kumpia näkee enemmän

teini.teinin.kanssa

kun menet ulos niin näetkö saman ikäisiä pareja vai onko kaikki sauli niinistö ja jenni haukio tai danny ja erika tai katri helena ja liimatainen tai mazyz ja 29v mies

17

304

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Samanikäisiä

• turhaakysyä

Samanikäisiä tietenkin:) Harva kulkee oman lapsensa ikäisen kanssa

• dpdpdpdp

Näin tänään välimerkittömän miehen kävelevän kadulla alaikäisen kanssa käsi kädessä.

• tuleva.teini

välimerkitön onko vielä vuosiltaan viittätoista vuottakaan ja joskus vielä sörkän kujilla hän mopolla kurvailee

• mazy

Haha, ei ole 29. Kyllä se kolmosella alkaa. :D

Enemmän taitaa tulla vastaan kokolailla saman ikäisten parien tiimejä. Mutta pikkukakkoselle perjantai puhteiksi iltajumppavideo. Isolle miehelle tuo on jo melkoinen ruoritus, kun pienempi mies pitäisi hintelyyttään selvitä hiphei vai kevyttä kroppaa on helpompaa roikottaa?

https://youtu.be/pIlvaGxt9LY

ettei ihan unohdu aiheet sonni. :D

• 100v.ikä.ero

onko sitten 30v tai juuri täyttänyt 31v niin olisko kivempi liikkua kaupungilla kun 42vuotiaalla on vieressä 42-45v mies ja hurmuri 31v olisi 28-31v nainen vierellä

• mazy
        100v.ikä.ero kirjoitti:

onko sitten 30v tai juuri täyttänyt 31v niin olisko kivempi liikkua kaupungilla kun 42vuotiaalla on vieressä 42-45v mies ja hurmuri 31v olisi 28-31v nainen vierellä

Osaatko miinuslaskuja? Vähennä 42-9 ja saat vastauksen. :D

Ei, kaupungilla on kivempi liikkua miehen kanssa jota rakastaa päästä varpaisiin. Ei se ikä siinä vaikuta mitään, vaan se MIES. Yhtä hyvin liikkuisin kaupungilla 50-vuotiaan miehen kanssa, jos sen ikäinen sattuisi rakastamani mies olemaan.

Oot nyt ymmärtänyt iän joksikin syyksi valita mies? Ei se voi sille mitään sen enempää, kun minäkään ettei olla synnytty samaan aikaan. Tai mies ennen minua ja minä hänen jälkeen. Tarviiko siitä tehdä ongelma, että mies sattuu olemaan mua nuorempi? Isompi ongelma olisi, jos se ei olis rakas tai tärkeä, vaan pelkkä lelu. Emmä näe tässä mitään ongelmaa, mä rakastaisin sitä miestäni vaikka se olis mua vanhempikin. Käsnäätkö? Tykkään siitä ihmisenä ja miehenä. Toki joskus tahallani kiusaan vinkujia iällä. :D

Se on niin helppoa, kun stereotyyppiset ihmiset pillahtaa vähän kaikesta mikä ei mee niiden kaavan mukaan. Joskus on mukavaa huudattaa ja naurattaa itteään. :D

• mazy

Vähän rokkia välikselle, jos se helpottas oloa. :)

https://youtu.be/x4OI91W2jFE

Tää on parasta ihan rokkia...vähän räkästä rähinää ja tukan huisketta...

Mää pakenen nyt pailata, tuun kierrähtää iltasella. :)

• mazy
        mazy kirjoitti:

Vähän rokkia välikselle, jos se helpottas oloa. :)

https://youtu.be/x4OI91W2jFE

Tää on parasta ihan rokkia...vähän räkästä rähinää ja tukan huisketta...

Mää pakenen nyt pailata, tuun kierrähtää iltasella. :)

Pai-kal-ta...tavutettuna. :)

• sukupolven.kuilu
        mazy kirjoitti:

yks kommentti meni väärään paikkaan mutta jo musiikista sen jo näkee sinulla vähän varttuneempien musiikkia ja miehesi kuuntelee herra heinämäen lato orkesteria tai fröbelin palikoita ja antti tuiskuu yms tai kun kysyt tiedätkö mikä on eppu normaali niin nauraa ei ole koskaan kuullutkaan vaan eninemistä vaan puhuu mutta kivaa olla lasten ja nuorten kanssa mutta eikö aikuinen nainen kaipaa välillä aikuisten ja oman ikäisten juttu seuraa

• mazy
        sukupolven.kuilu kirjoitti:

yks kommentti meni väärään paikkaan mutta jo musiikista sen jo näkee sinulla vähän varttuneempien musiikkia ja miehesi kuuntelee herra heinämäen lato orkesteria tai fröbelin palikoita ja antti tuiskuu yms tai kun kysyt tiedätkö mikä on eppu normaali niin nauraa ei ole koskaan kuullutkaan vaan eninemistä vaan puhuu mutta kivaa olla lasten ja nuorten kanssa mutta eikö aikuinen nainen kaipaa välillä aikuisten ja oman ikäisten juttu seuraa

Kuuli jo synnärillä Eppuja, kotona lisää...kyyl meillä on saman ikäryhmän musamaku, mulla vaan vähän laajempi ja monipuolisempi..

https://youtu.be/AvcZz35WWAs

Fröbelinpalikat rulez..muuten.

• Anonyymi
        mazy kirjoitti:

Lintmanni kulkee käsikkäin mummonsa kanssa vai äitinsä kai se oli.

Se pitkänomainen punanatsi.

• äiti.ja.poika.pussaa

leikitään että olen 35v ja 24v ja 51v nainen olisi rakastunut minuun niin pakko sanoa ikä eron takia tästä ei tule mitään ja haluan 30-35v naisen

• Nainen59

Työskentelen naisvaltaisella alalla ja meillä kaikilla on nuorempi miesystävä ... näin stadissa

• Anonyymi

Rahamiehiä on sen verran vähäinen määrä, että pystyy ostaan nuoren naikkosen.

Eihän noita ole kuin putkipaavo, köhäsale, leukajallis, iso D, frederikki, puputti ja apinasauli, jotka on ostanut 40 vuotta nuorempia muijia.

• Sen verran, mitä nyt kiinnitän ympäristöön ja vastaantuleviin huomiota, kulkee siellä enimmäkseen samanikäistä porukkaa.

• Anonyymi

Enimmäkseen samaa ikäluokkaa olevia pareja.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää syntymäpäivää Sanna 40 vee!!!!

ᕼᗩᑭᑭY ᗷIᖇTᕼᗞᗩY Sister ❣️🥰 🎉🎂✨🍰🥳 🥳🎂🥂 🎉🎊🎁🎈🎂
      Maailman menoa
      138
      5828
    2. Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?

Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san
      Ikävä
      397
      2632
    3. Kerro kaivattusi etunimi

Miehille..
      Ikävä
      136
      2584
    4. Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää

Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv
      Maailman menoa
      10
      2100
    5. Onhan tää tyhmää ajatella sua kun tuskin ees muistat mua

Hyvää yötä sinne jonnekin. 💔
      Ikävä
      14
      1660
    6. Kerro kaivattusi etunimi

Naisille
      Ikävä
      71
      1249
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      4
      1094
    8. Kun ei numeroa

niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍
      Ikävä
      10
      1072
    9. Mikä musta tekee

Oikein haluttavan sun silmissä? Mä en ymmärrä. Parasta aika mennyt ko ohi 😃
      Ikävä
      52
      948
    10. Millainen on

Ihanne kumppani
      Ikävä
      83
      878
    Aihe