Tää on niin tätä

Ananias.Palstamäki

Vaikuttaa siltä, että jengi odottelee vain rekisteröitymispakkoa ennenkuin kirjoittelee palstalle.

Ketään ei kiinnosta kommentoida trollipalstalle. Voisiko ylläpito kiirehtiä vähän niin saataisiin palsta kuntoon.

163

1429

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Ananias.Palstamäki

Jep, kävin lueskelemassa sen jälkeen kun näin täällä maininnan asiasta. Laitoin kommentinkin johonkin ketjuun.

Minulle on hyvin selvää mistä tämän palstan ongelmat johtuvat, ja näen että rekisteröintipakko muuttaisi tilannetta huomattavasti.

Minä aloitin kirjoitteluni täällä vähän reilu 2 vuotta sitten, ja olen palstan tuoreimpia "vakikirjoittajia". Mielestäni tämä paskankirjoittelu mitä täällä harjoitetaan, saa kaikki uudet tulijat kääntymään kannoillaan.

Olen itsekin enemmän viihdekäyttäjä, eli en vaadi mitään tosikkomeininkiä, mutta palstakiusaamista en katso suopeasti. Nythän täällä lähinnä taistellaan ilmaherruudesta, ja mitään keinoja kaihtamatta. Suomeksi sanottuna; muutama paskiainen multinikkailee ja huutelee puskista jotta porukalla loppuisi into palstailuun.

• Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Jep, kävin lueskelemassa sen jälkeen kun näin täällä maininnan asiasta. Laitoin kommentinkin johonkin ketjuun.

Minulle on hyvin selvää mistä tämän palstan ongelmat johtuvat, ja näen että rekisteröintipakko muuttaisi tilannetta huomattavasti.

Minä aloitin kirjoitteluni täällä vähän reilu 2 vuotta sitten, ja olen palstan tuoreimpia "vakikirjoittajia". Mielestäni tämä paskankirjoittelu mitä täällä harjoitetaan, saa kaikki uudet tulijat kääntymään kannoillaan.

Olen itsekin enemmän viihdekäyttäjä, eli en vaadi mitään tosikkomeininkiä, mutta palstakiusaamista en katso suopeasti. Nythän täällä lähinnä taistellaan ilmaherruudesta, ja mitään keinoja kaihtamatta. Suomeksi sanottuna; muutama paskiainen multinikkailee ja huutelee puskista jotta porukalla loppuisi into palstailuun.

Tuollainen huutelu, haukkuminen ja paskankirjoittelu, eli trollailu, koitui valitettavast myös ML-palstan kohtaloksi. Hyvät ja hauskat kirjoittajat lähtivät. Palsta hiljeni. Surullista tosiaan.

Koen itseni täällä Sinkut-palstalla myös tuoreeksi tapaukseksi, vaikka tuolla toisaalla ehdin olla aktiivisesti jo useamman vuoden.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Tuollainen huutelu, haukkuminen ja paskankirjoittelu, eli trollailu, koitui valitettavast myös ML-palstan kohtaloksi. Hyvät ja hauskat kirjoittajat lähtivät. Palsta hiljeni. Surullista tosiaan.

Koen itseni täällä Sinkut-palstalla myös tuoreeksi tapaukseksi, vaikka tuolla toisaalla ehdin olla aktiivisesti jo useamman vuoden.

Joo, olen lueskellut juttuja ML-palstan ongelmista ja lopusta. Ilmeisesti osa noista ML-palstan tuhon arkkitehdeistä siirtyi tänne kun meno siellä hyytyi.

Täällä on multinikkaajia jotka pitävät yksinään loputonta showta yllä, mutta täällä on myös sellaisia nikkejä joilla ei ole käsitykseni mukaan muuta agendaa kuin rikkoa keskustelua. Tämä keskustelun rikkominen on jotenkin käsittämätön "palsta-agenda", mutta mitään muuta syytä en keksi eräille nikeille jotka suoltavat päätöntä ja ihan käsittämätöntä juttuaan väliin tuntikausiakin.

Joo, olen lueskellut juttuja ML-palstan ongelmista ja lopusta. Ilmeisesti osa noista ML-palstan tuhon arkkitehdeistä siirtyi tänne kun meno siellä hyytyi.

Täällä on multinikkaajia jotka pitävät yksinään loputonta showta yllä, mutta täällä on myös sellaisia nikkejä joilla ei ole käsitykseni mukaan muuta agendaa kuin rikkoa keskustelua. Tämä keskustelun rikkominen on jotenkin käsittämätön "palsta-agenda", mutta mitään muuta syytä en keksi eräille nikeille jotka suoltavat päätöntä ja ihan käsittämätöntä juttuaan väliin tuntikausiakin.

Silloin, kun ML-palstalla meni lujaa, se oli S24:n suosituimmista keskustelupalstoista. Meno oli vauhdikasta, hauskaa ja keskusteltiin jopa vakavista/ ajankohtaisista asioista. Huumoria riitti ja "sanasepot" pistivät parastaan. Olihan siellä "vääräleukoja" mukana, mutta se oli vaan piristävää ja hyväntahtoista sanailua.
        Heikkolahjaiset trollit eivät pysyneet menossa mukana, eivätkä kyenneet särmikkääseen mielipiteiden vaihtoon. Ne päättivät aloittaa paskamyrskyn. Kukaan järkevä keskustelija ei jaksa tuollaista. Kaikki loppui aikanaan.

Surullista, mutta totta. Asioihin pitää puuttua, ennen kuin se on liian myöhäistä.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Silloin, kun ML-palstalla meni lujaa, se oli S24:n suosituimmista keskustelupalstoista. Meno oli vauhdikasta, hauskaa ja keskusteltiin jopa vakavista/ ajankohtaisista asioista. Huumoria riitti ja "sanasepot" pistivät parastaan. Olihan siellä "vääräleukoja" mukana, mutta se oli vaan piristävää ja hyväntahtoista sanailua.
        Heikkolahjaiset trollit eivät pysyneet menossa mukana, eivätkä kyenneet särmikkääseen mielipiteiden vaihtoon. Ne päättivät aloittaa paskamyrskyn. Kukaan järkevä keskustelija ei jaksa tuollaista. Kaikki loppui aikanaan.

Surullista, mutta totta. Asioihin pitää puuttua, ennen kuin se on liian myöhäistä.

Anonyymipalstojen perusongelmana taitaa olla ne kommentoijat, joille palsta on vihoviimeinen paikka yrittää saada hyväksyntää.

Sitten kun nuo syntymässään saamapuolelle jääneet henkilöt huomaavat ettei ura urkene palstallakaan, alkaa paskamyrsky.

• paskamyrsky
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

Anonyymipalstojen perusongelmana taitaa olla ne kommentoijat, joille palsta on vihoviimeinen paikka yrittää saada hyväksyntää.

Sitten kun nuo syntymässään saamapuolelle jääneet henkilöt huomaavat ettei ura urkene palstallakaan, alkaa paskamyrsky.

"alkaa paskamyrsky"
        Hahaha. Kaikki muistavat palstamäen paskamyrskyn misspönttöuunille.

• Pesi.kurtti
        paskamyrsky kirjoitti:

"alkaa paskamyrsky"
        Hahaha. Kaikki muistavat palstamäen paskamyrskyn misspönttöuunille.

Kyllä. Ja kaikki muutkin raivarit mitä tämä vaari on saanut :D

Siinä tietysti ollaan oman mukavuusalueen ulkopuolella. Mikäli hyväksyntää ei synny, tulee syrjitty/ hyljeksitty olo. Se aiheuttaa kateutta, kiukkua ja jopa vihaa.
        Näille tapauksille on tärkeää saada ns. tasoitusta. Se tapahtuu trollailulla ja kiusaamisella. Näin paskamyrsky iskee tulettimeen ja palstan alasajo on valmis.

• lapiolla.paskaa
        tosi..typy kirjoitti:

Siinä tietysti ollaan oman mukavuusalueen ulkopuolella. Mikäli hyväksyntää ei synny, tulee syrjitty/ hyljeksitty olo. Se aiheuttaa kateutta, kiukkua ja jopa vihaa.
        Näille tapauksille on tärkeää saada ns. tasoitusta. Se tapahtuu trollailulla ja kiusaamisella. Näin paskamyrsky iskee tulettimeen ja palstan alasajo on valmis.

Pertillä aiheutti kiukkua ja vihaa kun Pönttöuuni kertoi menevänsä IRL treffeille. Sitä ei perttimme kestänyt. satoja aloituksia paskaa niskaan.

• Näin.kävi
        lapiolla.paskaa kirjoitti:

Pertillä aiheutti kiukkua ja vihaa kun Pönttöuuni kertoi menevänsä IRL treffeille. Sitä ei perttimme kestänyt. satoja aloituksia paskaa niskaan.

Pertin hutera henkinen kantti on horjunut ennenkin ja hän on jopa seonnut pariin kertaan, mutta tapaus pönttöuuni vei hänet mielisairaalan porteille saakka.
        Silloin viimeistään ihmiset näki mikä se mies on.

• lapiolla.paskaa kirjoitti:

Nämä asiat ovat heidän kahdenkeskeisiä, yksityisiä, asioita. Ne eivät kuulu minulle mitenkään. En tunne, enkä tiedä heidän tilannettaan. En edes halua tietää.
        Olen täysin ulkopuolinen, enkä pysty kommentoimaan tätä tämän enempää.

Olen täällä keskustelemassa yleisistä asioista kaikkien kanssa, jotka haluavat vaihtaa mielipiteitä kanssani. Yksityisasioihin en puutu.

• Ananias.Palstamäki
        tosi..typy kirjoitti:

Nämä asiat ovat heidän kahdenkeskeisiä, yksityisiä, asioita. Ne eivät kuulu minulle mitenkään. En tunne, enkä tiedä heidän tilannettaan. En edes halua tietää.

Olen täällä keskustelemassa yleisistä asioista kaikkien kanssa, jotka haluavat vaihtaa mielipiteitä kanssani. Yksityisasioihin en puutu.

Pönttöneiti on hauska kirjoittelija, mutta ei meillä ole sentään yksityisiä asioita.

Todennäköisesti kirjoittaja on palstalla paljon kirjoitellut Teknodonna joka taisi kirjoitella jo ML-palstalla (darrazirra?).

Taisin joskus mainita hänen trollailuistaan.

• Tyydass
        tosi..typy kirjoitti:

Vai vielä kahdenkeskisiä ja yksityisiä :D
        Ihan vain tiedoksi sullekin että Pertti teki lukuisia julkisia aloituksia missä haukkui tämän naiskirjoittajan todella ilkeillä tavoilla. Yritti savustaa palstalta ihan vain siksi kun lähti treffeille toisen kanssa. Tervettä eikös vaan? On toki nimitellyt kaikki muutkin naiset täällä milloin miksikin :(

Että niin kovan tason herrasmies on tämä sinun tämäniltainen keskustelukumppani.

• vanhuus_ja_poikuus

Mitkä "ongelmat" pappa? Ei se ole mikään ongelma, että suurin osa tänne kirjoittavista on sinua puoli vuosisataa nuorempia. Olet vaan väärällä palstalla.

• Ananias.Palstamäki
        vanhuus_ja_poikuus kirjoitti:

Mitkä "ongelmat" pappa? Ei se ole mikään ongelma, että suurin osa tänne kirjoittavista on sinua puoli vuosisataa nuorempia. Olet vaan väärällä palstalla.

Taidat olla väärässä "pojuseni", keski-ikä on yli 40 vuotta.

Nuoriso mellastaa Tor-verkossa.

• persusedelläpuuhun

Mitä hyötyä mistään rekisteröitymispakosta kun täällä on ties kuinka monella jo nytkin useita rekisteröityjä nimimerkkejä mistä osaa käytetään trollaukseen ja osaa sitten ns asialliseen keskusteluun.
        Sanoisin että ei mitään merkitystä.

• Ananias.Palstamäki
        persusedelläpuuhun kirjoitti:

Mitä hyötyä mistään rekisteröitymispakosta kun täällä on ties kuinka monella jo nytkin useita rekisteröityjä nimimerkkejä mistä osaa käytetään trollaukseen ja osaa sitten ns asialliseen keskusteluun.
        Sanoisin että ei mitään merkitystä.

Varmaan uudistuksen jälkeen nikkien vahvistaminen tulee eteen, eli puhelinnumeroa tarvitaan.

En tiedä sitten voisiko liljalaaksilaiset vahvistaa yhdellä kertaa.

• Kaisanoasaa

Jatkan samaa häröilyä silloinkin. Eikö ihmiset uskalla mielipiteitään sanoa palstalla.

• Ananias.Palstamäki

Sinun kohdallasi vain hauta saa järkeä päähäsi. Toivottavasti saadaan jokunen multinikkailija pelastettua elämään, ja samalla palstalle liisää asiallisia kirjoittajia.

• Kaisanoasaa

Sinähän olet haudassa ennemmin kun minä. Olet jo niin vanhakin että etkö ole keksinyt elämääsi muuta tekemistä kun vahtia sinkut palstaa

• Ananias.Palstamäki
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Sinähän olet haudassa ennemmin kun minä. Olet jo niin vanhakin että etkö ole keksinyt elämääsi muuta tekemistä kun vahtia sinkut palstaa

Sinähän olet rasvoittunut alkoholisti?

Et sinä loputtomiin elä.

• Kaisanoasaa

Enhän minä ole juonut kuukauteen alkoholia. Ja juon muutenkin harvoin joten elän aika pitkään vielä eli ainakin 45 vuotta.

• Ananias.Palstamäki
        Kaisanoasaa kirjoitti:

Enhän minä ole juonut kuukauteen alkoholia. Ja juon muutenkin harvoin joten elän aika pitkään vielä eli ainakin 45 vuotta.

Kuollaan samoihin aikoihin.

• Kaisanoasaa

Ei minua kukaan tunnista koska minulla ei ole läheisiä eikä kavereita. Voin huoletta kirjoitella mitä vaan palstalle. Teillä muilla sen sijaan tuntuu olevan paniikki päällä ettei äitinne tai siskonne tai vaimonne saa selville miten vietät palstalla 12 tuntia päivässä

• Voi.leppanata

Jaahas. Pertillä taas ruikutusilta.
      ”Yhyy palsta sitä palsta tätä ja yhyy kun mää en pysty sitä muuttamaan mieleisekseni”

• helmiä_sioille

Mä ymmärrän elämästä ja ihmisistä aika paljonkin, mutta sitä en ymmärrä miksi kukaan kommentoi sulle ja pentutehtailijalle mitään. Ok, ei mun tarvi kaikkea ymmärtää...

Hups! Minäkin sorruin... :(

• Ananias.Palstamäki

Kuinkahan paljon sinä kirjoittelet minusta?

Väliin tuntuu että minä olen elämäsi suurin ongelma.

• helmiä_sioille

Kuinkahan paljon sinä kirjoittelet minusta?

Väliin tuntuu että minä olen elämäsi suurin ongelma.

Mulla on aika vähän ongelmia elämässäni. sinä et ole lähelläkään niitä... :D

• trolli

"Ananias.Palstamäki
      Minä aloitin kirjoitteluni täällä vähän reilu 2 vuotta sitten, ja olen palstan tuoreimpia "vakikirjoittajia". Mielestäni tämä paskankirjoittelu mitä täällä harjoitetaan, saa kaikki uudet tulijat kääntymään kannoillaan."

Ettäs kehtaat! Olet niitä pahimpia kiusaajia täällä. Ja kahdesti ainakin trollailut toisten rekisteröimättömät nikket itsellesi. Haukkunut luultavasti kaikki naispuoliset kirjoittajat, jotka ei sulle lämpene... jne. Valtakunta taitaa olla ainoa jota ett ole julkisesti haukkunut, mutt ei huolta; taatusti on puskista tullut noottia sulta,... tai sitt jonkun toisen nikkeä oot tullut lainaneeks.
      Ja tänään, sä vingut toisaalta... ja esiinnyt puhtoisena pulmusena.

Herrahan muistaakseni ilmoitti ett kaikki naiset ovat pelkkiä; V*tunkantotel*ne*tä oli kuulemma pelkkää huumoria. Kyllä me palstan naiset oltiin kovin riemastuneita arvoisesta nimityksestä!
      Voisit lyöttäytyä sen toisen "kiusatun" kanssa samaan kimppaan ja yhdessä pyytäisitte rekkaamattomien poistoa kokonaan sivustolta.
      Tulisi hiljaista ja saisitte tehdä kiusaa ihan keskenänne, toisillenne.
      Mullapa on ihan vitsinä otettu nikke... joka nyt on enemmän kuin surkuhupaisa!

• Ananias.Palstamäki

Trolli kaipaa huomiotani.

Raps raps.

(rapsuttaa leuan alta)

• trolli

Trolli kaipaa huomiotani.

Raps raps.

(rapsuttaa leuan alta)

Vie hemmettiin ne nakkis mun leuan alta!
        Mä olenkin sellainen koiruus; joka haukkumisen lisäks vielä pureekin!

• itse olen tässä ihan tietoisesti pitänyt omien avausten teon vähäisenä muutaman päivän ajan,. Selvästikin vaikuttaa jo ihan palstan yleiseen ilmapiiriin tämä oma passiivisuus. Olisi kyllä ihan todella kiva nähdä että te/ne nillittäjät joiden mielestä palsta on ihan p..ka ja aiheet on ihan p..tä keksisitte sitten itse jotain vetämpää tilalle. Ei vaan näytä tapahtuvan. Fakta on se että homma kusee sitä enemmän mitä rajoitetaan, kun joku sinun mielestä trolli jää pois mitä tulee tilalle? älykköiden intellektuellien vuoropuhelua? ja v..ut, ei tule eikä tule enää sitä trollinkaan toisinaan ihan hauskaa väläystä.

• Ananias.Palstamäki

Palsta on ollut kuralla pidempään, ja nyt kun odotellaan uudistuksia niin jengi on normaalia vaitonaisempaa.

Kun puskailu ja multinikkeily saadaan kuriin, niin sitten alkaa palstan kehittyminen oikeaan suuntaan.

Palsta on ollut kuralla pidempään, ja nyt kun odotellaan uudistuksia niin jengi on normaalia vaitonaisempaa.

Kun puskailu ja multinikkeily saadaan kuriin, niin sitten alkaa palstan kehittyminen oikeaan suuntaan.

Voisit aloittaa itsestäsi tuon kurinpitämisen :D

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Voisit aloittaa itsestäsi tuon kurinpitämisen :D

Mitä olisi palsta ilman Harmiksen puskista huutelua?

Pian sekin nähdään.

Mitä olisi palsta ilman Harmiksen puskista huutelua?

Pian sekin nähdään.

Äläpäs nyt käännä aihetta, minä kun huutelen aina tällä samalla nikillä mutta sullahan niitäkin on riittänyt, miksei siis puskailuakin?

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Äläpäs nyt käännä aihetta, minä kun huutelen aina tällä samalla nikillä mutta sullahan niitäkin on riittänyt, miksei siis puskailuakin?

Minäpä luulen että palsta siistiytyy kummasti kun sinä ja muutama muu menetätte mahdollisuuden puskailuun.

• Milloin se rekisteriöitymispakko oikein tulee? Olen kuullut puhetta, mutta itse en ole tietoinen ajankohdasta. Nyt tänään täällä on ollut ihmeen hiljaista perjantaiksi.

Minäpä luulen että palsta siistiytyy kummasti kun sinä ja muutama muu menetätte mahdollisuuden puskailuun.

Minun toimintaan ei vaikuta millään tavalla. Sun kohdalla se puskailun lopettaminen vaikuttaa varmaan paljonkin.

• Ananias.Palstamäki
        Harmaaritari kirjoitti:

Minun toimintaan ei vaikuta millään tavalla. Sun kohdalla se puskailun lopettaminen vaikuttaa varmaan paljonkin.

Minäpä luulen että naisvihamielinen agenda tulee kuihtumaan palstalta pois (tai minimiin), ja jokainen tietää kumpi meistä edustaa sitä.

• helmiä_sioille

Aika nössö oot. Ryhdisitäydy, hyvä mies! Selkä suoraks!!!

Minäpä luulen että naisvihamielinen agenda tulee kuihtumaan palstalta pois (tai minimiin), ja jokainen tietää kumpi meistä edustaa sitä.

Mihihn nojaat käsityksen naisvihasta? Etkö tiedä että usein suurinta rakkautta on kun asettaa rajoja. Vanhemmatkin lapselleen joutuvat toisinaan olemaan ankaria jotta se lapsi ei hölmöilisi ja satuttaisi itseään. Mulla on varmaan vähän samantapainen suhtautuminen naisiin, en vihaa vaan välitän.

• puhut.palturia
        Harmaaritari kirjoitti:

Mihihn nojaat käsityksen naisvihasta? Etkö tiedä että usein suurinta rakkautta on kun asettaa rajoja. Vanhemmatkin lapselleen joutuvat toisinaan olemaan ankaria jotta se lapsi ei hölmöilisi ja satuttaisi itseään. Mulla on varmaan vähän samantapainen suhtautuminen naisiin, en vihaa vaan välitän.

Niin just ja lehmät lentää. Pelkkää manipuloivaa tekstiä, josta naiset näkevät läpi.

• ajanhukkaa

Kuka sen todistaa että johtuisi uudistuksista? Kattia kanssa, ehkä sitä vaan viisastuu ja unohtaa koko s.24,sen.
        Tarkasti ajateltuna "sinkut" nimi pitäisi poistaa ja vaihtaa sopivampi nimi tilalle.
        "turhanpäiväistä höpinää" sopisi paremmin.

• Ananias.Palstamäki
        ajanhukkaa kirjoitti:

Kuka sen todistaa että johtuisi uudistuksista? Kattia kanssa, ehkä sitä vaan viisastuu ja unohtaa koko s.24,sen.
        Tarkasti ajateltuna "sinkut" nimi pitäisi poistaa ja vaihtaa sopivampi nimi tilalle.
        "turhanpäiväistä höpinää" sopisi paremmin.

Kyllä tämä nykyinen tilanne on seurausta siitä että jengi odottaa rekisteröitymispakkoa, ei se voi olla muuta.

• epeprpto

Kyllä tämä nykyinen tilanne on seurausta siitä että jengi odottaa rekisteröitymispakkoa, ei se voi olla muuta.

Miksi odottaisi kun vielä pystyy kirjoittamaan mutta sitten ei.
        Katoaahan jengi kun täällä ei tapahdu mitään. Rekisteröitymispakon jälkeen tapahtuu sitäkin vähemmän.
        Draama kiinnostaa, jos se jää pois bannien muodossa, mitä jää jäljelle..ketään ei kiinnosta tasapaksu elämä.

• Ananias.Palstamäki
        epeprpto kirjoitti:

Miksi odottaisi kun vielä pystyy kirjoittamaan mutta sitten ei.
        Katoaahan jengi kun täällä ei tapahdu mitään. Rekisteröitymispakon jälkeen tapahtuu sitäkin vähemmän.
        Draama kiinnostaa, jos se jää pois bannien muodossa, mitä jää jäljelle..ketään ei kiinnosta tasapaksu elämä.

Palstadraama siinä muodossa kun sitä esiintyy palstalla, karkottaa väkeä tehokkaasti.

Kirjoittajia on liian vähän, siksi muutos on pakollinen.

• näin-on

"..v..ut, ei tule eikä tule enää sitä trollinkaan toisinaan ihan hauskaa väläystä."

Nimenomaan, noita "hauskoja" ja sinun tarkoitushakuisia sitaatteja ei kaipaa, jos halutaan palsta asiakirjoituksille houkuttelevaksi. Miksi pitäisi joutavankirjoittelu ja toistenne ajanviettäjien nokittelu tehdä juuri Sinkut-palstalla, ne kuuluvat johonkin chattiosioon.
        Ylipäätään jos joku haluaa ajaa palstan aiheen ulkopuolista agendaansa loputtomiin ja oikeasti, sellaiselle pitäisi löytyä tehokkaampia paikkoja kuin anonyymi alusta, kun tällaisen hyötysuhde ja vaikutus politiikansa tekoon -kellä mikäkin agenda - on käytännössä nolla, johtuen siis enimmältään vain ajantappoa tekevästä palstayleisöstä. Siis tapauksessa, että palsta ajautuu ulos alkuperäisestä teemastaan, ja alkup.potentiaalinen yleisö karkottuu pois.

• Mua ei muuten haittaa jopa älyttömät aiheet kunhan ei ihan herjaksi mene, eniten v*tuttaa se että kuka vaan voi kuolettaa keskustelun ilmiannoilla. eli ilman mitään syytä poistellaan normaali viestejä koska "joku" niin haluaa,en ole muualla törmännyt yhtä idioottimaiseen toimintaan. ja kävin tosta räpättämässä suomi24 blogissa. Luultavasti fiksaavat tuota, yes olis jo aika:) On se nyt hitto että jotkut normaali keskustelutkin on vain pelkkää "viesti poistettu" >: P

• .. Jeps.. Tuo(kin) homma on Varpisti vaikuttanut ja vaikuttaa monen Kommentointi Motivaatioon jne.. ;P

• tämä.oli.tässä

Kirjoittajat yksinkertaisesti katoavat ja palsta on kuolemassa pois, sen näkee. Tuskin rekisteröityminen ehtii mitään auttamaan.

• Ananias.Palstamäki

Minä luulen että kyllä jengi käy lukemassa viestejä, mutta kynnys osallistua keskusteluun on korkealla kun elämänkoululaiset trollaavat palstan piloille.

Rekisteröitymisellä jutut siistiytyisivät ja se normaalimpi aines uskaltautuisi kommentoimaan.

• parhaat.ajat.nähty

Minä luulen että kyllä jengi käy lukemassa viestejä, mutta kynnys osallistua keskusteluun on korkealla kun elämänkoululaiset trollaavat palstan piloille.

Rekisteröitymisellä jutut siistiytyisivät ja se normaalimpi aines uskaltautuisi kommentoimaan.

Mennyttä ei kannata enää nostaa.

• ei.irtoo

tosi..typy luki tarinan herrasmiehestä. Pertsan pillut on pannassa. Ei irtoo palstan naisilta.

• pertti.alas
        ei.irtoo kirjoitti:

tosi..typy luki tarinan herrasmiehestä. Pertsan pillut on pannassa. Ei irtoo palstan naisilta.

Olisikohan näin? :D
        Pertti onkin kyllä itse ajanut itsensä siihen pisteeseen, että aina kun se alkaa uutta naista vonkaamaan, niin voidaan käydä ampumassa orastava keskustelu alas tuomalla esille pertin aiemmat sikailut naisia kohtaan. Meillä on pertin itsensä antamat aseet siihen.
        Eiköhän jokainen nainen ymmärrä vältellä sitä kun kuulee totuuden.

Ja ihan sitä varten voisin muutaman nikin tänne rekisteröidäkin jahka pakko tulee :)

• .. Voisin Lyörä Vaikka Vetoa, että Ana(nias)Lyysisi on Silkkaa Tuubaa ja omien Intressiesi Pohjalta Rakennettu Kakkunen.. ;P

.. Ja Mähän lyön Vetoa PääSääntöisesti vain Varmoista Jutuista.. ;D.. Paitsi jos.. Syystä tai Toisesta on ihan Miellyttävää hävitä joku Veto.. =)

.. Hiljaisuus voi johtua monen monesta asiasta.. Itsekin olen Syystä, jos Toisesta viihtynyt Taas Tiäl Puussa Katselemassa IhmeMaan Menoa, kun olen palstalla Piipahtanut.. *.. Istuskelee puussa Hörppimässä Teetä.. Ja Hymähtelee Hassun Sedän Horinoille.. *.. =)

• rakkautta.vain.se.on

Nuuska rakastaa Ananiasta.

• rakkautta.vain.se.on kirjoitti:

Nuuska rakastaa Ananiasta.

.. NoHomo.. ;P

• siinä.tapauksessa
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. NoHomo.. ;P

Ai oletko? Se oli uusi tieto oho.

• siinä.tapauksessa kirjoitti:

Ai oletko? Se oli uusi tieto oho.

.. Onpas Trolli Nälkäisellä Piällä Tänään.. Noh, Tässä vielä tää Yksi Kommentti JälkkäRiks.. =)

• sitten.kai.olet
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

.. Onpas Trolli Nälkäisellä Piällä Tänään.. Noh, Tässä vielä tää Yksi Kommentti JälkkäRiks.. =)

Sanoit "no homo".

• sitten.kai.olet kirjoitti:

Sanoit "no homo".

.. Leikitään nyt sitten.. Vielä Hetki.. ;D

https://fi.wiktionary.org/wiki/no_homo

.. Ja Itehän Tarkoitin tuolla, ettei Itsellä ole Tuollaisia Taipumuksia.. Ei sitten TipanTippaa.. ;P

• Mitä väliä sillä rekisteröitymispakolla on, jos kuitenkin voi rekkautua vaikka kymmenellä eri nimellä?

• Ananias.Palstamäki

Paskanheitosta voi antaa bannia kun ylläpito pystyy yhdistämään eri nikeillä tehdyt kirjoitukset yhteen henkilöön.

• no_nyt_on

eipä ole edes AP kirjautunut sisään.

• Ananias.Palstamäki

Olen sommitellut luonnoslehtiölle kivan nikin, mutta rekisteröin sen vasta kun rekisteröitymispakko tulee voimaan.

• meedio55

AP:sta tulee AnaaliPano : p

• sivukulma

Vai tämmöstä 8-/
      ainakin sivusta katsoen sisältö näyttää olevan täyttä kuraa,
      eli jonkin tahon, kirjoittajien tai ylläpitäjän, lienee tehtävä jotakin, vaihtoehtona tietenkin että hiipuu ja happanee lopullisesti, kuten tuntuu jollekin toiselle palstalle käyneen.
      Ylläpitäjänkin näkökulmasta haisee sitä enemmän mitä pitemmästi (metrimitalla mitattuna) tänne suolletaan ("suolistetaan", assosiaationi ;)

• wanhaämmä

Ei kyllä vaikuta yhtään. Samat kirjoittajat kuin ennenkin ja sama meno näyttää olevan.

Hyvä vaan, että kirjoittajat ovat eri mieltä asioista. Trollit ja puskasta huutelijat ei haittaa mua yhtään. Usein parhaimmat keskustelut saadaan juurikin trollin juttujen ympärille. Täällä voi valita mitä lukee ja mihin vastaa. Jos ei siihen pysty, tämä on väärä paikka hengailla.

Rekisteröintipakko ei tule muuttamaan yhtään mitään. Alkuun on vähän hiljaisempaa, kun väki hankkii välineitä ja tutustuu uuteen systeemiin, sitten kaikki pyörii taas samalla tavalla. Toivottavasti.

Kirjoittajaa tuskin pystyy helpolla yksilöimään rekisteripakollakaan. Et siis tule saamaan kenenkään henkilöllisyyttä selville, vaikka esittäisit loukkaantunutta. Viranomaisilla ei ole resursseja eikä halua lähteä tutkimaan pikkuasioita.

Viestien poistaminen aiheettomasti taas on jonkinlainen ongelma, mutta ei sekään mua juuri hätkäytä. Tää on mulle kuitenkin vain toisarvoista ajanvietettä, tärkeämmät asiat on jossain ihan muualla.

• Ananias.Palstamäki

Onko vanha tuttu (Liner) tullut takaisin palstoille? Tyyli on ainakin yhtä määrätietoista ja agenda sama.

En käsitä mistä repäisit oletuksen siitä että palstalla kukaan muu kuin Valtakunta haluaisi tehdä viranomaisilmoituksia höpöjutuista. Eiköhän jengille riitä kun multinikkeily saadaan rajoitettua ja puskahuuteluista voi tulla bannia kun riittävän moni poistettu kommentti pystytään yhdistämään yhteen ja samaan kirjoittajaan.

Puhelimeen lähetetyllä koodilla rekisteröitymisellä voidaan hieman hankaloittaa sitä mahdollisuutta että yksi henkilä tekisi monia nikkejä. Sinnikkäimmät varmasti hommaavat pöytälaatikollisen prepaid-liittymiä, mutta noihin taas pääsee kiinni banneilla.

Sanoisin että keskiverto tossunkuluttaja ei viitsi alkaa näkemään vaivaa nikkien eteen, ja ne jotka toimeen ryhtyvät, ovatkin sitten niin rankasti elämästä vieraantuneita että se heille suotakoon.

• no_kylläpä_on

Onko vanha tuttu (Liner) tullut takaisin palstoille? Tyyli on ainakin yhtä määrätietoista ja agenda sama.

En käsitä mistä repäisit oletuksen siitä että palstalla kukaan muu kuin Valtakunta haluaisi tehdä viranomaisilmoituksia höpöjutuista. Eiköhän jengille riitä kun multinikkeily saadaan rajoitettua ja puskahuuteluista voi tulla bannia kun riittävän moni poistettu kommentti pystytään yhdistämään yhteen ja samaan kirjoittajaan.

Puhelimeen lähetetyllä koodilla rekisteröitymisellä voidaan hieman hankaloittaa sitä mahdollisuutta että yksi henkilä tekisi monia nikkejä. Sinnikkäimmät varmasti hommaavat pöytälaatikollisen prepaid-liittymiä, mutta noihin taas pääsee kiinni banneilla.

Sanoisin että keskiverto tossunkuluttaja ei viitsi alkaa näkemään vaivaa nikkien eteen, ja ne jotka toimeen ryhtyvät, ovatkin sitten niin rankasti elämästä vieraantuneita että se heille suotakoon.

mielenkiintoista nähdä jääkö tänne päteviä kirjoittelijoita.

• wanhaämmä

Oletko aivan varma, etteikö samalle numerolle voisi rekata montaakin nimimerkkiä. Ihan samalla tavalla voi kirjoitella kun nytkin, sinisellä nikillä vaan, vaikka se sua ärsyttäisi. Eikä sun ärsyyntymisesi ole aihe poistamiselle, saati bannaamiselle.

Paljon törkyä tulee nytkin kirjautuneilta, eikä niitä poisteta. Miksi poistettais jatkossakaan?

• wanhaämmä
        wanhaämmä kirjoitti:

Oletko aivan varma, etteikö samalle numerolle voisi rekata montaakin nimimerkkiä. Ihan samalla tavalla voi kirjoitella kun nytkin, sinisellä nikillä vaan, vaikka se sua ärsyttäisi. Eikä sun ärsyyntymisesi ole aihe poistamiselle, saati bannaamiselle.

Paljon törkyä tulee nytkin kirjautuneilta, eikä niitä poisteta. Miksi poistettais jatkossakaan?

Jos on vain yhden nikin numero, sitäkin nikkiä voi vaihdella sua kiusatakseen. Vanha poistoon, uusi tilalle. Edelleen olla kymmenen puskajussia kommentoimassa kirjoitustasi. Yhtälailla olisit vainoharhainen silloinkin..

• Ananias.Palstamäki
        no_kylläpä_on kirjoitti:

mielenkiintoista nähdä jääkö tänne päteviä kirjoittelijoita.

Sanoisin että on mielenkiintoista nähdä tuleeko tänne päteviä keskustelijoita.

• ainakysytään

Ketkä vanhoista saa jäädä?

• no_kylläpä_on

Täällä on ollut paljonkin päteviä kirjoittajia. Mutta ylläpito on mielivaltaisesti poistanut kirjoituksia ja näinollen palsta taantui ja kohta kuolee pois.

• Ananias.Palstamäki
        wanhaämmä kirjoitti:

"Oletko aivan varma, etteikö samalle numerolle voisi rekata montaakin nimimerkkiä."

Juuri sehän on sähköpostitilin ja puhelinnumerolla tehtävien kirjautumisten tarjoama mahdollisuus. Multinikkeilu ja puskahuutelu on ajanut parhaat kommentoijat pois, ja nyt halutaan ne palstoille.

Muistutan nyt sinulle Liner, että minä en ole uudistusten takana, tuskin edes pienenä alkuunpanevana voimana joka on herättänyt ylläpidon ajattelemaan uudistuksia.

• Ananias.Palstamäki
        wanhaämmä kirjoitti:

Jos on vain yhden nikin numero, sitäkin nikkiä voi vaihdella sua kiusatakseen. Vanha poistoon, uusi tilalle. Edelleen olla kymmenen puskajussia kommentoimassa kirjoitustasi. Yhtälailla olisit vainoharhainen silloinkin..

Mitä meinaat nikin vaihdoilla?

Heität joka päivä kymmenen kommenttia eri nikeillä? Hylkäät nikkisi joka kommentin jälkeen?

Olen joskus pitänyt sinua fiksumpana.

• Ananias.Palstamäki
        ainakysytään kirjoitti:

Ketkä vanhoista saa jäädä?

Kaikki, vain puskailu ja multinikkeily rajoitetaan.

Voi olla, että kolmenkymmenen aktiivisen nikin sijaan tänne jää 11 aktiivista nikkiä, mutta kyllä se pidemmän päälle ajaa sivuston etua.

• Ananias.Palstamäki
        no_kylläpä_on kirjoitti:

Täällä on ollut paljonkin päteviä kirjoittajia. Mutta ylläpito on mielivaltaisesti poistanut kirjoituksia ja näinollen palsta taantui ja kohta kuolee pois.

Jaa'a, minun aikanani noita päteviä kirjoittajia ei ole ollut monia.

• wanhaämmä

Mitä meinaat nikin vaihdoilla?

Heität joka päivä kymmenen kommenttia eri nikeillä? Hylkäät nikkisi joka kommentin jälkeen?

Olen joskus pitänyt sinua fiksumpana.

Sä olet vaan pettynyt, kun et ole tajunnut tuota mahdollisuutta. Et saa ketään jatkossakaan niskalenkkiin.

• no_kyllä_on

Jaa'a, minun aikanani noita päteviä kirjoittajia ei ole ollut monia.

eipä varmaan olekkaan olut, koska täällä oli aikoinaan ja ehkä vieläkin täysin mielivaltaista kirjoitusten poistoa.

• Ananias.Palstamäki
        wanhaämmä kirjoitti:

Sä olet vaan pettynyt, kun et ole tajunnut tuota mahdollisuutta. Et saa ketään jatkossakaan niskalenkkiin.

Projisoitkohan nyt omia ajatuksiasi/toimintamallejasi minuun?

Minä olen aina ollut avoimen ja läpinäkyvän keskustelun kannattaja, sinä olet aina puolustanut puskailua ja palstakiusaamista.

• Ananias.Palstamäki
        no_kyllä_on kirjoitti:

eipä varmaan olekkaan olut, koska täällä oli aikoinaan ja ehkä vieläkin täysin mielivaltaista kirjoitusten poistoa.

En ole täällä palstaillessani nähnyt hyviä poistoon menneitä kirjoituksia. Sanoisin että palstan taso on ollut vaatimatonta, ja se on tärkein syy sille että hyvät keskustelijat ovat loistaneet poissaolollaan.

• wanhaämmä

Projisoitkohan nyt omia ajatuksiasi/toimintamallejasi minuun?

Minä olen aina ollut avoimen ja läpinäkyvän keskustelun kannattaja, sinä olet aina puolustanut puskailua ja palstakiusaamista.

Et ilmeisesti tajunnut, että noinkin voi tehdä. En ole lainkaan pettynyt, musta tuo on hyvä idea puskista huutelijoille. Mua niiden kirjoitukset ei ole koskaan haitannut.

Mene sitten faceen keskustelemaan. Tän palstan idea on nimenomaan anonyymi kirjoittelu.

• asian_tiedostava
        wanhaämmä kirjoitti:

Et ilmeisesti tajunnut, että noinkin voi tehdä. En ole lainkaan pettynyt, musta tuo on hyvä idea puskista huutelijoille. Mua niiden kirjoitukset ei ole koskaan haitannut.

Mene sitten faceen keskustelemaan. Tän palstan idea on nimenomaan anonyymi kirjoittelu.

Oikeastaan paras tapa trollata on vaatia nimimerkkien rekkaamista. Koska se johtaa lopulta kaiken kirjoittelun taantumiseen ja samanmielisten rinkirunkkailuun.

• Ananias.Palstamäki
        wanhaämmä kirjoitti:

Tämähän on, ja tulee pysymään anonyymina keskustelupalstana. Vain häiriköintiä suitsitaan.

• Ananias.Palstamäki
        asian_tiedostava kirjoitti:

Oikeastaan paras tapa trollata on vaatia nimimerkkien rekkaamista. Koska se johtaa lopulta kaiken kirjoittelun taantumiseen ja samanmielisten rinkirunkkailuun.

Käsittääkseni nimimerkkien rekkaamista ei vaadita siinä mielessä että sinun olisi pakko kirjoittaa koko ajan vain sillä yhdellä nimimerkilläsi.

Rekkaat vaikka nikin "Puskajussi", ja voit kirjoitella sillä tai sitten nikillä "Anonyymi" joka on vaihtoehto niille jotka eivät halua esittää asiaansa nikillä.

• asian_tiedostava

Käsittääkseni nimimerkkien rekkaamista ei vaadita siinä mielessä että sinun olisi pakko kirjoittaa koko ajan vain sillä yhdellä nimimerkilläsi.

Rekkaat vaikka nikin "Puskajussi", ja voit kirjoitella sillä tai sitten nikillä "Anonyymi" joka on vaihtoehto niille jotka eivät halua esittää asiaansa nikillä.

taitaa tässä keskustelussa olla n. 6 rekattua. Ja nekin voivat olla multinikkaajia.

• Ananias.Palstamäki
        asian_tiedostava kirjoitti:

taitaa tässä keskustelussa olla n. 6 rekattua. Ja nekin voivat olla multinikkaajia.

Nythän on mahdollista kirjoitella myös jonkun henkilön mustalla nikillä, se on aika suosittua kansanhuvia ainakin jonkun mielestä.

Jatkossa ei olisi mahdollista kirjoitella toisen lukuun.

• lssss

"Rekisteröintipakko ei tule muuttamaan yhtään mitään. Alkuun on vähän hiljaisempaa, kun väki hankkii välineitä"

Mitä välineitä tarkoitit? Hieromasauvoja talvea varten?

• Ananias.Palstamäki

Nythän on mahdollista kirjoitella myös jonkun henkilön mustalla nikillä, se on aika suosittua kansanhuvia ainakin jonkun mielestä.

Jatkossa ei olisi mahdollista kirjoitella toisen lukuun.

Paljastan senverran tulevaa nikkiäni että se liittyy mun ja pönttiksen tulevaan yhteiseloon ensi keväästä lähtien. Vuoroin asutaan toistemme luona ja vuoroin käydään myös vieraissa tahoillamme.

• Ananias.Palstamäki

Paljastan senverran tulevaa nikkiäni että se liittyy mun ja pönttiksen tulevaan yhteiseloon ensi keväästä lähtien. Vuoroin asutaan toistemme luona ja vuoroin käydään myös vieraissa tahoillamme.

Jahas, trolli taas mielipuuhassaan.

Nikkini ei liity Pönttöneitiin, eikä mitään yhteiseloakaan ole näköpiirissä ellei Pönttöneiti pyydä treffeille, hurmaa minut silloin, ja muuta luokseni etelä-Suomeen.

• Ananias.Palstamäki

Jahas, trolli taas mielipuuhassaan.

Nikkini ei liity Pönttöneitiin, eikä mitään yhteiseloakaan ole näköpiirissä ellei Pönttöneiti pyydä treffeille, hurmaa minut silloin, ja muuta luokseni etelä-Suomeen.

Ylempi oli aidon ananiaksen eli minun kirjoittama, en vaatisi pönttistä muuttamaan luokseni enkä haluaisikaan että muuttaisi, perjantai-iltaisin haluan edelleen mennä yksin baariin ottamaan parit mallasviskit.

• Ananias.Palstamäki

Ylempi oli aidon ananiaksen eli minun kirjoittama, en vaatisi pönttistä muuttamaan luokseni enkä haluaisikaan että muuttaisi, perjantai-iltaisin haluan edelleen mennä yksin baariin ottamaan parit mallasviskit.

Trolli jatkaa touhuaan.

Ehkäpä teille voisi tehdä oman palstan, vaikkapa "tyhjä elämä"-palsta. Jos ei ole mitään omaa juttua, niin voisitte kertoilla vaikka muiden keksimiä vitsejä.

• Anaali.Paskalla

Trolli jatkaa touhuaan.

Ehkäpä teille voisi tehdä oman palstan, vaikkapa "tyhjä elämä"-palsta. Jos ei ole mitään omaa juttua, niin voisitte kertoilla vaikka muiden keksimiä vitsejä.

yrittäkää yhteisvoimin punnertaa selville kumpi on aito.

• kopopop

Trolli jatkaa touhuaan.

Tässä esimerkki väitteellesi että jengi odottaisi rekisteröitymispakkoa eikä siksi kirjoittele mitään mikä on aivan huuhaa väite. Luulis sun parempaankin pystyvän.

Koska tälläinen huvittava trollailu loppuu sitten niin miksi ihmeessä jengi nyt odottelisi.

• Ananias.Palstamäki
        kopopop kirjoitti:

Tässä esimerkki väitteellesi että jengi odottaisi rekisteröitymispakkoa eikä siksi kirjoittele mitään mikä on aivan huuhaa väite. Luulis sun parempaankin pystyvän.

Koska tälläinen huvittava trollailu loppuu sitten niin miksi ihmeessä jengi nyt odottelisi.

En tarkoittanut trolleja, vaan asiallisempaa väkeä.

Trollaaminen on huomiohuoraamista, ja sekin vähenee kun joukko jonka kustannuksella pilaillaan vähenee.

Trolli (Harmaaritari näköjään) taas aiheuttamassa hämmennystä palstalle.

Tyyppi rekkasi eilen iltasella käyttämäni mustan nikin Ananias.Palstamäki, joten jouduin rekkaamaan itselleni uuden sinisen nikin.

• Palstamäki kirjoitti:

Trolli (Harmaaritari näköjään) taas aiheuttamassa hämmennystä palstalle.

Tyyppi rekkasi eilen iltasella käyttämäni mustan nikin Ananias.Palstamäki, joten jouduin rekkaamaan itselleni uuden sinisen nikin.

Jahans, mitä sä täällä länkytät? ei oo sun tavat mulla niin ei ole tuollaista tullut tehtyä. Oletkos aivan varma ettet nyt taas yritä harhauttaa ja sumuttaa? olet tainnut keksiä koko jutun uhriutumisinnossasi. Voin vakuuttaa että jos paskamäki nikin vaivautuisin tekemään niin sillä myös sitten tänne jotain kirjoiteltaisiin, en jättäisi hommaa puolitiehen,

• Harmaaritari kirjoitti:

Jahans, mitä sä täällä länkytät? ei oo sun tavat mulla niin ei ole tuollaista tullut tehtyä. Oletkos aivan varma ettet nyt taas yritä harhauttaa ja sumuttaa? olet tainnut keksiä koko jutun uhriutumisinnossasi. Voin vakuuttaa että jos paskamäki nikin vaivautuisin tekemään niin sillä myös sitten tänne jotain kirjoiteltaisiin, en jättäisi hommaa puolitiehen,

Eiliset kommenttini taisivat mennä sinun ja parin muun palstan vakkaritrollin ihon alle. Lopputulemana joku sitten vielä rekkasi käyttämäni mustan nikin.

Ensin Ananias.Palstamäen, ja kun kirjoittelin nikillä Ananias.Paistamäki (isolla iillä), niin sitten senkin.

Nyt kun huomasin sinun nostaneen esiin trollin kommentteja joilla yritit asettaa minut huonoon valoon, tajusin että vanha keppostelija Harmaaritari on taas ryhtynyt pienimuotoiseen palstasotaan minua vastaan.

Siitä vaan arvon Harmaaritari, mutta sanon sulle suoraan että sotasi on kannaltasi hyödytön. Sulla ei ole mitään voitettavaa, vaikka mikä tulisi, sinä jatkat omana säälittävänä ruikuttajana.

• Palstamäki kirjoitti:

Eiliset kommenttini taisivat mennä sinun ja parin muun palstan vakkaritrollin ihon alle. Lopputulemana joku sitten vielä rekkasi käyttämäni mustan nikin.

Ensin Ananias.Palstamäen, ja kun kirjoittelin nikillä Ananias.Paistamäki (isolla iillä), niin sitten senkin.

Nyt kun huomasin sinun nostaneen esiin trollin kommentteja joilla yritit asettaa minut huonoon valoon, tajusin että vanha keppostelija Harmaaritari on taas ryhtynyt pienimuotoiseen palstasotaan minua vastaan.

Siitä vaan arvon Harmaaritari, mutta sanon sulle suoraan että sotasi on kannaltasi hyödytön. Sulla ei ole mitään voitettavaa, vaikka mikä tulisi, sinä jatkat omana säälittävänä ruikuttajana.

No minähän joudun toki vastaamaan sun paskapuheisiin kun näytät visertävän milloin missäkin ketjussa selittämässä kuinka "harmaaritari on rekannut minun nikin". Sinä paskainen aikoinaan rekkasit mun vakiintuneen nikin ja sen oikeastaan olen jo anteeksi antanut mutta se että alat väittämään mun olevan yhtä lapsellinen rotta kuin mitä itse olet ollut on anteeksiantamatonta.

Alkaa näyttää taas vahvasti siltä että palsta siisitytyisi helposti, ei tarvitsisi poistaa kuin sut niin ainakin 90% paskapuheista ja muiden aiheettomasta mustamaalaamisesta lähtisi jo sillä pois. Jos olisin samanlainen rotta ja nillittäjä kuin sä varmaan tekisin ylläpidolle aloitteen asiasta.

No minähän joudun toki vastaamaan sun paskapuheisiin kun näytät visertävän milloin missäkin ketjussa selittämässä kuinka "harmaaritari on rekannut minun nikin". Sinä paskainen aikoinaan rekkasit mun vakiintuneen nikin ja sen oikeastaan olen jo anteeksi antanut mutta se että alat väittämään mun olevan yhtä lapsellinen rotta kuin mitä itse olet ollut on anteeksiantamatonta.

Alkaa näyttää taas vahvasti siltä että palsta siisitytyisi helposti, ei tarvitsisi poistaa kuin sut niin ainakin 90% paskapuheista ja muiden aiheettomasta mustamaalaamisesta lähtisi jo sillä pois. Jos olisin samanlainen rotta ja nillittäjä kuin sä varmaan tekisin ylläpidolle aloitteen asiasta.

Ei tarvitse olla kummoinenkaan einstein, kun tajuaa että sinun aloituksiesi ja kommenttiesi motiivi on vain sodankäynti minua vastaan.

• Palstamäki kirjoitti:

Ei tarvitse olla kummoinenkaan einstein, kun tajuaa että sinun aloituksiesi ja kommenttiesi motiivi on vain sodankäynti minua vastaan.

Joo niin onkin, jos alat minusta länkyttämään paskaa en sitä enää ala katselemaan. Sitten käydään sotaa jos sitä tilaat, hyvin yksinkertaista.

Joo niin onkin, jos alat minusta länkyttämään paskaa en sitä enää ala katselemaan. Sitten käydään sotaa jos sitä tilaat, hyvin yksinkertaista.

Tänä aamuna (aamupäivästä) sinä teit siirtosi ja lähdit väittämään trollin kirjoituksia minun kirjoituksikseni. Tämä siitäkin huolimatta, että minä olin heti viestin alapuolelle kommentoinut että kyseessä on trollausviesti.

Se oli sodanjulistus, ja kuten sanoit, sitä saat mitä tilaat.

Sinun kannaltasi sota on aika hyödytön, et voi sitä voittaa edes teoriassa. Sinä puskissa ja joku toinen onneton voi kompata sinua, mutta muutoin palstaväki jo tunteekin metkusi. Ei sinun paskanjauhamisesi mene läpi, vain trollit komppaa.

• Palstamäki kirjoitti:

Tänä aamuna (aamupäivästä) sinä teit siirtosi ja lähdit väittämään trollin kirjoituksia minun kirjoituksikseni. Tämä siitäkin huolimatta, että minä olin heti viestin alapuolelle kommentoinut että kyseessä on trollausviesti.

Se oli sodanjulistus, ja kuten sanoit, sitä saat mitä tilaat.

Sinun kannaltasi sota on aika hyödytön, et voi sitä voittaa edes teoriassa. Sinä puskissa ja joku toinen onneton voi kompata sinua, mutta muutoin palstaväki jo tunteekin metkusi. Ei sinun paskanjauhamisesi mene läpi, vain trollit komppaa.

ei kun minähän kysyin sulta siihen että klumpi siinä nyt on oikea palstamäki kun se ei selvinnyt siitä. Siirtonin tein siksi kun sulla ja tosiella multinikkailijalla kamelinvarpaalla näytti taas olevan intoa levittää väärää tietoa. ajattelin että se sillä selviäisi mutta sitten selvisi että muissakin ketjuissa olet viserrellyt paskaa puhumassa.

ei kun minähän kysyin sulta siihen että klumpi siinä nyt on oikea palstamäki kun se ei selvinnyt siitä. Siirtonin tein siksi kun sulla ja tosiella multinikkailijalla kamelinvarpaalla näytti taas olevan intoa levittää väärää tietoa. ajattelin että se sillä selviäisi mutta sitten selvisi että muissakin ketjuissa olet viserrellyt paskaa puhumassa.

No, nyt on sitten vahvistettu virallisella nikilläni mikä on minun kantani.

• Palstamäki kirjoitti:

No, nyt on sitten vahvistettu virallisella nikilläni mikä on minun kantani.

Niin no mikä se nyt on sitten? mispönttis kunniallisesti vihille ja vaimoksi?

Niin no mikä se nyt on sitten? mispönttis kunniallisesti vihille ja vaimoksi?

Vai tällaisia sinä pohdit? En ole ajatellut sitä että täältä löytyisi oikea parisuhde, mutta voisihan tuotakin pohtia.

Pönttöneiti on hauska tapaus, ja varmasti ensimmäinen jota katselisin mielenkiinnolla jos avautuisi tilaisuus päästä näkemään palstalaisia. Lukemani perusteella sanoisin että hän olisi se kortti jonka haluaisin katsoa.

Jos kävisi niin, että pääsisi tapaamaan, ja Pönttöneiti olisi ulkoiselta olemukseltaankin yhtä suloinen kuin se kuva joka minulle on hänestä muodostunut palstakirjoittelun perusteella, niin miksipä ei voisi harkita avioliittoakin.

Hyviä vaimoehdokkaita ei ole paljoa, eikä niitä pitäisi jättää lojumaan nurkkiin.

• kyllä_ja_ei

jotkut uskovat sensuuriin ja toiset ilmastonmuutosuskontoon ja kolmannet valkoritarointiin.

• wanhaämmä

...ja neljännet halpaan humalaan.

• pakkorekisteri

Kuka tänne muka enää kirjoittelee sen jälkeen kun tulee rekisteröitymispakko? Vain ne, joiden elämä pyörii tämän ympärillä, jäävät jäljelle, ja kaikki satunnaiset silloin tällöin kirjoittajat jäävät pois. Jos joku eksyy sattumalta tälle palstalle, niin tokkopa viitsii rekisteröityä vain siksi että pääsisi vastaamaan johonkin "tietääkö kukaan tätä leffaa joka tuli telkkarista 80-luvulla" -kysymykseen.

• wanhaämmä

Tänne jäävät siis Ana-Pertti ja trollit :)

Ehkä rekisteröintipakosta ei tule niin tiukkaa ja hankalaa, miltä nyt näyttää.

• Ananias.Palstamäki
        wanhaämmä kirjoitti:

Eiköhän palsta vedä sinuakin edelleen kun rekisteröintipakko astuu voimaan.

Mulla on jo tiedossa uusi nikkini, mitenkä sulla?

• penaaliviljelijä
        wanhaämmä kirjoitti:

Eihän täällä edes ole enää trollejakaan.

• Ananias.Palstamäki
        penaaliviljelijä kirjoitti:

Kiitos Pertti-sedän joka ajoi trollit mäkeen.

• satunnaisetjääpois

Samaa mieltä, en aio tänne rekisteröityä.

• wanhaämmä
        penaaliviljelijä kirjoitti:

Ana-Pertti laskee sut trolliksi, kun kokee ettei pääse hallitsemaan sua useiden eri nikkien takia :)

• penaaliviljelijä

Kiitos Pertti-sedän joka ajoi trollit mäkeen.

tarkoitatko siis itseäsi?

• olisitiukkapipoista

Jos olisi joku rekisteröitymispakko, niin silloinhan kaikki hupi katoaisi kaikilta palstoilta ja kaikki olisivat kuin minikokoisessa saunassa keskustellen keskenään naamat vastakkain, tiukkapipoisesti omista asioistaan, ja aina samoista omista mielipiteistään :D

• Ananias.Palstamäki

Se mikä on yhden mielestä hauskaa, voi olla 10 000 ihmisen mielestä ääliömäistä.

Luulen että tuohon liittyy tarve uudistaa palstaa. Parinkymmenen palstavakkarin tyytyväisenä pitäminen on vienyt valtavan määrän muuta väkeä pois.

• jsdx

Eikös eri pulinaboxit ja maailman meno -tyyppiset ole hupia ja pskan puhumista varten?
        Miksi alunperin myös SINKUT aiheesta pitäisi olla huuhaa-palsta, noitten em vaikka sitten mieslogiikan tapaan, onko sellainen edes palstanpitäjän tarkoitus. Mielestäni huuhaa ja päätön huutelu karkottaa potentiaalit aiheesta kirjoittajat pois.

• yhdenmielestä

Se mikä on 1000000 ihmisen mielestä hauskaa voi olla yhden ihmisen mielestä ääliömäistä!

• Rekisteröintipakko on tietysti hyvä juttu, mutta uskoisin, että 90% tänne kirjoittavista on jo rekisteröitynyt, vai ihan ko oikeasti joku pölvästi siellä liikennemerkkejä klikkailee vastatakseen. En usko.
      --Joo, kyllä varmasti eräiden nimimerkkien itse itselleen vastailu ja itsensä kanssa keskustelu jää vähemmälle, mikäli voi vastata ainoastaan rekattuna.

• Ananias.Palstamäki

Minä klikkailen liikennemerkkejä, ajoneuvoja, busseja, vuoria, suojateitä, kauppoja ja mitä ikinä vaaditaan. En koe tuota suureksi hidasteeksi, yleensä tuo varmistus toimii ykkösellä.

Multinikkailu, vakkareiden mustilla nikeillä kirjoittelu, ja törkeyksien huutelu puskista tuhoavat palstaa. Rekisteröitymisellä ylläpito pystyy vaikuttamaan noihin kun nähdään kuka kirjautuneista häiriköi.

Minä klikkailen liikennemerkkejä, ajoneuvoja, busseja, vuoria, suojateitä, kauppoja ja mitä ikinä vaaditaan. En koe tuota suureksi hidasteeksi, yleensä tuo varmistus toimii ykkösellä.

Multinikkailu, vakkareiden mustilla nikeillä kirjoittelu, ja törkeyksien huutelu puskista tuhoavat palstaa. Rekisteröitymisellä ylläpito pystyy vaikuttamaan noihin kun nähdään kuka kirjautuneista häiriköi.

Rehellisesti.....Sä kirjotat tänne niin paljon, että aika vaikea nähä, että viitsisit nähä moista vaivaa aina vaan..Uskon, että sullakin on joku nimimerkki rekattuna, mutta valitset sieltä sen ruksin, niin voit vastata mustana.. Näin tekee juurikin tällä hetkellä nämä häiriköt.

Täältä peukku sille, että ainostaan sinisenä voi vastata.

-Harmaaritari ei tietenkään puolla tätä, koska kirjoitelee sekä sinisenä, että mustana.

• miksi_et_itse

ole rekisteröitynyt?

• harmaaritari-out
        CamelBoots kirjoitti:

Rehellisesti.....Sä kirjotat tänne niin paljon, että aika vaikea nähä, että viitsisit nähä moista vaivaa aina vaan..Uskon, että sullakin on joku nimimerkki rekattuna, mutta valitset sieltä sen ruksin, niin voit vastata mustana.. Näin tekee juurikin tällä hetkellä nämä häiriköt.

-Harmaaritari ei tietenkään puolla tätä, koska kirjoitelee sekä sinisenä, että mustana.

Saattaa kirjoitella harmaanakin.

• flowersreally
        CamelBoots kirjoitti:

Mistä sä tiedät kuinka vaivalloista liikennemerkkien yms klikkailu on, jos aina sinisenä kirjoitat?

• jss-
        harmaaritari-out kirjoitti:

Saattaa kirjoitella harmaanakin.

Harmaata ritaria hillitsisi jo se, että suurin osa ignooraisi määrättömät nettiotsikkotrollinsa ja aatejulistuksensa. Omana itsenään varmaan ihan ok persoona.

• flowersreally kirjoitti:

Mistä sä tiedät kuinka vaivalloista liikennemerkkien yms klikkailu on, jos aina sinisenä kirjoitat?

Emmeköhän me kaikki tiedä sen...Ei mun hermo kestä sitä pelleilyä...Tokkopa muidenkaan.

• flowersreally
        CamelBoots kirjoitti:

Emmeköhän me kaikki tiedä sen...Ei mun hermo kestä sitä pelleilyä...Tokkopa muidenkaan.

Sun hermo ei kestä sitä, että sä et tiedä kuinka vaivalloista liikennemerkkien klikkailu on?

• Ananias.Palstamäki
        CamelBoots kirjoitti:

Minähän aloitin opiskelun noin 2 kuukautta sitten ja poistin silloin nikkini. Opiskelujeni takia en kirjoittele tänne yleensä viikolla, paitsi nyt kuluneella viikolla kirjoittelin kun olin edennyt opinnoissani siihen pisteeseen että olin saanut sovitut tehtävät suoritettua ja ennen syyslomaa ei tullut uusia.

Tarkoitus on ollut, etten enää rekkaisi uutta nikkiä, mutta rekisteröintipakko kyllä vähän kiinnostaa kokeilemaan minkälainen tästä palstasta tulee.

• flowersreally kirjoitti:

Sun hermo ei kestä sitä, että sä et tiedä kuinka vaivalloista liikennemerkkien klikkailu on?

Tota....oleks sie yksinkertainen tai jotain. Pitääkö sinulle kaikki asiat vääntää rautalangasta, vai onko tuo rakkautta...ns. tikusta asiaa.

Minähän aloitin opiskelun noin 2 kuukautta sitten ja poistin silloin nikkini. Opiskelujeni takia en kirjoittele tänne yleensä viikolla, paitsi nyt kuluneella viikolla kirjoittelin kun olin edennyt opinnoissani siihen pisteeseen että olin saanut sovitut tehtävät suoritettua ja ennen syyslomaa ei tullut uusia.

Tarkoitus on ollut, etten enää rekkaisi uutta nikkiä, mutta rekisteröintipakko kyllä vähän kiinnostaa kokeilemaan minkälainen tästä palstasta tulee.

Itsehän epäilin sillon yhteen aikaan, että olet tämä misspönttöuuni, enkä ole tuosta tunteesta ihan täysin pässyt vieläkään......

• Ananias.Palstamäki
        CamelBoots kirjoitti:

Itsehän epäilin sillon yhteen aikaan, että olet tämä misspönttöuuni, enkä ole tuosta tunteesta ihan täysin pässyt vieläkään......

Vai sellainen on käynyt mielessäsi? Ikävää kun tällaisella palstalla kusetetaan niin paljon ettei keneenkään voi luottaa...

Toisaalta pakko kyllä sanoa kiitos. Pönttöneiti on aika sanavalmis kirjoittaja, minä pidän itseäni ehkä enemmän jäykkänä kirjoittelijana kun tuo "kirjailu" ei vain oikein taitu.

Vai sellainen on käynyt mielessäsi? Ikävää kun tällaisella palstalla kusetetaan niin paljon ettei keneenkään voi luottaa...

Toisaalta pakko kyllä sanoa kiitos. Pönttöneiti on aika sanavalmis kirjoittaja, minä pidän itseäni ehkä enemmän jäykkänä kirjoittelijana kun tuo "kirjailu" ei vain oikein taitu.

Näinhän se on...Se on kaikkien kannalta ikävää kun ihmiset eivät ole sitä mitä sanovat.
        Sinkkupalstanahan tämä voisi olla hyväkin alusta tutustua toisiin sinkkuihin toisenlaisissa olosuhteissa, mutta trollaavat ihmiset ovat tehneet tästä vitsin.

Mutta joo, pysytään aiheessa ja pönttiksestä ei enää sanaakaan.

• Ananias.Palstamäki
        CamelBoots kirjoitti:

Näinhän se on...Se on kaikkien kannalta ikävää kun ihmiset eivät ole sitä mitä sanovat.
        Sinkkupalstanahan tämä voisi olla hyväkin alusta tutustua toisiin sinkkuihin toisenlaisissa olosuhteissa, mutta trollaavat ihmiset ovat tehneet tästä vitsin.

Mutta joo, pysytään aiheessa ja pönttiksestä ei enää sanaakaan.

Oletin itsekin tänne tullessani että keskustelu olisi aidompaa, mutta aika pian selvisi että tämä on syrjäytyneiden ihmisten paikka purkaa pahaa oloaan.

Kehenkään ei voi luottaa, se on ikävää. Ei siihen vaikuta rekisteröityminenkään, mutta varmasti trollailu vähenee.

• Anaali.Paskalla

Oletin itsekin tänne tullessani että keskustelu olisi aidompaa, mutta aika pian selvisi että tämä on syrjäytyneiden ihmisten paikka purkaa pahaa oloaan.

Kehenkään ei voi luottaa, se on ikävää. Ei siihen vaikuta rekisteröityminenkään, mutta varmasti trollailu vähenee.

mikään ei ole niin luotettava kuin aineenvaihdunta.

• Ananias.Palstamäki
        Anaali.Paskalla kirjoitti:

mikään ei ole niin luotettava kuin aineenvaihdunta.

Eikä mikään ole yhtä tylsä kuin muiden keksimiä vitsejä kertoileva "humoristi".

• Anaali.Paskalla

Eikä mikään ole yhtä tylsä kuin muiden keksimiä vitsejä kertoileva "humoristi".

sulkeudun sun suosioon.

• flowersreally
        CamelBoots kirjoitti:

Tota....oleks sie yksinkertainen tai jotain. Pitääkö sinulle kaikki asiat vääntää rautalangasta, vai onko tuo rakkautta...ns. tikusta asiaa.

Sympatiseeraan kyl, vaikea on valita kumpi on vaivalloisempaa, rautalangasta vääntäminen vai liikennemerkkien klikkailu.

• dein_kampf

Rekisteröinti nimimerkillä ei helpota asiaa. Yksi häirikkö saattaa rekisteröityä useammalla nimimerkillä ja huu haa identiteetillä.

Vasta kun joudut rekisteröitymään omalla todellisella id:lla, vaikkapa pankkitunnuksilla tai muulla sähköisellä tunnistautumis menetelmällä, karsiutuu köykäisin trolliaines palstalta.

Eikö enää olekaan niin painavaa sanottavaa?

• Näin on ja tätäkin tapahtuu, eli yhdellä ihmisellä on usemapiakin rekattuja nimimerkkejä, joilla kirjoittelee.
        Se on ihan hyvä, että voi luoda useampia nimimerkkejä, joilla voi kirjoitella erilaisille pastoille ja siten lisätä omaa yksityisyyden suojaa. Nimittäin jos käy niin, että paljastut, niin ei sentään ihan kaikki yksityisyys mene. Täällä sinkkupastalla nyt puhutaan yleistä läppää vain, joten ihan se ja sama jos joku tunnistaakin. Toki sillä ajatuksella, että juttusi kestävät päivänvalon..Itse kirjoittelen yleensä vain sen mitä voin sanoa myöskin irl. Ja tarvitseeko sen enempää kenenkään sanoakkaan.

• tottaon
        CamelBoots kirjoitti:

Näin on ja tätäkin tapahtuu, eli yhdellä ihmisellä on usemapiakin rekattuja nimimerkkejä, joilla kirjoittelee.
        Se on ihan hyvä, että voi luoda useampia nimimerkkejä, joilla voi kirjoitella erilaisille pastoille ja siten lisätä omaa yksityisyyden suojaa. Nimittäin jos käy niin, että paljastut, niin ei sentään ihan kaikki yksityisyys mene. Täällä sinkkupastalla nyt puhutaan yleistä läppää vain, joten ihan se ja sama jos joku tunnistaakin. Toki sillä ajatuksella, että juttusi kestävät päivänvalon..Itse kirjoittelen yleensä vain sen mitä voin sanoa myöskin irl. Ja tarvitseeko sen enempää kenenkään sanoakkaan.

Just noin,henkilökohtaisuudet vain irl.

• 67845684568458476848
        CamelBoots kirjoitti:

Näin on ja tätäkin tapahtuu, eli yhdellä ihmisellä on usemapiakin rekattuja nimimerkkejä, joilla kirjoittelee.

Tuskinpa kukaan haluaa samalla nimimerkillä kirjoitella tällaisella palstalla ja missään muualla, joten on hyvä jos voi käyttää eri nimimerkkejä samalla rekisteröitymisellä. Tietty edellyttäen että luottaa palveluntarjoajan etiikkaan ja tekniikkaan.

Mutta kyllä pitäisi olla niin että jos jollain nimimerkillä kirjoittelee skeidaa liikaa niin silloin kaikki bannataan.

• flowersreally

Mä sanoin jo useita viikkoja sitten, että aika paskat jutut täällä.

Eipä ole juuri meno muuttunut, vähenee käynnit entisestään.

• aiotko_kuules

rekata?

• flowersreally
        aiotko_kuules kirjoitti:

rekata?

En aio. Aiotsä?

• aiotko_kuules
        flowersreally kirjoitti:

En aio. Aiotsä?

No en todellakaan aio;)

• tgujfikrodlpö

Jos on Suomi24 sähköposti, onko silloin myös automaattisesti forum-tunnus?

Tuskin tälle palstalle kirjautumispakkoa tulee? Eikö se mennyt siten, että vain osaan tulee, ja en näe miksi tänne laitettaisiin.

• Ananias.Palstamäki

Voisin laittaa kyselyä asiasta.

• Olisikoviihdettämuualla

Niin. Sinä se et ikinä ole tyytyväinen palstan tasoin ja silti täällä vietät aikaasi. Kumma yhtälö...

• sontakuormankuski

ja vielä ihmeellisempää on se, että AP ei ole rekisteröitynyt.

• isomuIkku

Olette turhia!
      Seurustelen tosi kauniin naisen kanssa ja harrastetaan kolmen kimppaa sen siskon kanssa.

• helppohan_se

isomulkkuisen tulla tänne isottelemaan. Panette aina kaikki naiset ja muille ei jää kuin jämät. Te isomulkkuiset olette bannin tarpeessa.

• ysnikki

Paree vaan ku tulee joka palstalle tuo rekkauspakko.Pankkitunnuksien kautta rekkaaminen on laitonta,jos siiihen mennään.

• jk87y

Vai että oikein odottaa, heh.

Ei ole tänne rekisteröityä nimimerkkiä, ei tule koskaan olemaankaan. Aikansa kutakin.

Tuskinpa muuttaa trollausta, mutta kirjoittajat vähenevät.

• Anaali.Paskalla

kyllä sitä odotetaan.

• iltalehteävastaava

Kannattaa tuokin aina pitää sitten mielessä että tämä on Aller-julkaisujen viihdesivusto :D
      Tanskalaisten firma koko suomi24-sivusto :D

• kysta

Kyllä monille aiheille ilman rekisteröitymistä kirjoittaminen on parempi. Sanoppa nyt vaikka, että olen skitsofreenikko ja impotentti rekisteröityneenä. Tietysti mainonta ja trollaus haittana.

• ToivottavastiTulee

Toivottavasti tulee rekisteröimispakko, niin voi alkaa tekemään jotain hyödyllistä.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut = far-right Finns Party?

Eikös tuo tarkoita, että persut ovat äärioikeistoa? "In 2023, Petteri Orpo, of the National Coalition Party, unseated M
      Maailman menoa
      82
      7433
    2. Demarilesbo synnytti lapsen

Lapsen biologisella isällä ei ole mitään oikeuksia lapseensa. On pelkkä "luovuttaja". https://www.hs.fi/politiikka/art
      Maailman menoa
      204
      4670
    3. Opettaja teki pornoa sivubisneksenä

Jännittävää nähdä, koetaanko tämä ihan normaaliksi ja toivottavaksi kombinaatioksi kasvatusalalla. Voi mennä hyvin kiinn
      Maailman menoa
      73
      4618
    4. Ei me olla sielunkumppaneita

jos sellaisia edes on. En tiedä miksi niin kovasti pidin sinusta, varmaan olisi paljonkin hyviä syitä, mutta ehkä olit v
      Ikävä
      58
      4140
    5. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      71
      4127
    6. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      33
      3629
    7. Porno-ope?

Kaikenlaisia sitä nykyään Suomessakin on. Tai onhan niitä voinut olla aiemminkin, mutta ehkä paperilehtin aikakaudella e
      Maailman menoa
      61
      3025
    8. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      65
      2742
    9. Opettaja OnlyFansissa - Onko ihan OK?

Onko mielestäsi ihan OK, että peruskoulun luokanopettaja on virka-aikansa ulkopuolella aktiivinen aikuisviihteen tuottaj
      Pori
      40
      1950
    10. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1695
    Aihe