Minun totuuteni (Ananias.Palstamäki)

Ananias.Palstamäki

Minua on parjattu, haukuttu, potkittu, lyöty ja ivattu palstalla. Pääsääntöisesti perusteettomasti ja puhtaasti loukkaamistarkoituksessa. Epäilen että minua on myös yritetty savustaa palstalta, mutta tätä en pysty todistamaan. Epäilys on silti perusteltu.

En aio käydä tässä vuodattamaan sydänvertani ja avautumaan kivittäjilleni minkälaista tuskaa he ovat aiheuttaneet minulle....sanon vain; seison edelleen pystypäin ja ylpeänä siitä että olen taistellut trollausta vastaan.

Sanotaan "tarkoitus pyhittää keinot", uskon tähän ja sillä perustelen JOS touhuni ovat joskus vaikuttaneet ylilyönneiltä. Olen toiminut parasta tarkoittaen ja hyväsydämisyyttäni, en nöyryttääkseni kiusaajiani.

Koen olevani vapaa syytteistä enkä aio puolustella sanojani vaikka joku haluaisi syytellä minua leimaamismielessä.

Olen hieno mies, ja sellaisena aion pysytelläkin.

53

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anaali.Paskalla

      aika deeppiä shittiä taas suollat.

      • Ananias.Palstamäki

        Totta joka sana.


      • Anaali.Paskalla
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Totta joka sana.

        Uit mies syvissä vesissä.


    • "Minua on parjattu, haukuttu, potkittu, lyöty ja ivattu palstalla. Pääsääntöisesti perusteettomasti ja puhtaasti loukkaamistarkoituksessa. "

      Kyllä toi uhrikortti alkaa olla aika loppunkäytetty sun kohdalla :D Toki on varmaan niin että on ivailuakin tullut mutta kyllä suurin osa varmaan on suoraa seurausta sun omasta toiminnasta. No vaikkpa nyt yyybeen vainoaminen, siinähän ihan itse hakemalla hait konfliktia ja jos koet että sen konfliktin seurauksena muut palstalaiset sua ivasi se oli kyllä ihan itse aiheutettua. Tai misspönttis, sama juttu. Aikoinaan kun yritit allekirjoittaneen savustaa pois palstalta aiheettomilla syytöksillä, sama juttu, jouduin puolustautumaan.

      • Ananias.Palstamäki

        Kuten sanottu, en näe syytä puoustautua perusteettomalta hyökkäykseltäsi.

        Olet yksi palstan päätrolleista, se ei ole kelleen epäselvää.


      • Anaali.Paskalla
        Ananias.Palstamäki kirjoitti:

        Kuten sanottu, en näe syytä puoustautua perusteettomalta hyökkäykseltäsi.

        Olet yksi palstan päätrolleista, se ei ole kelleen epäselvää.

        Harmaaritari on noviisi trollauksessa jos sinuun verrataan.


      • Ananias.PaIstamäki
        Anaali.Paskalla kirjoitti:

        Harmaaritari on noviisi trollauksessa jos sinuun verrataan.

        Katsotaan mitä puskahuutelijoita poistuu palstalta kun rekisteröintipakko tulee.


      • Anaali.Paskalla
        Ananias.PaIstamäki kirjoitti:

        Katsotaan mitä puskahuutelijoita poistuu palstalta kun rekisteröintipakko tulee.

        Aiot siis poistua paikalta;)


      • Ananias.PaIstamäki kirjoitti:

        Katsotaan mitä puskahuutelijoita poistuu palstalta kun rekisteröintipakko tulee.

        Mielenkiintoista on myös nähdä mitkä sivupersoonat sulta jää "eloon" :D


      • Harmaaritari kirjoitti:

        Mielenkiintoista on myös nähdä mitkä sivupersoonat sulta jää "eloon" :D

        Mitähän minun sivupersoonani ovat?


    • No voi pikkuista marttyyria.. paijausta vailla ja mamma puhaltaa pipin pois..

      • mefisto

        Tuohan on Pertsan tyyli vittuilla.


      • Anaali.Paskalla

        Tämä Pertsa on näemmä täällä tunnettu hahmo..


      • tunnen.hajusta
        Anaali.Paskalla kirjoitti:

        Tämä Pertsa on näemmä täällä tunnettu hahmo..

        Mikäs sinut ajoi puskaan?


      • äiti.tuskissaan
        tunnen.hajusta kirjoitti:

        Mikäs sinut ajoi puskaan?

        Kukaan ei leikkinyt sen kanssa.


      • Ananias.PaIstamäki

        Kiitos myötätunnosta, sitä tarvitaan tässä kylymässä mualimassa.


      • Ananias.PaIstamäki
        mefisto kirjoitti:

        Tuohan on Pertsan tyyli vittuilla.

        Höpöhöpö. Välillä pitää avautua vilpittömästi ja kertoa omista syvimmistä tunnoistaan.

        (huutonaurua)


    • Anallekinsuotakoon

      Vivala freedom!

    • Kaisanoasaa

      Minulle on tehty tuota kaikkea koulussa ja kaikkialla kuten ätmejä yleensä haukutaan ilman palstaa mutta minä en ole tehnyt mitään enkä ollut trollailemassa muita. Rumat ätmit on uhreja mutta emme vastaa prokaatioihin. Tässä suomen maassa vain rikollisia jännämiehiä rakastetaan.

    • .. Olipa Kerran Trolli, jota IhmeMaan Asukkaat kerääntyivät aina Sankoin joukoin Ruokkimaan.. Sen Pituinen Se.. ;D

      • Trollin nimi oli NuuskaMuikkune.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Trollin nimi oli NuuskaMuikkune.

        Oot tainnu käydä salakuvailemassa alastomien miesten yläruumiita heidän suihkuvuorollaan? Tuntuiko yhtään sellaista kivaa kihelmöintiä alapäässä kun nappasit juuri tuon kuvan?


      • MJTMH kirjoitti:

        Oot tainnu käydä salakuvailemassa alastomien miesten yläruumiita heidän suihkuvuorollaan? Tuntuiko yhtään sellaista kivaa kihelmöintiä alapäässä kun nappasit juuri tuon kuvan?

        Oma kuva, otettu kylppärin peilin kautta.

        Jos vähän suurennat kuvaa, huomaat että peili on kaksiosainen ja kuvassa näkyy tuo kahden peilioven välinen raja.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Oma kuva, otettu kylppärin peilin kautta.

        Jos vähän suurennat kuvaa, huomaat että peili on kaksiosainen ja kuvassa näkyy tuo kahden peilioven välinen raja.

        Höpö höpö. Olisit nyt mies, kasvattaisit selkärangan ja tulisit vihdoinkin kaapista ulos!
        Kuva on selvästikin photoshopattu pystyraitoineen päivineen siinä toivossa että muut uskoisivat sen olevan sinun omakuvasi.


      • MJTMH kirjoitti:

        Höpö höpö. Olisit nyt mies, kasvattaisit selkärangan ja tulisit vihdoinkin kaapista ulos!
        Kuva on selvästikin photoshopattu pystyraitoineen päivineen siinä toivossa että muut uskoisivat sen olevan sinun omakuvasi.

        Jossain vaiheessa pohdin että et olisi tavan palstaätmi trollailemassa, mutta taidat olla joku vanha trollaaja palstalla.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jossain vaiheessa pohdin että et olisi tavan palstaätmi trollailemassa, mutta taidat olla joku vanha trollaaja palstalla.

        Varmaan olet pohdiskellut kaikenlaista mutta mua ei liiemmin kiinnosta sun pohdiskelut.


      • MJTMH kirjoitti:

        Varmaan olet pohdiskellut kaikenlaista mutta mua ei liiemmin kiinnosta sun pohdiskelut.

        Voimme siis päättää palaverin. Kiitos osanotosta.


    • Mitäs tämä nyt on?

      Näenkö miehen jo kahtena?

      On "Ananias.Palstamäki" ja sitten on jo toinenkin "Palstamäki"??????

      Ei v.ttu. Keuhkokuume on tulossa takas. Sitä se on, koska kaakaota kovempaa ei ole otettu.

      • Kaikki on kunnossa, sinäkin.

        Aloitin palstailuni tänään nikillä Ananias.Palstamäki, mutta päivän mittaan palstan kiusanhenki rekisteröi nikkini.

        Ajattelin etten vaivaudu kehittelemään uusia nikkejä, vaan rekisteröin sellaisen jonka jokainen ymmärtää olevan minun. Minulla on vain yksi nikki, tämä "Palstamäki".


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki on kunnossa, sinäkin.

        Aloitin palstailuni tänään nikillä Ananias.Palstamäki, mutta päivän mittaan palstan kiusanhenki rekisteröi nikkini.

        Ajattelin etten vaivaudu kehittelemään uusia nikkejä, vaan rekisteröin sellaisen jonka jokainen ymmärtää olevan minun. Minulla on vain yksi nikki, tämä "Palstamäki".

        No niin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        No niin.

        Tämä on väliaikainen ja vain kiusanhengen mieliksi tehty nikki. Teki mieleni laittaa persekuvani näkyviin, mutta ajattelin että se olisi liian härskiä.

        Kun rekisteröintipakko tulee voimaan, niin otan uuden ja virallisen nikin käyttööni.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Kaikki on kunnossa, sinäkin.

        Aloitin palstailuni tänään nikillä Ananias.Palstamäki, mutta päivän mittaan palstan kiusanhenki rekisteröi nikkini.

        Ajattelin etten vaivaudu kehittelemään uusia nikkejä, vaan rekisteröin sellaisen jonka jokainen ymmärtää olevan minun. Minulla on vain yksi nikki, tämä "Palstamäki".

        Hartialinjasto on edelleen komea.

        (salattu ilme)

        Anna kuule trollien potkia rauhassa.

        Minä olen pysytellyt vähän aikaa pois palstalta, koska olo tuntuu kiukkuiselta.
        Riidanhenki on sen verran vahvasti läsnä että ei ole mitään takeita ettei nuijasotaa saisi aikaiseksi..

        Syksyv.tutus.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Tämä on väliaikainen ja vain kiusanhengen mieliksi tehty nikki. Teki mieleni laittaa persekuvani näkyviin, mutta ajattelin että se olisi liian härskiä.

        Kun rekisteröintipakko tulee voimaan, niin otan uuden ja virallisen nikin käyttööni.

        Ei se ois ollu liian härskiä -se ois ollu oikein.

        Ois kelvannut esitellä.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hartialinjasto on edelleen komea.

        (salattu ilme)

        Anna kuule trollien potkia rauhassa.

        Minä olen pysytellyt vähän aikaa pois palstalta, koska olo tuntuu kiukkuiselta.
        Riidanhenki on sen verran vahvasti läsnä että ei ole mitään takeita ettei nuijasotaa saisi aikaiseksi..

        Syksyv.tutus.

        Eilen tai toissailtana kysyinkin sulta riidasta josta mainitsit, mutta se taisi olla jo puolenyön jälkeen ja sinä kerkesit häippästä linjoilta

        Kai täällä jotain nurinaa on, mutta aika kesyltähän tämä vaikuttaa. En tosin tiedä mitä teillä oli aikaisemmin viikolla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Ei se ois ollu liian härskiä -se ois ollu oikein.

        Ois kelvannut esitellä.

        Noo, miehenä tiedän ettei miesten perseiden katselu ole kenenkään miehen mielipuuhaa. Parempi pidättäytyä ärsyttämästä, mutta tietenkin jos palstakiusaaminen jatkuu, niin vastaan hyökkäykseen niin järein asein kun koen tarpeelliseksi.

        Menköön vaikka siveellisyys.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Eilen tai toissailtana kysyinkin sulta riidasta josta mainitsit, mutta se taisi olla jo puolenyön jälkeen ja sinä kerkesit häippästä linjoilta

        Kai täällä jotain nurinaa on, mutta aika kesyltähän tämä vaikuttaa. En tosin tiedä mitä teillä oli aikaisemmin viikolla.

        Jaha.. Joo, yksi ilta oli nukahdin aiemmin, ihan v.tun pitkää työpäivää teetättävät ja mä vasta yritän kuntoutua...Pitäisi vilkaista postilaatikkoa, mutta on väsyttänyt, ja koko loota on sekaisin.

        Niin, se. No ihan vaan ihastelin pitkiä miehiä ja sitten tulevat länkyttämään tapojensa mukaan. Ei sen kummempaa tai suurempaa. Enpähän vaan jaksa aina katella.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Jaha.. Joo, yksi ilta oli nukahdin aiemmin, ihan v.tun pitkää työpäivää teetättävät ja mä vasta yritän kuntoutua...Pitäisi vilkaista postilaatikkoa, mutta on väsyttänyt, ja koko loota on sekaisin.

        Niin, se. No ihan vaan ihastelin pitkiä miehiä ja sitten tulevat länkyttämään tapojensa mukaan. Ei sen kummempaa tai suurempaa. Enpähän vaan jaksa aina katella.

        Sen postilaatikon voi joskus kuitata luetuksi vaikkei niitä viestejä luekaan.

        Ei siellä ole ainakaan mitään tärkeitä henkilökohtaisia- tai työviestejä. En minäkään kaikkea ole lukenut, niissähän on paljon länkytystä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Noo, miehenä tiedän ettei miesten perseiden katselu ole kenenkään miehen mielipuuhaa. Parempi pidättäytyä ärsyttämästä, mutta tietenkin jos palstakiusaaminen jatkuu, niin vastaan hyökkäykseen niin järein asein kun koen tarpeelliseksi.

        Menköön vaikka siveellisyys.

        Hahah..

        Jes...
        ja seuraavan kerran kun mulla tilaisuus koittaa,
        teen siitä sen hiilipiirrosluonnoksen.

        Oli niin hyvässä asennossa sohvalla. Luonnoslehtiö jo rapisi.

        Peukku.

        Mutta joo, on täällä nyt tainnut yksi jos toinenkin käydä näykkimässä ja härkkimässä toinen toistaan.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Sen postilaatikon voi joskus kuitata luetuksi vaikkei niitä viestejä luekaan.

        Ei siellä ole ainakaan mitään tärkeitä henkilökohtaisia- tai työviestejä. En minäkään kaikkea ole lukenut, niissähän on paljon länkytystä.

        Niinpä muuten löytyykin kohta "merkitse kaikki luetuksi". Sillä se lähtee ku keskusimurilla.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Hahah..

        Jes...
        ja seuraavan kerran kun mulla tilaisuus koittaa,
        teen siitä sen hiilipiirrosluonnoksen.

        Oli niin hyvässä asennossa sohvalla. Luonnoslehtiö jo rapisi.

        Peukku.

        Mutta joo, on täällä nyt tainnut yksi jos toinenkin käydä näykkimässä ja härkkimässä toinen toistaan.

        Jotainhan tässä on ollut ilmassa, moni vanha vakkarikin tuntuu sydämistyneen toisiinsa.

        Noiden touhut vain on verraten pliisuja siihen verrattuna jos sinä tai minä sydämistymme, meillä tuo synnyttäisi kokonaisen spektaakkelin.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Niinpä muuten löytyykin kohta "merkitse kaikki luetuksi". Sillä se lähtee ku keskusimurilla.

        Kannattaa kuitata ne. Mullakin oli vilkkaimpina aikoina muutama sata lukematonta viestiä, iso osa vieläpä vittuilua.

        Ei niitä kannata lukea, saatikka vastailla kuin joulupukki.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Jotainhan tässä on ollut ilmassa, moni vanha vakkarikin tuntuu sydämistyneen toisiinsa.

        Noiden touhut vain on verraten pliisuja siihen verrattuna jos sinä tai minä sydämistymme, meillä tuo synnyttäisi kokonaisen spektaakkelin.

        Syksy ja kaamos, ja lienekö p.llun/kananmunan puute vakkareillakin...

        Joo. Niin mäkin kattelin iltamassa. Juuh (nyökyttää omahyväisen tietäväisenä), ei ne ihan silleen osaa palasiks räjäyttää...

        Kyllähän meillä homma on ihan eri tasolla, mutta onhan sitä harjoteltukin. Tämmöset touhut on hoidettava isolla tunteella, että edes vähän lukijaa liikauttaa.

        Mietipä jotain Olavinlinnan Carmeniakin; jos se pääosan esittäjä ei s.tna vedä sitä täydellä palkeella, niin kylmäksihän se kuulijat lehtereillä jättää.

        Nih.

        Joko tuuletettiin tarpeeks. Ei passaa enempää...


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Syksy ja kaamos, ja lienekö p.llun/kananmunan puute vakkareillakin...

        Joo. Niin mäkin kattelin iltamassa. Juuh (nyökyttää omahyväisen tietäväisenä), ei ne ihan silleen osaa palasiks räjäyttää...

        Kyllähän meillä homma on ihan eri tasolla, mutta onhan sitä harjoteltukin. Tämmöset touhut on hoidettava isolla tunteella, että edes vähän lukijaa liikauttaa.

        Mietipä jotain Olavinlinnan Carmeniakin; jos se pääosan esittäjä ei s.tna vedä sitä täydellä palkeella, niin kylmäksihän se kuulijat lehtereillä jättää.

        Nih.

        Joko tuuletettiin tarpeeks. Ei passaa enempää...

        Joo, ei tässä kannata nyt yösydännä ruveta vetämään täysillä tyhjille lehtereille, näin on hyvä.

        Pitää toki muistaa se, että isoissa rooleissa pitää osata vangita yleisö, ja sivuosan esittäjien ollessa valoissa yleisö vetää henkeä.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Joo, ei tässä kannata nyt yösydännä ruveta vetämään täysillä tyhjille lehtereille, näin on hyvä.

        Pitää toki muistaa se, että isoissa rooleissa pitää osata vangita yleisö, ja sivuosan esittäjien ollessa valoissa yleisö vetää henkeä.

        Paas nyt tuon selän päälle peittoa.. ; )

        Taidan kammeta itekin tästä kyljelleen, käväsin vaan katsomassa, mikä viikonloppumeno täällä on...

        Onneksi aamulla on sunnuntai ja edessä kiireetön lehdenlukuaamu. No niin.
        Hyviä unia herra Palstamäelle.


      • misspönttöuuni kirjoitti:

        Paas nyt tuon selän päälle peittoa.. ; )

        Taidan kammeta itekin tästä kyljelleen, käväsin vaan katsomassa, mikä viikonloppumeno täällä on...

        Onneksi aamulla on sunnuntai ja edessä kiireetön lehdenlukuaamu. No niin.
        Hyviä unia herra Palstamäelle.

        Neidit on mulla tämän viikonlopun, heillä on täysi tohina päällä joten isukki valvoo myös. Noo, se on syysloma joten ei tässä mitään syytä komentaa ketään nukkumaan.

        Oli kiva taas vaihtaa kanssasi muutama sananen, sanailuista kanssasi tulee hyvälle tuulelle. Öitä vaan sinnekin.


      • Palstamäki kirjoitti:

        Neidit on mulla tämän viikonlopun, heillä on täysi tohina päällä joten isukki valvoo myös. Noo, se on syysloma joten ei tässä mitään syytä komentaa ketään nukkumaan.

        Oli kiva taas vaihtaa kanssasi muutama sananen, sanailuista kanssasi tulee hyvälle tuulelle. Öitä vaan sinnekin.

        Kuin myös. Muista olla, (ja niinhän näytät olevankin), rento iskä : )

        Kyllä tyttäret yleensä tietää, miten isukki kiepsautetaan pikkurillin ympärille ja sitten on vaan pakko sanoa "joo".. :)

        Hyvää lomaa teille.


      • Palstamäki
        misspönttöuuni kirjoitti:

        Kuin myös. Muista olla, (ja niinhän näytät olevankin), rento iskä : )

        Kyllä tyttäret yleensä tietää, miten isukki kiepsautetaan pikkurillin ympärille ja sitten on vaan pakko sanoa "joo".. :)

        Hyvää lomaa teille.

        Isyys on kivoin luottamustehtävä joka mulla on, viihdyn siinä roolissa.

        Joo, kyllähän nuo tyttäret saavat tahtonsa läpi aika hyvällä onnistumisprosentilla. Ei sille mitään voi. Kiitos vain loman toivotuksista ja työn iloa sulle.


      • anti.idoli
        Palstamäki kirjoitti:

        Joo, ei tässä kannata nyt yösydännä ruveta vetämään täysillä tyhjille lehtereille, näin on hyvä.

        Pitää toki muistaa se, että isoissa rooleissa pitää osata vangita yleisö, ja sivuosan esittäjien ollessa valoissa yleisö vetää henkeä.

        Luuletko olevasi Ken ja Barbie disneyelokuvassa samassa loisteliaassa paketissa kun jauhat itsesi kanssa tyhjänpäiväistä hölinää päivästä toissen ja ennen kaikkea muuta, luuletko todellakin, että jos kirjoitat noin sata kertaa päivässä palstalle ettei maneerisi muodostu tunnistettaviksi arvon miss pönttöuuni jne jne jne jne jne


    • NainenRuudunTakaa

      Hyvä hyvä, pää pystyssä vaan eteenpäin!

      Palstalla on omat rakkikoiransa, mutta samalla myös välillä mukavia ja asiallisia keskusteluja. Kun ei ota niitä paskajuttuja liikaa huomioon, vaan juttelee asiallisesti niiden kanssa jotka niin tekevät, niin palstailu pysyy hauskempana.

    • Hehee, tuolla on auka hauska kun herrat ananias ja camelboots, palstan varmaan eniten sivunikkejä luoneet tyypit myhistelee kuvitelmiaan muiden sivunikeistä:

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15431315/taa-on-niin-tata

      Ootte kyllä aika noloja kameli ja sinä, lukemattomat sivunikit ei ole saaneet jallitettua palstanaisia ansaan, ainoastaan aiheuttaneet herroille itslleen kilareita niin sitten pitää yrittää väittää muita rehellisempiä kirjoittajia sivunikkailijoiksi.

      Mites se toi, jäi vähän epäselväksi onko sun vai trollin suunnitelma.

      "Paljastan senverran tulevaa nikkiäni että se liittyy mun ja pönttiksen tulevaan yhteiseloon ensi keväästä lähtien. Vuoroin asutaan toistemme luona ja vuoroin käydään myös vieraissa tahoillamme."

      Misspönttis ei varmaan tuollaiseen fucbuddeily-suhteeseen lähde, oilen aika varma siitä.

      • paskamäkinen

        Pertin trollauskuviot onkin jo kivasti selvitetty. Mutta tämä kameli ei ole vielä täysin auennut.


      • paskamäkinen kirjoitti:

        Pertin trollauskuviot onkin jo kivasti selvitetty. Mutta tämä kameli ei ole vielä täysin auennut.

        En itsekään ihan tarkkaan tiedä mutta vastaavantyyppisiä palstanaisen iskuyrityksiä ja pakeista seuraavia kilareita kuin analla taustalla, ainakin misspönttikselle oli raivostunut kuultuaan irl-treffeistä. Ilmeisesti kun tulee pakit sitten alkaa puskahuutelu naista kohtaan. Nuo molemmat herrat tuntuu olevan vakuuttuneita että minä kirjoittelisin useilla nikeillä vaikka heillä itsellä tuntuu siihen olevan erityisesti taipumusta.


      • paskamäkinen
        Harmaaritari kirjoitti:

        En itsekään ihan tarkkaan tiedä mutta vastaavantyyppisiä palstanaisen iskuyrityksiä ja pakeista seuraavia kilareita kuin analla taustalla, ainakin misspönttikselle oli raivostunut kuultuaan irl-treffeistä. Ilmeisesti kun tulee pakit sitten alkaa puskahuutelu naista kohtaan. Nuo molemmat herrat tuntuu olevan vakuuttuneita että minä kirjoittelisin useilla nikeillä vaikka heillä itsellä tuntuu siihen olevan erityisesti taipumusta.

        Pertti trollaa itse itseään, hyvä meininki. Mutta että pyrkii vielä syömään kuormasta, huh huh.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      301
      3341
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1818
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1303
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1123
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1004
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      936
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe