun ei niin ole väliä.


    • .. YksilöKohtaista.. KaikinPuolin.. ;P

      • Sanos nyt ihan mies miehelle, mitä mieltä olet punaritariteemastani? Eiks pue aikast hyvin?


    • Sulostuttamaan elämää.

      Mies olisi yksinään vain iso mörököllin runtti...

      <3

    • mazy

      Rakkauteen, jakamaan ilot ja surut sekä pullanmurut. Ihan kuin miestäkin tarvitaan samoista syistä, jakamaan elämää ja tunteita yhdessä. Henkiseksi ja fyysiseksi iloksi, tueksi ja ystäväksi. Elämänkumppaniksi elämänmittaiselle matkalle....

      • mazy

        Silloin, kun ei rakasta naista/miestä, voi sanoa ettei tarvitse naista/miestä, mutta kun rakastaa jotakin naista/miestä, ei enää voi sanoa haluavansa olla ilman sitä naista/miestä. Mulla ainakin näin. Ystävätkin on tietyllä tapaa rakkaita, ne naispuolisetkin. Eikä niidenkään halua poistuvan elämästään lopullisesti. Siks koska ne on tärkeitä, rakkaita ja korvaamattomia uniikkeina itseinään.


      • Wowjuttu
        mazy kirjoitti:

        Silloin, kun ei rakasta naista/miestä, voi sanoa ettei tarvitse naista/miestä, mutta kun rakastaa jotakin naista/miestä, ei enää voi sanoa haluavansa olla ilman sitä naista/miestä. Mulla ainakin näin. Ystävätkin on tietyllä tapaa rakkaita, ne naispuolisetkin. Eikä niidenkään halua poistuvan elämästään lopullisesti. Siks koska ne on tärkeitä, rakkaita ja korvaamattomia uniikkeina itseinään.

        Eikö olekin yhtä käzittämätöntä syöttää luonnokappaletta kädestä kuin olla vastakkaisen sukupuolen kanssa yhtä? Yhtäaikaa tarvita ja haluta jotakuta ja ihmetellä sitä kaikkea?

        Olla onnellinen toisesta ja ihmetellä sitä autuuden mahdollisuutta? Ymmärtää ja olla silti ihan erilainen?

        Eikä kyse ole miehestä ja naisesta, vaan omanlaisista ja uniikeista ihmisistä. Se yhteys on vaan maagista... mutta vaatii itseltä jotain, mitä sallii vaan tietylle.


    • Mihin ihmistä tarvitaan?

      Ei mihinkään.

      • Touhikses

        Höpöilemään! Tarviin sua höpöilemään ja guottamaan mulle hyvää fiilistä. Oisin karumpi ihminen ilman suakin....ainakin pykälän verran.


      • Touhikses kirjoitti:

        Höpöilemään! Tarviin sua höpöilemään ja guottamaan mulle hyvää fiilistä. Oisin karumpi ihminen ilman suakin....ainakin pykälän verran.

        Gggggguguguuu 🤗


      • Wwuwuw kirjoitti:

        Gggggguguguuu 🤗

        Miltä tänä iltana tuntuu?

        Marja Tyrnin takia loppuyö klo 02 jälkeen oli kaoottinen.

        (naurua)


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Miltä tänä iltana tuntuu?

        Marja Tyrnin takia loppuyö klo 02 jälkeen oli kaoottinen.

        (naurua)

        No nyt kovasti venyttää suuta haukotuksen muodossa..

        Että tais olla yhden yön ihme se eilinen, tai ei sitä tiedä. Parempi olla siellä valmiusasemissa..😄


      • Sainbiisinkin
        Wwuwuw kirjoitti:

        No nyt kovasti venyttää suuta haukotuksen muodossa..

        Että tais olla yhden yön ihme se eilinen, tai ei sitä tiedä. Parempi olla siellä valmiusasemissa..😄

        Wuppinen on mun palstavalo. 😁😥


    • rahina.hyvä

      naisesta saa hyvän rahin tai pöydän eli kun tulee hyvä elokuva niin nainen kontilleen ja jalat päälle tai pistät juomamukisi ja vaikka karkkipussisi siihen mutta muuta en keksi

    • Mietin.vaan

      Sulla on AP sitten positiivinen ongelma.

      Monella muulla kun on se ongelma, että he kokevat sen kumppanin ihan välttämättömäksi, ja sitten kun siitä yhdessä elosta tulee kuitenkin ongelmia ja mieliharmeja, niin ovat sitten ahdistuneita. Tai jos sitä kumppania ei löydykään, niin sitten sekin ahdistaa.

      Mutta jos naista ei ole eikä sellaista koe edes tarvitsevansa, niin mikäs siinä, elää omaa elämäänsä täysin itsensä ehdoilla.

    • ankeuttajalle

      Kokemaan ja jakamaan elämää. Jakamaan kivoja ja kurjia juttuja.

    • Envoikäsittää

      Ei vieläkään vakuuttavaa tarkoitusta naisille.

      • Nainen on koko elämän tarkoitus,
        myös ikävän karkoitus.


      • Per-kel
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Nainen on koko elämän tarkoitus,
        myös ikävän karkoitus.

        :-* On se vaa kiva ku on tuo elämänkumppani olemassa :D


      • Per-kel kirjoitti:

        :-* On se vaa kiva ku on tuo elämänkumppani olemassa :D

        Eikö ookin :D

        Muutenhan sitä on kuin aamun sanomalehti laatikossa, jota ei koskaan haeta. Kukaan ei avaa eikä katsele kiinnostuneena.

        Keskiviikon aforismi.


      • lehdenlukija
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Eikö ookin :D

        Muutenhan sitä on kuin aamun sanomalehti laatikossa, jota ei koskaan haeta. Kukaan ei avaa eikä katsele kiinnostuneena.

        Keskiviikon aforismi.

        Aika hyvä.


    • perskele

      Naiset ja viina on syy ja ratkaisu kaikkiin ongelmiin

    • kiltinmiehenoikeudet

      Opettamaan miehille (erityisesti kilttimiehille ja ätmeille) punapilleröityneitä totuuksia parisuhdedynamiikasta. Heikkoihin nyhverömiehin tyydytään, voimakkaita ja kunnianhimoisia alfamiehiä tavoitellaan.

      KILTILLÄ
      MIEHELLÄ
      EI
      TEE
      MITÄÄN

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      295
      6902
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      56
      2128
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1571
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      25
      1371
    5. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1117
    6. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      105
      1073
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      979
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      803
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      45
      786
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      777
    Aihe