Onko sinulla maksuhäiriö?
20
431
Vastaukset
Noup. Paljonhan noita näyttää olevan ja taas saadaan kuulla jeesustelua kun suomalaiset on eläneet yli varojensa. No osa varmaan onkin mutta on ainakin joitakin ryhmi jotka ei taatusti ole ylivelkaantuneet, niiden yhteikunnalta pumppaamilla rahoilla on varmaan hoidettu niiden koko suvun asioita jossain muualla. Minusta olisi kyllä mukavaa kun ei meillä alkuperäisillä suomalaisilla olisi velkaa ja talousongelmia, niin varmaan olisikin jos ei olisi työnnetty rahaa niin paljon muun maailman ja mun maalaisten hyysäämiseen ja rahoittamiseen.
- ainasamaavalitusta
Sinä se löydät ulkomaalaisista syyn joka asiaan. Mutta mitenkähän se on muiden vika jos joku ottaa velkaa, ostaa osamaksulla jotain mitä ei maksa tms.? Ja valtio varmastikin joo jakaisi "säästämänsä" rahat kansalaisille.
ainasamaavalitusta kirjoitti:
Sinä se löydät ulkomaalaisista syyn joka asiaan. Mutta mitenkähän se on muiden vika jos joku ottaa velkaa, ostaa osamaksulla jotain mitä ei maksa tms.? Ja valtio varmastikin joo jakaisi "säästämänsä" rahat kansalaisille.
En vaan meidän päättäjistä, ulkkiksethan vaan ottaa minkä saavat helposti. Vilkaise velkakelloa, me ollaan koko maa maksuhäiriössä, mitäs sitten myydään kun melkein kaikki kansallisomaisuus on jo myyty? Ja joo, on siellä omaakin vikaa mutta kokonaishyvinvointi olisi paremmalla tasolla järkevällä asioiden hoidolla. Ja kyllä, valtio tuottaisi kansalaisilleen edullisemmin palveluja jos sillä ei menisi turhuuksiin niin paljon rahaa, loppupelissähän kansa aina veroina ym. ne kulut kustantaa. Usein vielä juuri samat ihmiset jotka haluaa jakaa kaikkea hyvää muulle maailmalle itkee korkeaa verotusta ja kaiken kalleutta kun eivät tajua että jostainhan ne rahat on otettava, ei ne itsestään synny.
Ei ole
- ajattelinvaan
Köyhät ottaa lainaa vaikka eivät edes pysty maksamaan takas. Ihmiset muutenkin ottaa lainaa esim lomamatkoihin mikä on todella typerä idea. Itse en ole koskaan ottanut lainaa, tulen toimeen sillä mitä tienaan ja säästän jos haluan lomalle.
- hienoahienoa
Vain kalluilla on maksuhäiriöitä. Minulla on sentään "laiskaa" rahaa ja myös sijoituksia. Jos ihminen ei osaa säästää eikä sijoittaa, niin se on hänen oma syynsä. Velkaantuminen kertoo myös ahneasta ja itsekkäästä luonteesta.
Wwuwuw kirjoitti:
Ihmekös nuo maksuhäiriöiset ovat enimmäkseen miehiä..
Naisilla se on helppoa kun mies maksaa kaiken..
Ja naiset pitää sitä jopa itsestäänselvyytenä.. :D
Sitten pitää saaha puolet miehen omaisuudesta avioerossa.. Vaikka ei ole maksanu penniäkään..
On vaan porannu suoraan hermoon monta vuotta.
Jos teillä ei olis pillua niin teät ois tapettu pois jo aika päiviä sitten. :DKonnaKettu kirjoitti:
Sitten pitää saaha puolet miehen omaisuudesta avioerossa.. Vaikka ei ole maksanu penniäkään..
Jos teillä ei olis pillua niin teät ois tapettu pois jo aika päiviä sitten. :DEi kun teillä on vain ahnea ja itsekäs luonne...johan se tuli sanottua.
Ja muuten, Mä en ole mikää milf, kun kysyit..Mä olen smurffi..ja tommoset natsi-naperot syön elävältä.Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun teillä on vain ahnea ja itsekäs luonne...johan se tuli sanottua.
Ja muuten, Mä en ole mikää milf, kun kysyit..Mä olen smurffi..ja tommoset natsi-naperot syön elävältä.On niitä olemassa lajeja, jotka lisääntyvät kloonaamalla, tosin ne ovat kaikki silloin naaraita
Wwuwuw kirjoitti:
Ei kun teillä on vain ahnea ja itsekäs luonne...johan se tuli sanottua.
Ja muuten, Mä en ole mikää milf, kun kysyit..Mä olen smurffi..ja tommoset natsi-naperot syön elävältä.Rapatessa roiskuu..
Naiset kyllä tykkää kaikesta kiiltävästä mutta eivät jaksa tehä mitään sen eteen. :D
Ei smurffit syö ihmisiä..
Milffit syö miehiä. :D- mazy
KonnaKettu kirjoitti:
Jos teillä ei olis pillua niin teät ois tapettu pois jo aika päiviä sitten. :DSe olis homoa tappaa naiset. Onneks se sabiens vaikuttaa vähän miehenkin kuulassa. :D
- mazy
mazy kirjoitti:
Se olis homoa tappaa naiset. Onneks se sabiens vaikuttaa vähän miehenkin kuulassa. :D
Oho kovalla p:llä sapiens eli viisas. :D
KonnaKettu kirjoitti:
Rapatessa roiskuu..
Naiset kyllä tykkää kaikesta kiiltävästä mutta eivät jaksa tehä mitään sen eteen. :D
Ei smurffit syö ihmisiä..
Milffit syö miehiä. :DJaa niin...
Sähän se smurffi olet, siellä ne on kaikki uroksia, mitä nyt yks smurffiina..Ja kaikki on mukavasti samanvärisiäkin..
Mä olen sitten täsä..
https://vignette.wikia.nocookie.net/smurfs/images/9/93/Clumsy_Sandwich.jpg/revision/latest?cb=20120504234253
- Salkunomistaja
Noup.
- siitässaitraharikas
Äläpäs morkkaa ihmisiä tämä on järjestetty mollaus että halutaan näyttää kuka on varakas mutta tunnemaailmaltaan täysin köyhä, raha ei valitettavasti tee onnelliseksi ihminen voi masentua vaikka olisi varakas ja raharikas. Paina se pöljään päähäsi. Ihanat ystävät ja oikea asenne elämään antaa hyvää mieltä, ja vaikka ostaisit talon täyteen uusia tavaroita mutta jos sinulta puuttuu mielenrauha olet köyhä mutta rahallisesti vaan rikas hahahahahaaaa
- Raha-on-kemia
Oli kerran kun en saanutkaan palkkaa. Olin 6kk töissä ja jätti yrittäjä palkat maksamatta ja sitten meni 4 kk vuokrat rästiin. Se on kyllä uskomatonta ettei työntekijällä ole sitten oikeuksia kun menee töihin eikä mistään oikein saa apua. Aika yskin olet ja yksin joutuu kaikki tekemään ja pärjäämään. Sossusta ei herunnut euroakaan vuokra-apua vaikka näytin tiliotteet ja kaikki. Paskoille pakolaisille annetaan heti rahaa. Silti ne vaativat että töitä pitää hakea ja töihin pitää mennä vaikka ilman palkkaa ja sitten vaikka pitää elää ilman rahaa. Se palkanmaksu ei aina ole varmaa vaikka sopimuksessa lukee nimi.
- mazy
Ei ole.
- Qswq
Ei ole ollut ikinä, menot hyvä olla balanssissa tulojen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei142909Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1221310- 891205
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2501056Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi511033Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk63952Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253836- 41812
- 84806
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48763