mailis penttilä vai sara sieppi
kumpi kotiisi ja keittiöösi
26
383
Vastaukset
- Kokkelin_Kivettäjä
Mieluummin toinen Sara eli Sara Chafak.
Mutta ei todellakaan keittiöön, vaan... no, te tiedätte. Ah sitä iloa ja riemua, kun pääsisi näillä vuosilla ja kiloilla söhäisemään. Sitä voisi vaikka kuolla pukille onnellinen virne naamalla. - mazy
Mielummin Gordon Ramsey. 🤔
- mazy
Ramsayhan se olikin, ups.
Eikö se ole Maria Veitola joka toisten kotiin tuppaa..
- ja.vaikka.jäädäkkin
se ajetaan pois mutta mailis kyllä saisi tulla
- Kokkelin_Kivettäjä
Saatana, että on ruma tukka sillä Veitolalla. Ja muutenkin ärsyttävä akka.
- wanhaämmä
Kumpi on tehokkaampi siivoamaan? Nalkuttamatta?
- Kaikysyäsaa
Kumpi on käytetympi?
Sara Chafak. :D
Mailisin taikinan vatkaus -videota ei löytynyt enää, pitäis varmaan saada se sitten tänne livenä leipomaan.
Mä en kyllä tajua miten sä voit digata tosta, ihan karsee kumipampula eukko, viimeisin oli se gaala kuva siitä ja sen miehestä. Vaikea oli etumuksen peruusteella sanoa onko aito nainen vai transsu lol.
peppupupu kirjoitti:
Mä en kyllä tajua miten sä voit digata tosta, ihan karsee kumipampula eukko, viimeisin oli se gaala kuva siitä ja sen miehestä. Vaikea oli etumuksen peruusteella sanoa onko aito nainen vai transsu lol.
Minusta Mailis on hyvännäköinen ; )
peppupupu kirjoitti:
Minä kykenen antamaan naiselle aika paljon anteeksi jos se lsipoo hyvää pullaa ja tykkää siivota :D Ja Mailishaäön on poistattanut ne huulitäytteet, niihinhän kai viittasit :D
Pitää mennä nukkumaan. Hyviä öitä peppikselle jahka meet :)misspönttöuuni kirjoitti:
Minusta Mailis on hyvännäköinen ; )
Kaukana hyvännäköisestä ja ne etu pallerot vois puhakasta,te ette varmaan sit oo nähny niitä uusia kuvia :) Sori vaan jos kuulostan karulta mutta mä en voi sietää plastonoideja,missään muodossa, ajan orgaanisten naisten ja miesten asiaa ^-^
peppupupu kirjoitti:
Kaukana hyvännäköisestä ja ne etu pallerot vois puhakasta,te ette varmaan sit oo nähny niitä uusia kuvia :) Sori vaan jos kuulostan karulta mutta mä en voi sietää plastonoideja,missään muodossa, ajan orgaanisten naisten ja miesten asiaa ^-^
Mutta ajatellaan sitä aikaa kun tämä ihminen oli Suomi leipoo-sarjassa.
Harmaaritari kirjoitti:
Minä kykenen antamaan naiselle aika paljon anteeksi jos se lsipoo hyvää pullaa ja tykkää siivota :D Ja Mailishaäön on poistattanut ne huulitäytteet, niihinhän kai viittasit :D
Pitää mennä nukkumaan. Hyviä öitä peppikselle jahka meet :)ai,sillä on ollut isot ankkahuuletkin? noup,aivan järkyt rintalasta pallerot. ette sit varmaan oo nähny näitä uusia kuvia,monet naureskeli tolle eukolle miltä se näyttää nykyään enkä ihmettele. näyttää enemmänkin transshulta niinkuin kaikki keinotekoiset ihmiset mut ei midist,jokaisella on omat mielipiteet:)
juu,kauniita unia ritari, mä tiedän että olen valveilla koko yön niinkuin joka yö,iskee taas "yöhorkka" ja niin pirun kosteeta ja kylmää tässä luukussa,olis kiva jos tää "flunssa" lähtis jo menee,kuukaus menny jo huoh:/misspönttöuuni kirjoitti:
Mutta ajatellaan sitä aikaa kun tämä ihminen oli Suomi leipoo-sarjassa.
oliko?? siitä täytyy olla TOSI pitkä aika koska melkonen mutantti nykyään jaiks:O
peppupupu kirjoitti:
ai,sillä on ollut isot ankkahuuletkin? noup,aivan järkyt rintalasta pallerot. ette sit varmaan oo nähny näitä uusia kuvia,monet naureskeli tolle eukolle miltä se näyttää nykyään enkä ihmettele. näyttää enemmänkin transshulta niinkuin kaikki keinotekoiset ihmiset mut ei midist,jokaisella on omat mielipiteet:)
juu,kauniita unia ritari, mä tiedän että olen valveilla koko yön niinkuin joka yö,iskee taas "yöhorkka" ja niin pirun kosteeta ja kylmää tässä luukussa,olis kiva jos tää "flunssa" lähtis jo menee,kuukaus menny jo huoh:/Sun pitäs hommata joku lisälämmitin
.. Ei KumPainenkaan.. ;P
Molemmat pitäis sulattaa ja valaa kynttilöiks köyhille,vahat löytyykin omasta takaa: p
Ehkä sippi
- Varokaavaan
Kannattaa vähän miettiä mitä täällä kirjottaa. Täyttää kunnianloukkaussyyttiden rajat jo. Mailis kesällä mainosti vieneensä poliisille nettikiusaamiset ja tekijät oli saatu vastuuseen. Taisi olla kyse jodel kirjoittelusta, mutta luulisi, että täällä saa vielä helpommin ip osoitteen perusteella haukkujat kiinni.
Valitsisin Lauri Tähkän. Ei epäilystäkään.
- Valitsisin
Maria Sidin. Harmi että varattu. Keitä nuo aloituksessa olevat ovat?
- CortoMaltese
Vastaus on helppo. Mailis Penttilä keittiöön ja Sara Sieppi kotiini. Oliko tämä jokin älykkyystesti. Tyyliin: "Minkä värinen oli karhu" ?
- kateellisetko
molemmat ja minä keskelle.....olis kyllä mahtava olla katsomassa kun tämä kaksikko pomppis trampoliinilla tai juoksisivat 100 metrin tasaväkisen juoksun ja saapuisivat rinta rinnan maaliviivalle ja joutuis katselemaan hidastusta moneen kertaan että näkis voittajan, ehkä nänninpäät vasta kertois voittavan.
ois kyllä tennis matsikin aika huikee näky.....3 loikka.......kierähdys kuularingissä..ärr.ärr.ärrrrr
naiset on vaan niin kateellisia ,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143580Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1261424- 931278
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2751161Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi571136Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk721100- 441015
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253931- 86865
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48818