41v avomieheni Randomi.fi chatissä

jokuturhautuu

Hei! Haluaisin kysyä millainen catti on randomi? Oon varma että avomieheni 41v viettää siellä työpäiviensä aikana aikaa. Oon käsittänyt että olis nuorten chat? Ainakin selaushistoriassa hän on kattellu profiileja 21 vuotiaasta 14v tyttöihin. Oon saanut hänet aiemmin kiinni (ekan kerran vahingossa, mies oli deittiseksichätissä k-18 kun kävelin selän takaa samaan baariin) tän takia lähes erosimme. Jatkettiin kuitenkin. 4Kk myöhemmin löysin työmatkani jälkeen puhelimestaan viestejä missä ehdotteli treffejä ja pyysi kuvia 4 tytöltä ja yhdeltä "homopoika30" nimimerkkiä käyttävältä mieheltä. Sain raivarit. Ei. Sekosin täysin. Tein taas eroa ja hän rukoili jäämään. Tutkin vimmaisesti hänen puhelintaan kun hän nukkui/oli sammunut. Löysin mm. Prepaid liittymän avausviestin ja Vip-koodeja Randomi. Fi chattiin. Hän mulle selitti kaiken parhain päin ja taas jatkettiin. Syksyllä käry kävi jälleen. Löysin miehen ottamia kikkelikuvia (tunnistin taustalla oman suihkuverhoni) joita se oli Kik-messenger palveluun ladannut. Mun ottaman lomakuvan lisäksi, ihan vaatteet päällä vaihteeksi. Oma tilanteeni on mikä on ja luulen että ero tulee väkisinkin kun on niin erilainen käsitys parisuhteen rajoista ym. Mut oikeesti, mikä toi randomi on? Viimeks tänään hän on ollut siellä...

32

20649

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nojop

      Oon pahoillani et miehes on tollainen. Mulla ei ole kokemusta tuosta randomi chatistä mutta ei kuulosta hyvältä yhdistelmältä kikkelikuvat ja alaikäiset

    • avaasilmät

      Ihan oikeasti, jos tämä viesti ei ole läppä, kannattaisko erota? Mitä väliä jollain randomi.chatillä enää on,tuossa vaiheessa. Mikä sun ongelma on kun pitää roikkua tollaisessa munan heiluttajassa, etkö yhtään arvosta itseäsi?

      • Anonyymi

        Vanha viesti. Mutta näinpä juuri. Mitä väliä enää onko nimi randomicahtti tai mikä tahansa muu. Eikö miehen toiminta aiemmin jo osoita, että kantsisko erota.


      • Anonyymi

        👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍


    • tiina18v

      Miehes on hyvä mies. Ei kannata eroa.

    • RapatessaRallallaa

      Randomissa on tarkoitus löytää seuraa täysin randomista ihmisestä, jonka kanssa aloittaa juttelemaan. Ei seksimielessä, mutta ikävän moni on siellä sen takia liikenteessä. Itse käytän joskus töissä kun on tylsää. Tällein alle kolmekymppisenä naisena tosin usein valehtelen ikäni tai sukupuoleni, jotta saan oikeasti fiksun keskustelukumppanin.

      Muuten tilanteeseesi: eroa.
      Minulla oli vastaava tilanne, en osannut erota, kun mies muutenkin piti henkisesti otteessaan aina teini-iästä lähtien. Kun sitten kasvoin ja viisastuin, lähdin kävelemään. Paras ratkaisu ikinä, nyt on terve parisuhde.

      • Anonyymi

        oletko varma että on terve parisuhde..et välttämättä tunne miestäsi läpikotaisin


    • ihmettelenvaan

      Puutun heti otsikkoon, mikä ihmeen AVOMIES, tarkoitatko mieskumppaniasi vai mitä.

    • oliskonäin

      Et taida antaa miehelles koskaan kunnolla.

    • Ei hyvänen aika. Miehesi kuuluu noihin kikkelikuvaidiootteihin. Eikö se jo ole syy erota?

      • Anonyymi

        Laitonta. Tee ilmoitus siitä.


    • vittunäitäsuomiämmiä

      Keskittyisit sipsien, siiderin ja kyttäämisen sijasta turvonneen ulkomuotosi hoitoon, ehkä miehesi saattaisi kiinnostua sinustakin parin vuoden kuntoilu/laihdutuskuurin jälkeen.

      • Ja mistäs sä tiedät miltä aloittaja näyttää?;) Totuus on että mies on säälittävä nettikikkelipelle josta kannattaa hankkiutua eroon,hullua tuhlata elämänsä moisiin,ei ne muutu.


      • Anonyymi

        Ei ne siitä nuorru.


    • kxökcvöl

      Mies ei muuksi muutu. Jos haluat sielunrauhan ja terveen parisuhteen, eroa. Sinun vaan pitää tehdä itsellesi selväksi, että ero on edessä. Muuten et koskaan pääse hänestä irti sillä hän puhuu sut joka kerta takaisin. Et kai halua tuollaista miestä lastesi isäksi? Huhhuh :(

    • Anonyymi

      Hei haluan juttelu seuraa. Joten ig jasmin_yng ja. Olen 13v maksimi ikä 15 ota minuun yhteyttä

      • Anonyymi

        Ig on maailman helpoin. Mutta siis järkyttävää menoa. Onneksi ei ole enää pieniä lapsia. Maailma alkaa olla sairastunut


    • Anonyymi

      ...

    • Anonyymi

      Tuohon voi lisätä että turha miehiä mollata, useat keski ikäiset naiset hakee nuoria miehiä seksiseuraksi vaikka ovat naimisissa, kun korvat on auki kaikkea kuulee. On myös ns. alaikäistä nuorta miehen alkua naisten kiikarissa.

      • Anonyymi

        Niin ja vanhemmat naiset hakee nuorten alaikäisten tyttöjen seuraa. Että kaikenlaista hakua on.


      • Anonyymi

        Juu ja silloin miehet ottaa ero, miks ei nainen voi erota, miks naisen pitää hyväksy ja alistu


    • Anonyymi

      Moi

    • Anonyymi

      Randomissa nuoret alaikäiset "tytöt" yrittää kusettaa vanhempia miehiä.

      • Anonyymi

        Ei kuitenkaan keiden tahansa "alaikäiset tytöt".


    • Anonyymi

      Taitaa kyllä avioparisi olla kiimainen otus kun sulta ei mitään saa

      • Anonyymi

        Niin ja sä olet siihen asiantuntija, mistä voit tietää, tuskin tolla äijäl enä jää aikaa vaimolleen kun on riunkkari


    • Anonyymi

      Mikä on sen käyttäjätunnus🙉🤤🍆

    • Anonyymi

      👉🏼👈🏼

    • Anonyymi

      Se on paikka somessa joka ei paljoa ihmisyyteen ja sananvapauteen liittyviä lakeja moderaattorit kunnioita etenkään ennakkoäänestys ajan loppupuoliskolla tänään, etenkin jos vaalisalaisuudesta on kirjoiteltu ja ennakkoääniä laskentapaikan vaalisalaisuuden noudattamista olisi aiottu varmistaa.

      • Anonyymi

        Asenne paljastui, epäsuora kauttakoplailu lienee rasismin tukemiseksi jo jokapaiväistä touhua huonostikoulutettujen moderaattorien mahdollistettua sitä. Joissain atpauksissa voi olla jopa bottikin mahdollistamassa porttikielloin tietoja väärinkäyttäjien iskuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asenne paljastui, epäsuora kauttakoplailu lienee rasismin tukemiseksi jo jokapaiväistä touhua huonostikoulutettujen moderaattorien mahdollistettua sitä. Joissain atpauksissa voi olla jopa bottikin mahdollistamassa porttikielloin tietoja väärinkäyttäjien iskuja.

        Mutta sain onneksi jo äänestettyä.


    • Anonyymi

      Vanha aloitus nostettu tähän.

      Mutta silti, Jätä se sika!!

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      27
      2351
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      79
      1736
    3. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      222
      1062
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      18
      989
    5. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      934
    6. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      61
      911
    7. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      122
      891
    8. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      43
      829
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      11
      771
    10. On ilta jälleen joten

      Uusi iltaketju tähän. Mukavaa iltaa vaan. Susi se täällä aina yksin tallustaa. 😊🐺🌃🌙☕🧡
      Ikävä
      118
      720
    Aihe