kun menet ulos niin näetkö saman ikäisiä pareja vai onko kaikki sauli niinistö ja jenni haukio tai danny ja erika tai katri helena ja liimatainen tai mazyz ja 29v mies
kumpia näkee enemmän
17
304
Vastaukset
Samanikäisiä
- turhaakysyä
Samanikäisiä tietenkin:) Harva kulkee oman lapsensa ikäisen kanssa
- dpdpdpdp
Näin tänään välimerkittömän miehen kävelevän kadulla alaikäisen kanssa käsi kädessä.
- tuleva.teini
välimerkitön onko vielä vuosiltaan viittätoista vuottakaan ja joskus vielä sörkän kujilla hän mopolla kurvailee
- mazy
Haha, ei ole 29. Kyllä se kolmosella alkaa. :D
Enemmän taitaa tulla vastaan kokolailla saman ikäisten parien tiimejä. Mutta pikkukakkoselle perjantai puhteiksi iltajumppavideo. Isolle miehelle tuo on jo melkoinen ruoritus, kun pienempi mies pitäisi hintelyyttään selvitä hiphei vai kevyttä kroppaa on helpompaa roikottaa?
https://youtu.be/pIlvaGxt9LY
ettei ihan unohdu aiheet sonni. :D- 100v.ikä.ero
onko sitten 30v tai juuri täyttänyt 31v niin olisko kivempi liikkua kaupungilla kun 42vuotiaalla on vieressä 42-45v mies ja hurmuri 31v olisi 28-31v nainen vierellä
- mazy
100v.ikä.ero kirjoitti:
onko sitten 30v tai juuri täyttänyt 31v niin olisko kivempi liikkua kaupungilla kun 42vuotiaalla on vieressä 42-45v mies ja hurmuri 31v olisi 28-31v nainen vierellä
Osaatko miinuslaskuja? Vähennä 42-9 ja saat vastauksen. :D
Ei, kaupungilla on kivempi liikkua miehen kanssa jota rakastaa päästä varpaisiin. Ei se ikä siinä vaikuta mitään, vaan se MIES. Yhtä hyvin liikkuisin kaupungilla 50-vuotiaan miehen kanssa, jos sen ikäinen sattuisi rakastamani mies olemaan.
Oot nyt ymmärtänyt iän joksikin syyksi valita mies? Ei se voi sille mitään sen enempää, kun minäkään ettei olla synnytty samaan aikaan. Tai mies ennen minua ja minä hänen jälkeen. Tarviiko siitä tehdä ongelma, että mies sattuu olemaan mua nuorempi? Isompi ongelma olisi, jos se ei olis rakas tai tärkeä, vaan pelkkä lelu. Emmä näe tässä mitään ongelmaa, mä rakastaisin sitä miestäni vaikka se olis mua vanhempikin. Käsnäätkö? Tykkään siitä ihmisenä ja miehenä. Toki joskus tahallani kiusaan vinkujia iällä. :D
Se on niin helppoa, kun stereotyyppiset ihmiset pillahtaa vähän kaikesta mikä ei mee niiden kaavan mukaan. Joskus on mukavaa huudattaa ja naurattaa itteään. :D - mazy
Vähän rokkia välikselle, jos se helpottas oloa. :)
https://youtu.be/x4OI91W2jFE
Tää on parasta ihan rokkia...vähän räkästä rähinää ja tukan huisketta...
Mää pakenen nyt pailata, tuun kierrähtää iltasella. :) - mazy
mazy kirjoitti:
Vähän rokkia välikselle, jos se helpottas oloa. :)
https://youtu.be/x4OI91W2jFE
Tää on parasta ihan rokkia...vähän räkästä rähinää ja tukan huisketta...
Mää pakenen nyt pailata, tuun kierrähtää iltasella. :)Pai-kal-ta...tavutettuna. :)
- sukupolven.kuilu
mazy kirjoitti:
Pai-kal-ta...tavutettuna. :)
yks kommentti meni väärään paikkaan mutta jo musiikista sen jo näkee sinulla vähän varttuneempien musiikkia ja miehesi kuuntelee herra heinämäen lato orkesteria tai fröbelin palikoita ja antti tuiskuu yms tai kun kysyt tiedätkö mikä on eppu normaali niin nauraa ei ole koskaan kuullutkaan vaan eninemistä vaan puhuu mutta kivaa olla lasten ja nuorten kanssa mutta eikö aikuinen nainen kaipaa välillä aikuisten ja oman ikäisten juttu seuraa
- mazy
sukupolven.kuilu kirjoitti:
yks kommentti meni väärään paikkaan mutta jo musiikista sen jo näkee sinulla vähän varttuneempien musiikkia ja miehesi kuuntelee herra heinämäen lato orkesteria tai fröbelin palikoita ja antti tuiskuu yms tai kun kysyt tiedätkö mikä on eppu normaali niin nauraa ei ole koskaan kuullutkaan vaan eninemistä vaan puhuu mutta kivaa olla lasten ja nuorten kanssa mutta eikö aikuinen nainen kaipaa välillä aikuisten ja oman ikäisten juttu seuraa
Kuuli jo synnärillä Eppuja, kotona lisää...kyyl meillä on saman ikäryhmän musamaku, mulla vaan vähän laajempi ja monipuolisempi..
https://youtu.be/AvcZz35WWAs
Fröbelinpalikat rulez..muuten. - Anonyymi
mazy kirjoitti:
Pai-kal-ta...tavutettuna. :)
Lintmanni kulkee käsikkäin mummonsa kanssa vai äitinsä kai se oli.
Se pitkänomainen punanatsi.
- äiti.ja.poika.pussaa
leikitään että olen 35v ja 24v ja 51v nainen olisi rakastunut minuun niin pakko sanoa ikä eron takia tästä ei tule mitään ja haluan 30-35v naisen
- Nainen59
Työskentelen naisvaltaisella alalla ja meillä kaikilla on nuorempi miesystävä ... näin stadissa
- Anonyymi
Rahamiehiä on sen verran vähäinen määrä, että pystyy ostaan nuoren naikkosen.
Eihän noita ole kuin putkipaavo, köhäsale, leukajallis, iso D, frederikki, puputti ja apinasauli, jotka on ostanut 40 vuotta nuorempia muijia.
Sen verran, mitä nyt kiinnitän ympäristöön ja vastaantuleviin huomiota, kulkee siellä enimmäkseen samanikäistä porukkaa.
- Anonyymi
Enimmäkseen samaa ikäluokkaa olevia pareja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1385828
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3972632- 1362584
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102100- 141660
- 711249
Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä41094Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072- 52948
- 83878