.. Jos Sä Oisit Mä.. Jos Mä Oisin Sä.. ;P

NuuskaMäsänÄäreellä

.. Koska Teillä on Näemmä niin Hirneen Tylsää, niin Tehrään se Olo sit vielä Tylsemmäks.. Tai Noh, Mist Mä voin tietää, että millaista Oloa Tää Aloitus ItseKussakin Aiheuttaa.. ;D

.. Jatkakaa Molempia tai Vaikka vain Toista Lauseen Alkua.. Voi Osoittaa sen jollekin tai Olla Osoittamattakin.. JaNiinPoisPäin.. ;P

.. Sääntöjä on Vain Yksi.. Ja Kuuluu Näin.. Sääntö Nro1: Sääntöjä Ei Ole.. ;D

17

340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä en ymmärrä?? :D

      • .. Vaiks Näin.. ;P

        .. Jos Sä/Mä Oisit Mä/Sä, niin Kyl Säkin/Mäkin oisit/oisin.. JaNiinPoisPäin.. ;P

        .. Ja Voihan noita Lauseita jatkaa Miljuunalla Muulla(kin) Tavalla.. Tai Ainaskin Melkein.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Vaiks Näin.. ;P

        .. Jos Sä/Mä Oisit Mä/Sä, niin Kyl Säkin/Mäkin oisit/oisin.. JaNiinPoisPäin.. ;P

        .. Ja Voihan noita Lauseita jatkaa Miljuunalla Muulla(kin) Tavalla.. Tai Ainaskin Melkein.. ;P

        eih nuuskis,.sä sekotat mun piän haha jos mä oisin sinä niin kattoisin mitä evästä sieltä repusta tänään löytyy!:D


      • siitäselähtee

        Jos mä oisin sä, mäkään en ymmärtäisi.


    • mazy

      Jos mä oisin sä, mä kuuntelisin kygoa. Entäs jos sä oisitkin mä?!😅

      • .. Aika Vähän tulee Kuunneltua Khyl.. Kun.. HyviäKarkkeja tulee Harvakseltaan siltä(kin) Suunnalta.. Ja sit Mä Makustelen niitä Liiaksi.. Ja Sit sitä Liian Makusteltua Karkkia ei voi Samaan Malliin enää Makustella.. Muuta Kuin hetkittäin.. JaNiinPoisPäin.. ;P

        .. Jälkimmäisestä meinasin jo "syyttää" Sua SääntöRikkeestä.. Mut sitten Mä Hokasin, että Eihän mitään Sääntöjä ollut.. Paitsi se, ettei Sääntöjä Ole.. ;D

        .. Kujeilen PäinNäin.. ;D


      • mazy
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Aika Vähän tulee Kuunneltua Khyl.. Kun.. HyviäKarkkeja tulee Harvakseltaan siltä(kin) Suunnalta.. Ja sit Mä Makustelen niitä Liiaksi.. Ja Sit sitä Liian Makusteltua Karkkia ei voi Samaan Malliin enää Makustella.. Muuta Kuin hetkittäin.. JaNiinPoisPäin.. ;P

        .. Jälkimmäisestä meinasin jo "syyttää" Sua SääntöRikkeestä.. Mut sitten Mä Hokasin, että Eihän mitään Sääntöjä ollut.. Paitsi se, ettei Sääntöjä Ole.. ;D

        .. Kujeilen PäinNäin.. ;D

        Hyvä kun hokasit, etkä alkanut syyttelemään...yyymmm. Ai, sä oot kuin sokeri addikti, pala kerrallaan makustellen?😃


      • riippuumitenmakustellaan

        Joissakin asioissa voi olla sääntöjä toisissa taas ei niin väliä.


      • mazy kirjoitti:

        Hyvä kun hokasit, etkä alkanut syyttelemään...yyymmm. Ai, sä oot kuin sokeri addikti, pala kerrallaan makustellen?😃

        .. Noh.. Aivot sen ilmoittaa, että mikä niille kelpaa milloinkin.. MinkäVerran jne.. ;D

        .. Mut.. Kyllähän niitä voi yrittää välillä hieman Ohjailla, Juksata.. Ja Kutitella yms.. Vastine voi olla erittäin Myönteisestä.. Haisevaan VastaLauseeseen.. ;D


      • mazy
        NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Noh.. Aivot sen ilmoittaa, että mikä niille kelpaa milloinkin.. MinkäVerran jne.. ;D

        .. Mut.. Kyllähän niitä voi yrittää välillä hieman Ohjailla, Juksata.. Ja Kutitella yms.. Vastine voi olla erittäin Myönteisestä.. Haisevaan VastaLauseeseen.. ;D

        Haisevaan?!?! 😐

        🌸 Vai 💩


      • mazy kirjoitti:

        Haisevaan?!?! 😐

        🌸 Vai 💩

        .. No Mitäpä Luulet, jos Janan Toisessä PäätePisteessä Lukee "Erittäin Myönteinen VastaanOtto".. Niin, mitähän siellä toisessa PäätePisteessä Sit SuurTod Lukee?.. ;D


    • No onpas helppo.
      Jos sä olisit mä, silloin mä olisin sä! Toisin sanoen, olisimme yksi ja sama, yhtä.

    • Itepähänkysyit

      Jos mä oisin sä, hyppäisin kiikkuun, jos sä oisit mä, näkisitkin jotain muuta maailmassa kun pahaa.

      • .. Ennemminkin Ihmettelin, kun kukaan ei vielä ollut jotain Tuollaista Heittänyt.. ;P

        .. Btw.. Erittäin RistiRiitainen Kommentti.. ;D


      • Olen käsittänyt, että Nuuska rakastaa elämää, luontoa ja sen ihmeitä, mutta näkee pahaa lähinnä (tietyn tyyppisissä) ihmisissä. Kuitenkin ihmiset ovat vain pienen pieni osa-alue elämän ja koko maailman käsitettä. Siinä sitä ristiriitaa vasta onkin, kun joutuu kokemaan moisia ääripäitä yhtä aikaa - vihaa suurinta osaa oman lajinsa edustajista mutta rakastaa ja/tai ihailee suurin piirtein kaikkea muuta mitä maailmankaikkeudessa onkaan.


    • 2lgh34g3

      Tuollaisen taisin olla ymmärtävinä että Toyota-merkkistä, varsinkaan Celica-merkkistä ei kannata ikinä ostaa, näin minä ymmärsin asian ;:D

    • No jos Nuuska sä olisit mä, sä olisit kävelykeppi, ehkä myös puutarhatonttu, jolla on vähintään kummisetänä teletappi.

      Että et ois kysyny.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe