Kuka palstalainen

NainenRuudunTakaa

On sinun silmissäsi seksuaalinen olento?

40

863

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikös kaikki ihmiset ole?

      • ne5gdfbg67

        Aseksuaaliset eivät ole.


      • ne5gdfbg67 kirjoitti:

        Aseksuaaliset eivät ole.

        Pisteet sulle, löysit poikkeustapauksen.
        Ihan kuin niitä ei olisi maailma pullollaan.


      • ne5gdfbg67 kirjoitti:

        Aseksuaaliset eivät ole.

        Ovatpas. Aseksuaaleja on moneen junaan, jokainen ei välttämättä kiihotu jokaisesta baarijakkarasta. Miljoona baarijakkaraa voi olla täysin yhdentekevää, eikä ikinä missään aiheuta minkäänlaista värinää. Siellä voi silti olla yksi joka säväyttää nupin sekaisin.


    • siippa

      Ninni eli trollikka eli trolli <3

    • enajatteleniin

      Ei kukaan.

    • Seksi ei liity minuun mitenkään, olen vain naurettavan lyhyt teletappi ja pitkän miehen rinnalla vielä entistä typerämmän näköinen.

      • gfdhfd5t54gf

        Sustakin on tullut pelkkä trolli josta ei tiedä milloin se on vakavissaan ja milloin vaan louskuttaa leukojaan.


      • tarkkanäköinen

        Kai seksi liittyy sinuun kuin lähes kaikkiin muihinkin, ei ole naurettavaa olla lyhyt mutta pitkän miehen kävelykeppinä saa aikaan sääliviä katseita molempia kohtaan.


      • muistaja

        Pujis oli eri mieltä.


      • gfdhfd5t54gf kirjoitti:

        Sustakin on tullut pelkkä trolli josta ei tiedä milloin se on vakavissaan ja milloin vaan louskuttaa leukojaan.

        Se oli sarkasmia eikä trollia.
        Närkästyin eilen.


      • tarkkanäköinen kirjoitti:

        Kai seksi liittyy sinuun kuin lähes kaikkiin muihinkin, ei ole naurettavaa olla lyhyt mutta pitkän miehen kävelykeppinä saa aikaan sääliviä katseita molempia kohtaan.

        Hevonkukkua.


      • Minä ihastuin melkein sinun pituiseen vuonna 2016 ja tuijottelin hänen kanssaan vastatusten istuen ihastuneena silmiin istuen. Ei siinä pituus haitanut, kun katselimme toisiamme silmiin. Lisäksi Joensuussa on jokseenkin sinun pituinen tosi söpö kuopiolainen. Hänen kanssansa juttelin istuen maanantaina Carelia-ravintolassa yliopistolla. Taas se pituus unohtui keskustellessa ja istuessa. Ei kaikki elämässä tapahtu seisoen. Toisen kainalossa voi olla jossain sängyssä tai sohvalla - ei silloin se pituusero ratkaise vaan tunteet, rakkaus ja suhteen syvyys? Sinä olet muistaakseni 158,5 cm ja minä 194 cm. Melkein 35,5 cm pituuseroa, mutta ei se välttämättä ole este, jos tunteitta olisi tuonteita olisi tuon mittaisten kanssa?


    • SuponProfiloija

      Suponprofiloija

    • wanhaämmä

      Voitko vähän selventää, mitä tuolla tarkoitat? Onko hiirellä tarkoittamasi seksuaalisuus, tai vaikka romaanihenkilöllä?

    • mazy
    • Tarkennus

      Harmaaritarin vagina.

      • mazy

        Harmiksella on ainakin varsin miehekäs leuka ja huulet ( jos ne sen oli yhdessä pikkukuvassa). Saattaa ollakin varsinainen hottis, kuka tietää vaan ei kerro. :)


      • epäilevä-tiina
        mazy kirjoitti:

        Harmiksella on ainakin varsin miehekäs leuka ja huulet ( jos ne sen oli yhdessä pikkukuvassa). Saattaa ollakin varsinainen hottis, kuka tietää vaan ei kerro. :)

        Oli kuitenkin sen nuoruuden kuva, omien sanojen mukaan. Siihen n. 30 vuotta lisää, niin voi olla vähemmän hot nykypäivänä.


      • mazy
        epäilevä-tiina kirjoitti:

        Oli kuitenkin sen nuoruuden kuva, omien sanojen mukaan. Siihen n. 30 vuotta lisää, niin voi olla vähemmän hot nykypäivänä.

        Heh heh, nojoo. Se on mahdollista, että hottiudet on takanapäin. :D


        Niin kun itsekullakin, etten tässä nyt vaan toiselle naureskele. Omakin peilikuva välillä huvittaa, joku vanhentunut naama katselee ja nauraa mulle.


      • Ananias.Palstamäki
        mazy kirjoitti:

        Harmiksella on ainakin varsin miehekäs leuka ja huulet ( jos ne sen oli yhdessä pikkukuvassa). Saattaa ollakin varsinainen hottis, kuka tietää vaan ei kerro. :)

        Uskon että oli Harmiksen kuva jos laittaa linkin kuvaan omalla nikillään ja sanoo että tässä teille kuvaa Harmaaritarista, vassokuu.

        Nythän Harmis laittoi kuvan puskista, ja "paljasti" samoin puskanikillä kuvan olevan tod.näköisesti Harmaaritarin. Asiaa suoraan tiedustellessani Harmikselta, sain vain poliitikon ympäripyöreän vastauksen jossa asiaa käsiteltiin kuin kyseessä olisi hänen kuvansa mutta miehellä ei ollut kanttia sanoa napakasti "kyllä, kuvassa on minun leukavärkkini".

        Minä luulen että Harmis yritti vedättää muttei hänellä ollut kanttia valehdella päin naamaa ja siksi päätyi vihjailemaan.


      • epäilevä-tiina kirjoitti:

        Oli kuitenkin sen nuoruuden kuva, omien sanojen mukaan. Siihen n. 30 vuotta lisää, niin voi olla vähemmän hot nykypäivänä.

        Ei ole vielä ihan niin paljon lisää ja on varmaan hot vielä senkin ajan kuluttua varmaan palstan hoteista hotein, oikea hottentotti ,,,,ei kun sehän prkl n..i se hottentotti, no ei sentään semmoinen :D


      • Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Uskon että oli Harmiksen kuva jos laittaa linkin kuvaan omalla nikillään ja sanoo että tässä teille kuvaa Harmaaritarista, vassokuu.

        Nythän Harmis laittoi kuvan puskista, ja "paljasti" samoin puskanikillä kuvan olevan tod.näköisesti Harmaaritarin. Asiaa suoraan tiedustellessani Harmikselta, sain vain poliitikon ympäripyöreän vastauksen jossa asiaa käsiteltiin kuin kyseessä olisi hänen kuvansa mutta miehellä ei ollut kanttia sanoa napakasti "kyllä, kuvassa on minun leukavärkkini".

        Minä luulen että Harmis yritti vedättää muttei hänellä ollut kanttia valehdella päin naamaa ja siksi päätyi vihjailemaan.

        Miksi laittaisi vassokuu kun se näyttää närästävän ettei laita :D mutta kyllä mazy on varsin oikeassa tuossa ekassaan, hot hot :)


      • en-kehtaisi-olla-harmis
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Uskon että oli Harmiksen kuva jos laittaa linkin kuvaan omalla nikillään ja sanoo että tässä teille kuvaa Harmaaritarista, vassokuu.

        Nythän Harmis laittoi kuvan puskista, ja "paljasti" samoin puskanikillä kuvan olevan tod.näköisesti Harmaaritarin. Asiaa suoraan tiedustellessani Harmikselta, sain vain poliitikon ympäripyöreän vastauksen jossa asiaa käsiteltiin kuin kyseessä olisi hänen kuvansa mutta miehellä ei ollut kanttia sanoa napakasti "kyllä, kuvassa on minun leukavärkkini".

        Minä luulen että Harmis yritti vedättää muttei hänellä ollut kanttia valehdella päin naamaa ja siksi päätyi vihjailemaan.

        Ei se nyt niin hyvänäköinen leuka ollut, että olisi järkeä valehdella. Luulen, että ylipäätään pelkää että joku tuttu tunnistaa, vaikka onkin vanha kuva. Siksi aika moni tuossa ketjussa vältti suoraa tunnustamista, että on jossain kuvassa. Harmaaritarin mielipiteet mm. naisista ei irl taida olla yhtä vahvoja, kuin palstalla. Tai ei ainakaan tuo niitä mielipiteitä ilmi yhtä hanakasti.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi laittaisi vassokuu kun se näyttää närästävän ettei laita :D mutta kyllä mazy on varsin oikeassa tuossa ekassaan, hot hot :)

        Minä ja moni muu on laittanut kuvaansa ja olemme avoimesti myöntäneet että kuva on oma. Uskallamme seistä sanojemme takana.

        Sinä laitoit kuvaa puskista, ja ilmiannoit kuvasi puskista. Se mitä olisin odottanut, niin olisit sanonut avoimesti kuvan esittävän sinua ja seisoisit sanojesi takana.

        Minä en ajattele kuvan esittävän sinua (leukaasi), koska et ole sitä suoraan sanonut ja varmistanut seisovasi sanojesi takana.


      • Ananias.Palstamäki
        en-kehtaisi-olla-harmis kirjoitti:

        Ei se nyt niin hyvänäköinen leuka ollut, että olisi järkeä valehdella. Luulen, että ylipäätään pelkää että joku tuttu tunnistaa, vaikka onkin vanha kuva. Siksi aika moni tuossa ketjussa vältti suoraa tunnustamista, että on jossain kuvassa. Harmaaritarin mielipiteet mm. naisista ei irl taida olla yhtä vahvoja, kuin palstalla. Tai ei ainakaan tuo niitä mielipiteitä ilmi yhtä hanakasti.

        Minä en ryhdy spekuloimaan ulkonäkökysymystä, kauneushan on katsojan silmässä.

        Voi olla että Harmiksella on syynsä vältellä suoraan tunnustamasta olevansa kuvassa, mutta minä kiinnitän tässä vaiheessa huomion siihen että hän ei ole vakuuttanut meille kuvan esittävän häntä. Kyseessä on näin varmentamaton huhu.


      • mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Miksi laittaisi vassokuu kun se näyttää närästävän ettei laita :D mutta kyllä mazy on varsin oikeassa tuossa ekassaan, hot hot :)

        Mahtaaks nyt tulla syyte mikropettämisestä, kun kehuin sun leukaa ja huulia?🤔


      • mazy kirjoitti:

        Mahtaaks nyt tulla syyte mikropettämisestä, kun kehuin sun leukaa ja huulia?🤔

        Sen voimme katsoa läpi sormien kun kyseessä siveellinen kuva. Jos olisit anan postaamaa peppukuvaa kehunut olisi se varmaan ylittänyt mikropettämisen sekä arvostelyvyn rajan.


      • mazy
        Harmaaritari kirjoitti:

        Sen voimme katsoa läpi sormien kun kyseessä siveellinen kuva. Jos olisit anan postaamaa peppukuvaa kehunut olisi se varmaan ylittänyt mikropettämisen sekä arvostelyvyn rajan.

        No minä kattelen mielummin jykeviä leukoja, kun paljaita peppuja. Huh, pääsin pälkähästä. 🙆


    • NainenRuudunTakaa

      Miksi kukaan ei ole vastannut minua joka olen sentaan palstan ihanin, älykkäin, fiksuin ja vihaan vain ätmiluusereita ja miehiä jotka ovat eri mielta kanssani. Meilla suomalainen kulttuuri pitäisi arvostaa mina enemmän.

      • NainenRuudunTakaa

        Sinä, oi minua huonosti feikkitrollaava kaimani.

        Koska tiedän, että palvot ja rakastat minua.

        Mutta teitkö sinä tämän aloituksenkin, vai onko meitä 3 tai enemmän?


    • pitkätukka-68

      Minä. Olen hyvä käsitöissä. 🤦

    • bitti_seisoo

      Kuka palstalainen on sinun silmissäsi seksuaalinen virtuaali olento?

      n>m ja m>n. Kuin bittimaailman Adam ja Efva.

      Musistakaa katsoa taas ilmanussinnan SM-kisat.

    • Ananias.Palstamäki

      Eipä tulee mieleeni montaakaan seksuaalista olentoa. Naisnikeistä en antaisi yhdestäkään valaehtoista tunnustusta jossa vakuuttaisin tietäväni nikin varmuudella naiseksi.

      On toki nikkejä joiden uskon kuuluvaan naiselle, mutta todisteitahan mulla ei ole asiasta.

      • Palstan sinkkunaiset ovat seksuaalisia. Palstan varatut naiset ei ole seksuaalisia, ne vaan on koska ovat varattuja.


      • Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

        Palstan sinkkunaiset ovat seksuaalisia. Palstan varatut naiset ei ole seksuaalisia, ne vaan on koska ovat varattuja.

        Suattaapi olla, mutta suattaapi olla olematikin.


      • juuust,vieläkin tätä..ja peppis ei varmasti ole seksuaalinen,noup,never lol: p


      • Ananias.Palstamäki
        peppupupu kirjoitti:

        juuust,vieläkin tätä..ja peppis ei varmasti ole seksuaalinen,noup,never lol: p

        Älä viihti rutista. Minä en todellakaan tiedä kenenkään palstailijan sukupuolta varmaksi, joten en myöskään todista kenenkään puolesta.

        Sinä olet sentäs laittanut palstalle näytille parhaat peppukuvat, ja yhden niistä olen tallentanut koneeni taustakuvaksi käytettäväksi meditaatioharjoitteissani. Kiitos sulle.



    • Lissuttelija

      Lissu tietysti todellinen ja aina valmis

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      266
      6420
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      148
      3723
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2649
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2506
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2072
    6. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      121
      1661
    7. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1655
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1493
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1310
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      108
      1174
    Aihe